02 Μαρτίου 2018

Survivor: Δείτε ποιος παίκτης αποχώρησε-Αρχισαν οι καβγάδες στους Διάσημους

Οι Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και Γιάννης Δρυμωνάκος ήταν οι τυχεροί της εβδομάδας, αφού το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να τους κρατήσει στον Άγιο Δομίνικο. Η Ελένη Χατζίδου παίρνει τον δρόμο της επιστροφής στην Ελλάδα.


«Το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι είναι ότι θα κάνω Πάσχα στην Ελλάδα. Το δεύτερο πράγμα που σκέφτομαι ειλικρινά είναι ότι χαίρομαι που θα μείνει ο Γιάννης. Γιατί ξέρω ότι η ομάδα θα είναι χαρούμενη γι’ αυτό. Ότι δημιουργήθηκε μετά το συμβούλιο, δημιουργήθηκε πιο πολύ από την υποψηφιότητα του Γιάννη. Και τώρα ξέρω ότι θα είναι χαρούμενοι οι περισσότεροι που θα μείνει ο Γιάννης. Ελπίζω να συνεχίσει τις καλές επιδόσεις και θα κερδίζει η ομάδα, οπότε χαίρομαι, που κράτησαν τον δυνατό παίκτη», είπε μεταξύ άλλων η Ελένη Χατζίδου.

Δείτε την αποχώρηση



Δείτε όλο το συμβούλιο του νησιού



Εν τω μεταξύ οι Μαχητές διέλυσαν τους διάσημους με σκορ 10-2 στον αγώνα επάθλου



Αρχισαν οι καβγάδες στους Διάσημους-Κόντρα Κρητικού-Ξένιας για μια κούπα ρύζι 

Τον πιο έντονο καβγά τους είχαν οι Διάσημοι χτες στο Survivor με την Ξένια των Rec να κάνει άνω κάτω την ομάδα για μία κούπα ρύζι.

Συγκεκριμένα, η Ξένια κατηγόρησε τα αγόρια της ομάδας πως έκλεψαν το ρύζι της, μιλώντας έτσι με προκλητικό τρόπο στον Στέλιο Κρητικό, τον Μιχάλη Μουρούτσο και τον Γιάννη Τσίλη.

Ωστόσο, μία λέξη της Ξένιας ήταν αρκετή για να κάνει έξω φρενών τον Στέλιο Κρητικό.

«Κάποιος από εσάς έχει πάρει το ρύζι μου», είπε η Ξένια κοιτώντας τον Κρητικό, ο οποίος ξέσπασε λέγοντας πως αισθάνεται προσβεβλημένος από την στάση της Ξένιας.

«Σας ορκίζομαι στα παιδιά μου, που είναι ότι πιο ιερό έχω. Περιμένετε, γιατί με προσβάλει αυτό. Είπατε ότι κάποιος από τους άντρες πήρε το ρύζι. Εγώ σαν άντρας ξεκαθάρισα τη θέση μου… Ξένια, είπες ότι κάποιος άντρας πήρε το ρύζι. Και είμαι άντρας. Εκτός αν θεωρείς ότι είμαι κάτι άλλο. Εμένα με πρόσβαλες. Και με ανάγκασες να ορκιστώ σε ότι πιο ιερό έχω στη ζωή μου», είπε μεταξύ άλλων ο Στέλιος Κρητικός.

Στην συνέχεια ο ίδιος μάλιστα μίλησε στην κάμερα, λέγοντας πως παρ΄όλο που βοηθάει κάνοντας  όσες περισσότερες δουλειές μπορεί στην παραλία, εν τέλει «τα ακούει» για μία κούπα ρύζι, ενώ ο ίδιος δεν έχει παραπονεθεί ποτέ για το παραμικρό.