18 Δεκεμβρίου 2010

Κάναμε ένα λάθος το πρωί και πρέπει να το διορθώσουμε...

Επειδή ούτε πληρώνομαι για να με απολύσουν και επειδή δεν είμαι κανα ψώνιο θα πρέπει να πω ότι το πρωί έκανα ένα λάθος, το οποίο μου επισήμαναν οι φίλοι αδιάβροχοι, βάζοντας μια ανάρτηση που μου έστειλε ένα φίλος χωρίς να την πολυψάξω (για να είμαι ειλικρινής σπάνια το κάνω να ψάχνω ξένες αναρτήσεις... μόνο για τα δικά μου, τα οποία ξεχωρίζουν πάντα απ τα χρώματα, να είστε σίγουροι ότι είναι καρατσεκαρισμένα) οπότε πρέπει χωρίς μα και μου να πω ότι:

ο Γερουλάνος τελικά απ΄ ότι φαίνεται στο βίντεο, στην ομιλία του στη Βουλή ήξερε πολύ καλά ότι πριν το "λάθος" υπάρχει άνω τελεία στο ποίημα του Σεφέρη (και όχι το ανάποδο όπως έγραψα το πρωί):



(Αν το βίντεο δεν φαίνεται δείτε το στους αδιάβροχους)

Κάναμε λάθος αλλά η μαγκιά είναι να το παραδέχεσαι και αυτό κάνουμε χωρίς περιστροφές...
Θα τον τσακώσουμε απ΄αλλού τον Γερουλάνο μιας και αυτή τη φορά μας έβαλε γυαλιά :))

ΥΓ. Αλλά ρε αδιάβροχε στείλε ένα μαιλ να ενημερώσεις μετά που έγραψες την ανάρτησή σου: "παιδιά κάνατε παπαριά διορθώστε"... αν δεν μου τό λεγε ένας φίλος δεν θα το είχα πάρει χαμπάρι και όχι τίποτα άλλο αλλά θα είχατε μείνει και με την εντύπωση ότι δεν ήθελα να το διορθώσω...
Τώρα όσο για την πρόταση να τα διασταυρώνουμε όλα... να σας πω ότι για εμάς είναι λίγο δύσκολο γιατί είμαστε ερασιτέχνες... εξάλλου και εσείς οι επαγγελματίες (με την καλή έννοια και όχι με την έννοια του δημοσιοκάφρου) δεν νομίζω να διασταυρώσατε πχ. τα "chemtrails over athens" ούτε να μετρήσατε ποσότητες νευροπλακοψυχοαποχαυνωτικού αερίου πάνω από τη Βουλή, ούτε να μελετήσατε τις φώτο που δείχνουν από διαφορετικές λήψεις τον ίδιο αεροδιάδρομο...
πριν μιλήσετε για "αεροδιάδρομους"...