25 Μαΐου 2016

Ανατριχίλα! Έτσι στραγγάλισε τη μητέρα του ο Ρώσος γόνος (ΠΡΟΣΟΧΗ, ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ)

Ο 19χρονος γόνος Egor Sosin έδειξε στους αστυνομικούς πώς στραγγάλισε και χτύπησε επανειλημμένα τη μητέρα του. Ομολόγησε τη δολοφονία της 44χρονης Anastasia Sosina ισχυριζόμενος πως ήθελε να "βγάλει τον διάολο" από μέσα της.
Στις φωτογραφίες που έδωσαν στη δημοσιότητα οι αρχές, ο 19χρονος βρίσκεται στο δωμάτιο 914 στο Korston Hotel στο Kazan και δείχνει στις αρχές πώς τη δολοφόνησε. Οι αστυνομικοί χρησιμοποίησαν μια κούκλα για την αναπαράσταση του εγκλήματος από τον 19χρονο που τη στραγγάλισε και τη χτύπησε με βία επανειλημμένα.


Ο 19χρονος δεν θα δικαστεί μετά τη διάγνωσή του με οξεία ψυχική διαταραχή αλλά θα πρέπει να εισαχθεί σε ειδικό ψυχιατρικό νοσοκομείο και θα βγει όταν θεραπευτεί. Ο Egor Sosin συμφώνησε να περιγράψει πώς σκότωσε τη μητέρα του στην ερευνήτρια Galina Korolyova.


"Δεν ξέρω γιατί, δεν ξέρω τι είχε στο κεφάλι του, αλλά με κοίταζε σαν παιδί. Μας είπε ότι θα μας δείξει τα πάντα αλλά μόνο αν είμαι και εγώ εκεί", είπε η ερευνήτρια. Σύμφωνα με τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης, η 44χρονη είχε πάει τον γιο της στο Kazan για θεραπεία λόγω της εξάρτησής του από τα ναρκωτικά. Ο νεαρός γόνος είπε στην αστυνομία πως του έδωσε φαρμακευτική αγωγή που τον έκανε να έχει παραισθήσεις.


"Την έπνιγα περίπου μισή ώρα. Ικανοποιημένος που πέθανε, έκατσα πάνω της και άρχισα να τη χτυπάω με όλη μου τη δύναμη. Τη χτύπησα δυνατά στο πρόσωπο γύρω στις 20 φορές. Έκλαιγα όταν τη χτυπούσα και ήξερα ότι με τις πράξεις μου σκοτώνω τη μητέρα μου. Τη δάγκωσα στον λαιμό και ένιωσα το αίμα της στο στόμα μου. Είδα αίμα να κυλά από το πρόσωπό της από τα χτυπήματά μου".



Πηγή: Dailymail