12 Ιουνίου 2019

ΕΛΛΑΔΑΡΑ! Παπασταθόπουλος-Μανωλάς θέλουν να φάνε τον Άναστασιάδη οπότε οι ήττες έρχονται λογικά-ΒΙΝΤΕΟ


[Καλά δε συζητάμε για τους Αθηναίους προπονητάδες των ραδιοφώνων που ουρλιάζουν αλλά ρε παπάρα Παπασταθόπουλε έχεις φάει 9 γκολ στα πρώτα ημίχρονα 4 παιχνιδιών και έχεις τα μούτρα να μιλάς; Τι φταίει ο προπονητής άμα δίνετε πάσα στους αντιπάλους και παίζεται σαν παιδική χαρά και τελικά χρειάζεστε προπονητή για να κερδίσετε την Αρμενία ρε; ΕΛΕΟΣ]

Η ήττα της Εθνικής από την Αρμενία έφερε άσχημο κλίμα και στεναχώρια στην ελληνική ομάδα, ενώ οδήγησε και σε ανοιχτή «σύγκρουση» του Άγγελου Αναστασιάδη με τον αρχηγό Σωκράτη Παπασταθόπουλο.

Ο διεθνής αμυντικός μετά το παιχνίδι, φανερά στεναχωρημένος, είπε αρχικά στην Cosmote Tv: «Το σημερινό αποτέλεσμα είναι σειρά λαθών που έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό. Αναλαμβάνω την ευθύνη εκ μέρους όλων των παιδιών Εγώ είμαι ο υπεύθυνος». Στη συνέχεια, ο Sokratis πρόσθεσε: «Τι να πω τώρα; Δεν υπάρχει το να κοιτάξουμε μπροστά. Δεν θα σας πω για θέματα προπονητικής. Δεν είναι η θέση μου να μπω σε αυτά τα θέματα. Γίνονται τραγικά λάθη από τους παίκτες τα οποία είναι δύσκολο να εξηγηθούν και από εμάς. Είναι γκολ για παιδική χαρά αυτά που δεχτήκαμε. Φέρουμε μεγάλη ευθύνη οι παίκτες, την οποία πρέπει να αναλάβουμε οι μεγαλύτεροι, με πρώτον εμένα. Την αναλαμβάνω όλη.

Είναι το μόνο που μπορώ να πω αυτή τη στιγμή. Υπάρχει μεγάλη πίεση, ίσως να μην υπάρχει η ανάλογη πίεση που πρέπει να έχουν οι παίκτες. Δεν εξηγείται, είναι δύσκολο. Έχω κουραστεί να έρχομαι στην κάμερα και να λέω τα ίδια και τα ίδια. Όσον αφορά το κομμάτι των παικτών, εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη. Υπάρχουν κάποια παιδιά που είναι μικρά και δεν έχουν εμπειρία. Ίσως και να μην υπάρχει το επίπεδο να είναι αυτοί οι παίκτες στην Εθνική, με πρώτον από όλους εμένα. Δεν είναι ώρα να πω κάτι παραπάνω. Δεν έχουμε τύχη, δεν αξίζαμε έτσι κι αλλιώς να πάμε στα τελικά.

Στα προηγούμενα προκριματικά έγινε καλή προσπάθεια. Χάσαμε στο μπαράζ από μια καλύτερη ομάδα. Τουλάχιστον παλέψαμε. Στα δύο τελευταία ματς χάσαμε με κάτω τα χέρια. Όταν παίζεις με την Αρμενία και πρέπει να φας άλλα δύο γκολ, δεν αξίζουμε να πάμε στο Euro. Στον Τύπο δεν έχω να πω κάτι. Εγώ είμαι υπεύθυνος για όλα. Θα υπάρχουν εξελίξεις και πρέπει να υπάρξουν για το καλό όλων. Δεν θέλω να επεκταθώ γιατί δεν είμαι αρμόδιος. Αν ο Παπασταθόπουλος πρέπει να μείνει έξω για να πάει καλά η Εθνική, να μείνει έξω».

Στην κάμερα του OPEN, ο αμυντικός της Άρσεναλ είπε:

Για την εικόνα της Εθνικής: «Είναι μια κατάσταση, που έχει ξεκινήσει να υπάρχει εδώ και καιρό. Αναλαμβάνω σήμερα την ευθύνη για όλα τα παιδιά, εγώ είμαι υπεύθυνος. Τώρα τι να σας πω, να κοιτάξουμε μπροστά; Δεν υπάρχει αυτό. Απλά θα σας πω, ότι αναλαμβάνω την ευθύνη».

Για τις επιλογές στην ενδεκάδα: «Δε θα σας μιλήσω για τον προπονητή, αυτά είναι θέματα, για τα οποία δε θέλω να μιλήσω αυτή τη στιγμή και δεν αρμόζει στη θέση μου. Εγώ μπαίνω στην πλευρά των παικτών. Έγιναν τραγικά λάθη, που είναι δύσκολο να εξηγηθούν και από εμάς. Αν δούμε τα γκολ, είναι γκολ για παιδική χαρά. Όλο αυτό είναι μια μεγάλη ευθύνη που πρέπει να αναλάβουμε οι μεγαλύτεροι με πρώτο εμένα. Την αναλαμβάνω και είναι το μόνο που μπορώ να πω».

Για την πίεση: «Ίσως μεγάλη πίεση, ίσως να μην υπάρχει ανάλογη με αυτή που πρέπει. Είναι μια κατάσταση που δεν εξηγείται, πράγματα που είναι δύσκολο να εξηγήσεις. Έχω κουραστεί να έρχομαι να λέω τα ίδια και τα ίδια στην κάμερα, αλλά για ό,τι έγινε σήμερα στο κομμάτι των παικτών αναλαμβάνω όλη την ευθύνη και οποιοσδήποτε θέλει να πει κάτι, ας το πει σε μένα. Σε αυτή την ομάδα υπάρχουν μικρά παιδιά χωρίς εμπειρία, μπορεί να μην έχουμε και το επίπεδο που αρμόζει στην Εθνική. Ίσως κι εγώ μπορεί να μην μπορώ να δώσω αυτά που πρέπει».

Για τη συνέχεια: «Δεν είναι ώρα να πω κάτι παραπάνω, θα το ήθελα κι εγώ πολύ, αλλά πιστεύω ότι δεν είναι η στιγμή. Για τα προκριματικά δεν νομίζω, ότι έχουμε τύχη, σαν εικόνα δεν αξίζουμε να πάμε πουθενά. Στα προηγούμενα προκριματικά έγινε καλή προσπάθεια, χάσαμε στο μπαράζ από μια ομάδα καλύτερη από μας, αλλά τουλάχιστον παλέψαμε. Τώρα. σε αυτά τα προκριματικά και σε αυτά τα 2 παιχνίδια χάσαμε με τα χέρια κάτω. Όταν παίζουμε με ομάδα σαν την Αρμενία και πρέπει να φας 2-3 γκολ ακόμη, δεν αξίζουμε να βρεθούμε πουθενά».

Για το αν θέλει να πει κάτι στον Τύπο: «Όχι δεν έχω να πω κάτι στον Τύπο. Για ό,τι θέλετε αναλαμβάνω την ευθύνη, πιστεύω ότι θα υπάρξουν και πρέπει να υπάρξουν εξελίξεις, δε γνωρίζω πράγματα αλλά για τα ποδοσφαιρικά θέματα ο πρόεδρος είναι υπεύθυνος».



Αναστασιάδης: «Ο Παπασταθόπουλος βγάζει τον εαυτό του εκτός Εθνικής με αυτές τις δηλώσεις»

Ο προπονητής Άγγελος Αναστασιάδης μετά τη βαριά ήττα από την Αρμενία και τη δύσκολη συνέχεια της εθνικής μιλώντας στην συνέντευξη Τύπου αναφέρθηκε στις δηλώσεις Παπασταθόπουλου και στους επόμενους αγώνες.

Τις δηλώσεις του Παπασταθόπουλου και ότι δεν αξίζει η Εθνική να περάσει: Εγώ να απαντήσω. Εγώ πιστεύω ότι θα πάμε στα τελικά. Ακούτε; Εγώ το είπα βλέποντας εμάς και τις άλλες ομάδες. Εγώ πιστεύω πως μπορούμε. Εάν ο κ. Παπασταθόπουλος δεν το πιστεύει δεν μπορεί να είναι εδώ. Όποιος έχει αυτήν την άποψη δεν μπορεί να είναι εδώ. Τι θα πει τα παρατάμε; Εγώ δεν έμαθα να τα παρατάω. Έχουμε άλλους 18 πόντους. Εμένα όμως δεν μου είπε κάτι ο Παπασταθόπουλος. Γιατί δεν το είπε στα αποδυτήρια; Είναι αρχηγός της ομάδας. Το ανακοίνωσε που; Στις εφημερίδες; Εάν το πιστεύει να μας το πει. Να μας το έλεγε ότι δεν μπορεί να συμμετέχει. Αυτομάτως βγάζει τον εαυτό του απ’ έξω από την Εθνική. Να πάμε στα άλλα παιδιά. Να τα ρωτήσουμε. Ρωτήστε λοιπόν τον Φορτούνη, τον Σιόβα και τον Σάμαρη για το εάν κάποιος από αυτούς δεν το πιστεύει. Αυτή είναι η απάντηση που σας δίνω εγώ.

Το ότι ήταν ευχαριστημένος από τους παίκτες του, το εάν έχει μέλλον αυτή η Εθνική, τους εγωισμούς και εάν σκέφτεται να παραιτηθεί: Ποιος να συνεχίσει εγώ; Γιατί να παραιτηθώ; Υπάρχει κάποιος λόγος; Ακούστε το κατάλαβα το τι λέτε. Οι εγωισμοί; Ποιοι εγωισμοί; Δεν έχει καμία σχέση αυτή η ερώτηση με το αγωνιστικό κομμάτι. Εγώ θα μιλήσω για το παιχνίδι. Για αυτό είμαστε εδώ.

Θα μιλήσω για το παιχνίδι από την μεριά μου. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εικόνα. Είμαι πικραμένος από το αποτέλεσμα. Τώρα εάν δεν την είδατε καλή είναι μία προσωπική μας άποψη. Εμείς σήμερα αδικήσαμε πολύ τους εαυτούς μας. Βρεθήκαμε πάλι να χάνουμε δίχως να υπάρχει λόγος. Χάσαμε ευκαιρίες και παίξαμε ποδόσφαιρο. Κάναμε τρία λάθη και δώσαμε γκολ. Γιατί γίνονται τα λάθη; Φταίει ο προπονητής που δίνει ο παίκτης λάθος πάσα; Φταίει ο προπονητής. Η ομάδα έκανε πολύ καλή παρουσία για μένα με τις συνθήκες που υπάρχουν αυτήν την στιγμή.

Τα αμυντικά προβλήματα: Δεν είμαστε καλοί άνθρωποι. Εμάς δεν μας ανάγκασε κανένας να κάνουμε τα λάθη. Τι να πω για τις λάθος πάσες; Τι να πω; Να πω για τον Σιώπη; Που μπήκε και τραυματίστηκε το παιδί και δεχθήκαμε γκολ; Είμαστε σε κακό φεγγάρι. Δεν θα μας θέλει από πάνω. Οι άλλοι είναι καλύτεροι και δεν θα μας τα δίνουν. Εάν δείτε στο 3ο γκολ η μπάλα χτυπάει στο δοκάρι και ενώ είμαστε έξι γυρίζει στον έναν παίκτη. Δεν τα παράτησαν οι παίκτες. Θυσιάζουν τις διακοπές τους. Κάνουμε μία λάθος εκτίμηση. Δεν είμαι στους ανθρώπους που λένε συγκεκριμένα. Είπα για τον Σιώπη διότι τραυματίζεται στον χώρο του κέντρου και μένουμε με δέκα και δεχόμαστε γκολ. Εμείς πληρώνουμε τα δικά μας σφάλματα ενώ οι αντίπαλοι δεν τα πληρώνουν.

Τα χαμένα ημίχρονα και ότι αδικεί η Εθνική τον εαυτό της και μπαίνει στο β’ μέρος: Εάν το βλέπουμε; Το έχουμε συζητήσει και δυστυχώς επαναλαμβάνεται. Είναι αδιανόητο. Απάντηση δεν υπάρχει. Σήμερα μετά το γκολ που δεχθήκαμε η ομάδα έκανε φάσεις. Το πάλεψε. Έκανε φάσεις. Εάν δείτε και την φάση του Κουλούρη. Ένα ματς εάν ξεκινήσει και τελειώσει στραβά το ήθελε ο πάνω. Δεν μας θέλει. Είμαι ευχαριστημένος με την προσπάθεια των παιδιών. Δεν το βλέπετε εσείς πως προσπαθούσανε με δέκα παίκτες έως το 95′; Δεν μπορώ να ζητήσω κάτι άλλο.

Την προσπάθεια της Εθνικής: Έχουμε γύρω στις 15 πλαγιοκοπήσεις στο α’ μέρος. Μην αδικείτε τόσο τα παιδιά. Κάντε κριτική σε μένα αλλά μην αδικείτε τα παιδιά. Εγώ εστιάζω στην προσπάθεια που γίνεται. Εάν την έκανε αυτήν την δήλωση ο αρχηγός της Εθνικής με στεναχωρεί. Εμείς και χωρίς αυτόν θα συνεχίσουμε και θα τα καταφέρουμε. Εάν είμαστε εδώ μέχρι το τέλος εγώ και τα παιδιά αυτά θα το κάνουμε πραγματικότητα. Βλέπω τους αντιπάλους και τα παιδιά τα δικά μου. Αυτή είναι η απάντηση η δική μου και στον κ. Παπασταθόπουλος και σε όλους. Εγώ είμαι στην διάθεσή τους. Εμένα το συμβόλαιό μου είναι μέχρι τον Νοέμβριο και να πάω εκεί την Εθνική. Εάν δεν κάνω θα φύγω. Εάν το κάνω όμως; Ελάτε να τα ρωτήσετε τα παιδιά. Έχουμε κάνει πολύ μεγάλα βήματα.

Την εικόνα της Εθνικής και τα προβλήματα: Ο Σάμαρης είχε πρόβλημα. Ο Ζέκα έπαιζε με ενέσεις. Τι να κάνω εγώ όταν ο Σιώπης που είχε χάσει την μπάλα χτύπησε και δεχθήκαμε γκολ; Έχω μεγάλο πρόβλημα με τους γκολκίπερ διότι έχω τρεις πολύ καλούς τερματοφύλακες. Τώρα γιατί δεν έβαλα τον Μπάρκα δεν χρειάζεται να το εξηγήσω. Ο Βασίλης που δεν παίζει όμως αγκαλιάζει τον συμπαίκτη του που θα είναι βασικός ενώ θα βρει τον αντίπαλό του και του εύχεται καλή επιτυχία. Αυτή είναι η εικόνα.



Μπασινάς: Εάν τα είπε αυτά ο Σωκράτης, είναι εκτός

Σε γραμμή Αναστασιάδη και η αντίδραση του τεχνικού διευθυντή της Εθνικής ομάδας, Άγγελου Μπασινά, ο οποίος δήλωσε ότι αν τα είπε αυτά ο Σωκράτης, τότε όντως θέτει εαυτόν εκτός ομάδας. Η τοποθέτηση του πρώην διεθνή ποδοσφαιριστή ήταν και η μοναδική επίσημη τοποθέτηση από την πλευρά της ΕΠΟ.

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: «Όταν δεν είμαστε συγκεντρωμένοι από το πρώτο λεπτό, δεν μπορεί να κάνει κάτι οποιοσδήποτε προπονητής. Είναι θέμα αυτοσυγκέντρωσης, είναι λάθος η προσέγγιση του παιχνιδιού μέχρι να φάμε το γκολ αρχίζουμε και παίζουμε. Σας μιλάω ειλικρινά υπάρχει μέλλον, γιατί υπάρχουν παιδιά τα οποία θέλουν να δώσουν τα πάντα για την Εθνική. Παιδιά, όποιος θέλει. Όποιος δεν θέλει, δεν μπορεί να είναι στην Εθνική».

-Υπάρχουν παιδιά που δεν θέλουν να δώσουν τα πάντα;

«Αυτό θα φανεί. Άλλο είναι αυτό. Όποιος θέλει. Η εθνική δεν είναι πουθενά τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Αν κάτσουμε να ακούμε τις κάθε δηλώσεις των ποδοσφαιριστών για το τι πρέπει να αλλάξει και το τι πρέπει να γίνει... Τέσσερα χρόνια δεν έχει γίνει τίποτα. Ποια είναι η αλλαγή; Να αλλάξουμε προπονητή; Ωραία, ας αλλάξουμε προπονητή. Νομίζετε ότι μπορεί να αλλάξει κάτι;».

- Είναι δηλαδή οι παίκτες το πρόβλημα;

«Όχι, το πρόβλημα είναι η προσέγγιση στα παιχνίδια. Να πάμε ομαδικά και να έχουμε αυτοσυγκέντρωση. Δεν είναι θέμα παικτών».

Τελεσίγραφο από Μανωλά και Παπασταθόπουλο - «Ή εμείς ή ο Αναστασιάδης»

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου, καθώς οι «παλιοί» είναι σε ανοιχτή κόντρα πλέον με τον Αγγελο Αναστασιάδη.

Και όπως αναφέρει η ιστοσελίδα του Sport-FM, υπάρχουν πληροφορίες πως τόσο ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος, όσο και ο Κώστας Μανωλάς, ενημέρωσαν τον πρόεδρο της ΕΠΟ, Βαγγέλη Γραμμένο, πως οι δυο τους μαζί με τον Αγγελο Αναστασιάδη στην Εθνική ομάδα, δεν κάνουν! Οι δύο αρχηγοί της Εθνικής, φέρονται να έθεσαν τελεσίγραφο στον πρόεδρο της ΕΠΟ, λέγοντάς του πως είτε αυτοί θα μείνουν στην ομάδα, είτε ο προπονητής, λίγη ώρα μετά τις δηλώσεις on camera του Παπασταθόπουλου, με ξεκάθαρα «καρφιά» κατά του ομοσπονδιακού τεχνικού.

Ο Αναστασιάδης, που άφησε τον Μανωλά στον πάγκο, στην ήττα της Εθνικής μας ομάδας από την Αρμενία, απάντησε στον Παπασταθόπουλο, λέγοντας πως δεν θα είναι στην ομάδα από τη στιγμή που δεν πιστεύει στην πρόκριση, κάτι που και ο ίδιος ο παίκτης άφησε ανοιχτά να εννοηθεί πως δεν επιθυμεί με τις τωρινές συνθήκες.

Μαζί με τον Μανωλά, όπως λέει το δημοσίευμα, μίλησαν στον Γραμμένο, παρουσία κι άλλων συμβούλων της ΕΠΟ και του έθεσαν τελεσίγραφο, τονίζοντας πως πρέπει να γίνουν άμεσα αλλαγές στην Εθνική. Με τον περισσότερο κόσμο, αλλά και μέλη της ομοσπονδίας, να έχουν την ίδια άποψη, δεν αποκλείεται να έχουμε εξελίξεις, ακόμη και εντός 24 ωρών.

Νέα ήττα και κίνδυνος αποκλεισμού για την Εθνική

H Εθνική ομάδα μετά τη συντριβή με 3-0 από την Ιταλία, έγινε έρμαιο στις ορέξεις και της Αρμενίας, η οποία μέχρι πρότινος δεν είχε πετύχει ούτε γκολ απέναντι στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα.

Η «γαλανόλευκη», πραγματοποιώντας τραγική εμφάνιση και παίζοντας ποδόσφαιρο αλάνας, γνώρισε ντροπιαστική ήττα με 3-2 σκορ στο Ολυμπιακό Στάδιο για την τέταρτη αγωνιστική των προκριματικών του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος 2020.

To 0-1:



To 0-2:



Tο 1-2:



Το 1-3:



Το 2-3:



Τα αποτέσματα

Τα αποτελέσματα της 4ης αγωνιστικής και η βαθμολογία στα προκριματικά του EURO 2020:

1ος ΟΜΙΛΟΣ
Βουλγαρία-Κόσοβο 2-3
Τσεχία-Μαυροβούνιο 3-0
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 4 αγ.)
Αγγλία 10-1 6 -2αγ.
Τσεχία 5-6 6 -3αγ
Κόσοβο 5-4 5 -3αγ.
Μαυροβούνιο 3-10 2
Βουλγαρία 5-7 2

2ος ΟΜΙΛΟΣ
Σερβία-Λιθουανία 4-1
Ουκρανία-Λουξεμβούργο 1-0
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 4 αγ.)
Ουκρανία 8-1 10
Λουξεμβούργο 4-5 4
Σερβία 5-7 4 -3αγ.
Πορτογαλία 1-1 2 -2αγ.
Λιθουανία 3-7 1 -3αγ.

3ος ΟΜΙΛΟΣ
Λευκορωσία-Βόρεια Ιρλανδία 0-1
Γερμανία-Εσθονία 8-0
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 4 αγ.)
Βόρεια Ιρλανδία 7-2 12
Γερμανία 13-2 9 -3αγ.
Ολλανδία 6-3 3 -2αγ.
Εσθονία 1-12 0 -3αγ.
Λευκορωσία 1-10 0

4ος ΟΜΙΛΟΣ
Δανία-Γεωργία 5-1
Ιρλανδία-Γιβραλτάρ 2-0
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 4 αγ.)
Ιρλανδία 5-1 10
Δανία 9-5 5 -3αγ.
Ελβετία 5-3 4 -2αγ.
Γεωργία 4-8 3
Γιβραλτάρ 0-6 0 -3αγ.

5ος ΟΜΙΛΟΣ
Αζερμπαϊτζάν-Σλοβακία 1-5
Ουγγαρία-Ουαλία 1-0
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 4 αγ.)
Ουγγαρία 6-4 9
Κροατία 5-4 6 -3αγ.
Σλοβακία 7-2 6 -3αγ.
Ουαλία 2-3 3 -3αγ.
Αζερμπαϊτζάν 3-10 0 -3αγ.

6ος ΟΜΙΛΟΣ
Νησιά Φαρόε-Νορβηγία 0-2
Μάλτα-Ρουμανία 0-4
Ισπανία-Σουηδία 3-0
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 4 αγ.)
Ισπανία 11-2 12
Σουηδία 8-7 7
Ρουμανία 11-5 7
Νορβηγία 8-7 5
Μάλτα 2-10 3
Νησιά Φαρόε 3-12 0

7ος ΟΜΙΛΟΣ
Βόρεια Μακεδονία-Αυστρία 1-4
Λετονία-Σλοβενία 0-5
Πολωνία-Ισραήλ 4-0
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 4 αγ.)
Πολωνία 8-0 12
Ισραήλ 8-7 7
Αυστρία 7-6 6
Σλοβενία 7-3 5
Βόρεια Μακεδονία Σκόπια 5-7 4
Λετονία 1-13 0

8ος ΟΜΙΛΟΣ
Αλβανία-Μολδαβία 2-0
Ανδόρα-Γαλλία 0-4
Ισλανδία-Τουρκία 2-1
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 4 αγ.)
Γαλλία 12-3 9
Τουρκία 9-2 9
Ισλανδία 5-5 9
Αλβανία 5-3 6
Μολδαβία 2-8 3
Ανδόρα 0-6 0

9ος ΟΜΙΛΟΣ
Καζακστάν-Σαν Μαρίνο 4-0
Βέλγιο-Σκωτία 3-0
Ρωσία-Κύπρος 1-0
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 4 αγ.)
Βέλγιο 11-1 12
Ρωσία 15-3 9
Σκωτία 4-7 6
Καζακστάν 7-7 6
Κύπρος 6-5 3
Σαν Μαρίνο 0-20 0

10ος ΟΜΙΛΟΣ
ΕΛΛΑΔΑ-Αρμενία 2-3
Ιταλία-Βοσνία/Ερζεγοβίνη 2-1
Λιχτενστάιν-Φινλανδία 0-2
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 4 αγ.)
Ιταλία 13-1 12
Φινλανδία 6-2 9
Αρμενία 7-6 6
Ελλάδα 6-8 4
Βοσνία/Ερζεγοβίνη 5-7 4
Λιχτενστάιν 0-13 0