19 Ιουλίου 2018

Άδωνις για τις κομματικές απολύσεις στο ΚΕΕΛΠΝΟ που υπερασπίζεται ο αστείος ΣΥΡΙΖΑίος Μπαλωμενάκης

Απάντηση με ανάρτησή του στο Facebook, έδωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης, στις ανοησίες του ΣΥΡΙΖΑίου Μπαλωμενάκη για τις απολύσεις, κατ' εντολή Πολάκη, από το ΚΕΕΛΠΝΟ όσων δεν δέχθηκαν να ψευδομαρτυρήσουν εναντίον του αντιπροέδρου της ΝΔ όπως τους ζητούσε επιτακτικά ο Πολάκης

Διαβάστε τι γράφει:

Για τις απολύσεις στο Κεελπνο
Οπως είμαι βέβαιος έχετε μάθει, προχθές το ΔΣ του Κεελπνο προχώρησε στην απόλυση 4 υπαλλήλων του Οργανισμού Εκμεταλλευόμενο την άσκηση ποινικών διώξεων σε βαθμό κακουργήματος για το αδίκημα της απιστίας εναντίον τους.

Η άσκηση της Διώξεως έγινε βάσει του πορίσματος που επι ενάμισι χρόνο ετοίμαζε η κα Παπασπύρου ΓΕ Δημοσίας Διοικήσεως και δεύτερη μάνα του κ. Τζανακόπουλου.

Όταν μιλάμε για άσκηση Διώξεως μετά από Προκαταρκτική Εξέταση, μιλάμε όχι για παραπομπή σε Δίκη, αλλά για παραπομπή σε Κύρια Ανάκριση. Δηλ τώρα στην ουσία ξεκινά η έρευνα από τους ανακριτές αφού μέχρι τώρα γινόταν από την Επιθεώρηση της κας Παπασπύρου.

Η υπόθεση αφορά σε μία μηνυτήρια αναφορά που έκανε εναντίον μου ο κ. Πολάκης, που προκάλεσε την έρευνα της κας Παπασπύρου αλλά και την εξέταση μου απο την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής που σχεδόν αποκλειστικά εδώ και 9 μήνες ασχολειται με αυτό το θέμα.

Από την κατάθεση μου στην Επιτροπή αλλά και από τις εν γένει εργασίες της, νομίζω ότι απεδείχθη το αστείο των κατηγοριών καθώς ως «μέγα σκανδάλο» είναι υποτίθεται ο παράνομος διορισμός 22 ανθρωπων στο Κεελπνο, όχι μόνιμων αλλά για 8 έως 1 μήνα και για 500€ μηνιαίως...τεράστιο σκάνδαλο...

Στόχος όλης αυτής της έρευνας ήμουν από την αρχή εγώ, όμως για να με εμπλέξουν, δεδομένου ότι εγώ ούτε εξουσία είχα, ούτε έχω βάλει καμμία υπογραφή χρειάζονταν οπωσδήποτε την συνεργασία των υπαλλήλων ώστε να ψευδομαρτυρήσουν και να δείξουν εμένα ως τον διατάκτη των διορισμών.

Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι αρνήθηκαν να το πράξουν παρ´ολο που το συμφέρον τους θα ήταν να το κάνουν και από τότε ξεκίνησε ο Γολγοθάς τους.

Όλα αυτά λίγο πολύ τα ξέρετε τώρα όμως θα σας πω μία λεπτομέρεια που δεν ξέρετε. Όταν η υπόθεση αυτή πήγαινε για το ολοκληρωτικό φιάσκο ένας άλλος υπαλληλος, εγώ λέω πιεζόμενος, κατήγγειλε τους συναδέλφους του ότι λένε ψέματα και ότι αυτός το ήξερε και είχε συνεργήσει κλπ. Βάσει αυτής της μαρτυρίας στην ουσια ασκήθηκαν οι Διώξεις.

Ο Εισαγγελέας λοιπόν τι είπε στην ουσία, έχω ενδείξεις το στέλνω για περαιτέρω έρευνα στην κυρία ανάκριση ώστε να φανεί ποιος λέει αλήθεια και ποιος λέει ψέματα. Και πολύ καλά έκανε. Όμως προσέξτε τώρα την κρίσιμη λεπτομέρεια, ο Εισαγγελέας άσκησε Δίωξη και στον υπάλληλο αυτόν αφήνοντας την κυρία ανάκριση να τα ξεκαθάρισει.

Έτσι έχουμε 4 υπαλλήλους που έχουν Δίωξη από τον Εισαγγελέα που λένε τα αντίθετα από όσα λέει ο Πολάκης και έναν υπάλληλο που από τον ίδιο εισαγγελέα έχει δίωξη για την ίδια υπόθεση αλλά λέει αυτά που θέλει ο Πολάκης...

Το ΔΣ του Κεελπνο προχθές ως εκ θαύματος απέλυσε τους 4 αλλά....ο πέμπτος ο δικός τους παραπέμφθηκε μόνον για πειθαρχικά μέτρα και δεν απολύεται...

Δηλ όσοι έχουν Διώξεις και δεν τους συμπαθούμε, φεύγουν, όσοι έχουν Διώξεις και τους συμπαθούμε μένουν....Πρώτη Φορά Αριστερά....

Σημειώστε επικουρικά ότι Α) πέρυσι άλλος εισαγγελέας έχει ασκήσει διώξεις σε βαθμό κακουργήματος σε άλλους υπαλλήλους, του Πολάκη συνεργάτες για άλλους παράνομους διορισμούς (στις Μεθ). Αυτοί εργάζονται κανονικά μέχρι σήμερα.

Ο ένας από τους 4 που απολύθηκαν όχι μόνον ειναι ο Πρόεδρος των Εργαζομένων και θα έπρεπε να απολυθεί με άλλη διαδικασία αλλά προ δύο εβδομάδων καταδίκασε τον Πολάκη για συκοφαντική δυσφήμιση. Σημειώστε ότι δεν είχε καμμία σχέση με την υπόθεση των διορισμών και η κα Παπασπύρου τον συμπεριέλαβε αφού αυτός κατέθεσε στην Εξεταστική κατά του κ. Πολάκη....δηλ ένα χρόνο μετά την έναρξη της έρευνας...

Εάν όλα αυτά δεν αποδεικνύουν την πολιτική φύση αυτών των απολύσεων τότε δεν ξέρω πια τι άλλο θα μπορούσε να το αποδείξει....

Και μετά έχεις τον Μπαλωμενακη να λέει και αυτά...:

http://www.documentonews.gr/…/o-mpalwmenakhs-apanta-ston-ad…

Είμαι βέβαιος ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη δεν θα αφησει μία τέτοια αδικία ατιμώρητη και φυσικά ότι οι άνθρωποι θα επιστρέψουν στις δουλειές τους το συντομότερο.

Φυσικά σε κάθε περίπτωση δεσμεύομαι ότι εγώ όταν θα μπορώ, θα κάνω ό,τι νομίμως γίνεται για να επιστρέψουν στις εργασίες τους διότι τέτοια αδικία δεν μπορεί να περάσει σε μία Χώρα που θελουμε να λέγεται Ευρωπαική.

ΥΓ: περιττό να πω ότι αν ξανακούσω από κάποιον για την ευαισθησία της Αριστεράς στα Εργατικά δικαιώματα και στους εργαζομένους κλπ τότε θα χάσω την υπομονή μου.