09 Φεβρουαρίου 2019

Η τραγουδίστρια γκ@μενα του Πετσίτη δίνει συνέντευξη: Ηταν κεραυνοβόλος έρωτας

Τα σκαλιά της εκκλησίας ετοιμάζεται να ανέβει ο στενός φίλος του Νίκου Παππά, Μανώλης Πετσίτης και η σύντροφός του θέλησε να μιλήσει δημόσια πρώτη φορά για εκείνον. 

Ο λόγος για την Βίκυ Καρνέζη η οποία μίλησε στην εφημερίδα «Secret» και στην Σάσα Σταμάτη, λέγοντας: «Είμαστε πολύ καιρό μαζί. Είμαστε πολύ καλά και πολύ ερωτευμένοι. Μας γνώρισε ένας κοινός φίλος. Είναι ψέματα ότι γνωριστήκαμε στην επαρχία, γιατί δεν έχω τραγουδήσει σε επαρχία. Ήταν κεραυνοβόλος ο έρωτάς μας, με την πρώτη ματιά. Τον αγαπάω πολύ τον Μανώλη. Όλα αυτά τα χρόνια που τραγουδάω δεν έχω δημοσιοποιήσει ποτέ σχέση μου και το έκανα γιατί είναι ο άνθρωπός μου. Είμαι σίγουρη γι’ αυτόν. Δεν τον αλλάζω, είναι ο άνθρωπός μου».

«Ο Μανώλης είναι άνδρας παλιάς κοπής, παλαιών αρχών και μου αρέσει αυτό. Και στις χαρές και στις λύπες θέλω να είμαστε μαζί», προσέθεσε. 

Το ζευγάρι ετοιμάζεται να παντρευτεί το καλοκαίρι, στην Πάρο. 

Βίκυ Καρνέζη, Μανώλης Πετσίτης

Υπενθυμίζεται ότι ο Μανώλης Πετσίτης ήρθε στην επικαιρότητα όταν έγιναν γνωστές οι απίστευτες απολαβές του, ειδικά από τον καταδικασμένο Λαυρέντη Λαυρεντιάδη. Εγινε διάσημος σε όλη την Ελλάδα ως το golden boy του Μαξίμου που μετατράπηκε από απλός υπάλληλος σε πιτσαρία σε μεγαλοστέλεχος πολλών εταιρειών και συνομιλητής ισχυρών επιχειρηματιών με μεγάλα συμβόλαια και απολαβές πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Μόνο το 2017 η ELFE του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, για παράδειγμα, αναπροσάρμοσε κατά 65% τις απολαβές του και από 72.693 ευρώ το 2016 έλαβε το 2017 από την Ελληνικά Λιπάσματα και Χημικά ELFE ΑΒΕΕ συνολικά 128.500 ευρώ.

Για αυτές ακριβώς τις δραστηριότητές του έχει άλλωστε ξεκινήσει προκαταρκτική έρευνα από την Εισαγγελία Αθηνών, προκειμένου να διερευνηθεί ο ρόλος του, ειδικά στην υπόθεση της Δημόσιας Επιχείρησης Παροχής Αερίου (ΔΕΠΑ).