29 Ιανουαρίου 2011

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΛΗΘΙΝΟ

Αυτό που σας γράφω ίσως σας φανεί απίθανο αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό. Γνωστός μου είπε ότι ένας γείτονάς μου ΑΡΧΙΠΑΣΟΚΟΣ της περιοχής έκανε κάτι το ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ.
Στην αρχή δεν τον πίστεψα και μάλιστα νόμισα ότι ήταν ΑΝΕΚΔΟΤΟ μέχρι την στιγμή που ήρθα φάτσα-φάτσα με τον γείτονα τον ΠΑΣΟΚΟ και μου το επιβεβαίωσε!!!!!
Κάθε ημέρα μου είπε μπαίνω 3 έως 4 φορές στην ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ χωρίς λόγο,μόνο και μόνο για να πληρώνω τα διόδια.
Ο λόγος είναι ότι ΕΝΑΣ ΙΣΧΥΡΟΣ ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ σημαίνει ΙΣΧΥΡΟ ΠΑΣΟΚ. Μάλιστα μου είπε ότι πολλές φορές αγοράζει 2-3 εφημερίδες ΕΘΝΟΣ.
Όταν τον ρώτησα γιατί δίνει τόσα χρήματα κάθε ημέρα,τώρα που υπάρχει κρίση και από ότι γνωρίζω είναι μισθοσυντήρητος μου είπε το εξής.
Το 1983 ήμουνα άνεργος χωρίς σπουδές χωρίς τίποτα και το ΠΑΣΟΚ με διόρισε σε ΔΕΚΟ.Εγώ δεν το ξεχνάω αυτό ΠΟΤΕ.
ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ.