Μιας φοβερή έμπνευσης κίνηση κάνουν οι της ALPHA BANK που μπαίνουν στη συζήτηση για τα διόδια προκειμένου να υπερασπιστούν τον πελάτη τους τον Μπόμπολα και τους λοιπούς.
Προσπαθούν να στρέψουν τους Έλληνες της επαρχίας εναντίον των Ελλήνων της Αθήνας κατηγορώντας τους τελευταίους ότι οι δρόμοι του Μπόμπολα στην Αθήνα βελτίωσαν την ποιότητα ζωής τους με λεφτά των φορολογουμένων της περιφέρειας!!!
Μα αν δεν κάνω λάθος κ. οικονομικοί αναλυτές της ALPHA, που ξαφνικά αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το κίνημα του "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ", προφανώς φοβούμενοι μην πάρει η μπάλα τον πελάτη σας και σε επόμενη φάση και εσάς, κανένας δεν είπε ότι δεν πληρώνει διόδια στην Αττική οδό ή στην Εθνική οδό από τον Ωρωπό μέχρι τον Πειραιά με τις οποίες ασχολείστε σε όλη την ανακοίνωσή σας...
Οι άνθρωποι φωνάζουν και δεν πληρώνουν όταν πρέπει να πληρώσουν διόδια για δρόμους καρμανιόλες που ο πελάτης σας δεν έχει κάνει τίποτα αν και είναι υποχρεομένος και εισπράττει τα διόδια... σε δρόμους όπως Κόρινθο-Πάτρα ή σε διάφορα σημεία Αθήνας-Θεσσαλονίκης
Και ενώ γι αυτά δεν λέτε τίποτα στην ανακοίνωσή σας μας περνάτε και για μαλάκες όταν μας λέτε ότι το κίνημα "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ", που μεγάλωσε τους τελευταίους 2-3 μήνες, φταίει για τις καθυστερήσεις δρόμων που έπρεπε να είχαν ξεκινήσει εδώ και χρόνια και να παραδίδονταν στην κυκλοφορία τώρα, ενώ δεν φταίνε τα λαμόγια που εισπράττουν διόδια εδώ και χρόνια χωρίς να κάνουν τίποτα!!!
Το απόλυτο ξεβράκωμα βέβαια είναι αυτό με την υπόδειξη στους υπουργούς να μην μπούνε καν σε κουβέντα μείωσης των διοδίων αλλά να τα δώσουν όλα προκειμένου να πείσουν τον κόσμο ότι το κόστος κατασκευής είναι τεράστιο, ενώ ο Μπόμπλας χάνει λεφτά λόγω μειωμένων διελεύσεων, εξαιτίας της κρίσης... εδώ κάθε σχόλιο περιττεύει....
Ρε ασταδιάολα και σεις και οι ανακοινώσεις σας:
Alpha Bank: "Στις κινητοποιήσεις για τη μη πληρωμή των διοδίων συμμετέχουν εκείνοι που ωφελούνται περισσότερο από την κατασκευή των οδικών αξόνων"
Παρέμβαση στο δημόσιο διάλογο για το ζήτημα των κινητοποιήσεων για την μη πληρωμή διοδίων και γενικότερα του κινήματος "Δεν πληρώνω", με καταλογισμό ευθυνών σε συγκεκριμένες ομάδες πολιτών αλλά και πολιτικές δυνάμεις, έκανε σήμερα η Alpha Bank.
Οπως αναφέρουν αναλυτές της Alpha Bank στο τελευταίο εβδομαδιαίο οικονομικό δελτίο της τράπεζας, "οι κινητοποιήσεις που γίνονται για τη μη πληρωμή διοδίων έχουν συμβάλει ουσιαστικά στις σημαντικές καθυστερήσεις των μεγάλων αυτοκινητόδρομων που βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ δίνουν τη δυνατότητα στις εταιρείες που έχουν χρηματοδοτήσει τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους στη χώρα να ζητήσουν αναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων με σημαντικά αυξημένο κόστος για τον Έλληνα φορολογούμενο".
Στις κινητοποιήσεις για τη μη πληρωμή των διοδίων, σύμφωνα με τους οικονομικούς αναλυτές της Alpha Bank, συμμετέχουν κυρίως εκείνοι που ωφελούνται περισσότερο από την κατασκευή των οδικών αξόνων με χρήματα του συνόλου του ελληνικού λαού. Συμμετέχουν, δηλαδή, οι κάτοικοι, που είδαν την αξία της περιουσίας τους να πολλαπλασιάζεται από την κατασκευή των οδικών αξόνων και των άλλων μέτρων υποδομής, καθώς και οι κάτοικοι που διευκολύνονται περισσότερο για την καθημερινή είσοδό τους στην Αθήνα, αφού, χωρίς τους άξονες αυτούς, θα χρειάζονταν να σπαταλούν χρόνο, μεγάλη ταλαιπωρία και χρήματα για βενζίνη πολύ υψηλότερα από τα σημερινά διόδια.
"Μάλιστα, από τους πολιτικούς που εκλέγονται στην περιφέρεια της Αθήνας υποστηρίχθηκε η άποψη ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διόδια εντός της Αττικής. Έτσι, ενώ οι Ολυμπιακοί Αγώνες συνέβαλαν στη δημιουργία μεγάλων και εξαιρετικά πολύτιμων έργων υποδομής, κυρίως στην Αττική (κανείς δεν θέλει να σκεφτεί σήμερα πως θα ήταν η Αθήνα χωρίς την Αττική οδό ή χωρίς τη σημαντικά αναβαθμισμένη εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, ιδιαίτερα στο τμήμα της από τον Ωρωπό έως τον Πειραιά), έρχονται σήμερα οι ευνοημένοι από αυτή την εξέλιξη να ζητήσουν την επίρριψη του κόστους για τη μεγάλη διευκόλυνσή τους στους άλλους, στους εκτός της Αττικής. Το πρόβλημα δε, διογκώνεται ακόμη περισσότερο όταν τίθεται σε συζήτηση από αρμόδιους υπουργούς θέμα σημαντικών μειώσεων στα διόδια. Αντί το Υπουργείο να δώσει στοιχεία για το πραγματικό κόστος των έργων και για τον χρόνο που θα απαιτηθεί για την ανάκτηση αυτού του κόστους με τα σημερινά διόδια και τη μειωμένη διέλευση λόγω της κρίσης, φαίνεται να υιοθετεί την άποψη ότι αυτό το κόστος θα το πληρώσουν, όχι αυτοί που πρωτίστως ωφελούνται από τα έργα, αλλά οι άλλοι", αναφέρεται στο οικονομικό δελτίο, της Διεύθυνσης Οικονομικών Μελετών της Τράπεζας, με επικεφαλής τον κ.Μ.Μασουράκη.
Όλα αυτά γίνονται σε μια περίοδο όπου η Ελλάδα βρίσκεται σε μεγάλη ύφεση ύστερα από μια εξαιρετικά οδυνηρή δημοσιονομική εκτροπή και κινδυνεύει να υποχρεωθεί σε μια χρεοκοπία που θα έχει δραματικά αρνητικές επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία και κοινωνία και στην ευημερία των πολιτών της χώρας, σημειώνεται στο ίδιο οικονομικό δελτίο.
"Είναι χαρακτηριστικό ότι τις συγκεκριμένες κινητοποιήσεις τού ``Δεν πληρώνω`` τις υιοθέτησαν πρόθυμα και κάποιες από τις πολιτικές δυνάμεις οι οποίες συνέβαλαν αποφασιστικά στη σημαντική πτώση του ελληνικού τουρισμού, ιδιαίτερα στην Αττική, με τις καταστροφικές κινητοποιήσεις του πρώτου εξαμήνου του 2010", υποστηρίζουν οι αναλυτές της τράπεζας.
Οπως αναφέρουν αναλυτές της Alpha Bank στο τελευταίο εβδομαδιαίο οικονομικό δελτίο της τράπεζας, "οι κινητοποιήσεις που γίνονται για τη μη πληρωμή διοδίων έχουν συμβάλει ουσιαστικά στις σημαντικές καθυστερήσεις των μεγάλων αυτοκινητόδρομων που βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ δίνουν τη δυνατότητα στις εταιρείες που έχουν χρηματοδοτήσει τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους στη χώρα να ζητήσουν αναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων με σημαντικά αυξημένο κόστος για τον Έλληνα φορολογούμενο".
Στις κινητοποιήσεις για τη μη πληρωμή των διοδίων, σύμφωνα με τους οικονομικούς αναλυτές της Alpha Bank, συμμετέχουν κυρίως εκείνοι που ωφελούνται περισσότερο από την κατασκευή των οδικών αξόνων με χρήματα του συνόλου του ελληνικού λαού. Συμμετέχουν, δηλαδή, οι κάτοικοι, που είδαν την αξία της περιουσίας τους να πολλαπλασιάζεται από την κατασκευή των οδικών αξόνων και των άλλων μέτρων υποδομής, καθώς και οι κάτοικοι που διευκολύνονται περισσότερο για την καθημερινή είσοδό τους στην Αθήνα, αφού, χωρίς τους άξονες αυτούς, θα χρειάζονταν να σπαταλούν χρόνο, μεγάλη ταλαιπωρία και χρήματα για βενζίνη πολύ υψηλότερα από τα σημερινά διόδια.
"Μάλιστα, από τους πολιτικούς που εκλέγονται στην περιφέρεια της Αθήνας υποστηρίχθηκε η άποψη ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διόδια εντός της Αττικής. Έτσι, ενώ οι Ολυμπιακοί Αγώνες συνέβαλαν στη δημιουργία μεγάλων και εξαιρετικά πολύτιμων έργων υποδομής, κυρίως στην Αττική (κανείς δεν θέλει να σκεφτεί σήμερα πως θα ήταν η Αθήνα χωρίς την Αττική οδό ή χωρίς τη σημαντικά αναβαθμισμένη εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, ιδιαίτερα στο τμήμα της από τον Ωρωπό έως τον Πειραιά), έρχονται σήμερα οι ευνοημένοι από αυτή την εξέλιξη να ζητήσουν την επίρριψη του κόστους για τη μεγάλη διευκόλυνσή τους στους άλλους, στους εκτός της Αττικής. Το πρόβλημα δε, διογκώνεται ακόμη περισσότερο όταν τίθεται σε συζήτηση από αρμόδιους υπουργούς θέμα σημαντικών μειώσεων στα διόδια. Αντί το Υπουργείο να δώσει στοιχεία για το πραγματικό κόστος των έργων και για τον χρόνο που θα απαιτηθεί για την ανάκτηση αυτού του κόστους με τα σημερινά διόδια και τη μειωμένη διέλευση λόγω της κρίσης, φαίνεται να υιοθετεί την άποψη ότι αυτό το κόστος θα το πληρώσουν, όχι αυτοί που πρωτίστως ωφελούνται από τα έργα, αλλά οι άλλοι", αναφέρεται στο οικονομικό δελτίο, της Διεύθυνσης Οικονομικών Μελετών της Τράπεζας, με επικεφαλής τον κ.Μ.Μασουράκη.
Όλα αυτά γίνονται σε μια περίοδο όπου η Ελλάδα βρίσκεται σε μεγάλη ύφεση ύστερα από μια εξαιρετικά οδυνηρή δημοσιονομική εκτροπή και κινδυνεύει να υποχρεωθεί σε μια χρεοκοπία που θα έχει δραματικά αρνητικές επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία και κοινωνία και στην ευημερία των πολιτών της χώρας, σημειώνεται στο ίδιο οικονομικό δελτίο.
"Είναι χαρακτηριστικό ότι τις συγκεκριμένες κινητοποιήσεις τού ``Δεν πληρώνω`` τις υιοθέτησαν πρόθυμα και κάποιες από τις πολιτικές δυνάμεις οι οποίες συνέβαλαν αποφασιστικά στη σημαντική πτώση του ελληνικού τουρισμού, ιδιαίτερα στην Αττική, με τις καταστροφικές κινητοποιήσεις του πρώτου εξαμήνου του 2010", υποστηρίζουν οι αναλυτές της τράπεζας.