Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πολιτική. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πολιτική. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

22 Ιουνίου 2026

«ΜΕ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝ» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ Η ΤΡΕΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΘΡΕΙ Η ΑΣΥΛΙΑ ΤΗΣ🤡😆Την άρση της βουλευτικής ασυλίας της Κω/λου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής


Την άρση της βουλευτικής ασυλίας της κυρίας Ζωής Κωνσταντοπούλου και την παραπομπή της στην Δικαιοσύνη για τις υποθέσεις διατάραξης της δίκης των Τεμπών αποφάσισε να εισηγηθεί προς την Ολομέλεια η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής.

Υπέρ της άρσης της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας για τις τρεις δικογραφίες που διαβιβάστηκαν το προηγούμενο διάστημα στο κοινοβούλιο ψήφισαν Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ. Ο ΣΥΡΙΖΑ και η Ελληνική Λύση δήλωσαν «παρών» ενώ ΚΚΕ, Νίκη και Πλεύση Ελευθερίας καταψήφισαν.

Ο βουλευτής του ΚΚΕ Νίκος Καραθανασόπουλος αιτιολόγησε την ψήφο του κόμματός του, υποστηρίζοντας ότι οι πράξεις έγιναν στο πλαίσιο της συνολικής κοινοβουλευτικής δραστηριότητας της κυρίας Κωνσταντοπούλου.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, η κυρία Κωνσταντοπούλου κατέθεσε αίτηση εξαίρεσης κατά του προέδρου της Επιτροπής Γιώργου Γεωργαντά και των βουλευτών Δημήτρη Καιρίδη και Νότη Μηταράκη. Tο προεδρείο απάντησε ότι τέτοια διαδικασία δεν προβλέπεται στην Επιτροπή, με βάση τον Κανονισμό της Βουλής.

Δημοσιογράφοι που βρίσκονταν στο σημείο άκουσαν την κυρία Κωνσταντοπούλου να μιλά στους διαδρόμους για «νταηλίκια» και να καταγγέλλει σε βάρος της «κακοποίηση».

H κυρία Κωνσταντοπούλου ζήτησε να μην αρθεί η ασυλία της ενώ σε συνομιλία της με δημοσιογράφους υποστήριξε ότι οι δικογραφίες «είναι κατασκευασμένες» και στοχεύουν στην πολιτική της δίωξη. Παράλληλα, ισχυρίστηκε ότι κατά την διάρκεια της συνεδρίασης υπέστη «κακοποιητική» συμπεριφορά «από ένα  Boy’s Club που φέρεται στις γυναίκες σαν σκουπίδια».

Υπενθυμίζεται πως τα αιτήματα άρσης ασυλίας για την κυρία Κωνσταντοπουλου αφορούν:

Το πρώτο αίτημα υποβλήθηκε για δικογραφία που σχηματίσθηκε αυτεπαγγέλτως και εξ αφορμής της από 20-3-2026 αναφοράς που υποβλήθηκε από δικαστική γραμματέα, ενώπιον του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λάρισας. Η συγκεκριμένη δικαστική υπάλληλος αναφέρει ότι, στις 20 Μαρτίου 2026, η Ζωή Κωνσταντοπούλου (μαζί με τον Πάνο Ρούτσι) εισήλθαν στο γραφείο της και αφού έκλεισαν την πόρτα, της έκαναν ερωτήσεις σχετικά με συγκεκριμένη δικαστή που χειρίστηκε ζήτημα αναφορικά με την υπόθεση των Τεμπών. Παράλληλα, φέρεται ότι η Ζωή Κωνσταντοπούλου κατέγραφε το περιστατικό με την κάμερα του κινητού της, ο δε Πάνος Ρούτσι φέρεται να πέταξε την οθόνη του υπολογιστή της στο δάπεδο. Το εν λόγω αίτημα αφορά τις αξιόποινες πράξεις της παράβασης του άρθρου 38 παρ. 1, 2 και 4 του ν. 4624/2019, περί προσωπικών δεδομένων, της παράβασης του άρθρου 370 Α παρ. 2 εδ. α' του Ποινικού Κώδικα, σχετικά με την παραβίαση απορρήτου προφορικής συνομιλίας, της διακοπής και της σοβαρής διατάραξης της λειτουργίας δημόσιας υπηρεσίας (από κοινού) και της απλής συνέργειας σε απόπειρα διακεκριμένης φθοράς πράγματος που χρησιμεύει για το κοινό όφελος, οι οποίες φέρεται ότι τελέστηκαν εντός του Δικαστικού Μεγάρου της Λάρισας, στις 20 Μαρτίου 2026.

Το δεύτερο αίτημα υποβλήθηκε κατόπιν της από 8-4-2026 έκθεσης ένορκης εξέτασης, η οποία επέχει θέση έγκλησης, αστυνομικού της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λάρισας. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου φέρεται να έχει βιντεοσκοπήσει τον εν λόγω αστυνομικό και, ακολούθως, να έχει αναρτήσει το υλικό αυτό σε εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης στο διαδίκτυο, χωρίς τη συναίνεσή του. Η συγκεκριμένη δικογραφία αφορά την αξιόποινη πράξη της παράβασης του άρθρου 38 παρ. 1, 2, 4 του ν. 4624/2019, περί προσωπικών δεδομένων, η οποία φέρεται ότι τελέστηκε σε βάρος του συγκεκριμένου αστυνομικού, εντός του Δικαστικού Μεγάρου Λάρισας, στις 20 Μαρτίου 2026.

Τέλος, το τρίτο αίτημα υποβλήθηκε για δικογραφία που σχηματίστηκε κατόπιν των από 2/4/, 7/4 και 7/4 του 2026 εκθέσεων ένορκης εξέτασης τριών αστυνομικών, οι οποίες επέχουν θέση μήνυσης. Η εν λόγω δικογραφία αφορά περιστατικό που φέρεται να τελέστηκε σε βάρος τους, στη Λάρισα, στην είσοδο του κτιρίου του συγκροτήματος «ΓΑΙΟΠΟΛΙΣ» του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, την 1 Απριλίου 2026, όπου διεξάγεται η κύρια δίκη για την υπόθεση των Τεμπών. Συγκεκριμένα, η Ζωή Κωνσταντοπούλου φέρεται να τους έχει βιντεοσκοπήσει και ακολούθως να έχει αναρτήσει το υλικό αυτό σε εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης στο διαδίκτυο, χωρίς τη συναίνεσή τους. Το αίτημα άρσης ασυλίας αφορά την αξιόποινη πράξη της παράβασης του άρθρου 38 παρ. 1 και 2 του ν. 4624/2019, περί προσωπικών δεδομένων, κατά συρροή

Να σημειωθεί ότι η τελική απόφαση για την άρση ή μη της ασυλίας της κυρίας Κωνσταντοπούλου θα ληφθεί με ψηφοφορία στην Ολομέλεια πιθανότατα την προσεχή εβδομάδα.

📺Τα εγκαίνια, από τον Μητσοτάκη, του νέου υπερσύγχρονου Κέντρου Κυβερνοάμυνας στο Πεντάγωνο σε κτίριο 2.500 τετραγωνικών, δωρεά του Ιδρύματος «Αθανάσιος Λασκαρίδης»


Η Ελλάδα δεν παραμένει αδρανής απέναντι στις νέες απειλές, αλλά θωρακίζεται συστηματικά, είπε ο πρωθυπουργός - Δωρίζουμε στη χώρα ένα σύγχρονο εργαλείο που να αντέχει στο χρόνο, είπε ο δωρητής Αθανάσιος Λασκαρίδης - Κάλεσε τους εφοπλιστές να κάνουν περισσότερες δωρεές

Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του υπουργού Εθνικής άμυνας Νίκου Δένδια και της ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων πραγματοποιήθηκε στο Στρατόπεδο «Παπάγου», η επίσημη τελετή εγκαινίων των νέων εγκαταστάσεων της Διεύθυνσης Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας.

Το νέο κτίριο, η θεμελίωση του οποίου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024, ανεγέρθηκε με αποκλειστική δωρεά του «Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης», ύψους 7.000.000 ευρώ, και αποτελεί σημαντική επένδυση στην ενίσχυση των δυνατοτήτων του ΓΕΕΘΑ στους τομείς της Πληροφορικής και του Κυβερνοχώρου.

Πρόκειται για υπερσύγχρονο κτίριο τριών επιπέδων, συνολικής επιφάνειας 2.500 τ.μ., το οποίο θα στεγάζει τη Διεύθυνση Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου και τη Μονάδα 1864 του ΓΕΕΘΑ.

Οι νέες εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις πλέον προηγμένες διεθνείς και συμμαχικές προδιαγραφές κυβερνοασφάλειας και περιλαμβάνουν υποδομές για την υποστήριξη των Ενόπλων Δυνάμεων στον Κυβερνοχώρο.

«Από σήμερα η πατρίδα μας θα είναι ακόμη πιο ασφαλής ιδιαίτερα στον ευαίσθητο χώρο του κυβερνοχώρου» ανάφερε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης κατά το χαιρετισμό στα εγκαίνια του νέου κτηρίου της διεύθυνσης Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου του ΓΕΕΘΑ.

Δείτε βίντεο από την τελετή εγκαινίων του κτηρίου Διεύθυνσης Πληροφορικής - Κυβερνοχώρου


«Ένα καινούριο σπίτι που όπως ακούσατε είναι ένα σπίτι υψηλών διαγραφών» τόνισε ο πρωθυπουργός, καθώς «οι απειλές παίρνουν ολοένα και περισσότερο χαρακτήρα υβριδικό».

«Πρόκειται για ακήρυχτους πολέμους σε αθέατα πεδία μάχης» περιέγραψε ο κ. Μητσοτάκης, κάνοντας λόγο για «ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την μετάβαση της εθνικής μας άμυνας στην νέα εποχή». «Στο πλαίσιο αυτό το νέο κτήριο της διοίκησης κυβερνοχώρου αποδεικνύεται σε σημείο αιχμής» παρατήρησε ο Πρωθυπουργός, περιγράφοντας πως σε μια συγκυρία που η τεχνητή νοημοσύνη καθιστά ευάλωτα τα κατά καιρούς συστήματα, η πατρίδα μας δεν μένει αδρανής.

Αντιθέτως, εξελίσσεται και θωρακίζεται απέναντι σε παλιούς και εντός κινδύνους, όπως επισήμανε ο κ. Μητσοτάκης, ευχαριστώντας τον Αθανάσιο Λασκαρίδη και τη σύζυγο του, Εύη για τη δωρεά των νέων εγκαταστάσεων.

«Οφείλουμε να τιμούμε τους δωρητές μας γιατί με αυτόν τον τρόπο από μπορεί να γίνετε παράδειγμα και για άλλους ισχυρούς Έλληνες» σχολίασε ο Πρωθυπουργός απευθυνόμενος προς τον κ. Λασκαρίδη, επισημαίνοντας πως αν οι 50 κορυφαίες ναυτιλιακές οικογένειες της χώρας που αθροίζουν 50 δισ. ευρώ, μπορούσαν να αφήσουν την μισή τους περιουσία σε ένα ίδρυμα, «θα μαζευόταν μια περιουσία 25 δισ. ευρώ». Αυτό θα σήμαινε την υποστήριξη της ελληνικής κοινωνίας με 1 δις ευρώ το χρόνο, κατέληξε ο Πρωθυπουργός.

Λασκαρίδης: Δωρίζουμε στη χώρα ένα σύγχρονο εργαλείο που να αντέχει στο χρόνο

Εγκαινιάζουμε ένα έργο που ξεκίνησε 18 μήνες πριν, μια «εγκατάσταση υψηλών διεθνών προδιαγραφών» ανέφερε κατά το χαιρετισμό του ο Αθανάσιος Λασκαρίδης, κατά το χαιρετισμό του στα εγκαίνια του νέου κτηρίου της Διεύθυνσης Πληροφορικής- Κυβερνοχώρου, το οποίο ολοκληρώθηκε μέσω αποκλειστικής δωρεάς του.

Στον αρχικό σχεδιασμό προστέθηκε και ένα πλήρες data center, προκειμένου να δωρίσουμε στη χώρα ένα σύγχρονο εργαλείο που να αντέχει στο χρόνο, όπως τόνισε ο κ. Λασκαρίδης, δίνοντας συνέχεια στο πρόγραμμα δωρεών που έχει δρομολογήσει προς τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις.

Τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει αρκετές δωρεές, όπως επισήμανε ο κ. Λασκαρίδης, το οποίο ο ίδιος χαρακτήρισε θετικό, αλλά όχι αρκετό, αφού «υπάρχει στη χώρα μας πολύς αδρανής πλούτος ιδίως στο χώρο της ναυτιλίας», όπως τόνισε. Μάλιστα, σε ποσοστό του ΑΕΠ ο πλούτος αυτός αντιπροσωπεύει ένα 20 % για τις ελληνικές οικογένειες, όταν το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται σε 10%, στις ΗΠΑ. Την ίδια στιγμή, οι περισσότερες επενδύσεις στην Ελλάδα γεννήθηκαν χάρη στα ναυτιλιακά κεφαλαία, όπως περιέγραψε ο κ. Λασκαρίδης, επισημαίνοντας πως η οικονομική ανισότητα και η συγκέντρωση πλούτου αποτελούν πρόβλημα που υπονομεύει την ίδια την οικονομία.


Από Αριστερά: Κυριάκος Μητσοτάκης, Μαρέβα Γκραμπόφσκι, Νίκος Δένδιας, Εύη Λαζού-Λασκαρίδη, Αθανάσιος Λασκαρίδης Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και Αθανάσιος Δαβάκης


Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνομιλεί με τον κ. Αθανάσιο Λασκαρίδη μετά την τελετή εγκαινίων

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Λασκαρίδης μνημόνευσε μεγάλους ευεργέτες, όπως τους Ωναση και Νιάρχο, ενώ υπογράμμισε τη δύναμη του παραδείγματος για τους απογόνους των δωρητών. «Η ελευθερία είναι σίγουρη κατάκτηση μόνο για όσους έχουν το θάρρος να την υπερασπιστούν» κατέληξε ο κ. Λασκαρίδης κατά το χαιρετισμό του ευχαριστώντας ιδιαίτερα τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη για την πρωτοβουλία που έλαβε ζητώντας από το δωρητή του κτιρίου να συμβάλει στην υλοποίηση του.

«Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, τον οποίο θα αποκαλούσα τον Μέσι της σύγχρονης πολιτικης» σχολίασε ο κ. Λασκαρίδης, καθώς «το κριτήριο της επιτυχίας για όποιον ασκεί εξουσία είναι απλό. Αφήνει σε καλύτερη κατάσταση αυτό που παρέλαβε;», όπως διερωτήθηκε. «Σήμερα η χώρα μας μπορεί επιτέλους να υπερασπιστεί επάξια τον εαυτό της» σημείωσε ο κ. Λασκαρίδης.

Δένδιας: Οι Ένοπλες Δυνάμεις μετατρέπονται σε υπερσύγχρονο μηχανισμό μέσων συλλογής και επεξεργασίας πληροφοριών

Ο υπουργός Εθνικής 'Αμυνας Νίκος Δένδιας στο χαιρετισμό του τόνισε ότι η «Ατζέντα 2030» με συνέπεια «επιχειρεί να μετατρέψει τις Ένοπλες Δυνάμεις από αξιόμαχη παράταξη στελεχών και συστημάτων σε έναν υπερσύγχρονο μηχανισμό μέσων συλλογής και επεξεργασίας πληροφοριών».

«Ο κόσμος έχει αλλάξει: Οι Ένοπλες Δυνάμεις πρέπει να αλλάξουν» ξεκαθάρισε.

Η «Ατζέντα 2030» περιγράφει «την πορεία αυτής της αλλαγής» σημείωσε τονίζοντας ότι η μεταρρύθμιση των Ενόπλων Δυνάμεων είναι όρος επιβίωσης για την πατρίδα.

Έκανε ιδιαίτερη μνεία στην νέα δομή των Ενόπλων Δυνάμεων και στη διακλαδικότητα του Σώματος Πληροφορικής υπογραμμίζοντας ότι στον πυρήνα των αλλαγών βρίσκεται η ανάπτυξη λογισμικού και η αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.

Υπενθύμισε, δε, ότι και η «Ασπίδα του Αχιλλέα» έχει πέντε επίπεδα και πέρα από τη στεριά, θάλασσα και τον αέρα περιλαμβάνει τόσο τον κυβερνοχώρο όσο και το διάστημα.

Για τη μονάδα 1864, είπε ότι διαθέτει «δυνατότητες κάθε είδους επιχειρήσεων κυβερνοπολέμου» ενώ πρόσθεσε: «Η συγκρότηση αυτής της εθνικής ικανότητας εδράζεται σε μια νέα δομή με κατάλληλη υποδομή και διαρκή ανάπτυξη μέσων».

Δείτε φωτογραφίες


Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας


Ο Κυριάκος Μητσοτάκης χαιρετά την κυρία Εύη Λαζού – Λασκαρίδη και τον κ. Αθανάσιο Λασκαρίδη


Ο δωρητής κ. Αθανάσιος Λασκαρίδης με τη σύζυγό του Εύη Λαζού - Λασκαρίδη


Αβραμόπουλος μετά το ένταλμα σύλληψης: Δεν θα κάνω χρήση της ασυλίας, ζητώ πλήρη δικαστική έρευνα, το Qatargate δεν με αφορά


«Ξαναζεσταίνουν» οι βελγικές Αρχές τα περί ανάμειξης του πρώην Επιτρόπου Δημήτρη Αβραμόπουλου στο Qatargate, μέσω της συμμετοχής του στην ΜΚΟ του πρώην ευρωβουλευτή Αντόνιο Παντσέρι, ο οποίος θεωρείται ως ο «εγκέφαλος» του σκανδάλου, το οποίο πάντως λιμνάζει ως προς την δικαστική διερεύνησή του. Η βελγική Δικαιοσύνη εξέδωσε ένταλμα σύλληψης του Αβραμόπουλου και η Βουλή θα κληθεί να άρει την ασυλία του. Ο ίδιος πάντως δηλώνει ότι δεν πρόκειται να την επικαλεστεί και μιλά για απολύτως αβάσιμο ζήτημα, ενώ ζητά πλήρη δικαστική έρευνα. 

«Το ζήτημα που επιχειρήθηκε να συνδεθεί με το όνομά μου έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια, με πλήρη θεσμική διαφάνεια και με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατόπιν απόφασης υπογεγραμμένης από την Πρόεδρό της, Ursula von der Leyen. Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες, ήταν απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη. Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο» ξεκαθαρίζει.

Δηλώνει, δε, αναφορικά με το ένταλμα σύλληψής του από τη βελγική Δικαιοσύνη, ότι δεν πρόκειται να κάνει χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας, αλλά, αντιθέτως, θα απευθυνθεί ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί.

Αναλυτικά η δήλωση του Δημήτρη Αβραμόπουλου για το θέμα Fight Impunity

Μου περιήλθε η πληροφορία από δημοσιογράφους ότι φέρεται να έχει σταλεί έγγραφο από τις βελγικές αρχές προς τις ελληνικές, στο οποίο επιχειρείται, χωρίς καμία βάση, η σύνδεση του ονόματός μου με την υπόθεση Fight Impunity.

Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ.

Το ζήτημα που επιχειρήθηκε να συνδεθεί με το όνομά μου έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια, με πλήρη θεσμική διαφάνεια και με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατόπιν απόφασης υπογεγραμμένης από την Πρόεδρό της, Ursula von der Leyen.

Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες, ήταν απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη.

Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο.

Κάθε προσπάθεια επαναφοράς του θέματος από τις βελγικές αρχές και εμπλοκής του ονόματός μου σε οποιοδήποτε ζήτημα αφορά το Fight Impunity, είτε μέσω αβάσιμων αναφορών είτε μέσω διαστρέβλωσης πραγματικών περιστατικών, είναι αυθαίρετη, απαράδεκτη, ύποπτη και θα αντιμετωπισθεί με κάθε νόμιμο μέσο.

Παρότι πρόκειται για ένα απολύτως αβάσιμο ζήτημα, δηλώνω ευθέως ότι δεν πρόκειται να κάνω χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας. Αντιθέτως, θα αποταθώ ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί.

Ένταλμα σύλληψης από τους Βέλγους

Προηγουμένως, την άρση ασυλίας του Δημήτρη Αβραμόπουλου προκειμένου ο πρώην Επίτροπος να δώσει εξηγήσεις στη βελγική Δικαιοσύνη, ζήτησε με ένταλμα σύλληψης η βελγική Δικαιοσύνη.

Ο πρώην Επίτροπος συμμετείχε σε ΜΚΟ του Αντόνιο Παντσέρι, πρώην ευρωβουλευτή που εμπλέκεται στο σκάνδαλο Qatargate, για το οποίο είχε προφυλακιστεί η Εύα Καϊλή. 

Ο πρώην Επίτροπος αναφέρει πως έχει δηλώσει στο Πόθεν Έσχες του όλες τις αμοιβές που πήρε από τη ΜΚΟ για το έτος 2019, ωστόσο η βελγική Δικαιοσύνη υποστηρίζει ότι πήρε χρήματα από «εγκληματικό δίκτυο».

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ελληνικές δικαστικές αρχές έχουν ήδη ενημερωθεί για την εξέλιξη αυτή. Ωστόσο, το ένταλμα δεν μπορεί να εκτελεστεί άμεσα, καθώς απαιτείται προηγουμένως η άρση της βουλευτικής ασυλίας του Δημήτρη Αβραμόπουλου από τη Βουλή.

Όπως προβλέπεται από τη διαδικασία, ο σχετικός φάκελος διαβιβάζεται από την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και στη συνέχεια, μέσω του υπουργείου Δικαιοσύνης, καταλήγει στη Βουλή για τις απαιτούμενες ενέργειες.

Δικαστικές πηγές ανέφεραν ακόμη ότι ο κ. Αβραμόπουλος επισκέφθηκε το μεσημέρι την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών. Υπενθυμίζεται ότι, από την έναρξη της έρευνας για το Qatargate, ο ίδιος έχει απορρίψει κάθε υπόνοια παρατυπίας, επιμένοντας ότι όλες οι ενέργειές του ήταν απολύτως νόμιμες.

Στις 19 Δεκεμβρίου του 2022 ο Δημήτρης Αβραμόπουλος δήλωνε σχετικά:

«Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity ήταν εξ αρχής απολύτως χωρίς εκτελεστικές ή διαχειριστικές αρμοδιότητες.

Η επιτροπή που συμμετείχα, μεταξύ των άλλων μαζί με προσωπικότητες όπως η Φ. Μογκερίνι, ο Γάλλος πρώην ΠΘ Bernard Cazeneuve και η Γερουσιαστής Emma Bonino, ήταν τιμητική.

Για τη συμμετοχή μου και την αποζημίωση που θα την συνόδευε ζήτησα την έγκρισή της ευρωπαϊκής επιτροπής η οποία και μου δόθηκε γραπτώς, από την Πρόεδρο Φον ντερ Λάιεν.

Αντίστοιχη θετική γνωμοδότηση για τη συμμετοχή μου στην τιμητική επιτροπή της Οργάνωσης, δόθηκε από την ανεξάρτητη επιτροπή ηθικής (Independent Ethical Committee) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στις 10 Δεκεμβρίου 2020.

Η αποζημίωση ήταν για ένα χρόνο, από τον Φεβρουάριο του 2021 έως τον Φεβρουάριο του 2022, με το ποσό των 5.000 ευρώ μηνιαίως, το οποίο δηλώθηκε και φορολογήθηκε στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο. (τελικό ποσό: 3.750€)

Μετά από ένα χρόνο, τον Φεβρουάριο του 2022, επειδή η δραστηριότητα του Οργανισμού είχε ατονήσει, ζήτησα και σταμάτησε η αποζημίωση.

Από τον Μάρτιο και μετά, η συμμετοχή μου είχε ουσιαστικά τελειώσει.

Μόλις δε πληροφορήθηκα τα όσα συνέβησαν πρόσφατα στις Βρυξέλλες, υπέβαλα αμέσως και αμετάκλητα την παραίτησή μου και ζήτησα να αφαιρεθεί το όνομα μου από το website, από κοινού με τις άλλες προσωπικότητες που μετείχαν στην επιτροπή».

Μαρινάκης: Προσβλητική για τους καλοπληρωτές η πρόταση της ΕΛΑΣ-Τι ψέλισε η Κουφονικολάκου;


Η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη, μέσω της Θέωνης Κουφονικολάκου, απάντησε στον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Παύλο Μαρινάκη, ο οποίος χαρακτήρισε την πρόταση του νεοσύστατου κόμματος για την προστασία της πρώτης κατοικίας, ως προσβλητική για τους καλοπληρωτές. 

Τι μας είπε σήμερα ο κύριος Μαρινάκης;
Η πρόταση της ΕΛ.ΑΣ. για την προστασία της πρώτης κατοικίας και των δανειοληπτών από το τσουνάμι πλειστηριασμών των funds και των servicers είναι προσβλητική για τους καλοπληρωτές.
Έτσι βλέπει η Νέα Δημοκρατία την κοινωνική πολιτική... ως προσβλητική 
Τι δεν μας είπε ο κύριος Μαρινάκης;
Μα, τι προτίθεται να κάνει με την απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου που έκρινε ότι ο υπολογισμός του επιτοκίου πρέπει να γίνει επί της μηνιαίας δόσης και όχι επί του κεφαλαίου της οφειλής.
Το Υπουργείο Οικονομικών βέβαια ανέφερε ότι μελετά ακόμη την απόφαση και ότι θα βρει τη χρυσή τομή στην εφαρμογή της. 
Έτσι, μάθαμε και κάτι καινούργιο. Ότι η εφαρμογή των δικαστικών αποφάσεων εναπόκειται στη «δημιουργική ερμηνεία» αυτής της κυβέρνησης...
Ο δε Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος μας είπε πως η απόφαση δεν είναι καθαρή και επιδέχεται πολλών αναγνώσεων. 
Αυτά συμβαίνουν όταν ολόκληρη η κυβέρνηση και εκείνοι που την υπηρετούν πιστά έχουν μόνο κομματική και καθόλου κοινωνική συνείδηση.
Αυτά γίνονται όταν εκείνοι που μας εκπροσωπούν δεν έχουν την αναγκαία αποφασιστικότητα να συγκρουστούν με τα συμφέροντα και καμία διάθεση να στηρίξουν την κοινωνία.

Πηγή: skai.gr

Μαρινάκης για υπόθεση Ασημακοπούλου: «Δεν τίθεται ζήτημα επηρεασμού της εκλογικής διαδικασίας» – Απέκλεισε το ενδεχόμενο διαγραφής


Σειρά πολιτικών και οικονομικών ζητημάτων βρέθηκαν στο επίκεντρο της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Παύλο Μαρινάκη να απαντά σε ερωτήσεις για την ακρίβεια, τις αναφορές για παράλληλο νόμισμα την περίοδο 2015, την υπόθεση Ασημακοπούλου, αλλά και τη διαχείριση των «κόκκινων» δανείων.

Αναφορικά με τις δηλώσεις του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννη Στουρνάρα για συζητήσεις περί παράλληλου νομίσματος την περίοδο Βαρουφάκη, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος μετέφερε το ερώτημα προς τον Αλέξη Τσίπρα, εκφράζοντας την προσδοκία «αυτή τη φορά να δοθούν σαφείς απαντήσεις» για το τι πραγματικά συζητήθηκε εκείνη την κρίσιμη περίοδο της διακυβέρνησής του.

Στο μέτωπο της ακρίβειας και με αφορμή τις δηλώσεις του Νίκου Ανδρουλάκη για το «καλάθι βασικών αναγκών», επισημάνθηκε ότι τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, από 38,6 ευρώ το 2019 σε πάνω από 60 ευρώ σήμερα, υποστήριξε ότι βασίζονται σε συγκεκριμένο δημοσίευμα με περιορισμένο αριθμό προϊόντων.

Ο κ. Μαρινάκης υπογράμμισε ότι πρόκειται για μη τεκμηριωμένη γενίκευση, σημειώνοντας πως, βάσει υπολογισμών με τις πλέον συμφέρουσες επιλογές για 12 βασικά προϊόντα, το κόστος διαμορφώνεται περίπου στα 42 ευρώ, δηλαδή αύξηση της τάξης του 27%. Όπως τόνισε, «δεν επιχειρούμε να ωραιοποιήσουμε την κατάσταση, αλλά να δίνουμε ρεαλιστικές απαντήσεις», με έμφαση στην αύξηση των εισοδημάτων ως βασικό εργαλείο αντιμετώπισης της ακρίβειας.

Σε πολιτικό επίπεδο, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος άσκησε κριτική στον Αλέξη Τσίπρα για την περίοδο διακυβέρνησής του, υποστηρίζοντας ότι «επέβαλε δεκάδες φόρους στη μεσαία τάξη», ενώ κατηγόρησε την αντιπολίτευση ότι επιμένει σε μια λογική υπερφορολόγησης. «Η δική μας προσέγγιση είναι διαφορετική. Μείωση φόρων, ενίσχυση της ανάπτυξης και αύξηση των δημοσίων εσόδων μέσα από περισσότερες επενδύσεις και θέσεις εργασίας», σημείωσε.

Ερωτήματα τέθηκαν και για τη διαχείριση των «κόκκινων» δανείων και τον ρόλο των funds, με την πλευρά της κυβέρνησης να καλεί την αξιωματική αντιπολίτευση να παρουσιάσει την ολοκληρωμένη πρότασή της, υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι «επί των ημερών Τσίπρα δόθηκαν τα δάνεια σε funds».

Για την υπόθεση της Άννας – Μισέλ Ασημακοπούλου

Σχετικά με την υπόθεση της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου και τη διαρροή e-mail, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος υπογράμμισε ότι «δεν τίθεται ζήτημα επηρεασμού της εκλογικής διαδικασίας», κάνοντας λόγο για «ένα μεμονωμένο περιστατικό αποστολής e-mail».

Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι η κυβέρνηση δεν σχολιάζει δικαστικές διαδικασίες, επισημαίνοντας πως ισχύει το τεκμήριο αθωότητας μέχρι την τελεσίδικη κρίση της Δικαιοσύνης. Σε πολιτικό επίπεδο, τόνισε ότι «δεν μπορεί να γίνεται εξίσωση ενός τέτοιου περιστατικού με σοβαρές εγκληματικές υποθέσεις», ενώ αποκλείστηκε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο διαγραφών για τα εμπλεκόμενα πρόσωπα.

Για το πολιτικό τοπίο ενόψει εκλογών

Αναφορά έγινε και στο πολιτικό τοπίο ενόψει εκλογών, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο να τονίζει ότι πρόκειται για «μαραθώνιο και όχι για κατοστάρι», εκτιμώντας ότι η εκλογική αναμέτρηση τοποθετείται χρονικά στην άνοιξη του 2027 και υπογραμμίζοντας ότι «οι εκλογές δεν κρίνονται μόνο στην προεκλογική περίοδο».

Ως προς τα εσωκομματικά ζητήματα και αναφορές σε στελέχη όπως ο Κώστας Καραμανλής, ο κ. Μαρινάκης κράτησε χαμηλούς τόνους, σημειώνοντας ότι πρόκειται για «ένα ενεργό πολιτικό κεφάλαιο που ανήκει στην πρώτη γραμμή του δημόσιου διαλόγου».

📺Άγρια κόντρα Καιρίδη – Δούκα: «Αποτυχημένος δήμαρχος, είναι πολιτικό περιθώριο, τίποτα» – «Ο εκφασισμός της πολιτικής ζωής σε όλο του το μεγαλείο»


Άγρια κόντρα έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ, Δημήτρη Καιρίδη και τον δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα.

Ο κ. Καιρίδης μιλώντας το πρωί στην εκπομπή, «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1 για την πολιτική επικαιρότητα και αναφερόμενος στο ΠΑΣΟΚ, εξαπέλυσε «πυρά» εναντίον του Χάρη Δούκα.

Όπως υποστήριξε, «το ΠΑΣΟΚ έχει αφήσει έναν αποτυχημένο δήμαρχο να τους παρασύρει στην καταστροφή με το 14% του πρώτου γύρου. Αντί να ασχοληθεί με το πώς θα καθαρίσει το κέντρο της Αθήνας, που είναι σε άθλια κατάσταση, πολιτικολογεί… Το ΠΑΣΟΚ φταίει. Παρασύρεται από ένα “πολιτικό περιθώριο”, “ένα τίποτα” που εξελέγη μέσα από μια τυχαία συγκυρία και δεν πρόκειται να επανεκλεγεί».

Είχαν προηγηθεί χθες δηλώσεις του κ. Καιρίδη στο Action24, όπου είπε «το ΠΑΣΟΚ έχει βάλει έναν αποτυχημένο δήμαρχο στην Αθήνα που σέρνεται πίσω από την ουρά του». Και πρόσθεσε: «Δεν απαξιώνω την ψήφο, απαξιώνω τον δήμαρχο και το έργο του».


Η απάντηση του Χάρη Δούκα

Η απάντηση του Χάρη Δούκα ήρθε μέσα από ανάρτησή του στο Facebook.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Δήμαρχος Αθηναίων:

«Σε διατεταγμένη υπηρεσία, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Δημήτρης Καιρίδης μέσα σε δύο μέρες εξαπέλυσε τρεις ακραίους χαρακτηρισμούς εναντίον μου. 

Όσοι διαφωνούμε πολιτικά μαζί τους είμαστε «αποτυχημένοι», «περιθώριο» και «τίποτα».

Ο εκφασισμός της πολιτικής ζωής από τους «άριστους» της κυβέρνησης σε όλο του το μεγαλείο.

Όσο για την Αθήνα, ας μην την πιάνουν στο στόμα τους. Ευτυχώς, άφησε πίσω της την περιπέτεια του Μεγάλου Περίπατου και τους αυτοσχεδιασμούς στη Βασιλίσσης Όλγας και αλλάζει σελίδα.

ΥΓ. Το αμφιθέατρο των 1000 θέσεων το ξηλώσατε στο Ζάππειο. Τα λεφτά ποιος τα πληρώνει;  Για αυτό πρέπει να αποτελέσουν γρήγορα παρελθόν”.


Καρανίκας κατά Τσίπρα: «Φεουδάρχης με υπηκόους» – Νέα σκληρή επίθεση για το ΙΧ κόμμα


Με μια ιδιαίτερα αιχμηρή και εκτενή ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Νίκος Καρανίκας εξαπολύει νέα σφοδρή επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρα, κατηγορώντας τον ότι έχει διαμορφώσει γύρω του ένα περιβάλλον πολιτικής υποταγής και προσωπολατρίας.

Ο πρώην στενός συνεργάτης του πρώην πρωθυπουργού περιγράφει έναν «νέο ανθρωπότυπο», ο οποίος – όπως υποστηρίζει – θυμίζει περισσότερο τις σχέσεις αφέντη και υπηκόου της φεουδαρχικής εποχής παρά τις δημοκρατικές και συλλογικές αρχές της Αριστεράς.

Η θεωρία του «ευεργέτη»

Κατά τον Καρανίκα, πολλοί από όσους πλαισιώνουν σήμερα τον Αλέξη Τσίπρα αντιμετωπίζουν τον πρώην πρωθυπουργό ως «ευεργέτη», θεωρώντας ότι δεν δικαιούνται να του ασκήσουν πολιτική κριτική.

«Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος», υποστηρίζει ότι είναι η λογική που κυριαρχεί σε ένα τμήμα των στελεχών που στηρίζουν το νέο πολιτικό εγχείρημα του Τσίπρα.

Βολές για το «ΙΧ κόμμα»

Στην ανάρτησή του ο Καρανίκας επαναφέρει την κατηγορία περί «ΙΧ κόμματος», υποστηρίζοντας ότι το νέο πολιτικό σχήμα περιστρέφεται αποκλειστικά γύρω από το πρόσωπο του Αλέξη Τσίπρα και όχι γύρω από συλλογικές διαδικασίες και προγραμματικές θέσεις.

Όπως αναφέρει, όσοι ακολουθούν τον πρώην πρωθυπουργό δεν αντιδρούν ούτε σε πολιτικές μετατοπίσεις ούτε σε αλλαγές στρατηγικής, καθώς προτεραιότητά τους είναι η επιστροφή στην εξουσία.

«Δεν είναι πλέον Αριστερά»

Ο πρώην σύμβουλος του ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι το εγχείρημα Τσίπρα έχει απομακρυνθεί από τις παραδοσιακές αξίες της Αριστεράς, κάνοντας λόγο για εγκατάλειψη των συλλογικών χαρακτηριστικών και ενίσχυση της προσωποκεντρικής λειτουργίας.

Μάλιστα, επιμένει ότι η έννοια της Αριστεράς δεν μπορεί να συνυπάρξει με προσωποπαγή κόμματα και ηγεμονικές αντιλήψεις.

Η «αυλή» και οι «ακόλουθοι»

Ιδιαίτερα σκληρή είναι η γλώσσα που χρησιμοποιεί για όσους στηρίζουν τον Τσίπρα.

Κάνει λόγο για «αυλή», «ακόλουθους» και «υποτελείς», υποστηρίζοντας ότι η πολιτική κριτική έχει αντικατασταθεί από τη λογική της προσωπικής αφοσίωσης στον ηγέτη.

Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρεται και σε πρόσωπα που συμμετέχουν στο νέο πολιτικό εγχείρημα, κατηγορώντας τα ότι αντιμετωπίζουν κάθε κριτική προς τον Αλέξη Τσίπρα ως πράξη «αχαριστίας».

Ολόκληρη η ανάρτηση του Νίκου Καρανίκα: 


Διαρροή email ψηφοφόρων: Ένοχοι Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και ακόμη 3 κατηγορούμενοι


Ένοχοι κρίθηκαν από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών οι τέσσερις κατηγορούμενοι για τη διαρροή ηλεκτρονικών διευθύνσεων αποδήμων Ελλήνων, υπόθεση που είχε προκαλέσει έντονες αντιδράσεις ενόψει των Ευρωεκλογών του 2024. Το δικαστήριο επέβαλε ποινές φυλάκισης από 8 έως 20 μήνες, με τριετή αναστολή.

Δίκη για τα email των αποδήμων: Την ενοχή της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου πρότεινε η εισαγγελέας
Στην πρώην ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και στον πρώην γενικό γραμματέα του υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλη Σταυριανουδάκη επιβλήθηκαν, σύμφωνα με το dikastiko.gr,  ποινές 20 και 18 μηνών αντίστοιχα, καθώς κρίθηκαν ένοχοι για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου και της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Ο τότε γραμματέας Αποδήμων της ΝΔ Νίκος Θεοδωρόπουλος και ο Μένιος Κορομηλάς, ο οποίος κατείχε τη θέση του οργανωτικού γραμματέα Αυτοδιοίκησης και Διαχείρισης Κρίσεων του κόμματος, καταδικάστηκαν σε ποινές 8 και 12 μηνών αντίστοιχα για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Ειδικότερα, η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου κρίθηκε κατά πλειοψηφία ένοχη για την παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου, με την πρόεδρο του δικαστηρίου να μειοψηφεί υπέρ της αθώωσής της, ενώ για την παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων κρίθηκε ομόφωνα ένοχη.

Κατά πλειοψηφία ένοχος και για τις δύο πράξεις κρίθηκε ο Μιχάλης Σταυριανουδάκης, με την πρόεδρο να διατυπώνει τη μειοψηφούσα άποψη ότι θα έπρεπε να απαλλαγεί και από τις δύο κατηγορίες.

Ο Νίκος Θεοδωρόπουλος αθωώθηκε ομόφωνα για την παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου, ωστόσο κρίθηκε κατά πλειοψηφία ένοχος για την παραβίαση της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων, με την πρόεδρο να τάσσεται υπέρ της αθώωσής του. Αντίθετα, ο Μένιος Κορομηλάς κρίθηκε ομόφωνα ένοχος για την παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Την αναγνώριση του ελαφρυντικού του σύννομου βίου πρότεινε η εισαγγελέας της έδρας για όλους τους κατηγορούμενους, ενώ ζήτησε την απόρριψη του ελαφρυντικού της μετέπειτα καλής συμπεριφοράς, με το δικαστήριο να υιοθετεί την πρόταση της

Ευρωομάδα Ν.Δ.: «Απάντηση στην κινδυνολογία και στον άκρατο λαϊκισμό»


«Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με πολύ μεγάλη πλειοψηφία (431 υπέρ, 201 κατά) τάχθηκε υπέρ της συμφωνίας του Συμβουλίου και της Κομισιόν, για την εφαρμογή των Νέων Γονιδιωματικών Τεχνικών στην παραγωγή προϊόντων», τονίζει η Ευρωομάδα της Νέας Δημοκρατίας σε ανακοίνωσή της. 

«Ενώ η θέση του Κοινοβουλίου είναι κατά των μεταλλαγμένων, ψήφισε υπέρ των ΝΓΤ, επειδή δεν πρόκειται για μεταφορά γονιδίων από ένα φυτό σε άλλο (πχ από καλαμπόκι σε ντομάτα) αλλά για εξέλιξη του ίδιου του φυτού με παρέμβαση της επιστήμης, ώστε να χρειάζεται λιγότερα φυτοφάρμακα, λιγότερα λιπάσματα, λιγότερο νερό. Λύσεις υπερ των αγροτών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κλιματικής κρίσης και υπέρ των καταναλωτών που ήδη εφαρμόζονται σε ΗΠΑ και Ασία», αναφέρει η ανακοίνωση της Ευρωομάδας.

«Γι' αυτό ακριβώς και η μεγαλύτερη οργάνωση αγροτών στην Ε.Ε. (CopaCogeca) που εκπροσωπεί 22 εκατ. αγρότες και 22.000 συνεταιρισμούς, καθώς και 32 ενώσεις παραγωγών, τάχθηκαν δυναμικά υπέρ.

Υπερ τάχθηκε και το Σοσιαλιστικό Κόμμα, γραμμή την οποία τήρησαν τα 3/4 των ευρωβουλευτών του και κάποιοι από το ΠΑΣΟΚ (και μόνο 30 στους 137 ψήφισαν κατά)», προσθέτει  η Ευρωομάδα της Νέας Δημοκρατίας.

Το πλαίσιο που ψηφίστηκε προβλέπει ειδικές ρυθμίσεις ώστε οι πατέντες να μην μείνουν στα χέρια λίγων, αλλά να έχουν πρόσβαση αγρότες και συνεταιρισμοί. Όσον αφορά στη σήμανση υπάρχουν δύο κατηγορίες. Στη μία που θεωρείται εξέλιξη του ίδιου του φυτού θα υπάρχει σήμανση στον σπόρο και σε δημόσια πλατφόρμα.

Οι ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας πιστεύουν ότι πρέπει να υπάρχει σήμανση παντού, ώστε να υπάρχει πλήρης ενημέρωση και γι' αυτό δεν καταψήφισαν τη σχετική τροπολογία που κατατέθηκε. Εκεί που υπάρχουν πιο σημαντικές παρεμβάσεις θα υπάρχει σήμανση παντού, όπως προβλέπει ήδη ο νέος κανονισμός. Το εύρος των παρεμβάσεων κρίνεται από τον αρμόδιο ευρωπαϊκό οργανισμό (EFSA) που τηρεί τα πιο αυστηρά πλαίσια ασφάλειας σε όλο τον κόσμο και δίνει ή όχι την σχετική άδεια», συμπληρώνει η Νέα Δημοκρατία.

«Αυτή είναι η αλήθεια και γι' αυτό το Ευρωκοινοβούλιο, που γενικά είναι κατά των μεταλλαγμένων, τάχθηκε υπέρ των νέων τεχνικών. Τα θέματα προστασίας των καταναλωτών είναι πολύ σοβαρά και δεν προσφέρονται για κινδυνολογία και άκρατο λαϊκισμό στον οποίο έχουν συνηθίσει μερικοί», καταλήγει η Ευρωομάδα της Νέας Δημοκρατίας.

Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη, έχω δηλώσει στο Πόθεν Έσχες τις αμοιβές μου από τη ΜΚΟ, απαντά


Ζητείται η άρση της ασυλίας του, ώστε να δώσει εξηγήσεις στις βελγικές Αρχές - Ο πρώην Επίτροπος έχει δηλώσει στην Εφορία τις 70.000 ευρώ που έχει λάβει ως αμοιβή για τη συμμετοχή του στη ΜΚΟ του Παντσέρι το 2019 - Κατηγορείται ότι πήρε χρήματα από «εγκληματικό δίκτυο»

Την άρση ασυλίας του Δημήτρη Αβραμόπουλου προκειμένου ο πρώην Επίτροπος να δώσει εξηγήσεις στη βελγική Δικαιοσύνη ζητά με ένταλμα σύλληψης η βελγική Δικαιοσύνη.

Ο πρώην Επίτροπος συμμετείχε σε ΜΚΟ του Αντόνιο Παντσέρι, πρώην ευρωβουλευτή που εμπλέκεται στο σκάνδαλο Qatargate, για το οποίο είχε προφυλακιστεί η Εύα Καϊλή.

Ο πρώην Επίτροπος αναφέρει πως έχει δηλώσει στο Πόθεν Έσχες του όλες τις αμοιβές που πήρε από τη ΜΚΟ για το έτος 2019, ωστόσο η βελγική Δικαιοσύνη υποστηρίζει ότι πήρε χρήματα από «εγκληματικό δίκτυο».

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ελληνικές δικαστικές αρχές έχουν ήδη ενημερωθεί για την εξέλιξη αυτή. Ωστόσο, το ένταλμα δεν μπορεί να εκτελεστεί άμεσα, καθώς απαιτείται προηγουμένως η άρση της βουλευτικής ασυλίας του Δημήτρη Αβραμόπουλου από τη Βουλή.

Όπως προβλέπεται από τη διαδικασία, ο σχετικός φάκελος διαβιβάζεται από την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και στη συνέχεια, μέσω του υπουργείου Δικαιοσύνης, καταλήγει στη Βουλή για τις απαιτούμενες ενέργειες.

Δικαστικές πηγές αναφέρουν ακόμη ότι ο κ. Αβραμόπουλος επισκέφθηκε το μεσημέρι την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών. Υπενθυμίζεται ότι, από την έναρξη της έρευνας για το Qatargate, ο ίδιος έχει απορρίψει κάθε υπόνοια παρατυπίας, επιμένοντας ότι όλες οι ενέργειές του ήταν απολύτως νόμιμες.

Στις 19 Δεκεμβρίου του 2022 ο Δημήτρης Αβραμόπουλος δήλωνε σχετικά:

«Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity ήταν εξ αρχής απολύτως χωρίς εκτελεστικές ή διαχειριστικές αρμοδιότητες.

Η επιτροπή που συμμετείχα, μεταξύ των άλλων μαζί με προσωπικότητες όπως η Φ. Μογκερίνι, ο Γάλλος πρώην ΠΘ Bernard Cazeneuve και η Γερουσιαστής Emma Bonino, ήταν τιμητική.

Για τη συμμετοχή μου και την αποζημίωση που θα την συνόδευε ζήτησα την έγκρισή της ευρωπαϊκής επιτροπής η οποία και μου δόθηκε γραπτώς, από την Πρόεδρο Φον ντερ Λάιεν.

Αντίστοιχη θετική γνωμοδότηση για τη συμμετοχή μου στην τιμητική επιτροπή της Οργάνωσης, δόθηκε από την ανεξάρτητη επιτροπή ηθικής (Independent Ethical Committee) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στις 10 Δεκεμβρίου 2020.

Η αποζημίωση ήταν για ένα χρόνο, από τον Φεβρουάριο του 2021 έως τον Φεβρουάριο του 2022, με το ποσό των 5.000 ευρώ μηνιαίως, το οποίο δηλώθηκε και φορολογήθηκε στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο. (τελικό ποσό: 3.750€)

Μετά από ένα χρόνο, τον Φεβρουάριο του 2022, επειδή η δραστηριότητα του Οργανισμού είχε ατονήσει, ζήτησα και σταμάτησε η αποζημίωση.

Από τον Μάρτιο και μετά, η συμμετοχή μου είχε ουσιαστικά τελειώσει.

Μόλις δε πληροφορήθηκα τα όσα συνέβησαν πρόσφατα στις Βρυξέλλες, υπέβαλα αμέσως και αμετάκλητα την παραίτησή μου και ζήτησα να αφαιρεθεί το όνομα μου από το website, από κοινού με τις άλλες προσωπικότητες που μετείχαν στην επιτροπή».

Δείτε τα ευρωπαϊκά έγγραφα, που επικαλείται η πλευρά Αβραμόπουλου, για να καταδείξει ότι είχε την άδεια τόσο της Independent Ethical Committee της ΕΕ όσο και του γραφείου της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν για να συμμετάσχει στην Fight Impunity του Παντσέρι ως πρώην Επίτροπος:


Το έγγραφο από το γραφείο της Φον ντερ Λάιεν
@



Τα έγγραφα από την Independent Ethical Committee της ΕΕ

📺Γεωργιάδης: Το ΠΑΣΟΚ πάει για εκλογική συντριβή, στην ΕΛΑΣ του Τσίπρα το μόνο που ονειρεύονται είναι πώς θα αρπάξουν τα λεφτά των άλλων ως γνήσιοι αριστεροί


Την εκτίμηση ότι το ΠΑΣΟΚ «πηγαίνει για εκλογική συντριβή» και ότι στην ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα «το μόνο που ονειρεύονται είναι πώς θα αρπάξουν τα λεφτά των άλλων ως γνήσιοι αριστεροί» διατύπωσε το πρωί της Δευτέρας ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Με αφορμή όσα είπε την περασμένη εβδομάδα για την Άννα Διαμαντοπούλου, ο κ. Γεωργιάδης είπε στον ΣΚΑΪ ότι «είναι λίγο αργά (σ.σ. για το στέλεχος του ΠΑΣΟΚ) γιατί οι θέσεις του Δούκα έχουν γίνει συνεδριακές στο ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ είναι περισσότερο του Δούκα και λιγότερο της Διαμαντοπούλου, αν δεν το βλέπει η αγαπητή κυρία Διαμαντοπούλου, υπάρχει πρόβλημα».

Συνεχίζοντας ο υπουργός Υγείας είπε ότι «ο λόγος που έχει κακή δημοσκοπική εικόνα το ΠΑΣΟΚ είναι ότι ο κ. Ανδρουλάκης έχασε μια συγκλονιστική ευκαιρία που του έδωσε η ιστορία 2 χρόνια με το να κυνηγάει τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που πήγαν στο ΣΥΡΙΖΑ το 2012-2013. Αυτό το έκανε με πολύ άγαρμπο τρόπο, ξεχνώντας τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που έμειναν το 2012-2013. Τώρα μετά από 2 χρόνια που πήγε να το παίξει ΣΥΡΙΖΑ πράσινος, έγινε ντεμοντέ με την έλευση Τσίπρα. Μεταξύ του Τσίπρα και του Ανδρουλάκη, ο Τσίπρας στον χώρο του λαϊκισμού και των ανοησιών της αριστεράς είναι καλύτερος. Το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί και πηγαίνει προς συντριβή. Το ΠΑΣΟΚ πηγαίνει για εκλογική συντριβή, δεν έχει καμία ελπίδα να βγει δεύτερο είναι δεδομένο αυτό».

Με αφορμή τις τοποθετήσεις μελών της ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα το Σαββατοκύριακο, ο Άδωνις Γεωργιάδης παρακάλεσε «να τους βγάζετε περισσότερο στην τηλεόραση γιατί μιλάνε 10 ημέρες μόνο για φόρους. Όλη την ημέρα ασχολούνται με ποιους θα φορολογήσουν. Έχετε ακούσει πρόταση πώς η Ελλάδα θα αυξήσει τον πλούτο της; Το μόνο που ονειρεύονται είναι πώς θα αρπάξουν τα λεφτά των άλλων ως γνήσιοι αριστεροί».

«Δεν έχουν καταλάβει πώς λειτουργεί το όριο δαπανών. Αυτό που δεν έχει καταλάβει κανείς από αυτούς είναι άντε και τους φορολόγησες, και; Αφού η Ελλάδα έχει όριο δαπανών, αν εισπράττεις παραπάνω λεφτά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να μειώνεις το χρέος. Δεν έχει ποια σημασία αν θα εισπράξεις περισσότερο, σημασία έχει από πού θα κόψεις» πρόσθεσε ο κ. Γεωργιάδης.

Ο υπουργός Υγείας δήλωσε, ακόμα, «πιστεύω ότι δεν θα γίνει κόμμα Σαμαρά» καθώς και ότι «δεν δίνω καμία πιθανότητα για εκλογές τον φθινόπωρο, ο πρωθυπουργός είπε στο συνέδριο εκλογές του 2027 ο Μητσοτάκης είναι θεσμικός και το έχει αποδείξει».

Ειδικά για τη ΝΔ είπε ότι «έχει αυτή τη στιγμή δημοσκοπικά χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά των αρχών του 2023. Άντε να είμαστε 1,5 μονάδα πιο κάτω. Δημοσκοπικά είναι πολύ εφικτή η αυτοδυναμία. Το αν θα κερδίσουμε με αυτονομία, θα το αποφασίσει το μεγάλο αφεντικό ο λαός. Αν κάτι από εφικτό, θα γίνει πραγματικότητα θα το δούμε. Αν όλοι οι υπουργοί κάνουμε τη δουλειά μας».


📺Έχει κάτι απορίες κι ο Άρης😆😆


Ρητορικά τα ερωτήματα του Άρη Πορτοσάλτε, γιατί δεν φαντάζομαι να βγεί ο Αλέξης και να πει "ο Βαγγέλας και κάτι άλλοι μου τα πληρώνουν"🤪🤣

Πορτοσάλτε: Τα χρήματα του Τσίπρα προέρχονται, λένε, από το υστέρημά του. Επειδή έκανε το super deal στο Σούνιο για τη μονοκατοικία με 500 ευρώ, να μας πει πώς έκανε super deal και για τα γραφεία στην Αμαλίας.


Σκάνδαλα και κατάρρευση της Υγείας στην Ισπανία-πρότυπο για Τσίπρα και Ανδρουλάκη


Σοφία Βούλτεψη

Η Ισπανία, χώρα-πρότυπο της ελληνικής Αριστεράς, βυθίζεται σε σκάνδαλα και κατάρρευση του συστήματος Υγείας.

Η Ισπανία συγκλονίζεται από τα σκάνδαλα, η ισπανική Δικαιοσύνη δεν προλαβαίνει να ασχολείται με πρώην και νυν υψηλόβαθμα στελέχη του Σοσιαλιστικού Κόμματος, η μία δικογραφία ανοίγει μετά την άλλη, πότε για την πρόεδρο του κόμματος, πότε για τη σύζυγο του γραμματέα του κόμματος και πρωθυπουργού, πότε για πρώην υπουργούς που κάθονται ήδη στο εδώλιο του κατηγορουμένου, πότε για τον σοσιαλιστή πρώην πρωθυπουργό Θαπατέρο και τις σχέσεις του με τη Βενεζουέλα.

Μόλις στις 27 του περασμένου Μαΐου, η ισπανική αστυνομία εισέβαλε και πραγματοποίησε έρευνα στην έδρα του Σοσιαλιστικού Κόμματος (PSOE) στη Μαδρίτη κατόπιν δικαστικής εντολής, για να συλλέξει, σύμφωνα με την⁠ «El Pais» και άλλα ισπανικά μέσα ενημέρωσης, «πληροφορίες σχετικά με παράνομο μηχανισμό χρηματοδότησής του».

Εδώ στην Ελλάδα, πέρασε ανεπιστρεπτί ο καιρός που ο Τσίπρας μάς παρουσίαζε την Ισπανία ως χώρα-πρότυπο, έστελνε αντιπροσωπείες στις εκλογές για συμπαράσταση στους Podemos, πανηγύριζε για τα εκλογικά αποτελέσματα και μας έλεγε πως «η Ιβηρική Χερσόνησος δείχνει τον δρόμο».

Τότε που πανηγύριζε επειδή τελικά ο Ιγκλέσιας συμφώνησε να στηρίξει, μετά τις εκλογές του Απριλίου 2019, μια κυβέρνηση μειοψηφίας υπό τον Σάντσεθ. «Κάλλιο αργά παρά ποτέ», είχε σχολιάσει τότε ο κ. Τσίπρας.

Για δε αυτό καθαυτό το αποτέλεσμα των ισπανικών εκλογών του 2019, ο ΣΥΡΙΖΑ, με αρχηγό τον Τσίπρα –άρα ο Τσίπρας– είχε πει κάτι που σήμερα, με αυτά που λέει ο Τσίπρας της ΕΛΑΣ, αποδεικνύεται προφητικό. Ουσιαστικά, όχι απλώς προφητικό, αλλά μέρος μελλοντικού σχεδίου.

Στην ανακοίνωσή τους (29/4/2019), λοιπόν, μιλούσαν για τη «μεγάλη άνοδο του Σοσιαλιστικού Κόμματος, μετά την αριστερή στροφή του, και την αποκήρυξη του νεοφιλελευθερισμού».

Στο μυαλό των Τσίπρα και Ανδρουλάκη

Κάπως έτσι «καθοδηγήθηκε» και ο κ. Ανδρουλάκης, φθάνοντας στο σημείο να πιστέψει πως κάνοντας στροφή προς τα αριστερά θα ανέβαζε τα ποσοστά του.

Συνέβη το αντίθετο –βλέπετε εδώ δεν έχουμε Βάσκους αυτονομιστές και Καταλανούς αποσχιστές– οπότε ο ίδιος δεν πέτυχε μεν τον σκοπό του, ωστόσο πέτυχε τον δικό του σκοπό ο κ. Τσίπρας. Βρέθηκε (δημοσκοπικά) στη δεύτερη θέση και είναι έτοιμος, μετά τις εκλογές και σε περίπτωση που δεν υπάρξει αυτοδυναμία από την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας, να τους μαζέψει όλους για μια κυβέρνηση μειοψηφίας με ψήφο ανοχής.
Προς το παρόν, τόσο ο Τσίπρας όσο και ο Ανδρουλάκης αποφεύγουν πλέον συστηματικά κάθε δημόσια δήλωση σχετικά με την κατάσταση στην Ισπανία.

Οχι επειδή ντρέπονται για τις επιλογές τους, αλλά επειδή στο πίσω μέρος του μυαλού τους το «παράδειγμα της Ισπανίας», δηλαδή ο σχηματισμός κυβερνήσεων μειοψηφίας, παραμένει ζωντανό και τους… οδηγεί.

Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που τα απανωτά ισπανικά σκάνδαλα σχεδόν έχουν αποσιωπηθεί στην Ελλάδα. Κατά τα λοιπά, στον δημόσιο διάλογο, η Ισπανία αναφέρεται ξανά και ξανά ως χώρα με… μεγάλα επιτεύγματα. Εδώ να θυμίσω ότι παρά τις (ανίερες) συμμαχίες και τους συνεχείς εκβιασμούς (απελευθέρωση των τρομοκρατών της ΕΤΑ για τους Βάσκους, ειδικό φορολογικό καθεστώς για τους Καταλανούς), η Ισπανία δεν μπορεί να ψηφίσει προϋπολογισμό και λειτουργεί με αυτόν του… 2023.

Αυτό έχει προκαλέσει μεγάλα προβλήματα στην οικονομία της χώρας και στις αξιολογήσεις της από τους διεθνείς οίκους, ενώ η ΕΕ ζητεί επίμονα να δει έναν ψηφισμένο προϋπολογισμό. Με τον Ισπανό πρωθυπουργό να λέει πως θα φέρει τώρα προς ψήφιση τον… προϋπολογισμό του 2026. Επίσης με αμφίβολα αποτελέσματα.

Τότε που μας εκθείαζαν το ισπανικό μοντέλο στην Υγεία

Στο μεταξύ, έχει καταρρεύσει και το αφήγημα Τσίπρα-ΣΥΡΙΖΑ για τον τομέα της Υγείας. Στις 9 Ιουνίου 2023, δηλαδή κατά την προεκλογική περίοδο, όταν ο Τσίπρας έπαιζε το τελευταίο του συριζαϊκό χαρτί, έδωσε συνέντευξη Τύπου για την Οικονομία και την Υγεία στο Ζάππειο.

Σ’ εκείνη τη συνέντευξη, πλάι στον Τσίπρα είχαν καθίσει οι Αλέξης Χαρίτσης, Ευκλείδης Τσακαλώτος, Εφη Αχτσιόγλου, Αθηνά Λινού, Διονύσης Τεμπονέρας. 

Κεντρικό θέμα ήταν, όπως είπαμε, η Υγεία και όλοι μαζί απάντησαν σε ερωτήσεις για το περίφημο «πρόγραμμα επτά σημείων, επτά βημάτων για μια δίκαιη κοινωνία και ευημερία για όλους». Τώρα ο Τσίπρας έχει περιοριστεί στα… πέντε βήματα!

Στη διάρκεια της συνέντευξης, ο κ. Τσίπρας είχε καταγγείλει ότι το πρόγραμμα για την αξιοποίηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης για την Υγεία «προβλέπει ένα απολύτως ελάχιστο ποσοστό των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης να κατευθυνθεί για τη δημόσια Υγεία, μόλις 2%. Κι άλλο ένα 2% σε υποδομές που προφανώς περιλαμβάνονται και υποδομές νοσοκομειακές. Οταν αντίστοιχα μεγέθη άλλων χωρών του ευρωπαϊκού Νότου, υπερβαίνουν το 8% μόνο για τις δαπάνες για την Υγεία, ξέχωρα για τις υποδομές».

Λίγο μετά, ο κ. Χαρίτσης εξειδίκευσε, καταφεύγοντας στο αγαπημένο «παράδειγμα της Ισπανίας». Οπως είπε, σχετικά με το ποσοστό πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης που θα κατευθυνόταν στην Υγεία, το ποσοστό της Ισπανίας ήταν υπερδιπλάσιο έναντι της Ελλάδας – «σχεδόν 9% για την Υγεία», μας είπε.

Θα φανταζόταν, λοιπόν, κανείς πως η Ισπανία τα θέματα της Υγείας τα έχει λυμένα. Θα μπορούσαν μάλιστα να το ισχυριστούν και σήμερα οι κύριοι Τσίπρας και Χαρίτσης.

Οι απεργίες παρέλυσαν το εθνικό σύστημα υγείας

Δυστυχώς, όμως, η Ισπανία δεν συγκλονίζεται μόνο από τα σκάνδαλα, αλλά έχει παραλύσει και ο τομέας της Υγείας.

Οι απεργίες των γιατρών από τον Δεκέμβριο του 2025 μέχρι σήμερα έχουν οδηγήσει σε ακύρωση περισσότερες από τρία εκατομμύρια ιατρικές πράξεις. Πρόκειται για επίσημα στοιχεία που έδωσαν οι αυτόνομες περιφέρειες, που κατηγορούν την υπουργό Υγείας Μόνικα Γκαρσία για αδιαλλαξία στις συζητήσεις με τους υγειονομικούς.

Η εβδομάδα που πέρασε ήταν η πέμπτη εβδομάδα απεργιών για το 2026, με τις περιφερειακές κυβερνήσεις να βρίσκονται σε διαρκή σύγκρουση με το υπουργείο Υγείας.

Οι Ισπανοί γιατροί απεργούν κατά του νέου νομοθετικού πλαισίου που ρυθμίζει τις συνθήκες εργασίας στο Εθνικό Σύστημα Υγείας και θεωρείται βέβαιο ότι, μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα, οι απεργίες θα επιστρέψουν δριμύτερες το Φθινόπωρο.
Τα στοιχεία είναι συγκλονιστικά, αλλά δεν είδα να παρουσιαστούν πουθενά στην Ελλάδα, όπου από το πρωί ως το βράδυ ακούμε τα μύρια όσα για τον τομέα της Υγείας.

Οι αριθμοί του τρόμου και ο κίνδυνος χρεοκοπίας

Η υπηρεσία Υγείας της Γαλικίας ανέφερε ότι 270.844 ιατρικές πράξεις έχουν ακυρωθεί από την έναρξη των απεργιών, συμπεριλαμβανομένων 5.758 χειρουργικών επεμβάσεων, 156.168 ραντεβού σε νοσοκομεία, 91.365 ραντεβού στην πρωτοβάθμια περίθαλψη και 17.553 διαγνωστικών εξετάσεων.

Μόνο την περασμένη εβδομάδα ακυρώθηκαν περίπου 150 χειρουργικές επεμβάσεις και περισσότερα από 7.000 ημερήσια ραντεβού. Ο υπουργός Υγείας της Αυτονομίας, Αντόνιο Γκόμεζ Κααμάνιο, προειδοποίησε ότι ο αντίκτυπος στις λίστες αναμονής θα είναι «πολύ σημαντικός» στην περίπτωση που οι απεργίες επανέλθουν μετά το καλοκαίρι.
Στην Κανταβρία, ο υπουργός Υγείας Σεζάρ Πασκουάλ ανέφερε ότι έχουν ακυρωθεί 160.000 ιατρικές πράξεις, προειδοποιώντας και αυτός ότι μια επ’ αόριστον απεργία θα οδηγήσει σε χρεοκοπία το Εθνικό Σύστημα Υγείας.

Στην Εξτρεμαδούρα έχουν από τον περασμένο Δεκέμβριο ακυρωθεί 300.000 ιατρικές πράξεις, ενώ ιδιαίτερα κρίσιμη είναι η κατάσταση στην Ανδαλουσία, με ακύρωση 1,3 εκατ. ιατρικών πράξεων. Στις Βαλεαρίδες έχουν ακυρωθεί 12.704 ιατρικές πράξεις και συνολικά στο αρχιπέλαγος ο αριθμός έφθασε τις 86.957 ακυρώσεις, ενώ σε Καστίλη και Λεόν οι ακυρώσεις έφτασαν τις 43.181.

Στη Μαδρίτη, οι ακυρώσεις ξεπέρασαν τις 300.000 (εκ των οποίων 11.833 χειρουργικές επεμβάσεις και 27.367 διαγνωστικές εξετάσεις), με την οικονομική ζημιά να ανέρχεται σε πάνω από 18 εκατ. ευρώ μέσα σ’ έναν μήνα και τα εξωτερικά ιατρεία να έχουν παραλύσει.

Ολα αυτά βεβαίως έχουν προκαλέσει και ένα διοικητικό χάος, καθώς οι υπηρεσίες του συστήματος Υγείας πρέπει να επαναπρογραμματίσουν τα ραντεβού, με μεγαλύτερο πρόβλημα τον προγραμματισμό των χειρουργείων. Οι απεργίες έχουν κηρυχθεί από τα μεγαλύτερα ιατρικά συνδικάτα, με τους γιατρούς να καταγγέλλουν την υπουργό πως… άλλα τους έλεγε το 2016, όταν διαδήλωνε μαζί τους!

24ωρες εφημερίες, 90 ώρες εργασίας την εβδομάδα

Ο λόγος για τον οποίο απεργούν εδώ και μήνες οι Ισπανοί γιατροί –πρόκειται για τη μεγαλύτερη απεργία τους εδώ και δεκαετίες– είναι ότι η υπουργός, που προέρχεται από το αριστερό και οικολογικό κόμμα Más Madrid, αρνείται να διαπραγματευτεί ώστε να τερματιστούν οι εφημερίες των 24 ωρών και των 90 ωρών εργασίας την εβδομάδα.
Αυτό που ζητούν οι Ισπανοί γιατροί είναι ένα πρωτόκολλο εργασίας, που, όπως αναφέρουν, υπάρχει εδώ και χρόνια στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.

Οι συνδικαλιστές, που σταθερά κηρύσσουν απεργίες και το 2026, από τον Φεβρουάριο έως τον Μάιο, δηλώνοντας πως θα επανέλθουν τον Σεπτέμβριο, υποστηρίζουν ότι πρέπει να βρεθεί μια λύση πριν είναι πολύ αργά για το σύστημα Υγείας.
«Οταν απεργούν οι γιατροί τα νέα δεν είναι καλά», λένε.

Με την απεργιακή επιτροπή να αποφασίζει κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, απαιτώντας, μετά την πρόσκαιρη αναστολή των απεργιών, να υπάρξει πρόοδος κατά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Μιλάμε για 175.000 γιατρούς, οι οποίοι δηλώνουν ότι βρίσκονται στα όρια της εξάντλησης. 

Αυτά για όσους εδώ στην Ελλάδα επιμένουν να δυσφημούν τη χώρα μας και κλείνουν τα μάτια όταν πρόκειται για τους ομοϊδεάτες τους.
Και γι’ αυτούς που θεωρούν πως μπορεί μια χώρα να κυβερνηθεί χωρίς αυτοδύναμες κυβερνήσεις…

https://tomanifesto.gr/skandala-kai-katarrefsi-tis-yghias-stin-ispania-protipo-ghia-tsipra-kai-androylaki-244217

Σε προεκλογικούς ρυθμούς η ΝΔ: Τα πρόσωπα που θα συσπειρώσουν τη "γαλάζια" βάση και ποιοι φέρνουν "αέρα" ανανέωσης στα ψηφοδέλτια


Το επιτελείο της ΝΔ βρίσκεται σε ανοιχτή γραμμή με τα στελέχη του κόμματος σε όλη την Ελλάδα, αξιολογώντας προτάσεις και υποψηφιότητες με το βλέμμα στην επόμενη εθνική κάλπη

Με στόχο τη συσπείρωση της «γαλάζιας» βάσης, αλλά και την ανανέωση του στελεχιακού δυναµικού της Ν.∆., οι επιτελείς της Πειραιώς βολιδοσκοπούν πρόσωπα σε όλη την επικράτεια, µε κατεύθυνση τη συγκρότηση ανταγωνιστικών ψηφοδελτίων. Ο γραµµατέας της Π.Ε., Κων. Κυρανάκης, ο διευθυντής, Γιάννης Σµυρλής, ο γραµµατέας Οργανωτικού, Στέλιος Κονταδάκης, και ο σύµβουλος του πρωθυπουργού Θανάσης Νέζης βρίσκονται σε ανοιχτή γραµµή µε τα στελέχη σε όλη την Ελλάδα και αξιολογούν προτάσεις και υποψηφιότητες.

Τις οριστικές τους αποφάσεις λαµβάνουν οι βουλευτές Επικρατείας της Ν.∆., µε τον πρώην υπουργό Θεόδωρο Σκυλακάκη να κατευθύνεται προς την Ηλεία, δίχως να αποκλείονται τα σενάρια για τον Βόρειο Τοµέα. Ο Γιώργος Σταµάτης φέρεται πως έχει «κλειδώσει» για την εκλογική περιφέρεια της Κορινθίας, ενώ η Μαρία-Νεφέλη Χατζηιωαννίδου φέρεται να έχει καταλήξει να µην είναι υποψήφια στην Α’ Θεσσαλονίκης. Αντιθέτως, ο υφυπουργός Υποδοµών, Νίκος Ταχιάος, βρίσκεται κοντά σε µια υποψηφιότητα στην Α’ Θεσσαλονίκης, ενώ ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Μαργαρίτης Σχοινάς, δεν έχει ανοίξει ακόµη τα χαρτιά του και συζητιέται επίσης για την Α’ Θεσσαλονίκης ή τη Χαλκιδική. Στη Β’ Θεσσαλονίκης ανοιχτή είναι η υποψηφιότητα της Βούλας Πατουλίδου.

Νέα Δημοκρατία: Ποιοι υποψήφιοι έχουν ανακοινωθεί ήδη για τα ψηφοδέλτια

Ήδη οι πρώτοι υποψήφιοι που έχουν ανακοινωθεί για τα ψηφοδέλτια έχουν εκκινήσει τον προεκλογικό αγώνα. Ο Παύλος Μαρινάκης στον Β1 Βόρειο Τοµέα Αθηνών, ο ∆ηµήτρης Παπαστεργίου στην Περιφέρεια Τρικάλων, ο Νίκος Ρωµανός στον Β3 Νότιο Τοµέα Αθηνών, ο Νίκος Παπαϊωάννου και ο Γιάννης Παπαγεωργίου στην Α’ Θεσσαλονίκης, η Ειρήνη Αγαπηδάκη στον Β2 ∆υτικό Τοµέα Αθηνών και τις προηγούµενες ηµέρες η Αλεξάνδρα Σδούκου στην Α’ Αθηνών.

Οι υποψηφιότητες τεσσάρων πρώην γενικών γραμματέων της κυβέρνησης

Υπενθυµίζεται ακόµα ότι από την Πειραιώς έχουν ανακοινωθεί επίσης οι υποψηφιότητες τεσσάρων πρώην γενικών γραµµατέων της κυβέρνησης, και συγκεκριµένα του Τάσου Γαϊτάνη στον Νότιο Τοµέα της Αθήνας, του Μάνου Λογοθέτη στη Σάµο, του Θανάση Τσιούρα στην Α’ Θεσσαλονίκης και του ∆ηµήτρη Γλυµή στη Φωκίδα. Μια βασική στόχευση του επιτελείου της Ν.∆. είναι το φρεσκάρισµα των ψηφοδελτίων µε νέα πρόσωπα της γενιάς των 30άρηδων και, σε αυτό το πλαίσιο, ο πρόεδρος της ΟΝΝΕ∆, Ορφέας Γεωργίου, έχει ξεκινήσει «σαφάρι» για την αναζήτηση υποψηφίων.

Οι προερχόμενοι από τη νεολαία της ΝΔ

Ανάµεσα στα πρόσωπα από τη Νεολαία που βολιδοσκοπούνται για την περιφέρεια των Τρικάλων είναι ο νεαρός οικονοµολόγος και εκπρόσωπος της ΟΝΝΕ∆ στην Πολιτική Επιτροπή της Ν.∆. ∆ηµήτρης Φώτης. Στη Μεσσηνία η δυναµική δικηγόρος και επίσης µέλος της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.∆., Πορφυλένια Κανελλοπούλου, ενώ στη Μαγνησία έχει πέσει στο τραπέζι η υποψηφιότητα του Απόστολου Κουταρέλου. Στην Εύβοια ακούγεται ο νεαρός δικηγόρος Απόστολος Σπανός, που προέρχεται επίσης από την ΟΝΝΕ∆, ενώ «κλειδωµένη» θεωρείται η δικηγόρος Μαρία-Ωραιοζήλη Κουτσουπιά, στην Ηµαθία. Για τον Έβρο έχει «κλειδώσει» η υποψηφιότητα της Έλενας Σώκου.

Για την εκλογική περιφέρεια της Ανατολικής Αττικής ακούγεται η δικηγόρος Αθηνών, Νέας Υόρκης και Ουάσινγκτον, Νιόβη Χριστοπούλου, ενώ στο ίδιο πλαίσιο ο δικηγόρος Ορέστης Οµράν βολιδοσκοπείται για κάποια από τις περιφέρειες του Λεκανοπεδίου.

Η νέα φουρνιά υποψηφίων

Στη νέα φουρνιά υποψηφίων ανήκουν ο Θανάσης Μπασιάκος για τη Βοιωτία, γιος του παλαιού υπουργού Ευάγγελου Μπασιάκου, ο πρώην περιφερειακός σύµβουλος ∆ηµήτρης Καρυπίδης για το ψηφοδέλτιο των Σερρών, γιος του πρώην βουλευτή και νοµάρχη Σερρών Τάσου Καρυπίδη, και για τη Β’ Πειραιά η Ραλλία Τραγάκη, κόρη του βουλευτή Γιάννη Τραγάκη. Για τη Β’ Πειραιά έχει «κλειδώσει», σύµφωνα µε πληροφορίες, η υποψηφιότητα του γνωστού φωτο γράφου ∆ηµήτρη Σκουλού, ενώ στην Α’ Αθηνών εκ νέου υποψήφιος θα είναι ο Όµηρος Τσάπαλος. Σενάρια στην ίδια περιφέρεια υπάρχουν για τον ηθοποιό Θανάση Βισκαδουράκη.

Μεγάλο ενδιαφέρον για μια θέση στα ψηφοδέλτια της περιφέρειας

Αυξηµένο ενδιαφέρον για µια θέση στο «γαλάζιο» ψηφοδέλτιο καταγράφεται στην περιφέρεια. Στην Αιτωλοακαρνανία ακούγονται σενάρια για τον δήµαρχο Αγρινίου, Γιώργο Παπαναστασίου, αλλά και τους δύο αντιπεριφερειάρχες Θανάση Μαυροµµάτη και Νίκο Κατσακιώρη, ενώ υποψήφιος αναµένεται να είναι ο γραµµατέας Στρατηγικού Σχεδιασµού και Επικοινωνίας της Ν.∆., Βασίλης Φεύγας. Στην Αχαΐα εκ νέου υποψήφιος θα είναι ο Ανδρέας Τσώκος, ενώ παίζουν τα ονόµατα του αντιπεριφερειάρχη Χαράλαµπου Μπονάνου, του Φωκίωνα Ζαΐµη και της αντιπεριφερειάρχου ∆ηµόσιας Υγείας, Αννας Μαστοράκου.

Στην Ηλεία, ενδιαφέρον έχει εκδηλώσει για τη λίστα και ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Κοροβέσης. Στην Αργολίδα ο δικηγόρος Ζώης Σταυρόπουλος έχει ανεβάσει στροφές, ενώ σε συζητήσεις αναφέρεται ο αντιπεριφερειάρχης Βασίλης Σιδέρης. Στην Άρτα ακούγονται ο πρώην δήµαρχος Χρήστος Τσιρογιάννης και ο αντιπεριφερειάρχης Βασίλης Ψαθάς, ενώ για την Κέρκυρα πιθανότητες συγκεντρώνει η υποψηφιότητα της πρώην δηµάρχου Μερόπης Υδραίου και στη Μαγνησία ακούγονται ο δικηγόρος Σπύρος Καρανικόλας και η Αθανασία Καπούλα. Στην Πρέβεζα φήµες υπάρχουν για τον δήµαρχο Νίκο Γεωργάκο, ενώ στην Εύβοια ακούγονται ο ∆ηµήτρης ∆ιαµαντόπουλος, η Σοφία Νικολάου και οι γιατροί Γιώργος Μαρίνος και Ευάγγελος Φαλίδας, αλλά και ο Γιώργος Κελαϊδίτης. Για τη Βοιωτία, ακούγονται ο δήµαρχος Τανάγρας, Βασίλης Περγάλιας, και η Φανή Παπαθωµά, ενώ για τη Χίο το όνοµα του πρώην υπουργού Κωστή Μουσουρούλη. Στα Ιωάννινα, «κρούσεις» έχει δεχθεί ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαµάνης, ενώ σενάρια ακούγονται για τον εκπαιδευτικό Νίκο Ευαγγέλου.

Έντονα φηµολογείται και η πιθανή υποψηφιότητα του συµβούλου πολιτικής στρατηγικής και επικοινωνίας Γεράσιµου Ζαγορίτη στα Ιωάννινα. Για τη µονοεδρική της Ευρυτανίας ακούγονται ο πρώην δήµαρχος Νίκος Σουλιώτης, ο πρώην γενικός γραµµα τέας ∆ηµήτρης Ιατρίδης και ο ιατρός Κώστας Τσιγαρίδας. Στη Θεσπρωτία ακούγεται επίσης ο γιατρός Χρήστος Ρίζος. Στα νέα ονόµατα που παίζουν για την Κοζάνη είναι αυτά του γιατρού Τάσου Φούντογλου και του αντιπεριφερειάρχη Λύσανδρου Μεταξά. Στη Μεσσηνία, ακούγεται επίσης ο προερχόµενος από την ΟΝΝΕ∆ αντιδήµαρχος Καλαµάτας, Τάσος Σκοπετέας, αλλά και ο δικηγόρος ∆ηµήτρης Αναστασόπουλος, που κατάγεται από το Πεταλίδι Μεσσηνίας. Στα Τρίκαλα, η υποψηφιότητα Παπαστεργίου ανακατεύει την τράπουλα, ερώτηµα παραµένει τι θα αποφασίσει ο πρώην αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Μιχαλάκης, ενώ ακούγονται τα ονόµατα της ∆ήµητρας Νάτσινα και του Γιώργου Βλαχογιάννη. Νέα κάθοδο ενδέχεται να εξετάσει ο πρώτος επιλαχών Μικέλης Χατζηγάκης. Στις Σέρρες, στα νέα ονόµατα που συγκεντρώνουν πιθανότητες υποψηφιότητας εντάσσονται ο αντιπεριφερειάρχης Παναγιώτης Σπυρόπουλος, ο ∆ηµήτρης Νότας και ο Αλέξανδρος Χρυσάφης.

Πενυ Αβραμιδη
Δημοσιεύτηκε στα Παραπολιτικά

Το κρεσέντο αντιδημοκρατικότητας από Νυφούδη και ΕΛΑΣ για την "πόρτα" σε βουλευτές από την "κακή" παρούσα Βουλή


Σύμφωνα με τη στήλη ''Big Mouth'' του powergame.gr, ο αναπληρωτής εκπρόσωπος του κόμματος του Αλέξη Τσίπρα, τόνισε ότι η ΕΛΑΣ δεν θέλει βουλευτές από την παρούσα Βουλή στο κόμμα

Ο αναπληρωτής εκπρόσωπος του κόμματος ΕΛΑΣ, Νίκος Νυφούδης, ο οποίος παλαιότερα επέκρινε τον Αλέξη Τσίπρα, σύμφωνα με τη στήλη ''Big Mouth'' του powergame.gr, είπ σε ραδιοφωνική του συνέντευξη, ότι η ΕΛΑΣ δεν θέλει βουλευτές, "γιατί δεν θέλουμε η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη να έχει φωνή σε αυτή τη Βουλή, ειδικά όταν ο πρόεδρός μας, ο Αλέξης Τσίπρας, παρέδωσε την έδρα του".

Τι θα γίνει αν δεν αρέσει στην ΕΛΑΣ και η επόμενη σύνθεση της Βουλής

Η δήλωση αυτή του εκπροσώπου του κόμματος του Αλέξη Τσίπρα, θυμίζει, σύμφωνα με τη στήλη Big Mouth ένα αντιδημοκρατικό κρεσέντο, καθώς, όπως επισημαίνει «αυτή η Βουλή» που αποστρέφεται ο Νίκος Νυφούδης προέκυψε από δημοκρατικές εκλογές. Από την άλλη πλευρά, όπως υπογραμμίζεται, αν «αυτή η Βουλή» είναι τόσο κακή για κάποιον λόγο που μόνο στην ΕΛΑΣ ξέρουν, πώς ο Αλέξης Τσίπρας άντεξε να είναι μέλος της για δυόμισι χρόνια;

Συνεχίζοντας, η στήλη αναρωτιέται εύλογα για το αν η σύνθεση της νέας Βουλής από τις εκλογές που θα γίνουν μοιάζει με την παρούσα σύνθεση δεν αρέσει στην ΕΛΑΣ, θα οδηγήσει σε εκ νέου παραίτηση τον Αλέξη Τσίπρα ή τα κορυφαία στελέχη της ΕΛΑΣ που θα εκλεγούν. Πάντως, όπως επισημαίνει η στήλη, η ρητορική του Νίκου Νυφούδη δεν διαφέρει από αυτήν του Αλέξη Τσίπρα, με τη διαφορά ότι ο πρώην πρωθυπουργός ξέρει να επικοινωνεί τις απόψεις του σαν πιο δημοκρατικές από όσο πραγματικά είναι.  

Eλ. επαγγελματίες και αγρότες στο επίκεντρο της γαλάζιας ΔΕΘ, οι 6 υπουργοί κατά Σαμαρά στην Πελοπόννησο, οι προετοιμασίες (;) Γκελεστάθη για το κόμμα Σαμαρά και το σενάριο για συνεργασία των ανταρτών του ΣΥΡΙΖΑ με το ΠΑΣΟΚ



Στο επίκεντρο της ΔΕΘ ελεύθεροι επαγγελματίες και αγρότες

Σήμερα θα ξεκινήσω με τις προετοιµασίες στο Μέγαρο Μαξίμου για το οικονοµικό «πακέτο» που θα παρουσιάσει ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, από τη ∆ΕΘ του Σεπτεµβρίου, µε τους στενούς συνεργάτες του και το οικονοµικό επιτελείο να έχουν αρχίσει τις διεργασίες για τις πρωθυπουργικές εξαγγελίες, οι οποίες θα πραγµατοποιηθούν σε σχεδόν δυόµισι µήνες από σήµερα. Η κατεύθυνση του Μεγάρου Μαξίµου είναι η ενίσχυση της τσέπης του πολίτη -καθώς οι συνεργάτες του πρωθυπουργού διαπιστώνουν πως στην τελευταία στροφή προς τις επόµενες εθνικές κάλπες η αντιµετώπιση της ακρίβειας θα αποτελέσει στοιχείο που θα καθορίσει την εκλογική επιλογή των ψηφοφόρων αναζητώντας αποτελεσµατικά µέτρα για την ουσιαστική στήριξη των εισοδηµάτων, µε έµφαση στα ευάλωτα νοικοκυριά, καθώς σε όλες τις µετρήσεις της κοινής γνώµης η ακρίβεια παραµένει η Νο 1 ανησυχία των πολιτών, ενώ ο πληθωρισµός εξουδετερώνει τις αυξήσεις σε µισθούς και συντάξεις. Στο πλαίσιο αυτό, στις προπαρασκευαστικές συσκέψεις που λαµβάνουν χώρα στο Μέγαρο Μαξίµου έδαφος κερδίζει η συνέχιση της πολιτικής της µείωσης φόρων, εν αντιθέσει µε τις εισηγήσεις για επαναφορά της 13ης σύνταξης, καθώς κρίνεται ότι οι φοροελαφρύνσεις «αγγίζουν» περισσότερα κοινά. Ως παράδειγµα φέρνουν τους ελεύθερους επαγγελµατίες και τους αγρότες, επαγγελµατικές οµάδες όπου παραδοσιακά η Ν.∆. είχε αυξηµένη δυναµική και πλέον υπάρχει αποστασιοποίηση.

6 υπουργοί και ο Κυρανάκης στην "έδρα" του Σαμαρά

Συνεχίζω με τα της Νέας Δημοκρατίας για να σας πω ότι πλέον βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η εξόρµηση της Νέας ∆ηµοκρατίας σε ολόκληρη την επικράτεια, µε τον γραµµατέα της Ν.∆., Κωνσταντίνο Κυρανάκη, και τα «γαλάζια» στελέχη να έχουν λάβει σαφή εντολή από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, να οργώσουν όλη τη χώρα, αναδεικνύοντας τα πεπραγµένα της κυβέρνησης την τελευταία επταετία και παράλληλα τις προτεραιότητες της Ν.∆., µε ορίζοντα τον νέο κυβερνητικό κύκλο. Μετά τις περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και ∆υτικής Ελλάδας, στον σχεδιασµό σειρά παίρνουν η Πελοπόννησος και η Θεσσαλία. Την προσεχή εβδοµάδα σχεδιάζονται επισκέψεις από Κωστή Χατζηδάκη στην Αρκαδία, Μάκη Βορίδη στη Λακωνία, Θάνο Πλεύρη στην Αργολίδα, Κωνσταντίνο Κυρανάκη στη Μεσσηνία µαζί µε Νίκη Κεραµέως και Χρίστο ∆ήµα και, τέλος, από τον Μαργαρίτη Σχοινά στην Κορινθία. Από την επιλογή των στελεχών του «παραδοσιακού δεξιού και κεντροδεξιού προφίλ» που θα επισκεφθούν την Πελοπόννησο είναι σαφής η στόχευση της Πειραιώς για επαναπροσέγγιση των ψηφοφόρων και στελεχών που κρατούν συναισθηµατικές αποστάσεις από τη Ν.∆., ενώ, σε κάθε περίπτωση, το κλίµα στους συγκεκριµένους νοµούς επηρεάζεται από την εντεινόµενη φηµολογία περί ίδρυσης κόµµατος από τον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαµαρά, ο οποίος παραδοσιακά διατηρεί ισχυρά ερείσµατα τόσο στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Μεσσηνία, όσο και συνολικά στην περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η Γκελεστάθη ετοιμάζεται (;) για το κόμμα Σαμαρά

Και μιας και αναφερόμαστε στις προετοιμασίες για το νέο κόμμα Σαμαρά μαθαίνω ότι κανονική καμπάνια κάνει στον Νότιο Τομέα η Ιωάννα Γκελεστάθη, με ραντεβού, με εκδηλώσεις, με τραπέζια κ.λπ. Με τις κινήσεις της η κυρία Γκελεστάθη λέγεται ότι προετοιμάζεται για το κόμμα που ετοιμάζει ο Αντώνης Σαμάρας, με το οποίο όπως λένε πηγές πέριξ του Μεσσήνιου πολιτικού αναμένεται να είναι υποψήφια. Έτσι εξηγείται η αποχώρησή της από λίγες εβδομάδες από τη ΝΔ. Τώρα αν το σενάριο και οι πληροφορίες αυτές επιβεβαιωθούν, θα δείξουν οι επόμενες ημέρες…

Επιμονή Άδωνι για την πρώτη μεταμόσχευση ήπατος σε παιδί

Πληροφορούμαι ότι ο ίδιος ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, έχει ήδη αποφασίσει να καταβάλλει κάθε δυνατή ανθρωπίνως προσπάθεια και να διευκολύνει τα μέγιστα όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις και διαδικασίες, προκειμένου να διενεργηθεί τελικά ενός του 2026 η πρώτη μεταμόσχευση ήπατος σε παιδί στην Ελλάδα. Το σχέδιο ήταν προγραμματισμένο για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, αλλά χίλια μύρια προβλήματα, διαδικαστικά, αλλά και προβλήματα μεταξύ των προσώπων και των φορέων, που εμπλέκονται, έχουν καταστήσει το θέμα λίαν αβέβαιο στην τελική έκβασή του, με τον Άδωνι Γεωργιάδη να επιμένει ότι δεν το βάζει κάτω και η πρώτη μεταμόσχευση ήπατος σε παιδί στην Ελλάδα θα διενεργηθεί κανονικά, αν και λίγο αργότερα, εντός του 2026.

Σενάρια για επαφές των διαφωνούντων του ΣΥΡΙΖΑ με το ΠΑΣΟΚ

Αδυσώπητη αναμένεται να είναι η σύγκρουση το προσεχές διάστημα για το μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς η «τρόικα» των Δούρου, Παππά, Πολάκη, φιλοδοξεί να πάρει τη ρεβάνς από τον Σωκράτη Φάμελλο. Το γεγονός ότι η Αμαλίας έχει ανάψει κόκκινο σε οποιαδήποτε συζήτηση με τον ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί βούτυρο στο ψωμί της «τρόικας». Είναι σαφές ότι δεν θα αργήσει να υπάρξει και νέα συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής, από τη στιγμή που ο Φάμελλος δεν μπορεί να φέρει κανένα πρακτικό αποτέλεσμα. Σε λίγο ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα ανιχνεύεται στις δημοσκοπήσεις και θα μετριέται στα «λοιπά κόμματα». Πάντως κάποιοι πιο προχωρημένοι δεν θα απέκλειαν το ενδεχόμενο να ανοίξει ένας διάλογος όσων δεν θα πάνε στο κόμμα Τσίπρα με το ΠΑΣΟΚ. Επειδή το θέμα έχει παρασκήνιο, θα επανέλθουμε.

Η Άννα κάνει εκδήλωση με βαριά ονόματα

Το Δίκτυο για τη Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη οργανώνει σημαντική εκδήλωση για την παρουσίαση ερευνητικής μελέτης που εξετάζει τη λειψυδρία και την υδατική ανθεκτικότητα στη χώρα μας. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, στις 19.00, στο ξενοδοχείο «Royal Olympic» της Αθήνας, φέρνοντας στο προσκήνιο ένα από τα πλέον κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η Νότια Ευρώπη. Την εκδήλωση θα ανοίξει η πρόεδρος του Δικτύου Άννα Διαμαντοπούλου, με εισαγωγική ομιλία με θέμα «Η μάχη του νερού». Η παρουσίαση της μελέτης θα γίνει από τη Βασιλική Μπέσιου, εμπειρογνώμονα σε θέματα ανθεκτικότητας και προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δικτύου. Στη συζήτηση θα συμμετάσχουν οι καθηγητές Κωνσταντίνος Καρτάλης (ΕΚΠΑ), Μιχάλης Χάλαρης (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης), Παναγιώτης Δημόπουλος (Πανεπιστήμιο Πατρών), η επίκουρη καθηγήτρια Ελισσάβετ Φελώνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής) και ο διεθνολόγος και οικονομολόγος Δημήτρης Τζανιδάκης, μέλος του Δ.Σ. του Δικτύου. Παρεμβάσεις θα πραγματοποιήσουν ο βουλευτής Ανατολικής Αττικής και τομεάρχης Περιβάλλοντος του ΠΑΣΟΚ Μανώλης Χριστοδουλάκης, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας και ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης.

Γκρίνιες για Ανδρουλάκη στη Θεσσαλονίκη

Η πρόσφατη επίσκεψη του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Νίκου Ανδρουλάκη στη Θεσσαλονίκη για τα εγκαίνια του Μητροπολιτικού Πάρκου Παύλου Μελά μαθαίνω ότι προκάλεσε έντονες εσωκομματικές αντιδράσεις και δυσαρέσκεια σε τοπικά στελέχη του Κινήματος, που κατηγορούν τον Νίκο Ανδρουλάκη για απομονωτισμό, αναφέροντας ότι επέλεξε να πιει καφέ και να συναντηθεί αποκλειστικά με την προσωπική του «ομάδα» και τους στενούς του συνεργάτες, αγνοώντας τη διευρυμένη βάση και τα υπόλοιπα στελέχη της Θεσσαλονίκης. Χαρακτηριστική ήταν η αιχμηρή δημόσια τοποθέτηση του Σαράντη Μονοπόρτη (δημοτικού συμβούλου Θεσσαλονίκης με την παράταξη του Στέλιου Αγγελούδη), ο οποίος σχολίασε με καυστικό τρόπο την επίσκεψη Ανδρουλάκη, υπογραμμίζοντας την αντίφαση μεταξύ του ρόλου του προέδρου και της συμπεριφοράς του ομαδάρχη.

Πρόσωπο έκπληξη για το ΠΑΣΟΚ στην Χίο

Ένα πρόσωπο αγαπητό στους κόλπους της νεολαίας του κόμματος φαίνεται πως συγκαταλέγεται μεταξύ των πιθανών υποψηφιοτήτων που συζητούνται για τη Χίο στις επόμενες βουλευτικές εκλογές. Ο μάχιμος δικηγόρος με καταγωγή από το νησί έχει συγκεντρώσει τα βλέμματα τόσο με την επαγγελματική του παρουσία στην Αθήνα όσο και με την ενασχόλησή του με τη Δημοκρατική Παράταξη. Παράλληλα, πρόσφατη μέτρηση που έγινε στο νησί -λαμβάνοντάς τον υπ’ όψιν-, ανέδειξε πως οι αριθμοί δίνουν το «πράσινο φως» για να πραγματώσει τη σκέψη αυτή. Άλλωστε, κατά πολλούς συγκεντρώνει το πακέτο ενός νέου ηλικιακά, φιλόδοξου επαγγελματικά, αλλά κυρίως ενός προσώπου κοινής αποδοχής, που δύναται να πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια.

21 Ιουνίου 2026

📺Βελόπουλος εκτός απ' όσα έχει στη Γερμανία έχει μάλλον και μαύρα κάτω από το στρώμα και θέλει να τα νομιμοποιήσει


- Βελόπουλος: Ο Έλληνας δεν έχει μαύρα λεφτά; 10 - 20 χιλιάρικα έχουν όλοι στα παπλώματα, στα μαξιλάρια 
- Κοτταρίδης: Αν έχουν όλοι 20 χιλιάρικα, μια χαρά τους βλέπω
- Βελόπουλος: Ε καλά μπορεί να έχουν 5 ή 10 χιλιάρικα, εγώ θα τους πω φτιάχνουμε μια κρατική τράπεζα φέρτε τα εδω και δε με νοιάζει που τα βρήκατε, να φτιάξουμε μια μαγιά και από να χρησιμοποιούμε...
- Κοτταρίδης: Δε νομιμοποιείτε όμως έτσι τον κάθε γκάνγκστερ;


Γεωργιάδης κατά Καρχιμάκη για τα σεντόνια στο «Αττικόν»: Δεν υπάρχουν ελλείψεις, έγραψε ψέματα-«Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους» απάντησε ο ΠΑΣΟΚος ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΜΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΣΕΝΤΟΝΙΑ😂😂


Την απάντησή του στις καταγγελίες του στελέχους του ΠΑΣΟΚ Λευτέρη Καρχιμάκη, για την κατάσταση στο νοσοκομείο «Αττικόν» και τα ράντζα έδωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης με ανάρτηση του.

Ο κ. Γεωργιάδης, αναφερόμενος στις καταγγελίες για ράντζα και ασθενείς που φέρεται να νοσηλεύονταν στους διαδρόμους, σημείωσε πως για το συγκεκριμένο ζήτημα έχει τοποθετηθεί επανειλημμένα, ενώ τόνισε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη έργα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Ωστόσο, στάθηκε ειδικά στην αναφορά περί έλλειψης σεντονιών, υποστηρίζοντας ότι η συγκεκριμένη καταγγελία δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

«Μου έκανε εντύπωση αυτό που έγραψε για τα σεντόνια και έστειλα αμέσως και ζήτησα ενημέρωση από τη Διοίκηση του Νοσοκομείου», ανέφερε ο υπουργός, παραθέτοντας την ενημέρωση που, όπως είπε, έλαβε από τον διοικητή του «Αττικόν».

Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, η διοίκηση του νοσοκομείου τον ενημέρωσε ότι «το μεσημέρι της Κυριακής υπάρχουν 250 διαθέσιμα σεντόνια» και ότι «δεν έχει αναφερθεί από κανένα τμήμα έλλειψη», σημειώνοντας παράλληλα πως το νοσοκομείο είχε μόλις ολοκληρώσει την εφημερία του.

«Κοινώς ο κ. Καρχιμάκης έγραψε ψέματα, πράγμα που δεν μου κάνει καμία εντύπωση βέβαια για να είμαι ειλικρινής», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας.




Η ανάρτηση του υπουργού Υγείας:

«Για τα ράντζα του έχω μιλήσει τόσες φορές που πλέον νομίζω είναι γραφικό να μιλήσω ξανά. Άλλωστε τα έργα για να τα καταργήσουμε έχουν ξεκινήσει και το ξέρουν όλοι στην περιοχή αυτή. Αλλά μου έκανε εντύπωση αυτό που έγραψε για τα σεντόνια και έστειλα αμέσως και ζήτησα ενημέρωση από την Διοίκηση του Νοσοκομείου. Ιδού η ενημέρωση που έλαβα:

‘Καλημέρα σας κ. υπουργέ..

Τώρα μετρήθηκαν τα διαθέσιμα σεντόνια και μεσημέρι της Κυριακής υπάρχουν 250 διαθέσιμα.

Δεν έχει αναφερθεί από κανένα τμήμα έλλειψη και να ληφθεί υπόψη ότι χθες το πρωί βγήκαμε από εφημερίας’.

Κοινώς ο κ. Καρχιμάκης έγραψε ψέματα πράγμα που δεν μου κάνει καμία εντύπωση βέβαια για να είμαι ειλικρινής…».


Απάντηση στις δηλώσεις του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη για την κατάσταση στο Νοσοκομείο «Αττικόν» έδωσε το στέλεχος του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Καρχιμάκης σε ανάρτηση του στο Facebook>

Η ανάρτηση του

Ευχαριστώ τον Άδωνις Γεωργιάδης - Adonis Georgiadis που μπήκε στην διαδικασία να απαντήσει για την κατάσταση στο "Αττικόν".
Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους και δεν περιποιούν τιμή σε κανέναν, πόσο μάλλον στον πολιτικό προϊστάμενο του ΕΣΥ, δηλαδή τον ίδιο.

Τα περί ψεύδους τού τα επιστρέφω ατόφια. Οι ασθενείς που καταγγέλλουν την κατάσταση δεν λένε ψέματα. Αγωνιούν και φοβούνται από μια κατάσταση που θυμίζει έκτακτες συνθήκες, ενώ είναι απλά έξοδος από εφημερία.

Αντιλαμβάνομαι όμως ότι το θέμα για τον υπουργό δεν είναι να διορθωθεί η κατάσταση, αλλά να μην ανοίξει μύτη.
Τα έχει πει και ο πρωθυπουργός: τους ενδιαφέρει η επικοινωνία, όχι η ουσία.

Απ’ όσο καταλαβαίνω, ρώτησε για τα σεντόνια σήμερα, ενώ η έλλειψη ήταν χθες το πρωί.

Θα του δώσω μία συμβουλή: για να κάνει μεγαλύτερη εντύπωση την επόμενη φορά, να ρωτήσει δύο μέρες μετά και όχι μία, προκειμένου να είναι ακόμα περισσότερα...

Σκέρτσος: Η σιωπηλή μεταρρύθμιση στο Κτηματολόγιο και η μάχη με τη διαφθορά των πολεοδομιών


Για τη «σιωπηλή μεταρρύθμιση στην οργάνωση του χώρου, των χρήσεων γης και των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών», γράφει σε άρθρο του στην Καθημερινή ο υπουργός Επικρατείας ‘Ακης Σκέρτσος.

Όπως σημειώνει «η πρόσφατη εξάρθρωση από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της Αστυνομίας, κυκλώματος επίορκων υπαλλήλων στην Αττική που εκβίαζε ιδιώτες για την έκδοση οικοδομικών αδειών προκάλεσε εύλογα ερωτηματικά και αγανάκτηση: «Τι γίνεται επιτέλους με τις τοπικές πολεοδομίες;».

Τα στοιχεία της υπόθεσης θύμισαν παθογένειες που συνοδεύουν διαχρονικά τη σχέση του πολίτη με τις πολεοδομικές υπηρεσίες: καθυστερήσεις, αδιαφάνεια, προσωπικές εξαρτήσεις, ‘γρηγορόσημα’ και συναλλαγές που ανθούν όταν οι διαδικασίες είναι αργές, η νομοθεσία στριφνή και η ευθύνη διάχυτη».

Ωστόσο, συνεχίζει, τρία στιγμιότυπα «μόνο από τους προηγούμενους 12 μήνες τεκμηριώνουν ότι η κυβέρνηση υλοποιεί τα τελευταία χρόνια με μεθοδικότητα μια σιωπηλή μεταρρύθμιση στην οργάνωση του χώρου, των χρήσεων γης και των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών που δεν έχει αναδειχθεί ούτε και επικοινωνηθεί στο βαθμό που θα έπρεπε».

Αυτά είναι:

Ιούνιος 2025: το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοινώνει τα αποτελέσματα της πρώτης ψηφιακής έρευνας αξιολόγησης υπηρεσιών του δημοσίου από τους ίδιους τους πολίτες. Εκεί επιβεβαιώνεται κάτι που ήδη γνωρίζαμε εμπειρικά. 65.000 πολίτες βαθμολογούν κάτω από τη βάση τις υπηρεσίες δόμησης των δήμων λόγω καθυστερήσεων, γραφειοκρατίας, διαφθοράς και υποστελέχωσης.

Σεπτέμβριος 2025: Ο πρωθυπουργός ανακοινώνει από το βήμα της ΔΕΘ μια εμβληματική μεταρρύθμιση για το 2026. Την υπαγωγή των αποκεντρωμένων και ανεξέλεγκτων υπηρεσιών δόμησης των δήμων στο νέο οργανισμό του ψηφιακού κτηματολογίου. Στόχος η -κατά τα πρότυπα της ΑΑΔΕ ως προς τη διαχείριση των φορολογικών υποθέσεων- καθετοποίηση, απλοποίηση, ψηφιοποίηση και επιτάχυνση της αδειοδοτικής οικοδομικής διαδικασίας με υπερτοπικό χαρακτήρα.

Μάιος 2026: η Ελληνικό Κτηματολόγιο ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 200 χρόνια λειτουργίας του ελληνικού κράτους η κτηματογράφηση της ελληνικής επικράτειας στο 99%. Πρόκειται για μια μεταρρύθμιση αναπτυξιακού χαρακτήρα και διαφάνειας που συνδέσαμε ήδη ως συμβατική υποχρέωση της χώρας από το 2021 με το ευρωπαϊκό ταμείο ανάκαμψης και ανθεκτικότητας.

Γιατί όμως εφόσον η κτηματογράφηση της χώρας συζητείται ακόμη από την εποχή του Καποδίστρια χρειάστηκαν σχεδόν 200 χρόνια για να προχωρήσει;», θέτει το ερώτημα και απαντά επεξηγηματικά:

«Διότι πρόκειται ίσως για τη δυσκολότερη διοικητική μεταρρύθμιση που γνώρισε ποτέ το ελληνικό κράτος. Η Ελλάδα δεν είχε το πλεονέκτημα πολλών ευρωπαϊκών χωρών που διέθεταν ήδη οργανωμένα μητρώα γης από τον 19ο αιώνα. Αντίθετα, κληρονόμησε κατακερματισμένη μικροϊδιοκτησία, ατελείς τίτλους, χρησικτησίες, κληρονομιές χωρίς συμβόλαια, εκατοντάδες ασύνδετα υποθηκοφυλακεία και ένα σύστημα καταγραφής ανά πρόσωπο και όχι ανά ακίνητο.

Παράλληλα υπήρξε διαχρονικά πολυδιάσπαση αρμοδιοτήτων, πολιτική ασυνέχεια, έλλειψη σταθερής χρηματοδότησης, συνεχείς νομοθετικές αλλαγές και τεράστιος όγκος δικαστικών εκκρεμοτήτων. Με απλά λόγια, δεν έλειπε μόνο η ψηφιακή τεχνολογία. Έλειπε ένα ενιαίο διοικητικό σχέδιο καθώς και το νομοθετικό και χαρτογραφικό υπόβαθρο που να ορίζει με ξεκάθαρο τρόπο ιδιοκτησίες, χρήσεις και οριοθετημένες ζώνες δόμησης.

Χάρη στη σιωπηλή χωροταξική και πολεοδομική μεταρρύθμιση των τελευταίων χρόνων η χώρα αποκτά για πρώτη φορά ολοκληρωμένο Κτηματολόγιο, κυρωμένους δασικούς χάρτες, συστηματική καταγραφή αιγιαλού και παραλίας, ψηφιακή οριοθέτηση υδατορεμάτων, ειδικά χωροταξικά σχέδια για τουρισμό, βιομηχανία και ΑΠΕ, Τοπικά Πολεοδομικά Σχέδια σε εκατοντάδες δημοτικές ενότητες και έναν Ενιαίο Ψηφιακό Χάρτη που φιλοδοξεί να συγκεντρώσει όλες τις κρίσιμες χωρικές πληροφορίες σε ένα σημείο.

Πόσοι γνωρίζουν για παράδειγμα ότι χάρη στις μεταρρυθμίσεις του Ταμείου Ανάκαμψης καταργήθηκαν έως το 2024 τα 392 υποθηκοφυλακεία της χώρας και ψηφιοποιήθηκαν 620 εκ. σελίδες των αρχείων τους που μεταφέρθηκαν πλέον στο cloud του κτηματολογίου;».

Εξ άλλου, προσθέτει, «η μεταρρύθμιση του Κτηματολογίου δεν είναι ανεξάρτητη από τη μεταρρύθμιση των πολεοδομιών. Το μοντέλο της κεντρικοποίησης, της ψηφιακής ιχνηλασιμότητας, των ενιαίων κανόνων και της υπερτοπικής διαχείρισης που εφαρμόστηκε στο Κτηματολόγιο αποτελεί σήμερα τον οδηγό για τον μετασχηματισμό και του συστήματος ελέγχου της δόμησης.

Οι αριθμοί των δραστικής μείωσης των εκκρεμοτήτων που έφερε η κεντρικοποιηση και ψηφιοποίηση του κτηματολογίου εξηγούν γλαφυρά γιατί αυτός είναι ο μόνος δρόμος και για τις πολεοδομίες. Στην Αθήνα από 56.000 εκκρεμότητες σήμερα βρισκόμαστε σε περίπου 4.500. Στη Θεσσαλονίκη από 60.000 σε περίπου 5.600. Η ψηφιακή ιχνηλάτηση κάθε υπόθεσης επιταχύνει και περιορίζει την διοικητική αυθαιρεσία.

Η σημασία αυτών των αλλαγών ξεπερνά κατά πολύ τη διοικητική τους διάσταση. Αφορούν την ίδια την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας. Και δεν είναι μεταρρυθμίσεις εξωτερικής έμπνευσης. Είναι μεταρρυθμίσεις ελληνικής ιδιοκτησίας που υλοποιήθηκαν από την ελληνική δημόσια διοίκηση και από άξιους δημόσιους υπαλλήλους.

Το Ταμείο Ανάκαμψης χρηματοδότησε αυτές τις αλλαγές, τις μέτρησε και κυρίως τις επιτάχυνε. Μετέτρεψε στόχους δεκαετιών σε έργα με συγκεκριμένη ημερομηνία παράδοσης.

Ίσως γι’ αυτό η σημερινή περίοδος να αποδειχθεί ιστορική. Για πρώτη φορά από τη σύσταση του ελληνικού κράτους, η χώρα φαίνεται να αποκτά ρεαλιστική δυνατότητα να απαντήσει ταυτόχρονα στα τρία θεμελιώδη ερωτήματα της οργάνωσης του χώρου: σε ποιον ανήκει ο χώρος, τι είναι ο χώρος και τι επιτρέπεται στον χώρο.

Στόχος μας είναι η προσπάθεια αυτή ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας ώστε να μιλάμε πλέον για μια θεσμική τομή που θα ενισχύσει την ανάπτυξη, θα περιορίσει τη διαφθορά και θα κλείσει μια εθνική εκκρεμότητα σχεδόν δύο αιώνων», υπογραμμίζει.

Και, «καμία οικονομία δεν μπορεί να αναπτυχθεί βιώσιμα όταν δεν έχει κλείσει αυτές τις εκκρεμότητες. Η αβεβαιότητα γύρω από τον χώρο λειτουργεί ως αντικίνητρο για επενδύσεις, αυξάνει το κόστος συναλλαγών και υπονομεύει την ασφάλεια δικαίου.

Η διαφθορά λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Φυτρώνει στην γραφειοκρατία και την αδιαφάνεια και αποτελεί έναν αόρατο φόρο που επιβαρύνει πολίτες και επιχειρήσεις. Όσο πιο αδιαφανείς είναι οι διαδικασίες, όσο περισσότερο εξαρτώνται από προσωπικές επαφές και τοπικά δίκτυα επιρροής, τόσο μεγαλύτερο γίνεται το περιθώριο για αυθαίρετες πρακτικές.

Γι’ αυτό και η απάντηση δεν μπορεί να είναι απλώς η καταστολή και οι συλλήψεις. Η πραγματική απάντηση είναι η αλλαγή του συστήματος. Και αυτή ακριβώς είναι η σιωπηλή μεταρρύθμιση που βρίσκεται σε εξέλιξη τα τελευταία χρόνια: λιγότερη προσωπική διακριτική ευχέρεια, περισσότερη ψηφιοποίηση, περισσότερη διαφάνεια και ισχυρότερος κεντρικός έλεγχος», καταλήγει ο υπουργός Επικρατείας.