26 Μαρτίου 2010

Ρόμπα έκανε τον Παπαγιάννη ο ιδιοκτήτης του blog POLITIKO SAFARI :))))))

Ο Παπαγιάννης τον κατηγόρησε από τη σελίδα του το fimotro ότι έστησε blog για να χτυπάει τον Καρατζαφέρη μετά από υπόδειξη της Ριγίλης και του Ζαγορίτη. Το blog λέει του το έστησε κάποιος ΤΡΙΤΟΣ...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi0wbI6FaXb8iKr9ZJs8tZ3ojXw_urv9bR69EFy0lpW2OoyJRyp30omeeVDHbkDmItu6HJfVOHR5lxIAkqtowzg0gUE3vnBwU2aakBp1B-DEJeg8_k1Pw2uEb_pF5aMk2W5QA1-bTN99cQ/s1600/%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82+%CF%84%CE%AF%CF%84%CE%BB%CE%BF.JPG

Και ξαφνικά ο ιδιοκτήτης του εν λόγω blog βγάζει φωτογραφία όπου αυτός

ο τρίτος που έστησε το blog είναι ο Παπαγιάννης...

και μάλιστα το έκανε για 1000€ :)

Μωρή ρόμπα τόσο φτηνή είσαι;

Και κάνεις και τον κομπιουτερά τώρα; :)

Στη συνέχεια το περιέλαβε και το ixnos και τον στόλισε κανονικά:

«Ρε παλιολαμόγιο τι έλεγες χθες στο FIMOTRO;

«Έφτιαξε -μέσω τρίτου- ιστολόγιο για να χτυπήσει τον Καρατζαφέρη. Επαγγελματίας στις υπηρεσίες της Ρηγίλλης».

Η φωτογραφία σε διαψεύδει. Δείχνει ΕΣΕΝΑ.

Που είναι τραβηγμένη; Στο γραφείο του «εντεταλμένου» της Ρηγίλλης?

Εσύ είσαι το λαμόγιο που έλεγες ότι έστησε το μπλοκ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ;

Αυτά δεν γίνονται ούτε στα έργα? Δεν παλεύεσαι?

Άντε ρε να πας να…. κρυφτείς?»

Διαβάστε και τι λέει ο "κατηγορούμενος" από τον Παπαγιάννη ως "εντεταλμένος" της Ριγήλης:

ΝΑ ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ BLOG...!!!
EINAI O ΑΘΛΙΟΣ "ΤΟΤΟΣ" ΤΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ....
Πριν ακόμη σβήσει το μελάνι από την αποκαλυψή μας ότι το περιφερειακό κανάλι EXTRA, είναι Καρα-Καρατζαφεροκάναλο (Διαβάστε εδω: politikosafari.blogspot.com), ο εντεταλμένος ΤΟΤΟΣ τού Καρατζαφέρη και του ....Αποκαλυπτικού Δελτίου κατ΄εντολή τού εργοδότη του , θέλοντας να απαντήσει , επιβεβαίωσε τού λόγου μας το αληθές.

Έναντι πινακίου φακής δηλ. του 1000ρικου που παίρνει ως αντιμισθία ανέλαβε , να με συκοφαντήσει πιστεύοντας ο παντελώς ανυπόληπτος ΤΟΤΟΣ, ότι είμαι του χεριού του και μπορεί να.... φοβηθώ και να σταματήσω να γράφω , όσα μόνο εγώ ξέρω και αποκαλύπτω για το αφεντικό του τον Καρατζαφέρη και τον υπαίθριο διαφημιστή Βρυώνη.....

"Τοτέ", σε πρώτη φάση σου αφιερώνω την φωτό από το προσωπικό μου γραφείο , όπου έναντι αμοιβής 1000 ευρώ ΕΣΥ και μόνο ΕΣΥ , έστησες το δικό μου blog...

Μήπως, και τώρα άθλιε μπορείς να το αμφισβητήσεις;

Ομολόγησε σε πλήρωσα ΝΑΙ ή ΟΧΙ για να στήσεις εσύ το .. blog;

Τί γελοιότητες είναι αυτές περί Ζαγορίτη ;

Όταν ερχόσουν σπίτι μου και στο γραφείο μου τον είχες συναντήσει ποτέ;

Ξέρω, ότι τον Καρατζαφέρη τον μισείς, διότι σε έχει διώξει από την δούλεψη του ως άχρηστο τέσσερις φορές, ( Θυμάσαι ότι δύο φορές σε έσωσα εγώ , εκτιμώντας τον μακαρίτη τον πατέρα σου και την ιδιαίτερη αγάπη πού είχε για εμένα), ε, την τέταρτη φορά δεν μπορούσα....

Ξέρω ότι αναγκάζεσαι να γράφεις φαιδρότητες και αθλιότητες , όμως αν συνεχίσεις το γνωστό σου τροπάριο,- έστω και κατ΄εντολήν των αφεντικών σου- θα αναγκασθώ να δημοσιεύσω και τις φωτό απο το εξοχικό μου στη Σαρωνίδα και να δημοσιοποιήσω τις τηλεφωνικές μας συνομιλίες ,και γιά το στήσιμο και την αμοιβή στο blog , αλλά και για όσα έχεις εκμέσει για τα προσωρινά αφεντικά σου...
Βλέπεις εγώ ήξερα με τι κουμάσι είχα να κάνω και "πήρα τα μέτρα" μου... νωρίς.!

Αυτά τα..ολίγα προς το παρόν.

Για τα υπόλοιπα, δόξα τώ Θεώ έχω υπομονή και θα σε περιμένω....

Αν νομίζεις ότι εγώ θα φοβηθώ από "χοντρούς" εκβιασμούς ,έχεις πέσει πολύ έξω....
"Κούνια πού σας κούναγε".....