Τρίτη, 17 Ιουνίου 2008

100 χρόνια Αλαβάνοι στη Βουλή...το παλαιότερο πολιτικό τζάκι της χώρας

Κάθε φορά που ακούμε την έκφραση «πολιτικό τζάκι» το μυαλό μας πάει στους Καραμανλήδες, στους Μητσοτάκηδες και στους Παπανδρέου.

Η αριστερή προπαγάνδα δεν επιτρέπει να πάει το μυαλό μας σε ανθρώπους που μετά βδελυγμίας αποδοκιμάζουν τέτοιες καταστάσεις. Ανθρώπους που βιάστηκαν... για να μπούνε στην πολιτική...

Ποιον εννοώ; Ποιον εννοώ άραγε;

Μα τον Αλέκο φυσικά...

Σε κάποιες εφημερίδες (Ελευθεροτυπία), σε άρθρα σχετικά με τα «πολιτικά τζάκια», γίνεται η εξής απλή αναφορά στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Συνασπισμού:

«Ο πρόεδρος του Συνασπισμού Αλέκος Αλαβάνος είναι γιος κεντρώου βουλευτή»

Σε κάποιες άλλες βέβαια, όπως το δημοκρατικό «Έθνος» δεν γίνεται καθόλου αναφορά στον Γενικό Γαμάουα και τα άρθρα αναλώνονται στο Κεφαλογιάννη, τον Αναγνωστόπουλο τον Τζιτζικώστα και στους «Τρεις Καραμανλήδες και δύο... Μητσοτάκηδες», κάνοντας γαργάρα την περίπτωση του Αλέκου...

Κι όμως ο Αλέκος προέρχεται από το παλαιότερο «πολιτικό τζάκι» που υπάρχει στην Ελλάδα
(μαζί μ΄αυτό των Βαρβιτσιώτηδων ίσως)

Ο μπαμπάς του ήταν βουλευτής της Ένωσης Κέντρου πριν από τη χούντα...

Αλλά και ο παππούς Κωνσταντίνος Αλαβάνος ήταν επί 20 και πλέον έτη,
βουλευτής των Φιλελευθέρων προπολεμικά.

Ήταν βουλευτής Τήνου από το 1915 έως το 1936 που τον «κατήργησε» ο Μεταξάς...

Σ΄όλα αυτά τα χρόνια ο παππούς εκλεγόταν Πρόεδρος ή Αντιπρόεδρος της Βουλής ανάλογα με το αν κυβερνούσαν οι Φιλελεύθεροι ή όχι και το γεγονός αποκρύπτεται συστηματικά...





Παράλληλα την ίδια εποχή ο αδελφός του παππού ο Αλέξανδρος Αλαβάνος (από τον οποίο προφανώς ο Αλέκος κληρονόμησε και το Όνομα) ήταν Πρόεδρος του Ιερού Ιδρύματος Ευαγγελιστρίας Τήνου (είναι το ΝΠΔΔ που από το 1835 διαχειρίζεται την περιουσία της Παναγίας της Τήνου και είναι ανεξάρτητο από την Εκκλησία της Ελλάδος). Ως Πρόεδρος του Ιδρύματος «κανόνιζε» δημοπρατήσεις διαφόρων έργων (υδραγωγείο, Μουσείο Τηνίων Καλλιτεχνών) και προμήθεις (πετρέλαιο κλπ.)...



Κάποια στιγμή γύρω στο 1932 (στα τελειώματα του Βενιζέλου) τους πήραν πρέφα και οι Ράλλης και Ζαβιτσιάνος κατήγγειλαν στη Βουλή τα «έργα και τις ημέρες» του Αλέξανδρου Αλαβάνου στο Ίδρυμα, οπότε βγήκε ο παππούς Κωνσταντίνος Αλαβάνος και τον υπερασπίστηκε. Τον λόγο «υπεράσπισης» μάλιστα τον εξέδωσε και σε βιβλίο με τίτλο: «Αγόρευσις Κ. Αλαβάνου, βουλευτού Τήνου, Αντιπροέδρου Βουλής: απόκρουσις των διατυπωθέντων κατά της Διοικήσεως του Ι. Ιδρύματος Τήνου υπό των βουλευτών κ.κ. Π. Ράλλη και Κ. Ζαβιτσιάνου: (από τα εστενογραφημένα πρακτικά)», Αλαβάνος, Κωνσταντίνος Ν., Εκδόσεις: Καλογρίδη, Αθήναι, 1932.


Απ ότι φαίνεται την Τήνο την έχουν πάρει «επ' ώμου» οι Αλαβάνοι εδώ και 100 χρόνια... μιας και εδώ και 100 χρόνια περίπου είναι στη Βουλή...

όταν μιλάμε για τζάκια λοιπόν να μας έρχεται στο μυαλό και ο αυτοδημιούργητος και να μην μας παραμυθιάζει ότι έγινε πολιτικός επειδή έφαγε μερικές μπάτσες στην ασφάλεια...

13 σχόλια:

  1. και ο πλουσιοτερος αρχηγος μην το ξεχναμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκος Αλαβάνος δήλωσε εισοδήματα από βουλευτική αποζημίωση 82.760,79 και από άλλες πηγές 34.709,36 ευρώ Μέρος της βουλευτικής του αποζημίωσης (14.000 ευρώ) διέθεσε ως ενίσχυση στο κόμμα του. Η σύζυγός του Αικατερίνη Χαραλαμπάκη δήλωσε εισόδημα 42.783,80 ευρώ.
    Δεν υπάρχει μεταβολή στην ακίνητη περιουσία του κ. Αλαβάνου, πλην της απόρριψης νομής οικοπέδου 1.511 τμ στο Πασακρωτήρι Τήνου, στο οποίο είχε δικαίωμα 4,16%.

    Διατηρεί το ένα δωδέκατο ξενοδοχείου 1.293 τμ στην Παραλία Τήνου,

    Στα Δύο Χωριά Τήνου, οικόπεδο 951 τμ με οικία (1994-από 50% με τη σύζυγο).

    Στην Καζανόβα Τήνου, διαμέρισμα 61,70 τμ (1992)

    Μαζί με τη σύζυγό του, στον Πανέθυμο Χανίων αγροτεμάχιο έκτασης 5.000 τμ (1999), και στο Σαρακύνηγο Χανίων, αγροτεμάχιο 6.000 τμ (2004)

    Η σύζυγός του κ. Αλαβάνου, Αικ. Χαραλαμπάκη κατέχει

    -στην Παλαιά Πεντέλη Αττικής, οικία 190 τμ σε οικόπεδο 570 τμ (1973)

    -στα Χανιά, μία οικία 180 τμ (1994)

    -στην Αθήνα, ένα διαμέρισμα (50% πλήρης, 50% ψιλή κυριότητα) 84 τμ (1994)

    -στον Πλατανιά Χανίων μία εξοχική κατοικία (25% πλήρης, 25% ψιλή κυριότητα) 150 τμ (1987)

    -στο Ηράκλειο, μία αποθήκη 35 τμ σε έκταση εδάφους 240 τμ (1998).

    -στις Βρυξέλλες, ένα διαμέρισμα 60 τμ (1996)

    -στον Πανέθυμο Χανίων, αγροτεμάχιο 11,8 στρ (1995).

    Το χαρτοφυλάκιο του κ. Αλαβάνου, περιλαμβάνει μετοχές αξίας 60.019 ευρώ και της συζύγου του αξίας 27.743 ευρώ. Οι καταθέσεις του ανέρχονται στα 452.600 ευρώ και της συζύγου του στα 62.400 ευρώ.

    Διαθέτει ένα ΙΧΕ 1400 κε (1995) και η σύζυγός του δύο ΙΧΕ 1400 κε (1989) και 1600 κε (2002)."

    ο αριστερος......!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριστερός, δεν σημαίνει απαραίτητα πτωχός. Είναι θέμα ιδεολογίας. Και ο Engels αριστερός ήταν, αλλά όχι και πτωχός. Ο Αλαβάνος απλώς δεν είναι αριστερός. Είναι "αριστεριστής", δηλ. οπορτουνιστής, "αριστερός του γλυκού νερού", διότι δεν έχει τίποτε να χάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μια φορα συνονοματε δεν μπορει να νουθετεις την μιση κοινωνια,να την εγκαλεις στην σοσιαλιστικη ταξη και εσυ να διαγεις βιο μεγαλομεγαλυτερου αστου..αν μη τι αλλο με τοσα σοσιαλιστικα κηρυγματα που βρισκονται σε αναντιστοιχια με το παραδειγμα που δινει στην καθημερινοτητα,στον τροπο ζωης του κερδιζει νομιζω επαξια τον χαρακτηρισμο του υποκριτη ο μπαρμπα αλεκος...θυμιζει την σοβειιτκη ελιτ που εστρωνε κοκκινα χαλια στις παραλιες της κριμαιας οταν επαιρνε το μπανιο της και ταυτοχρονα στα πολυωρα κηρυγματα στην εργατια εκφωνουσε σκληρους σοσιαλιστικους λογους υπερασπιζομενος την οικονομια του..δελτιου.με τα λογια ουδεις αγιασε...ας εφαρμοσει στον μικροκοσμο του τα οσα αναφερει ,ας βοηθησει μερικους φουκαραδες απ αυτους που κοπτεται(τοσα σπιτια εχει το ζευγαρι δεν χαλασε ο κοσμος μερικα να πανε για την εργατια)και μετα βλεπουμε...

    εφερες για παραδειγμα τον ενγκελς.σου θυμιζω ο μαρξ δεν ειχε να θαψει ουτε την κορη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα καλά ο πλουσιότερος πόλιτικός τη χώρας και έχει τόσο μικρή περιουσία και μάλιστα κατάγεται και από πολιτικό τζάκι? Μήπως καλύτερα να τον ανακυρήταμε σαν τον πιο τίμιο πολιτικό της Ελλάδας? Ανοίξτε τα μάτια σας! Μην παραμυθιάζεστε άλλο! Διαβάστε ιστορία κ κανά καλό βιβλίο κ όχι συνέχεια DVD Λιάκο!

    Υπογραφή : Απλός Πολίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλέ Πολίτη είπαμε Λιακό δεν βλέπουμε ούτε Αιβαλιώτη ακούμε...

    Για να λένε ότι είναι ο πλουσιότερος πολιτικός κάτι θα ξέρουν. Αυτά στο πόθεν έσχες είναι τα δικά του και της γυναίκας του... μήπως τα παιδιά του έχουν κι΄άλλα ή μήπως υπάρχουν αδήλωτα...

    Ιστορία διαβάζουμε και ψαχνόμαστε γι' αυτό βρήκαμε και ότι ο παππούς ήταν βουλευτής του Βενιζέλου προπολεμικά...

    Εξάλλου δες την ανάρτηση... δες το άρθρο για τα πολιτικά τζάκια στο Έθνος και πες μου αν λέει έστω και μια λέξη για κάποιον που είναι βουλευτής τρίτης γενιάς... άλλοι παραμυθιάζονται λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tuesday, June 24, 2008
    http://gaubiu.blogspot.com/

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: σχετικά με τα πολιτικά τζάκια και την περίπτωση Αλαβάνου


    ΑΠΑΝΤΗΣΗ


    Οι βασικές διαφορές:

    1. Οι απόγονοι των Καραμανλή, Παπανδρέου, Μητσοτάκη είναι απόγονοι αρχηγών πολιτικών κομμάτων. Κάτι τέτοιο σημαίνει πολύ απλά ότι κάτω από ορισμένες συνθήκες οι παλαιοί αρχηγοί στο βαθμό που ελέγχουν ή έχουν επιρροή στον κομματικό μηχανισμό μπορούν να προωθήσουν έναν απόγονό τους. Βέβαια εδώ υπάρχει και η περίπτωση των πρώτων δύο που δεν προωθήθηκαν συνειδητά από τους συγγενείς τους αλλά φαίνεται να κέρδισαν πόντους μόνο και μόνο από το όνομά τους, το οποίο είτε είχε επιρροή εντός του κόμματος, είτε κάποιοι ήλπιζαν ότι θα έχει έρεισμα ή θα ξυπνούσε μνήμες στο λαό. Κάτι που σε τελική ανάλυση φαίνεται να συμβαίνει δυστυχώς ή ευτυχώς.

    2. Οι τρεις περιπτώσεις απογόνων που προαναφέρθηκαν σταδιοδρομούν στο ίδιο κόμμα στο οποίο υπηρέτησαν και οι συγγενείς τους, γονείς τους ή θείοι τους. Βέβαια σίγουρα υπάρχει μία ταύτιση ή ζύμωση με τις ιδέες του πολιτικού χώρου στο περιβάλλον του οποίου έχουν μεγαλώσει, αλλά ταυτόχρονα υπάρχει και η πολιτική-κομματική δυνατότητα να προωθηθούν εντός του ίδιου χώρου. Κάτι που καθιστά αυτή την προώθηση ύποπτη ή υπό διερεύνηση. Γεγονός που θα ήταν πιο δύσκολο, ως ακατόρθωτο να συμβεί σε άλλο πολιτικό κόμμα.

    3. Οι περιπτώσεις Κεφαλογιάννη, Αναγνωστόπουλου και Τζιτζικώστα δεν φαίνεται να είναι της ίδιας σημασίας. Αυτό μπορεί να εξηγηθεί με δύο τρόπους. Είτε οι επίγονοι των εν λόγω πολιτικών τζακιών δεν ήταν ικανοί και άξιοι προκειμένου να ανέλθουν υψηλότερα, είτε το τζάκι από το οποίο προέρχονται δεν είχε και τόσο μεγάλη κομματική δύναμη ώστε να τους προωθήσει. Βέβαια εδώ, ακριβώς επειδή μιλάμε για πολιτική δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο ειδικές συνθήκες ή παιχνίδια να τους εμπόδισαν.

    Παρατηρήσεις:

    1. Είναι σημαντική και ειδοποιός η διαφορά ότι ο Αλαβάνος μέχρι πριν από λίγο καιρό ήταν αρχηγός ενός κόμματος που δεν φαίνεται να έχει και μεγάλη σχέση με το κόμμα των Φιλελευθέρων ή ακόμα και με την Ένωση Κέντρου. Και βέβαια δεν έχει σχέση ούτε ιδεολογικά, αλλά ούτε και ως προς τον κομματικό μηχανισμό. Θα έλεγα ότι είναι άλλος χώρος με άλλα πρόσωπα.

    2. Θα έλεγα ότι σε τελική ανάλυση δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία από μόνο του το αν κάποιος προέρχεται από πολιτικό τζάκι ή όχι. Στο κάτω κάτω πολλές φορές ο γιος του παπουτσή γίνεται παπουτσής και ο γιος του ψαρά ψαράς. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ας πούμε ότι αυτός που μας ενδιαφέρει εδώ είναι η διατήρηση της πελατείας. Στο βαθμό που πελάτες στην προκειμένη περίπτωση είναι ο ελληνικός λαός, πολύ καλά κάνουν και είναι κάποιοι τέτοιοι στη Βουλή. Αν και εφ’ όσον τους ψηφίζουμε μόνο και μόνο επειδή είναι επίγονοι κάποιου πολιτικού τζακιού και όχι επειδή πραγματικά το αξίζουν καλά να πάθουμε. Το πρόβλημα νομίζω ότι ξεκινά να γίνεται σοβαρό όταν αυτοί αρχίζουν να ανεβαίνουν τα σκαλιά της κομματικής ιεραρχίας, σε πολλές περιπτώσεις κυριολεκτικά εν μία νυκτεί, μόνο και μόνο επειδή διαθέτουν ένα όνομα ή επειδή ο γονιός τους έχει ακόμα επιρροή στον κομματικό μηχανισμό. Και δυστυχώς σε αυτή την κατάσταση ο λαός, τουλάχιστον ως εκλογικό σώμα απουσιάζει από τη διαδικασία, προκειμένου να εγκρίνει ή όχι. Θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι όταν σε τέτοιες περιπτώσεις ο εκάστοτε επίγονος, τουλάχιστον μπορεί να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων (δεν μιλάμε καν εδώ για ικανότητα). Γιατί όλοι θα έχουμε παρατηρήσει πόσο κωμικοτραγικό μπορεί να αποβεί το ενδεχόμενο κάτι τέτοιο να μη συμβαίνει.

    3. Κλείνοντας θα έλεγα ότι δεν έχει και μεγάλη σημασία το αν ο γιος ή ο εγγονός του διάσημου βουλευτή Μαυρογιαλούρου που ανήκε σε μία παράταξη που δεν υπάρχει, φτάσει σήμερα να γίνει αρχηγός πολιτικού κόμματος. Εκεί που εγείρονται υποψίες, και πολλές φορές μπορεί να είναι και επικίνδυνο, είναι όταν θέλει να πρωταγωνιστήσει και να κυβερνήσει ο απόγονος αυτού που κυβερνούσε χθες ή προχθές. Εκτός από τις προηγούμενες εγχώριες περιπτώσεις θέλω να θυμίσω ότι παρ’ ολίγο να είχαμε υποψήφια για την προεδρία των Η.Π.Α. τη σύζυγο Κλίντον, ενώ για παράδειγμα στην Αργεντινή σήμερα κυβερνά η σύζυγος του προηγούμενου προέδρου που είχε ολοκληρώσει τις δύο του θητείες για τη χώρα και δεν είχε το δικαίωμα να θέσει εκ νέου υποψηφιότητα.

    Τελικά, δεν ξέρω μήπως στη χώρα μας θα πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε λίγο πιο σοβαρά τα πράγματα πριν αρχίσουμε να εκτοξεύουμε λεκτικές ντομάτες ο ένας στον άλλον.

    Τουλάχιστον ο αληθινός ντοματοπόλεμος έχει την πλάκα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές οι παρατηρήσεις σου αλλά επιμένω...

    1. Τα παιδιά τους ή τα ανήψια τους δεν τα προωθούν μόνο οι πολιτικοί αρχηγοί βλέπε Αλευράς Νάσος

    2. Υπάρχουν πάμπολες περιπτώσεις που οι μπαμπάδες ήταν σε κάποιο κόμμα και οι γιοί σε άλλο, βλέπε Κεδίκογλου

    3. Το ότι Παπανδρέου και Μητσοτάκηδες πολιτεύονται στον ίδιο χώρο είναι σχετικό. Τουλάχιστον όσον αφορά τους Παπανδρέου αν δεις από που ξεκίνησε ο παππούς το 1945 (αντίπαλος των κομμουνιστών, ξερονήσια κλπ.), που έφτασε ο Ανδρέας το 1981 και που είναι σήμερα ο Γιωργάκης...

    4. Δεν νομίζω ο σημερινός πλήρως αστικοποιημένος Αλαβάνος (προσοχή! όχι ο Αλαβάνος που στα λόγια το έπαιζε επαναστάτης με το ΚΚΕ και υπερασπιζόταν το Τσερνομπίλ) να έχει ουσιαστικές διαφορές με τον παππού του και τους Βενιζελικούς που χώρισαν την Ελλάδα στα δύο και κάλεσαν τους Άγγλογάλλους να γίνουν νταβάδες στο κεφάλι μας προκειμένου να μείνουν γατζωμένοι στην εξουσία. Εξάλλου μην ξεχνάς ότι σήμερα ο Αλαβάνος πιστεύει στην ΕΕ, στο Μααστριχτ, στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, άσχετα τι λέει για λόγους ψηφοθηρικούς. Εσύ με ποιούς πιστεύεις ότι θα ήταν ο Αλαβάνος αν πολιτευόταν το 1916;

    5. Τέλος συμφωνώ μαζί σου ότι δεν έχει σημασία ο πατέρας κλπ αρκεί ο απόγονος να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Γι' αυτό εξάλλου στην ανάρτησή μου δεν σχολιάζω ως κακό το ότι ο μπαμπάς και ο παππούς του Αλαβάνου ήταν πολιτικοί αλλά ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΤΕ και πάντα γίνεται λόγος για τους ίδιους τρεις Καρ, Μητσ, Παπ.

    Πάντως πιστεύω ότι η απάντησή σου είναι λίγο εκτός θέματος της ανάρτησης. Εγώ στην ανάρτηση θίγω το κυρίως το ότι ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΑΒΑΝΟΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ χωρίς να λέω πουθενά ότι έπρεπε ο σημερινός να είναι ή να μην είναι στη Βουλή. Εσύ στην απάντηση με άλλα λόγια μας λές ότι ο Αλαβάνος είναι στη Βουλή με το σπαθί του, ενώ άλλοι επίγονοι είναι χαριστικά. Αυτό άραγε, το ότι κατ' εσένα είναι στη Βουλή με το σπαθί του, δικαιολογεί την παραπληροφόρηση που γίνεται όταν δεν αναφέρεται ότι και ο μπαμπάς και ο παππούς του ήταν στη Βουλή;

    Τελικά τι λες; Σε σχετικά κείμενα όπου δεν εξετάζεται το αν κάποιος αξίζει ή δεν αξίζει να είναι στη Βουλή αλλά εξετάζεται μόνο το όνομα πρέπει ή δεν πρέπει να αναφέρεται ότι ο Αλαβάνος είναι από πολιτικό τζάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Κρατούν ψηλά το επίπεδο του διαλόγου, αφού επιχειρούν να απαντήσουν στην ουσία των επιχειρημάτων που εξέθεσα.

    Μόνο ως διευκρινίσεις έχω να πω ότι :

    1. Σίγουρα διαφωνώ και βρίσκω ύποπτη οποιαδήποτε προσπάθεια απόκρυψης που έχει να κάνει με το ‘πολιτικό τζάκι’ της οικογένειας Αλαβάνου. Η συγκαλυμμένη εύνοια των Μέσων είτε αφορά στη Δεξιά, είτε στην Αριστερά δεν με βρίσκει μόνο αντίθετο αλλά και με εκνευρίζει.

    2. Προφανώς οι διάφοροι επίγονοι που προωθούνται δεν είναι μόνο πολιτικών αρχηγών. Οποιοσδήποτε πολιτικός, ακόμα και πιο χαμηλά στην ιεραρχία να βρίσκεται, πάντα μπορεί να προωθήσει το παιδί του.

    3. Επίσης προφανώς υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου οι μπαμπάδες ήταν σε ένα κόμμα και οι γιοι σε άλλο. Αυτό αν ψαχτεί παραπάνω μπορεί να δείχνει ή μια έμμεση προώθηση, από γνωστούς και φίλους του μπαμπά στα άλλα κόμματα, ή μία οικογενειακή κυριαρχία στην εκλογική περιφέρεια του υποψηφίου που μπορεί να διαπερνά κομματικούς φραγμούς, ή μπορεί να μη δείχνει και τίποτα. Να μη δείχνει δηλαδή καμία προώθηση και απλά ο νεώτερος πολιτικός να είναι αρκούντως ικανός.

    4. Ανέφερα τα παραδείγματα Παπανδρέου, Καραμανλή και Μητσοτάκη, ως παραδείγματα όπου οι επίγονοι αρχηγών πολιτικών κομμάτων καταλαμβάνουν αρχηγικές θέσεις ή υψηλές θέσεις στην κομματική ιεραρχία (βλ. την τρίτη περίπτωση) μέσα στο ίδιο κόμμα. Δεν αναφέρθηκα καθόλου σε πολιτικά πιστεύω, σε ιδεολογικό ή πολιτικό στίγμα. Αυτά ενδεχομένως να είναι διαφορετικά ή να εμφανίζουν αποχρώσεις σε σχέση με τους προγενέστερους. Το κέντρο όμως του επιχειρήματός μου ήταν ότι αυτές οι περιπτώσεις είναι πολύ πιο σοβαρές. Και αυτό λόγω του ότι ολόκληρος ο κομματικός μηχανισμός είναι έτοιμος να λειτουργήσει υπέρ του διαδόχου, πολλές φορές ακόμα και αν αυτός δεν πληροί τις προϋποθέσεις. Ακόμα και στην περίπτωση του Ανδρέα Παπανδρέου, που δημιούργησε ένα εντελώς νέο κόμμα, η πολιτική του καριέρα ξεκίνησε, αν και επεισοδιακά από την Ένωση Κέντρου, από το κόμμα του πατέρα του.

    5. Άρα λοιπόν δεν έχει και μεγάλη σημασία για αυτό που συζητάμε εδώ το αν θα συμφωνούσε πολιτικά ο Αλαβάνος τώρα με τον πατέρα του ή τον παππού του. Αυτό που ήθελα εγώ να επισημάνω είναι ότι αυτός τουλάχιστον δεν φαίνεται να προωθήθηκε από τους προγόνους του, αφού πολύ απλά δεν έγινε αρχηγός στο κόμμα του πατέρα του ή του θείου του. Και ακριβώς για αυτό το λόγο οι άλλες περιπτώσεις είναι πολύ πιο σημαντικές. Τώρα ξαναλέω ότι οποιαδήποτε απόκρυψη της πολιτικής ιστορίας της οικογένειας του είναι κατακριτέα.

    6. Τέλος, ναι συμφωνώ ότι ίσως η απάντησή μου είναι εκτός θέματος, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή ακριβώς πιστεύω ότι εκεί είναι το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λένε πως οι νικητές γράφουν την Ιστορία και οι ηττημένοι τη διαβάζουν. Διαβασμένο δεξιό είχα καιρό να δω, εύγε. Από την άλλη αν οι δεξιοί αρχινίσαν το διάβασμα, ίσως υπάρχει ελπίς για το άμεσο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ

    Παχιά γουρούνια μας ρουφούν το λιγοστό μας αίμα.
    Τον κόπο μας καρπώνονται, το μόχθο μας τρυγάνε
    και τεχνικά ταιριάζοντας το δόλο και το ψέμα
    νόμους εφτιάξαν και σκαιά μ' αυτούς μας κυβερνάνε.

    Τη γυριστή ουρίτσα τους και το παχύ πετσί τους
    κατ' από ρούχα όμορφα κρύβουν σαν των ανθρώπων
    στολίδια και αρώματα γεμίζουν το κορμί τους
    κι όρθιοι να στέκουν έχουν βρει από καιρό ένα τρόπον.

    Και είναι δύσκολο πολύ για κάποιον που δεν ξέρει
    να ξεχωρίσει τα χοντρά γουρούνια απ' τους ανθρώπους
    γιατί εκτός απ' το λαιμό, το πόδι και το χέρι
    και τους ανθρώπινους καλά μιμούνται αυτά τους τρόπους.

    Όσοι γνωρίζουν μοναχά για ένα πράγμα ψάχουν:
    προσεκτικά τα βλέπουνε στα μάτια μέσα κι ίσια-
    οι άνθρωποι ανθρώπινα, μα τα γουρούνια θα 'χουν
    αιώνες κι αν περάσουνε τα μάτια γουρουνίσια.

    Γιώργης Χολιαστός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ
    λοιπόν φιλαράκο,

    1) όταν γράφεις κάτι στο διδύκτιο το “παίρνει” ο οποιοσδήποτε, οπότε και γω το έλαβα με μέιλ και το θεώρησα άμεσο να το μάθει ο κόσμος……..
    αν δεν σε ενδιαφέρει η ενημέρωση του κόσμου να μην γράφεις, αν σε ενδιαφέρει η ενημέρωση του κόσμου θα έπρεπε να μου πεις ευχαριστώ που το προώθησα αντί να με επικρίνεις
    2) επειδή είμαι δημοσιογράφος μπορώ να σε πληροφορήσω ότι τα μπλογκς είναι του στυλ καφενέ , αν είμαι υποχρεωμένη να δώσω πηγές είναι όταν αρθρογραφώ στην εφημερίδα και το κάνω στο μπλογκ των άρθρων μου http://www.enimerwsi.wordpress.com
    ακόμα και γω όταν “παίρνουν” άρθρα μου και ενημερώνουν τον κόσμο λέω ευχαριστώ και δεν κρατάω υφάκι

    ελπίζω να σου έλυσα τις απορίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 1ον. Αν έκανες μια μικρή αναζήτηση γράφοντας πχ. την πρώτη φράση “ο Αλέκος προέρχεται από το παλαιότερο «πολιτικό τζάκι» που υπάρχει στην Ελλάδα” στο Google θα σου έβγαζε αυτά τα αποτελέσματα. αν έκανες κλικ στο πρώτο που είναι της Νοητικής Αντίστασης (γιατί το δικό μου εμφανίζεται 4ο) θα έβλεπες πάνω πάνω “Η έρευνα που παραθέτουμε πιο κάτω είναι δουλειά του ιστολογίου «Δεξί Εξτρέμ» (17/06/2008). Έτσι, για να απομυθοποιούνται κάποιες καταστάσεις… [ N-A.gr ]“. Αυτό το ρεπορτάζ όπως έχετε μάθει να λέτε θα σου έπαιρνε 60 δευτερόλεπτα αν ήσουν αετός και μερικά λεπτά αν ήσουν λιγότερο σχετικός. Θα σε βοηθούσε και να καταλάβεις ότι το ιντερνετ δεν είναι καφενές σαν τις εφημερίδες που δουλεύεις…

    2ον. Ωραίος δημοσιογράφος είσαι βρε!!! Προσφέρεις ενημέρωση 1,5 χρόνο μετά… πλάκα θα χει να το πούλησες και ως αποκλειστικό πουθενά :))

    Αυτά πάντα φιλικά και χαλάρωσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή