04 Νοεμβρίου 2018

Η οργή της μητέρας του Κωνσταντίνου Κατσίφα: Έφαγαν το παιδί μου οι αλήτες - ΒΙΝΤΕΟ

Μία εβδομάδα συμπληρώθηκε σήμερα από το θάνατο του 35χρονου Κωνσταντίνου Κατσίφα, που έπεσε νεκρός από πυρά αλβανικών αστυνομικών δυνάμεων στους Βουλιαράτες ανήμερα της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου.

Όλο το χωριό σήμερα το πρωί συγκεντρώθηκε στον Ιερό Ναό του Αγίου Αθανασίου, για να παραβρεθεί στο μνημόσυνο που τέλεσε η οικογένεια του Κωνσταντίνου, σε κλίμα ιδιαίτερα φορτισμένο. Όλοι βρίσκονται στο πλευρό της οικογένειας από την πρώτη στιγμή και προσπαθούν να συμπαρασταθούν στον πατέρα, τη μητέρα και τις αδερφές του, ώστε να αντέξουν το "Γολγοθά" που ανεβαίνουν καθώς τόσες μέρες οι αλβανικές Αρχές δεν έχουν παραδώσει τη σορό του 35χρονου, παρά τις συνεχείς εκκλήσεις.

"Ο Κωνσταντίνος μου θα μείνει ήρωας. Θα κάνω την καρδιά μου πέτρα για τον λεβέντη μου, που μου τον έφαγαν οι αλήτες. Θέλω να προστατεύσετε τα δικαιώματά μας. Όλο τον χειμώνα μας ανοίγουν τα σπίτια. Θέλω να δικαιωθεί το παιδί μου. Γιατί να μου το φάνε το παιδί μου; Είχε την μάνα την Ελλάδα μέσα του και τη Βόρεια Ήπειρο", είπε σπαράζοντας η μητέρα του.

Η μητέρα του 35χρονου ανάμεσα στα σπαρακτικά λόγια για το χαμό του παιδιού της απηύθυνε για άλλη μια ακόμη φορά έκκληση προς τις αλβανικές Αρχές να παραδώσουν το συντομότερο δυνατόν τη σορό του παιδιού τους ώστε να μπορέσουν να τον θρηνήσουν και να τον οδηγήσουν στην τελευταία του κατοικία στο κοιμητήριο του χωριού.