Οι ελληνικές αρχές απαγόρευσαν εφ’ όρου ζωής την είσοδο στο ελληνικό έδαφος για τον Αλβανό δημοσιογράφο
«Persona non grata» φαίνεται πως αποτελεί για τις ελληνικές Αρχές ένας Αλβανός δημοσιογράφος, ο οποίος είχε προβεί στον χαρακτηρισμό της Κόνιτσας ως «αλβανική».
Ειδικότερα, σύμφωνα με το himara.gr, ο δημοσιογράφος επιχείρησε χθες (23/11) να ταξιδέψει στην Ελλάδα και σταμάτησε για τον καθιερωμένο τυπικό έλεγχο από την ελληνική συνοριακή αστυνομία στο σημείο διέλευσης της Κακαβιάς. Κατά τη διαδικασία ελέγχου των διαβατηρίων, ο δημοσιογράφος ενημερώθηκε πως δεν επιτρέπεται να εισέλθει στη χώρα, διότι θεωρείται κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια, καθώς και για τις διεθνείς σχέσεις ενός ή περισσοτέρων κρατών-μελών της ΕΕ.
Αφού του κρατήθηκε το διαβατήριο, παρέμεινε στο αστυνομικό τμήμα, όταν του γνωστοποιήθηκε επίσημα η απόφαση περί απαγόρευσης εισόδου για αόριστο χρονικό διάστημα. Στο διαβατήριό του σημειώθηκε η απαγόρευση και του ζητήθηκε να αποχωρήσει άμεσα από την Ελλάδα.
"Ιστορικό" προκλητικών αναρτήσεων είχε ο Αλβανός δημοσιογράφος
Κατά καιρούς ο συγκεκριμένος άνθρωπος επισκεπτόταν την Ελλάδα και έκανε προκλητικές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής του, κάνοντας λόγο για αλβανικά εδάφη, ενώ στο προφίλ του υπάρχουν φωτογραφίες από την Ακρόπολη, αλλά και την προεδρική φρουρά στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη στο Σύνταγμα.
Η σταγόνα, όμως, που ξεχείλισε το ποτήρι, ήταν η επίσκεψή του στην Κόνιτσα τον Ιανουάριο του 2024, όταν και δημοσίευσε φωτογραφία, στην οποία έκανε τη χαρακτηριστική χειρονομία με τον δικέφαλο αετό μπροστά στην Ελληνική σημαία.
Σημειώνεται πως το Νοέμβριο του 2024 και με εντολή της Ειδικής Εισαγγελίας (SPAK), ο δημοσιογράφος συνελήφθη και στη συνέχεια του επιβλήθηκε το μέτρο του κατ’ οίκον περιορισμού με την κατηγορία για «συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση».
Τέλος, τονίζεται πως πέρα από το αστυνομικό ρεπορτάζ, ο δημοσιογράφος είναι, επίσης, γνωστός και για τις έντονα ανθελληνικές του θέσεις. Σε κάθε αλβανική τηλεοπτική εκπομπή με αντικείμενο θέματα εναντίον της Ελλάδας ή της Ελληνικής Μειονότητας ο ίδιος πάντα έδινε το παρόν, έχοντας συχνά «πρωταγωνιστικό» ρόλο.