28 Δεκεμβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ-Μιχαλάκος: Καμία δική μου εμπλοκή στην υπόθεση Τομπούλογλου

«Δεν υπάρχει καμία δική μου εμπλοκή σε οποιοδήποτε επίπεδο σε αυτές τις δραστηριότητες του κ. Τομπούλογλου», διευκρίνισε ο επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος παχυσαρκίας «Αγλαΐα Κυριακού», Στέφανος Μιχαλάκος, μιλώντας στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του MEGA.

«Καταλαβαίνετε τη δική μου κατάσταση, όταν χθες την ημέρα της γιορτής μου ξαφνικά αντιλαμβάνομαι ότι είμαι μπλεγμένος σε μία ιστορία στην οποία δεν έχω γνώση, σχέση, ανάμειξη», δήλωσε ο κ. Μιχαλάκος, τονίζοντας «δεν το επιτρέπει αυτό η προσωπική μου ιστορία».

Μεταξύ άλλων, ο κ. Μιχαλάκος ανέφερε: «Αυτά τα φαινόμενα είναι όχι μόνο ξένα, αλλά και η συμπεριφορά του μέχρι τότε δεν είχε δείξει κάτι τέτοιο. Βέβαια, η συνεργασία μου εμένα ήταν για επιστημονικά - ιατρικά θέματα. Δεν μπορώ να ξέρω από κει και πέρα τι έκανε».

Δείτε τα βίντεο από το MEGA: