Η διαφήμιση που βλέπετε αριστερά είναι η νέα διαφήμιση της Sixt στη Γερμανία (δημοσιεύτηκε χθες στην Welt και σε μια άλλη μεγάλη εφημερίδα) και λέει: "Αγαπητοί Έλληνες η Sixt δέχεται και πάλι Δραχμές (Το Cabrio BMW της σειράς 1 από 26.900 δραχμές τη μέρα)"
Τα κλασικά ζώα ακολουθώντας την γραμμή ΠΑΣΟΚ (ήδη η ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο έβγαλε ανακοίνωση!!) που λέει "για όλα φταίει ο κακός Γερμανός και ο ΓΑΠ αγωνίζεται μόνος του απέναντι στα θηρία να σώσει την Ελλάδα", θα μας τα κάνουν πάλι τσουρέκια με τους Γερμανούς που κοροϊδεύουν την Ελλάδα...
Επειδή εδώ δεν μας αρέσει ο λαϊκισμός των Ελληναράδων, που μήνες τώρα λένε να φύγουμε από το Ευρώ και θα θιχτούνε τώρα που τους το λέει η Sixt, θα σας πούμε τρία πράγματα που δεν θα τα διαβάσετε αλλού:
Επειδή εδώ δεν μας αρέσει ο λαϊκισμός των Ελληναράδων, που μήνες τώρα λένε να φύγουμε από το Ευρώ και θα θιχτούνε τώρα που τους το λέει η Sixt, θα σας πούμε τρία πράγματα που δεν θα τα διαβάσετε αλλού:
1. Στο Facebook και στη σελίδα της Sixt (εδώ) τα περισσότερα σχόλια των Γερμανών (όχι των Ελλήνων) είναι αρνητικά (άστοχη, άνοστη διαφήμιση κ.λπ) όπως και τα τρια σχόλια με τα περισσότερα Like.
2. Οι περισσότερες αναφορές των γερμανικών ιστοσελίδων είναι επίσης αρνητικές (καραγκιοζιλίκια ή κάποτε η Sixt έκανε καλύτερες διαφημίσεις)
3. Το σημαντικότερο βέβαια είναι ότι το γραφείο που φτιάχνει τις διαφημίσεις της Sixt είναι γνωστό προβοκατόρικο γραφείο που προκαλεί με τις διαφημίσεις του... πάρτε μερικά παραδείγματα για να μη νομίζετε ότι όλοι κυνηγάνε μόνο την Ελλάδα (το καλύτερο είναι το τελευταίο):
2. Οι περισσότερες αναφορές των γερμανικών ιστοσελίδων είναι επίσης αρνητικές (καραγκιοζιλίκια ή κάποτε η Sixt έκανε καλύτερες διαφημίσεις)
3. Το σημαντικότερο βέβαια είναι ότι το γραφείο που φτιάχνει τις διαφημίσεις της Sixt είναι γνωστό προβοκατόρικο γραφείο που προκαλεί με τις διαφημίσεις του... πάρτε μερικά παραδείγματα για να μη νομίζετε ότι όλοι κυνηγάνε μόνο την Ελλάδα (το καλύτερο είναι το τελευταίο):
"Η Sixt έχει αυτοκίνητα για ανθρώπους που δεν ξέρουν που ακριβώς θέλουν να πάνε"
(Νissan Maxima με οδηγό πλοήγησης)
με τον πρώην καγκελάριο της Γερμανίας τον Gerhard Schröder, να κοιτάζει και αριστερά και δεξιά
Von der Leyen ή von der leihen(=ενοικίαση)
(υπάρχουν πολλοί τρόποι μείωσης των οικογενειακών εξόδων)
κάνοντας ένα λογοπαίγνιο με την σημερινή υπουργό Εργασίας και πρώην υπ. Οικογένειας (ναι οι μακάκες οι Γερμανοί έχουν τέτοιο υπουργό... όχι σαν εμάς τους προοδευτικούς)
"Για όλους όσους χρειάζεται να κάνουν μια παράκαμψη"
"Για οργανώσεις με μεγάλες διακυμάνσεις"
απεικονίζοντας όσους έφυγαν από την κυβέρνηση Schröder όπως απεικονίζονταν σε αφίσες της Αστυνομίας τα μέλη της τρομοκρατικής οργάνωσης RAF τη δεκαετία του 70 και 80 όπου ήταν διαγεγραμμένοι όσοι είχαν συλληφθεί
Πριν και μετά
(φτηνά cabrio από την Sixt)
δείχνοντας δύο γνωστούς γερμανούς τραγουδιστές προηγούμενων δεκαετιών και υπονοώντας ότι ο λευκός νοίκιασε cabrio και τον έκαψε ο ήλιος και μαύρισε...
"Το Υπόσχομαι: Την άλλη φορά θα νοικιάσω Sixt"
(Φτηνά ενοικιαζόμενα Sixt και στο Alicante)
με την φώτο της Ulla Schmidt που το 2009 της κλέψανε το υπηρεσιακό αυτοκίνητο με το οποίο σαν σωστή σοσιαλίστρια είχε πάει διακοπές στο Αλικάντε της Ισπανία
"Κάντε το όπως η κ. Μπρούνι. Πάρτε ένα μικρό Γάλλο (γερμανικά)
Κάντε το όπως η κ. Μπρούνι. Πάρτε ένα μικρό γαλλικό μοντέλο (γαλλικά)"
Υπονοώντας τον μικρόσωμο Σαρκοζί
και αν τα παραπάνω δεν σας συγκίνησαν.. πάρτε και τη διαφήμιση της Sixt που θα σας αρέσει σίγουρα:
"Κάνετε κέφι μια νέα κόμμωση; Νοικιάστε ένα cabrio"
(Νissan Maxima με οδηγό πλοήγησης)
με τον πρώην καγκελάριο της Γερμανίας τον Gerhard Schröder, να κοιτάζει και αριστερά και δεξιά
Von der Leyen ή von der leihen(=ενοικίαση)
(υπάρχουν πολλοί τρόποι μείωσης των οικογενειακών εξόδων)
κάνοντας ένα λογοπαίγνιο με την σημερινή υπουργό Εργασίας και πρώην υπ. Οικογένειας (ναι οι μακάκες οι Γερμανοί έχουν τέτοιο υπουργό... όχι σαν εμάς τους προοδευτικούς)
"Για όλους όσους χρειάζεται να κάνουν μια παράκαμψη"
"Για οργανώσεις με μεγάλες διακυμάνσεις"
απεικονίζοντας όσους έφυγαν από την κυβέρνηση Schröder όπως απεικονίζονταν σε αφίσες της Αστυνομίας τα μέλη της τρομοκρατικής οργάνωσης RAF τη δεκαετία του 70 και 80 όπου ήταν διαγεγραμμένοι όσοι είχαν συλληφθεί
Πριν και μετά
(φτηνά cabrio από την Sixt)
δείχνοντας δύο γνωστούς γερμανούς τραγουδιστές προηγούμενων δεκαετιών και υπονοώντας ότι ο λευκός νοίκιασε cabrio και τον έκαψε ο ήλιος και μαύρισε...
"Το Υπόσχομαι: Την άλλη φορά θα νοικιάσω Sixt"
(Φτηνά ενοικιαζόμενα Sixt και στο Alicante)
με την φώτο της Ulla Schmidt που το 2009 της κλέψανε το υπηρεσιακό αυτοκίνητο με το οποίο σαν σωστή σοσιαλίστρια είχε πάει διακοπές στο Αλικάντε της Ισπανία
"Κάντε το όπως η κ. Μπρούνι. Πάρτε ένα μικρό Γάλλο (γερμανικά)
Κάντε το όπως η κ. Μπρούνι. Πάρτε ένα μικρό γαλλικό μοντέλο (γαλλικά)"
Υπονοώντας τον μικρόσωμο Σαρκοζί
και αν τα παραπάνω δεν σας συγκίνησαν.. πάρτε και τη διαφήμιση της Sixt που θα σας αρέσει σίγουρα:
"Κάνετε κέφι μια νέα κόμμωση; Νοικιάστε ένα cabrio"
Διαβάστε τώρα και την ΠΑΣΟΚική είδηση που για άλλη μια φορά αποσκοπεί στο να αποπροσανατολίσει από τον πραγματικό υπαίτιο της σημερινής κατάστασης:
Ελληνικές αντιδράσεις για διαφημιστική καμπάνια εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτου με επιστροφή της Ελλάδας στη δραχμή
Η Ελληνική Πρεσβεία στο Βερολίνο προέβη στις αναγκαίες ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά αναφορικά με διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή. «Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt. Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους», είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή καμπάνια η συγκεκριμένη εταιρία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους», είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή καμπάνια η συγκεκριμένη εταιρία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.