06 Μαρτίου 2012

ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΟΙ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΞΙΟΙ,

Αυτές τις ημέρες διαβάζω τα σχόλια στο Δ.Ε και δεν πιστεύω στα μάτια μου αυτό που βλέπω. Δεξιοί (αν είναι δεξιοί αυτοί που σχολιάζουν),να σχολιάζουν σαν λιμενεργάτες σε ΕΝΑ ΔΕΞΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.

Κατἀρχάς δεν πιστεύω ότι οι φίλοι αυτοί είναι ΔΕΞΙΟΙ.
 Δεν τους είδα να βρίζουν έτσι τόσο καιρό που το ΠΑΣΟΚ έκανε του κόσμου τις μαλακίες.

Δεν τους είδα να βρίζουν έτσι όταν επί ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ τρώγαμε τόνους λάσπης .

Μου λένε ότι είναι θερμόαιμοι οπαδοί του ΚΑΜΜΕΝΟΥ που με αυτό το τρόπο προσπαθούν να επιβάλουν την άποψή τους και να δείξουν ΔΥΝΑΜΗ.

Ρε φουκαράδες τον ΠΑΝΟ τον ψηφίζω από το 1993 συνεχώς.Τον πίστευα και τον πιστεύω,γιατί είναι ίσως το πιο ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ της δεξιάς.

Βλέπω με πολύ συμπάθεια την προσπάθεια του αλλά περιμένω να μου πει ΤΗΝ ΛΥΣΗ.Όχι απλώς φωνές και κατάρες.

Εδώ που φτάσαμε με ευθύνη αν θέλετε σε ποσοστά ,70% ΠΑΣΟΚ,20% ΑΡΙΣΤΕΡΑ,10% Ν.Δ. δεν υπάρχει πισωγύρισμα.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ που θα πει στην ΕΕ,ότι υπάρχει και άλλος τρόπος εξεύρεσης χρημάτων και όχι μόνο ΑΜΕΣΟΙ ΦΟΡΟΙ.

Όσοι με διαβάζουν πρέπει να έχουν καταλάβει ότι είμαι από την πλευρά των πολιτών που ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ἉΓΑΠΗΣΕΙ" με τους φόρους.

Αν είναι οπαδοί του ΛΑΟΣ οι βρίζοντες δεν θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση.Οι άνθρωποι είναι ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ του ΠΑΣΟΚ.

Το ΛΑΟΣ δημιουργήθηκε για να ρίξει τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ και εν μέρει τα κατάφερε.

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΣΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ, ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ.

Εγώ πρώτος και πολύ καιρό πριν διαφοροποιηθεί ο ΠΑΝΟΣ, τα ΕΧΩΝΑ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ και τα χώνω ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΧΩΝΩ.

Τα έχω χώσει και στο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ και τα γραπτά μου μένουν.Άλλο αυτό όμως και άλλο να βριζόμαστε μεταξύ μας.

Άραγε πόσοι από σας ΔΕΞΙΟΥΛΗΔΕΣ πήγατε και ψηφίσατε Ν.Δ. στις τελευταίες εκλογές ?

Αφήστε λοιπόν τις ΠΑΠΑΡΙΕΣ και συγκεντρωθείτε στο κοινό σκοπό.

ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ANDES PORTAS.

Ναι οι ΚΑΡΙΟΛΗΔΕΣ ΑΥΤΟΙ που έκαναν ΜΠΑΧΑΛΟ την Αθήνα και ήταν οι ΧΟΡΗΓΟΙ του ΠΑΣΟΚ.

Αυτοί που απειλούσαν πως έτσι και ΠΑΓΩΝΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ τους μισθούς και τις συντάξεις θα ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΜΦΎΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ.

Γιαυτό ΑΣ ΚΟΥΛΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ γιατί αν αύριο γίνουν, ΕΚΛΟΓΕΣ?και γίνει μια συγκυβέρνηση ΝΔ. και ΚΑΜΜΕΝΟΥ τότε να δω που θα κρυφτείτε.

ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΣ δεν πρέπει να κάνουμε το λάθος ΝΑ ΦΑΓΩΘΟΎΜΕ ΜΕΤΑΞΎ ΜΑΣ.