24 Οκτωβρίου 2007

Ο Κουραδάκης(;) ο Συνασπισμός και οι παρελάσεις

Λίγο καθυστερημένα αλλά επίκαιρα μιας και την Κυριακή είναι η 28η Οκτωβρίου και θα γίνουν και μαθητικές παρελάσεις θα σκεφτώ δυνατά για κάτι που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα και ίσως μας προκύψει πάλι τις επόμενες μέρες...


Βουλετής (; ο θεός να τον κάνει το νούμερο) του Συνασπισμού με καουμπόϊκο μαντήλι γύρω από το λαιμό σε στύλ Λούκυ Λούκ (όχι δεν ήταν καβάλα σε άλογο αλλά είχε αντ΄αυτού αλογοουρά) και το ανάλογο look που δεν είμαι σίγουρος αν λέγεται Κουράκης ή Κουραδάκης, από τη Θεσσαλονίκη κατήγγειλε με ερώτησή του στη Βουλή ότι διευθυντές Λυκείων απείλησαν μαθητές με αποβολή αν δεν πάρουν μέρος στις παρελάσεις. Αναμάσησε δηλ. ένα θέμα που τις προηγούμενες χρονιές πούλησε πολύ και το οποίο με εγκύκλιο του αρμόδιου Υπουργείου, που καθιστά τη συμμετοχή στις παρελάσεις προαιρετική, έχει λυθεί. Για κακή του τύχη όμως, φέτος έχουμε το ΠΑΣΟΚ τέζα και δεν υπάρχει χώρος για μαλακ...οπότε έπρεπε να αρκεστεί στα «15 δευτερόλεπτα δημοσιότητας στην TV».

Η Ελευθεροτυπία έγραψε σχετικά:

«Πάντως, ο κ. Κουράκης δεν κατονόμασε συγκεκριμένα σχολεία όπου σημειώθηκαν τέτοια περιστατικά κι όταν ρωτήθηκε σχετικά, εξήγησε πως οι πληροφορίες προέρχονται από νεολαίους του ΣΥΡΙΖΑ, στους οποίους απευθύνθηκαν συμμαθητές τους. «Ωστόσο», εξήγησε, «τους παρακάλεσαν να μην αναφέρουν σχολεία και ονόματα, γιατί φοβούνται ότι θα έχουν συνέπειες» Το θέμα έθεσε η «Ε» στον περιφερειακό διευθυντή Εκπαίδευσης, Γιώργο Καρατάσιο, ο οποίος αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι έχει συμβεί τέτοιο περιστατικό. «Από το πρωί ερευνώ τα όσα ανέφερε ο κ. Κουράκης. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Μίλησα με όλους τους προϊσταμένους. Πουθενά, κανένας δεν έδωσε τέτοια οδηγία. Αν θέλει ο κ. Κουράκης, ας κάνει συγκεκριμένη καταγγελία», είπε.»

Ενώ το Έθνος έγραψε:

«Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Κουράκης είπε για το θέμα που δημιουργήθηκε: «Καταρχήν είναι λυπηρό το ότι ο κ. Ρουσόπουλος ερωτήθηκε για το ζήτημα αυτό και δεν απάντησε...».

Μάλιστα η συγκεκριμένη εφημερίδα πήγε και ένα βήμα παραπέρα και έψαξε(;) το θέμα, διαπιστώνοντας, ότι μαθητές:

«Επιβεβαιώνουν επίσης την άσκηση πιέσεων με την απειλή της αποβολής, όπως συνέβη και για αρκετούς μαθητές στο σχολείο τους, οι οποίοι εξέφρασαν την επιθυμία να εξαιρεθούν από την παρέλαση.»

Ακολουθούν 6 συνεντεύξεις μαθητών και κανένας δεν επιβεβαιώνει τις αρλούμπες περί «άσκησης πιέσεων με την απειλή της αποβολής, όπως συνέβη και για αρκετούς μαθητές στο σχολείο τους» που προαναγγέλονται στο άρθρο λίγες μόνο γραμμές πιο πάνω!!! Μιλάμε για υψηλή δημοσιογραφία...

Η ερώτηση-καταγγελία μάλιστα του βουλευτή(;) Κουραδάκη τελειώνει ως εξής:

«Επειδή, αν θέλουμε να γιορτάζουμε τις εθνικές επετείους για να καλλιεργηθεί η ιστορική μνήμη, χρειάζεται να προωθούμε τη δημιουργική συμμετοχή του μαθητόκοσμου στο τρίπτυχο παιδεία - ιστορία - πολιτισμός, με δρώμενα στα σχολεία, με επισκέψεις στους ιστορικούς τόπους, χωρίς μουσειακή αναπαράσταση του παρελθόντος, αλλά ανάδειξη της επικαιρικής σημασίας του ιστορικού γεγονότος, ερωτάται ο κ. Υπουργός: 1. Θα σταματήσουν επιτέλους και πως, οι παράνομες απειλές προς τους μαθητές που αρνούνται για συνειδησιακούς λόγους να συμμετέχουν σε μια αντιπαιδαγωγική δραστηριότητα που εκθέτει διεθνώς τη χώρα μας; 2. Θα αποδοθούν και πότε, οι ευθύνες σε όσους παρεμβαίνουν με απειλές στη συνείδηση των μαθητών;»

Γνωστή και η θέση του Συνασπισμού που εδώ και χρόνια με ανακοινώσεις του ζητάει την κατάργηση των παρελάσεων:

«Για άλλη μια φορά ζητάμε την κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων και την αντικατάστασή τους με εκδηλώσεις και δραστηριότητες στα σχολεία που θα δίνουν τη δυνατότητα ουσιαστικής εμβάθυνσης στα ιστορικά γεγονότα, μακριά από προκαταλήψεις, ψευτοπατριωτικούς εθνικισμούς και μιλιταριστικούς συμβολισμούς.»

Εγώ ωστόσο έχω μερικά ρητορικά ερωτήματα για όλους αυτούς τους ταλαίπωρους, κομπλεξικούς και αντιδραστικούς:

1. Είναι δυνατόν να γίνονται καταγγελίες στη Βουλή που βασίζονται σε χαλασμένο τηλέφωνο; Ειναι ποτέ δυνατόν να ασχοληθεί η Βουλή με το ότι κάποιοι μαθητές είπαν σε κάποιους άλλους και αυτοί το είπαν στον Κουραδάκη ότι κάποιοι διευθυντές σε κάποια σχολεία τους απειλούν να συμμετάσχουν στην παρέλαση; Είνα σοβαρά πράγματα αυτά;

2. Άντε να μην δώσει τα ονόματα των μαθητών γιατί δεν δίνει τουλάχιστον τα ονόματα των καθηγητών ή των σχολείων τελοσπάντων; Γιατί δεν ξεσκεπάζει τους φασίστες καθηγητές στις Δυτικές Συνοικίες; Τι τον εμποδίζει; Δεν θέλει να στοχοποιήσει τους φασίστες καθηγητές;

3. Είναι δυνατόν ο Ρουσόπουλος να απαντάει σε τέτοιες παπαρ...; Τί περίμενε να του απαντήσει δηλ.; Ανάλογα με την καταγγελία του μήπως έπρεπε να του απαντήσει ότι «σε κάποιους, κάποτε θα επιβάλλουμε, κάποιες ποινές»;

4. Γιατί αντιδρούν έτσι και θέλουν να καταργήσουν κάτι που οι περισσότεροι το επιδοκιμάζουν; Γιατί το 5%-10% άντε 15% του λαού εκπροσωπούμενοι από περιθωριακούς τύπους, κομπλεξικούς που βγάζουν τα απωθημένα τους σε κάθε εθνική επέτειο, να θέλει να επιβάλλει τις απόψεις του στη συντριπτική πλειοψηφία του λαού; Γιατί δεν εφαρμόζουν αυτό που λέει και «ο γιός του ρατσιστή» (κατ΄αντιστοιχεία του «γιού του ληστή» για να μην ξεχνιόμαστε) και όποιοι δεν θέλουν ποτέ μην σώσουν, αλλά ας αφήσουν εμάς να κάνουμε αυτό που θέλουμε; Γιατί δεν αρκούνται στην προαιρετική συμμετοχή αλλά θέλουν νταβατζίδικα να μας επιβάλλουν την άποψή τους και να καταργήσουν τις παρελάσεις;

5. Πως συμβαδίζει η μανία τους από τη μια να πέρνουν τη σημαία αλλοδαποί στις παρελάσεις όπου αριστεύουν (κάτι με το οποίο εγώ δεν διαφωνώ, αρκεί να είναι σοβαροί όπως πολλοί που έχουμε δει και όχι νούμερα στυλ τσενάϊ «βαφτισιμιού του Μάκη») και από την άλλη να καταργηθούν οι παρελάσεις; Γιατί ποτέ δεν πήγαν σε κάποιον αλλοδαπό να του πούνε «παιδί μου αυτό που θες να κάνεις είναι λάθος, αναχρονιστικό, ρατσιστικό κλπ»; Γιατί ποτέ δεν απέτρεψαν κάποιον αλλοδαπό αλλά αντίθετα είναι από τους πρώτους που σπεύδουν να παραδώσουν την σημαία;

6. Γιατί λενε μαλακ.. του στυλ «να αντικατασταθούν οι παρελάσεις με εκδηλώσεις και δραστηριότητες στα σχολεία που θα δίνουν τη δυνατότητα ουσιαστικής εμβάθυνσης στα ιστορικά γεγονότα» και δεν λένε ευθέως ότι γουστάρουμε να καταργηθούν οι εθνικές εορτές; Γιατί λένε παπαρ... του στυλ «χρειάζεται να προωθούμε τη δημιουργική συμμετοχή του μαθητόκοσμου στο τρίπτυχο παιδεία - ιστορία - πολιτισμός, με δρώμενα στα σχολεία, με επισκέψεις στους ιστορικούς τόπους» και δεν λένε ευθέως ότι γουστάρουμε να καταργηθούν οι εθνικές εορτές; Γιατί δεν λένε ότι αυτά που δήθεν ζητάνε (λέω δήθεν γιατί είναι γνωστή η τακτική του σαλαμιού...φέτα-φέτα μετά την κατάργηση των παρελάσεων θα ζητήσουμε και την κατάργηση των γιορτών στο σχολείο κλπ.) γίνονται; Μήπως δεν ξέρουν ότι στα σχολεία την προηγούμενη της εθνικής εορτής γίνονται γιορτές στα σχολεία με τη συμμετοχή των μαθητών;

7. Τέλος αν εγώ πω πχ. ότι μου είπε κάποιος ότι ο Κουραδάκης (ή όπως αλλιώς τον λένε) τον παίρνει, αυτό θα αποδεικνύει ότι όντως τον παίρνει; Αν μου κάνει μήνυση δεν θα πρέπει να αποδείξω ότι όντως τον παίρνει αλλιώς θα είμαι συκοφάντης; Αυτός λοιπόν δεν πρέπει να αποδείξει το βάσιμο των καταγγελιών του; Αν δεν τις αποδείξει θα είναι συκοφάντης;

Το μόνο πάντως που μας σώζει τις επόμενες μέρες από τέτοιες μαλακ... και τέτοιους μαλάκ... είναι να εκτραχυνθεί λίγο ακόμα η κατάσταση στο ΠΑΣΟΚ και οι ψιλές και οι φάπες πού έπεσαν στην Κοζάνη να αρχίσουν να πέφτουν ανά την Ελλάδα και λίγο πιο οργανωμένα με ταπί και διαιτητή για να έχουμε και έγκυρο αποτέλεσμα...αλλιώς αν μέχρι την Κυριακή χαλαρώσουν οι πασόκοι όλο και κάποιος πισωγλέντης θα πεταχτεί να πάρει «τα 15 δευτερόλεπτα δημοσιότητας στην TV»