12 Σεπτεμβρίου 2018

ΒΛΑΜΜΕΝΗ! Η ΝτεΤζένερις έκανε στη νικήτρια του US Open προξενιό στον «αέρα» με ηθοποιό -Η αμήχανη αντίδραση [βίντεο]

Η Ναόμι Οσάκα δεν αγχώθηκε όταν αντιμετώπισε την Σερένα Γουίλιαμς στο US Open- άλλωστε την κέρδισε σε έναν επεισοδιακό τελικό- αλλά τα βρήκε... σκούρα με την Ελεν ΝτεΤζένερις.

Η 20χρονη, η πρώτη τενίστρια από την Ιαπωνία που κατακτά Γκραν Σλαμ, παραδέχθηκε ότι αγχώθηκε όταν η παρουσιάστρια επέμεινε να της κάνει... προξενιό στον αέρα με τον αγαπημένο της ηθοποιό, τον Μάικλ Μπ. Τζόρνταν.

Αφού μίλησαν για το US Open, η ΝτεΤζένερις θέλησε να μάθει περισσότερα πράγματα για την Οσάκα. Ετσι, μεταξύ άλλων την ρώτησε ποιος ηθοποιός της αρέσει. Εκείνη απάντησε ο Μάικλ Μπ. Τζόρνταν- αν και δεν θυμόταν το όνομά του παρά μόνο ότι έπαιζε στην ταινία «Black Panther» και η παρουσιάστρια δεν έχασε χρόνο.

«Θες να του στείλω μήνυμα τώρα;», την ρώτησε η ΝτεΤζένερις και εκείνη αρνήθηκε. «Κάποιος θα μου φέρει το τηλέφωνό μου και θα του στείλω ένα μήνυμα να τον συναντήσεις», συνέχισε η παρουσιάστρια και παρά τη νέα άρνηση της Οσάκα, προχώρησε στην πράξη. Αρχικά η τενίστρια κάλυψε το πρόσωπό της για να μην τη φωτογραφίσει η ΝτεΤζένερις, αλλά στη συνέχεια πόζαραν για μία selfie. Η Οσάκα αναστέναξε, ενώ ήταν εμφανής η αμηχανία της και έλεγε στην παρουσιάστρια «μην το κάνεις!», αλλά εκείνη έστειλε το μήνυμα στον ηθοποιό.

«Με αγχώνεις, είμαι πολύ μικρή για να με αγχώνεις έτσι», της είπε τελικά η 20χρονη.

Νωρίτερα, η Οσάκα είχε αποκαλύψει τι της ψιθύρισε η Γουίλιαμς στην απονομή του US Open, όταν ο κόσμος γιούχαρε, εξαιτίας του διαιτητή με τον οποίο είχε κοντραριστεί στον τελικό η Αμερικανίδα. «Μου είπε ότι είναι υπερήφανη για εμένα και ότι ο κόσμος δεν γιούχαρε εμένα... εκείνη τη στιγμή πίστευα ότι πράγματι με γιούχαραν, δεν ήξερα τι συνέβαινε», είπε.