08 Μαΐου 2012

ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ

ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ (βουλευτής Β’ Αθήνας ΝΔ)
Στην εκπομπή 10:00-11:00 με τον Γιάννη Αναστασάκο
Απόσπασμα της συνέντευξης:


Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ καμία κοινοβουλευτική δημοκρατία που κάποιο κόμμα το οποίο έχει κατέβει σε εκλογές ζητώντας εντολή διακυβέρνησης και το οποίο ο ελληνικός λαός το έχει βάλει σε θέση κυβέρνησης, γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ ως δεύτερο κόμμα είναι κυβερνητικό κόμμα πια, το οποίο έχει στα χέρια του την εντολή σχηματισμού κυβερνήσεως από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, να αρνείται τις ψήφους των άλλων. Δηλαδή...
κόμματα που να λένε αρνούμαι να σε στηρίξω είναι εντός δημοκρατίας, αλλά κόμμα που λέει θέλω να κυβερνήσω αλλά αρνούμαι να με στηρίξεις εσύ, το έχετε ξανακούσει εσείς αυτό στην ιστορία; Είναι σα να λέει ότι κορόιδευε τον κόσμο όταν έλεγε ότι θέλει να κάνει επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου ο κ. Τσίπρας. Η άποψη του ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν είναι ότι υπάρχει τρόπος να καταγγείλουμε το μνημόνιο και τη δανειακή σύμβαση και να μείνουμε στο ευρώ. Και λέμε τώρα εμείς οι υπόλοιποι, εγώ δεν ξέρω τι θα πει ο Σαμαράς, εγώ λέω τη γνώμη τη δική μου τώρα, τον Γεωργιάδη εκφράζω αλλά το έχω πει και στον κ. Σαμαρά, το έχω πει και στο κόμμα τι πρέπει να κάνουμε. Ο κ. Τσίπρας λοιπόν εφόσον ο κόσμος τον εμπιστεύτηκε σε ένα τόσο υψηλό ποσοστό δικαιούται από την ιστορία και από τον κόσμο που τον ψήφισε να του δώσουμε την ευκαιρία να εκπροσωπήσει τη χώρα στην Ευρώπη την επόμενη βδομάδα ή αυτή την εβδομάδα, όσο γρηγορότερα γίνεται και να πάει να διαπιστώσει και να διαπιστώσουμε και οι υπόλοιποι εάν αυτό που λέει γίνεται.>>