25 Ιουνίου 2026

Νίκος Πλακιάς για παραίτηση Κοκοτσάκη: Κάποιοι φώναζαν «εμείς με τη Μαρία, εσείς με τη Μαφία» - «Τι έγινε με εκείνους που το φώναζαν;»


Την παραίτηση του πραγματογνώμονα Βασίλη Κοκοτσάκη από το κίνημα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία», της Μαρίας Καρυστιανού, σχολίασε με ιδιαίτερα αιχμηρό τρόπο ο Νίκος Πλακιάς.

Ο πατέρας που έχασε τις δίδυμες κόρες του και την ανιψιά του στο πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, αναφέρθηκε στην κριτική που, όπως υποστηρίζει, έχει δεχθεί ο ίδιος και η οικογένειά του τα τελευταία χρόνια, με αφορμή τις εξελίξεις γύρω από το κίνημα και την αποχώρηση του κ. Κοκοτσάκη.

Σε ανάρτησή του, απευθυνόμενος στον Ευάγγελο Βλάχο, αδελφό θύματος της τραγωδίας των Τεμπών, ο κ. Πλακιάς έκανε αναφορά στο σύνθημα που είχε ακουστεί σε συγκεντρώσεις και δημόσιες παρεμβάσεις, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Τελικά ποιον εννοούσε αυτό το σύνθημα; Λες να ήμασταν εμείς η Μαφία; Ακόμα μπερδεμένος είμαι», προσθέτοντας: «Και τι έγινε με όλους εκείνους που το φώναζαν; Πολύ listerine έπεσε...».

Η ανάρτηση του Νίκου Πλακιά

«Εδώ που κάθομαι @EvanVlacho και σκέφτομαι τα όσα περάσαμε τρισήμιση χρόνια τώρα, δεν μπόρεσα να καταλάβω πότε εκείνο το σύνθημα:
Εμείς με την Μαρία εσείς με την Μαφία !!!
Τελικά ποιον εννοούσε αυτό το σύνθημα ;
Λες να είμασταν εμείς η Μαφία ;
Ακόμα μπερδεμένος είμαι.
Και τι έγινε με όλους εκείνους που το φώναζαν ;
Πολύ listerine έπεσε.»


Ο Μητσοτάκης στο τιμόνι του GR Yaris με συνοδηγό τον Μαντς Όστμπεργκ στην Υπερειδική του EKO Ράλλυ Ακρόπολις: "Τα γκάζια είναι για τις πίστες" (Εικόνες)


Ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στην υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο Ελληνικό, όπου οδήγησε αγωνιστικό GR Yaris και δοκίμασε υδρογονοκίνητο όχημα

Στην υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις βρέθηκε το απόγευμα της Τετάρτης ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων πριν από την επίσημη εκκίνηση του ιστορικού αγώνα. Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε το The Ellinikon Sports Park, όπου έχει διαμορφωθεί η ασφάλτινη διαδρομή της EKO Super Special Stage, και είχε την ευκαιρία να οδηγήσει ένα GR Yaris 2026 Aero Performance, με συνοδηγό τον πρώην εργοστασιακό οδηγό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, Μαντς Έστμπεργκ. Παράλληλα, βρέθηκε στη θέση του συνοδηγού σε ένα πρωτοποριακό υδρογονοκίνητο αγωνιστικό Toyota GR Yaris, το οποίο αποτελεί μία από τις τεχνολογικές καινοτομίες της φετινής διοργάνωσης.

«Καταπληκτικές οι εντυπώσεις», είπε αμέσως μετά, προσθέτοντας ότι είχε την ευκαιρία να γνωρίσει την πίστα τόσο ως οδηγός όσο και ως συνοδηγός. «Ήμουν συνοδηγός αλλά και οδήγησα σε αυτή την πίστα, την οποία φτιάξαμε σε χρόνο-ρεκόρ», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σύνδεση του Ράλλυ Ακρόπολις με το Ελληνικό - "Είμαι βέβαιος ότι όσοι βρεθούν εδώ θα εντυπωσιαστούν"

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην επιλογή του Ελληνικού ως τόπου εκκίνησης του αγώνα, συνδέοντας το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με τη συνολική ανάπλαση της περιοχής. «Είναι πολύ σημαντικό ότι επιλέχθηκε αυτή η τοποθεσία. Εδώ θα εγκαινιαστούν σύντομα οι πρώτοι χώροι άθλησης και ψυχαγωγίας. Θα είναι ένα μεγάλο πάρκο που οι πολίτες θα μπορούν να απολαμβάνουν τους επόμενους μήνες», σημείωσε.

Όπως είπε, όσοι βρεθούν στην υπερειδική διαδρομή θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά όχι μόνο ένα μοναδικό αθλητικό θέαμα, αλλά και μια πρώτη εικόνα από τη νέα μορφή του Ελληνικού. «Είμαι βέβαιος ότι όσοι βρεθούν εδώ θα εντυπωσιαστούν», ανέφερε.

Μητσοτάκης: "Το γεγονός ότι ξαναμπαίνει στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος μας δίνει πολύ μεγάλη χαρά"

Ο πρωθυπουργός στάθηκε και στη σημασία της επιστροφής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο διεθνές καλεντάρι του WRC, κάνοντας λόγο για μια διοργάνωση με ξεχωριστό συμβολισμό για τη χώρα.

«Το γεγονός ότι ξαναμπαίνει στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος μας δίνει πολύ μεγάλη χαρά», σημείωσε, υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για έναν αγώνα που παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλής σε παγκόσμιο επίπεδο και εξακολουθεί να αποτελεί σημείο αναφοράς για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει από τις 25 έως τις 28 Ιουνίου για να γράψει ένα ακόμη κεφάλαιο στην ιστορία ενός από τους πιο εμβληματικούς αγώνες του WRC. Η εκκίνηση θα δοθεί στο The Ellinikon Sports Park, με την υπερειδική διαδρομή μήκους 1,86 χιλιομέτρων να μεταφέρει τους πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στο κέντρο της Αττικής και να προσφέρει εικόνες που θα ταξιδέψουν σε εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο.

"Ας θυμόμαστε πάντα ότι δεν παίρνουμε ιδέες από όσα βλέπουμε στην πίστα για να τα αναπαράγουμε στον δρόμο"

Πέρα από το αγωνιστικό σκέλος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αξιοποίησε την παρουσία του για να στείλει μήνυμα οδικής ασφάλειας. «Το μήνυμα είναι απλό: τα γκάζια είναι για τις πίστες, όχι για τον δρόμο», τόνισε, επισημαίνοντας ότι η χώρα αρχίζει να αποκτά μια διαφορετική κουλτούρα οδικής συμπεριφοράς.

Ο πρωθυπουργός επικαλέστηκε τα πρόσφατα στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία οι θάνατοι από τροχαία έχουν μειωθεί κατά 21%, κάτι που μεταφράζεται, όπως είπε, σε περίπου 150 ζωές που σώζονται κάθε χρόνο. «Δεν μας ικανοποιεί μόνο αυτή η επίδοση. Θέλουμε να φτάσουμε το συντομότερο δυνατό στον ευρωπαϊκό μέσο όρο και να σταματήσουμε να έχουμε αυτή την απαράδεκτη πρωτιά, να θρηνούμε κάθε χρόνο εκατοντάδες συμπολίτες μας στην άσφαλτο», υπογράμμισε.

Κάνοντας λόγο για έναν «μεγάλο φόρο αίματος» που εξακολουθεί να πληρώνει η ελληνική κοινωνία στους δρόμους, εξέφρασε την πεποίθηση ότι σταδιακά διαμορφώνεται μια νέα οδηγική κουλτούρα, ιδίως στις νεότερες γενιές. «Το βλέπουμε ήδη. Αλλάζουν οι συνήθειες. Τα νέα παιδιά δεν πίνουν όταν οδηγούν. Βοηθούν και οι εντατικοί έλεγχοι, αλλά όλα αυτά γίνονται για καλό», σημείωσε.

Κλείνοντας, κάλεσε τους πολίτες να απολαύσουν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, χωρίς να ξεχνούν το βασικό μήνυμα της διοργάνωσης. «Ας απολαύσουμε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και ας θυμόμαστε πάντα ότι δεν παίρνουμε ιδέες από όσα βλέπουμε στην πίστα για να τα αναπαράγουμε στον δρόμο», ανέφερε.

Δείτε φωτογραφίες












Λατινοπούλου: «Με Fake AI προσπαθούν να χτυπήσουν τη Φωνή Λογικής τα τρολ του Βελόπουλου και όχι μόνο»


«Τις τελευταίες ώρες, τρολ, πρόθυμα δεκανίκια και κάθε λογής χρήσιμοι ηλίθιοι του συστήματος διακινούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μια κατασκευασμένη και εμφανώς παραποιημένη φωτογραφία μέσω ΑΙ, επιχειρώντας να πλήξουν την Πρόεδρο της ΦΩΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, Αφροδίτη Λατινοπούλου», αναφέρει η «Φωνή Λογικής».

«Η φωτογραφία είναι ψευδής. Προέκυψε από αλλοίωση πραγματικής φωτογραφίας που είχε ληφθεί πριν από περίπου δύο μήνες, όταν η Αφροδίτη Λατινοπούλου ανταποκρίθηκε ευγενικά σε αίτημα πολίτη για κοινή φωτογραφία.

Η απέλπιδα προσπάθεια πολιτικών αντιπάλων, παραγόντων του παρασκηνίου και περιθωριακών μηχανισμών να πλήξουν τη ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ μέσω ψεμάτων και κατασκευών αποδεικνύει μόνο ένα πράγμα: ότι στερούνται πολιτικών επιχειρημάτων και έχουν επιλέξει τον δρόμο της συκοφαντίας γι’ ακόμη μια φορά», προσθέτει το κόμμα.

«Η στοχοποίηση της Προέδρου μας με ψευδές και παραποιημένο υλικό δεν θα μείνει αναπάντητη. Όσοι συμμετείχαν στη δημιουργία, αναπαραγωγή και διακίνηση της συγκεκριμένης κατασκευής θα λογοδοτήσουν ενώπιον της Δικαιοσύνης για κάθε ποινική και αστική ευθύνη που τυχόν προκύπτει από τις πράξεις τους.

Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ δεν εκβιάζεται, δεν τρομοκρατείται και δεν απολογείται στους επαγγελματίες της λάσπης. Συνεχίζουμε με ακόμη μεγαλύτερη αποφασιστικότητα τον αγώνα για την Πατρίδα, την ασφάλεια, την κοινωνική δικαιοσύνη και την εθνική κυριαρχία.

Όσο εκείνοι κατασκευάζουν ψέματα, εμείς παράγουμε πολιτική», καταλήγει η «Φωνή Λογικής».

ΝΑ'ΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ😱😱Καραμανλής – Σαμαράς: Η νέα κοινή εμφάνιση στην παρουσίαση βιβλίου του Μιχάλη Σάλλα – Οι παρουσίες, οι απουσίες και τα πηγαδάκια


Η παρουσίαση του νέου βιβλίου του Μιχάλη Σάλλα με τίτλο: «Τι πήγε λάθος στην Ελλάδα» πραγματοποιήθηκε στην Εθνική Πινακοθήκη. Το έργο, το οποίο αναλύει τις δομικές παθογένειες της χώρας, σχολίασαν η ιστορικός Μαρία Ευθυμίου, ο καθηγητής Ηλίας Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Ρουμελιώτης, υπό τον συντονισμό της δημοσιογράφου Δώρας Αναγνωστοπούλου.

Η εκδήλωση «μαγνήτισε» τα βλέμματα όχι μόνο για το περιεχόμενό της, αλλά και για το γεγονός ότι έλαβε χώρα, ακόμη μία κοινή δημόσια εμφάνιση των Κώστα Καραμανλή και Αντώνη Σαμαρά, μόλις έναν μήνα μετά την προηγούμενη συνάντησή τους, την ώρα που ο Κυριάκος Μητσοτάκης, δεν παρέστη.

Πριν ακόμη ξεκινήσουν οι ομιλίες, το ενδιαφέρον της αίθουσας μονοπώλησε η πρώτη σειρά των καθισμάτων. Έναν μήνα μετά την κοινή τους παρουσία στις 26 Μαΐου, ο Κώστας Καραμανλής και ο Αντώνης Σαμαράς συναντήθηκαν ξανά σε μια χρονική συγκυρία που πυροδοτεί έντονα σενάρια για τις επόμενες κινήσεις του Μεσσήνιου πολιτικού.

Αν και βρίσκονταν στην ίδια σειρά, οι δύο πρώην πρωθυπουργοί δεν κάθονταν δίπλα-δίπλα. Ο Κώστας Καραμανλής είχε στα δεξιά του τον Ευάγγελο Βενιζέλο, με τον οποίο είχε μακρά συνομιλία, ενώ λίγες θέσεις παραπέρα, σε διπλανό διάζωμα, κάθισε ο Αντώνης Σαμαράς, έχοντας ανάμεσά τους τον Προκόπη Παυλόπουλο και τον Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας Γαβριήλ.

Παράλληλα, αίσθηση προκάλεσαν τα πολιτικά πηγαδάκια, όπως αυτό του Νίκου Δένδια με τον Βασίλη Κικίλια. Συγκεκριμένα σχολιάστηκε η απουσία γραβάτας από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας, ο οποίος απάντησε με χιούμορ: «Εμείς είμαστε της λαϊκής δεξιάς».

Στο μικροσκόπιο των παρισταμένων μπήκε και η ταξιθεσία, καθώς δίπλα στον Νίκο Δένδια, είχε οριστεί να καθίσει ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, σε μια βραδιά όπου οι αποστάσεις και οι επαφές των κορυφαίων στελεχών της κεντροδεξιάς, συζητήθηκαν εξίσου με το ίδιο το βιβλίο.

Οι προσκεκλημένοι της βραδιάς

Η εκδήλωση εξελίχθηκε σε ένα σημείο συνάντησης ολόκληρου του πολιτικού, επιχειρηματικού και πνευματικού κόσμου της χώρας, συγκεντρώνοντας κορυφαία ονόματα από όλες τις πτέρυγες σε μια εντυπωσιακή κοινή παρουσία.

Στο αμφιθέατρο βρέθηκαν ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, ο πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος, καθώς και οι υπουργοί Θεόδωρος Λιβάνιος, Χρήστος Σταϊκούρας και Δημήτρης Παπαστεργίου. Τον πολιτικό κόσμο εκπροσώπησαν επίσης με την παρουσία τους οι Μαρία Δαμανάκη, Νίκος Χριστοδουλάκης, Γιώργος Αλογοσκούφης, Γιάννης Πλακιωτάκης, Γιάννης Οικονόμου, Στέλιος Πέτσας, Μιλένα Αποστολάκη, Ζέτα Μακρή, Λευτέρης Αυγενάκης, Ευάγγελος Αποστολάκης, Όλγα Γεροβασίλη, Χρήστος Παπουτσής, Μιλτιάδης Παπαϊωάννου και Τάσος Γιαννίτσης.

Παράλληλα, ισχυρή ήταν η εκπροσώπηση από τον επιχειρηματικό, κοινωνικό και πολιτιστικό χώρο, καθώς το «παρών» έδωσαν η Μαριάννα Λάτση, ο Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας Γαβριήλ, ο Κώστας και η Μαρίνα Λαλιώτη, ο Γιώργος και η Άννα Νταλάρα, καθώς και ο Άγγελος Φιλιππίδης.


24 Ιουνίου 2026

📺Απάντα τουλάχιστον αν το μαλλί είναι από ντεκαπάζ ή φυσικό🤪🤣🤡ΒΙΝΤΕΟ


Ρέντζου: Δεν μπορώ να σας απαντήσω τι είναι μεγάλος πλούτος... δεν μπορώ να απαντήσω τι είναι μεσαία τάξη... δεν μπορώ να απαντήσω αν ένας με ταχύπλοο είναι πλούσιος... όλα αυτά θα οριστικοποιηθούν στο πρόγραμμά μας που είναι υπό διαμόρφωση


Γενικά βέβαια υπάρχει ένα πρόβλημα με τις απαντήσεις των Τσιπραίων... βα εδώ ο Μπαλατσούκας δεν απαντάει αν θα αλλάξουν τη φορολογία εισοδήματος


📺Λαζαρίδης: Το αφήγημα που στήθηκε εναντίον μου κατέρρευσε, δεν υπάρχει πλαστό πτυχίο ούτε εξαπάτηση της διοίκησης (ΕΓΓΡΑΦΑ)


Ο πρώην υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης υποστήριξε στη Βουλή ότι η υπόθεση φορά σε διοικητικό σφάλμα της διοίκησης - Κατήγγειλε «οργανωμένη προσπάθεια πολιτικής εξόντωσης» - Τα έγγραφα που κατέθεσε

Στην αντεπίθεση πέρασε ο πρώην υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Μακάριος Λαζαρίδης, που κατήγγειλε ότι εις βάρος του υπήρξε «οργανωμένη προσπάθεια πολιτικής εξόντωσης» για τον τίτλο σπουδών του από το Southeastern College.

«Δεν υπάρχει πλαστό πτυχίο. Δεν υπάρχει ψευδές δικαιολογητικό. Δεν υπάρχει παραπλάνηση της διοίκησης. Δεν υπάρχει οικονομικό όφελος. Δεν υπάρχει παράνομη πράξη που να αποδίδεται σε εμένα», τόνισε ο κ. Λαζαρίδης, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών. Όπως υποστήριξε, υπήρξε ένα διοικητικό λάθος, το οποίο «επί σχεδόν 20 χρόνια, ουδείς είχε αμφισβητήσει και το οποίο σήμερα επιχειρείται να παρουσιαστεί ως προσωπική παρανομία».

Διευκρινίζοντας ότι η παραίτηση του από τη θέση του υφυπουργού αποτέλεσε «πράξη πολιτικής ευθύνης» και όχι «παραδοχή ενοχής, ούτε αποδοχή οποιασδήποτε παράνομης πράξης», ο βουλευτής ανέφερε ότι κατά την πρόσληψη του το 2007, στη θέση ειδικού συνεργάτη για θέματα νέας γενιάς, υπήρξε διοικητικό σφάλμα της υπηρεσίας, η οποία γνώριζε τα δικαιολογητικά και τα προσόντα του.

«Πώς θα μπορούσα να παραπλανήσω τη διοίκηση για στοιχεία τα οποία η ίδια ήδη γνώριζε; Πώς θα μπορούσε να υπάρξει εξαπάτηση όταν τα προσόντα μου ήταν εξαρχής γνωστά και καταγεγραμμένα;», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Διοικητικό σφάλμα της υπηρεσίας»

Σύμφωνα με τον βουλευτή, για να καταλάβει τη θέση ειδικού συνεργάτη, δεν απαιτούνταν πανεπιστημιακός τίτλος. Ωστόσο, κατά τη σύνταξη της πράξης πρόσληψης η διοίκηση, λόγω υπηρεσιακού λάθους, τον κατέταξε στην κατηγορία του «Ειδικού Επιστήμονα».

Επίσης, ο τέως υφυπουργός υποστήριξε ότι δεν υπήρξε οικονομικό όφελος από την κατάταξη του. «Οι μισθολογικές καταστάσεις αποδεικνύουν ότι δεν έλαβα ούτε ένα ευρώ περισσότερο από όσα δικαιούμουν», ανέφερε.

Παράλληλα, επιτέθηκε στην αντιπολίτευση, μιλώντας για «οργανωμένη προσπάθεια πολιτικής εκμετάλλευσης ενός διοικητικού σφάλματος» με στόχο τη δημιουργία εντυπώσεων και την «πολιτική του εξόντωση».

«Δεν είχαν σκάνδαλο και προσπάθησαν να κατασκευάσουν ένα. Δεν είχαν αποδείξεις και επιχείρησαν να υποκαταστήσουν τις αποδείξεις με κραυγές», συνέχισε, καλώντας τους πολιτικούς του αντιπάλους να απαντήσουν στο εάν σκοπεύουν να ανακαλέσουν τις κατηγορίες εις βάρος του.


Αναφερόμενος στην απόφασή του να αποχωρήσει από την κυβέρνηση, ξεκαθάρισε ότι «επρόκειτο για μια πολιτική πράξη ευθύνης, προκειμένου να μη δημιουργηθεί οποιαδήποτε σκιά στη λειτουργία της κυβέρνησης, και όχι για παραδοχή ενοχής ή αποδοχή οποιασδήποτε παράνομης ενέργειας».

Τα σχετικά έγγραφα και στοιχεία κατατέθηκαν στα πρακτικά της Βουλής:



Στη συνέχεια προχώρησε σε on camera δήλωση στην οποία παρουσίασε τα δεδομένα της υπόθεσης. «Δεν υπάρχει πλαστό πτυχίο. Δεν υπάρχει ψευδές δικαιολογητικό. Δεν υπάρχει παραπλάνηση της διοίκησης. Δεν υπάρχει οικονομικό όφελος. Δεν υπάρχει παράνομη πράξη που να αποδίδεται σε μένα», υπογράμμισε.

Ο κ. Λαζαρίδης σημείωσε ότι τα πραγματικά περιστατικά αποκλείουν οποιονδήποτε ισχυρισμό περί δόλου ή εξαπάτησης της διοίκησης, καθώς όλα τα στοιχεία που αφορούσαν τα προσόντα και την υπηρεσιακή του κατάσταση ήταν εξαρχής γνωστά και καταγεγραμμένα στον υπηρεσιακό του φάκελο.

«Πώς θα μπορούσα να παραπλανήσω τη διοίκηση για στοιχεία τα οποία η ίδια γνώριζε και διατηρούσε στον υπηρεσιακό μου φάκελο; Πώς μπορεί να γίνει λόγος για εξαπάτηση όταν τα πραγματικά προσόντα μου ήταν εξαρχής γνωστά και καταγεγραμμένα», διερωτήθηκε.

Παράλληλα, χαρακτήρισε απολύτως αβάσιμους τους ισχυρισμούς περί οικονομικού οφέλους, επισημαίνοντας ότι οι αποδοχές του δεν υπερέβησαν ποτέ εκείνες που αντιστοιχούσαν στη νόμιμη υπηρεσιακή του κατάταξη.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μακάριου Λαζαρίδη

«Μετά την ομιλία μου στη Βουλή, ένα πράγμα είναι πλέον ξεκάθαρο. Όλο το αφήγημα που στήθηκε εναντίον μου κατέρρευσε.

Δεν υπάρχει πλαστό πτυχίο. Δεν υπάρχει ψευδές δικαιολογητικό. Δεν υπάρχει παράνομο οικονομικό όφελος. Δεν υπάρχει καμία δική μου παράνομη πράξη.

Κι όμως, επί οι μέρες ακούσαμε κατηγορίες, συκοφαντίες και βεβαιότητες από όσους είχαν ήδη αποφασίσει την ενοχή μου πριν δουν τα πραγματικά στοιχεία.

Η αλήθεια είναι ότι ένα διοικητικό σφάλμα 20 πριν επιχειρήθηκε να μετατραπεί σε πολιτικό σκάνδαλο. Στη Βουλή απάντησα με γεγονότα. Όχι, με κραυγές. Όχι, με λάσπη».


«Έβαλα τις φωτιές στην Κερατέα για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου»: Ντοκουμέντα από τις κινήσεις της 43χρονης που συνελήφθη για εμπρησμό


Όπως είπε την εκνεύριζαν τα παιδιά της, ο άνδρας που πληρώθηκε για να καθαρίσει οικόπεδο από ξερά χόρτα και δεν το έκανε πλήρως, αλλά και τα ίδια τα ξερά χόρτα - Ετσι, παρά λίγο να γίνει Νέρωνας

Καρέ καρέ έχουν καταγραφεί οι κινήσεις της 43χρονης που συνελήφθη από στελέχη της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού για δύο διαδοχικές πυρκαγιές στην Κερατέα.

Αν και αρχικά αρνήθηκε την εμπλοκή της, οι εικόνες από κάμερες της περιοχής που την έδειχναν στα σημεία των πυρκαγιών δεν της άφησαν άλλο δρόμο από την ομολογία.

Ντοκουμέντα από της δράση της εξασφάλισε και παρουσιάζει το protothema.gr:



Εν τέλει η 43χρονη παραδέχθηκε την ενοχή της και, μεταξύ άλλων, ισχυρίστηκε ότι έβαλε τις δύο φωτιές για να μην… ξεσπάσει στα παιδιά της.

Ειδικότερα ανέφερε ότι το αγροτεμάχιο που έβαλε τις φωτιές ανήκει στον αδερφό της και πως ο τελευταίος ανέθεσε σε κάποιον να το καθαρίσει από τα ξερά χόρτα - κάτι που δεν έγινε ποτέ. Ο άνδρας πήρε τα λεφτά και δεν το καθάρισε πλήρως. Αυτό, όπως είπε, την εκνεύρισε, όπως την εκνευρίζουν και τα ξερά χόρτα.

Στη συνέχεια ανέφερε πως δεν δικαιολογεί την πράξη της προσθέτοντας ότι έβαλε τις φωτιές για να μην ξεσπάσει στα παιδιά της.

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος έχασε το σπίτι του στην Αιγιάλεια για χρέος 10.000 ευρώ


Μετά από αρκετές άγονες προσπάθειες το ακίνητο βγήκε σήμερα στο ηλεκτρονικό σφυρί με μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στις 385.515 ευρώ και άλλαξε χέρια με 2 ευρώ παραπάνω - Ποια άλλα ακίνητα έχει χάσει στους πλειστηριασμούς - Η πορεία του δημοφιλούς λαϊκού τραγουδιστή

Ένα ακόμη ακίνητο έχασε μέσω των πλειστηριασμών ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος που βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο στόχαστρο λόγω κάποιων χρεών του παρελθόντος. Πρόκειται μάλιστα για το τρίτο ακίνητο που χάνει ο δημοφιλής λαϊκός τραγουδιστής μέσα στην τελευταία διετία...

Συγκεκριμένα, νωρίτερα σήμερα έγινε ο επαναληπτικός πλειστηριασμός σε βάρος του ίδιου και της συζύγου του για ακίνητο στην περιοχή της Αιγιαλείας.


Αεροφωτογραφία του ακινήτου στην Αιγιαλεία

Από πέρυσι

Ο αρχικός πλειστηριασμός για τα περιουσιακά στοιχεία του ζεύγους έγινε στις 19 Νοεμβρίου 2025 και ήταν τριπλός. Επισπεύδουσα ήταν η doValue, με βάση διαταγής πληρωμής του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών (από το 2014), για είσπραξη απαίτησης ποσού 10.000 ευρώ, όπως αναφέρεται στην κατασχετήρια έκθεση.

Εκ των τριών πλειστηριασμών ο βασικός κατέληξε τότε άγονος, ενώ οι άλλοι δύο (για κατάστημα και μικρό οικόπεδο στην ίδια περιοχή) οδήγησαν σε κατακύρωση.

Έτσι, σε εκείνη τη φάση, άλλαξε χέρια ισόγειο κατάστημα (οριζόντια ιδιοκτησία) επιφάνειας 212,97 τ.μ. που βρίσκεται σε διώροφη οικοδομή, στην θέση «Άκολη» της Δημοτικής Κοινότητας Ροδοδάφνης, της Δημοτικής Ενότητας Συμπολιτείας, του Δήμου Αιγιαλείας, επί της οδού Ποσειδώνος, το οποίο βγήκε με τιμή πρώτης προσφοράς 181.700 ευρώ.

Για τη βασική ιδιοκτησία, δηλαδή το σπίτι και συνοδευτικά κτήρια του τραγουδιστή και της συζύγου του, ακολούθησαν διαδοχικοί άγονοι πλειστηριασμοί, μέχρι σήμερα που βγήκε με μειωμένη τιμή εκκίνησης (στο 65% της αρχικής των 593.100 ευρώ), στις 385.515 ευρώ και κατακυρώθηκε με 2 ευρώ παραπάνω, στις 385.517 ευρώ.

Τι είχε δηλώσει

Ο ίδιος ο τραγουδιστής είχε σχολιάσει το θέμα της εμπλοκής με τους πλειστηριασμούς στην εκπομπή Happy Day του Alpha, τον Σεπτέμβριο του 2025, αναφέροντας:

«Άφησα να το πάρουν το σπίτι, γιατί άμα ήθελα εγώ να το φτιάξω, ήθελα 70.000 ευρώ. Οπότε, το άφησα και το πήραν. Ούτε που με νοιάζουν τα σπίτια, γιατί κανένα από τα εγγόνια μου δεν μπορούν να τα κρατήσουν. Δεν μπόρεσα να τα πληρώσω και τελείωσε, τα πήραν. Εγώ φταίω γι’ αυτό που έγινε. Έκανα λάθος διαχείριση χρημάτων. Τα είχα ξεχάσει τα σπίτια και δεν τα πλήρωνα. Τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου δεν μπορούσαν να συντηρήσουν το σπίτι στην Αχαΐα, ήθελε πολλά λεφτά».

Τι περιλαμβάνει

Πρόκειται για οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο εμβαδού 3.278,01 τ.μ., το οποίο βρίσκεται στον οικισμό Άκολη της Δημοτικής Ενότητας Ροδοδάφνης του Δήμου Αιγιαλείας και έχει πρόσοψη στον αιγιαλό.

Σύμφωνα με τα αναφερόμενα, η περιοχή της παραλίας Άκολης διαθέτει μικρή αλλά αξιόλογη τουριστική υποδομή (ξενοδοχεία, συγκροτήματα ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων, ταβέρνες, εστιατόρια και καφέ μπαρ) ενώ καθίσταται ιδανική επιλογή εξόρμησης τόσο από το Αίγιο όσο και από την Πάτρα. Το εν λόγω ακίνητο είναι γωνιακό, με μικρό πρόσωπο στην παραλία Άκολης, βρίσκεται σε απόσταση περίπου 4,9 χλμ. από το Αίγιο και θεωρείται εύκολα προσβάσιμο οδικώς μέσω της παλαιάς Ε.Ο. Αθηνών– Κορίνθου και της Ολυμπίας οδού, από τις οποίες απέχει περίπου 550 μέτρα.

Στο οικόπεδο υφίσταται μία διώροφη οικία εμβαδού 187,52 τ.μ., η οποία είναι αποπερατωμένη (ως έτος αποπεράτωσης θεωρείται το 2005), δύο διώροφες ημιτελείς κατοικίες, εμβαδού 65 τ.μ. η κάθε μία, με υπόγειο και διάφορους βοηθητικούς χώρους, ένα μικρό ισόγειο κτίσμα εμβαδού 20 τ.μ. περίπου στην είσοδο του οικοπέδου, μία πισίνα εμβαδού 85 τ.μ., σκεπασμένο μπάρμπεκιου και σκεπασμένες θέσεις στάθμευσης.

Σύμφωνα με την εξωτερική αυτοψία, πρόκειται για διώροφη οικοδομή, δύο διώροφες κατοικίες με υπόγειο (ημιτελείς) τυπικής κατασκευής με σκελετό από οπλισμένο σκυρόδεμα και πισίνα εντός του παραπάνω οικοπέδου. Η διώροφη οικοδομή βρίσκεται στο νοτιοδυτικό τμήμα του οικοπέδου, είναι σε καλή κατάσταση συντήρησης και διαθέτει εύκολη πρόσβαση τόσο από το βόρειο τμήμα (αιγιαλό) όσο και από το δυτικό. Βόρεια της διώροφης οικοδομής εντοπίζεται η πισίνα εμβαδού 85 τ.μ., ενώ νότια βρίσκεται κτίσμα πρόχειρης κατασκευής που εξυπηρετεί την στάθμευση αυτοκινήτων.

Επιπλέον, κατά την εξωτερική αυτοψία, διαπιστώθηκε ότι οι δύο διώροφες κατοικίες (με υπόγειο) βρίσκονται στο ανατολικό τμήμα του οικοπέδου και, στην παρούσα φάση, είναι ημιτελείς, με την κτιριακή τους ετοιμότητα να θεωρείται ότι βρίσκεται στο 40%.

Το ακίνητο αυτό είχε περιέλθει στους οφειλέτες Μάκη Χριστοδουλόπουλο και τη σύζυγό του, σε ποσοστό ½ αδιαίρετα στον κάθε ένα από αυτούς κατά πλήρη κυριότητα, δυνάμει συμβολαίου αγοράς το 2000.

Το ακίνητο έφερε αρκετά εμπράγματα βάρη. Ειδικότερα:

-Αναγκαστική κατάσχεση με την επίσπευση της «Cairo No 1 Finance DAC», η διαχείριση των απαιτήσεων της οποίας έχει ανατεθεί στην doValue Greece, για το ποσό των 10.000 ευρώ, πλέον τόκων και εξόδων, που οδήγησε και στον πλειστηριασμό.
-Προσημείωση υποθήκης η οποία εγγράφηκε στις 09/08/2016 υπέρ της Eurobank για ποσό 60.972,38 έντοκα.
-Προσημείωση υποθήκης η οποία εγγράφηκε στις 16/12/2016 υπέρ της Eurobank για το ποσό των 40.000 ευρώ, πλέον τόκων και λοιπών εξόδων.
-Προσημείωση υποθήκης η οποία εγγράφηκε στις 31/03/2017 επίσης υπέρ της Eurobank για το ποσό των 160.000CHF (ελβετικών φράγκων) ή 167.966,40 ευρώ, έντοκα.


Το ακίνητο στην Κηφισιά

Το ακίνητο στην Κηφισιά

Η εμπλοκή του Μάκη Χριστοδουλόπουλου με τους πλειστηριασμούς μετράει αρκετά χρόνια. Κάπως έτσι στις 5 Φεβρουαρίου 2025, έχασε άλλο ένα ακίνητο στην περιοχή της Κηφισιάς.

Πρόκειται για οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο, 392,51 τ.μ.,στη Δημοτική Ενότητα Κηφισιάς, και ειδικότερα στη θέση «Φοίνιξ-Αδάμες» Νέας Κηφισιάς επί της οδού Ήρας 1. Επί του οικοπέδου είχε ανεγερθεί διώροφη οικία που παρέμενε σε ημιτελή κτιριακή ετοιμότητα περί τα 50%-85%. Η οικία αποτελείτο από υπόγειο επιφάνειας 119,39 τ.μ., ισόγειο 119,39 τ.μ. και πρώτο όροφο 115,24 τ.μ. Έτσι, η συνολική διαμορφωμένη μικτή επιφάνεια οικοδομής ήταν 354,02 τ.μ.

Είχε ανεγερθεί περί το 2010 και παρέμενε με ανύπαρκτή συντήρηση ενώ είχαν διαπιστωθεί φθορές και βανδαλισμοί στα εξωτερικά κουφώματα.

Θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι το εν λόγω ακίνητο δεν αποτελούσε βεβαίως την κατοικία του δημοφιλούς τραγουδιστή, αλλά την «αιτία» για πολυετή διαμάχη του με τις τράπεζες και τους servicers. Μάλιστα το ακίνητο άρχισε να βγαίνει στο σφυρί τουλάχιστον από το 2017. Συγκεκριμένα στις 12 Απριλίου 2017 είχε βγει με το παλαιό σύστημα πλειστηριασμών, με επισπεύδουσα τη Eurobank και με τιμή πρώτης προσφοράς 375.420 ευρώ. Ωστόσο ούτε τότε, ούτε και στη συνέχεια προσέλκυσε αγοραστικό ενδιαφέρον.

Η τελευταία προσπάθεια μάλιστα έγινε στις 18 Δεκεμβρίου 2024, αλλά το σφυρί αποδείχθηκε…άσφαιρο ελλείψει πλειοδοτών. Έτσι και καθώς είχαν προηγηθεί τρεις άγονοι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί, η τιμή πρώτης προσφοράς για τον Φεβρουάριο του 2025 είχε μειωθεί στο 65% της αρχικής, δηλαδή στις 254.150 ευρώ. Τελικά κατακυρώθηκε στις 350.003 ευρώ, δηλαδή με 95.853 ευρώ παραπάνω.

Επισπεύδουσα στον πλειστηριασμό ήταν η doValue Greece ως διαχειρίστρια των απαιτήσεων της «Cairo No. 1 Finance Designated Activity Company».

Η πορεία του

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος γεννήθηκε στην Αμαλιάδα, στις 16 Φεβρουαρίου 1948 και δεν αρνήθηκε ποτέ την τσιγγάνικη καταγωγή του. Ο πατέρας του υπήρξε δεξιοτέχνης του κλαρίνου και ο ίδιος από μικρή ηλικία ήρθε σε επαφή με τη δημοτική και λαϊκή μουσική, ενώ έμαθε να παίζει κιθάρα και κλαρίνο.

Ζώντας μέσα σε δύσκολες συνθήκες αναζήτησε την τύχη του στο τραγούδι ξεκινώντας με δημοτικά σε κέντρα και πανηγύρια, όπου τον ανακάλυψε ο Βασίλης Σαλέας. Μετά τον ερχομό του στην Αθήνα μπήκε στη δισκογραφία από το 1973 και το 1976 κυκλοφόρησε ο πρώτος προσωπικός δίσκος του. Το 1984 συνεργάστηκε με τον Δ. Σαββόπουλο και στην καριέρα του έχει ερμηνεύσει τραγούδια των Καλδάρα, Σαλέα, Πάριου, Περπινιάδη, Σούκα κ.α.

Παράλληλα, ο ίδιος έγραψε τραγούδια για σημαντικούς καλλιτέχνες όπως, μεταξύ άλλων, ο Νίκος Παπάζογλου, η Γλυκερία κ.α.
Από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του ήταν τα «Παντρεμένοι κι οι δυο» «Μελαχρινάκι», «Τα στέφανα», «Πληγωμένο χελιδόνι» και βέβαια το «Προσκλητήριο».

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος δραστηριοποιήθηκε και επιχειρηματικά, κατά το παρελθόν, με το νυχτερινό κέντρο «Γέφυρα» στη λεωφόρο Ποσειδώνος, ενώ το 2014 κατέβηκε και υποψήφιος ευρωβουλευτής με το κόμμα του Βύρωνα Πολύδωρα «Ένωση για την πατρίδα και τον λαό».

Σταύρος Γριμάνης
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Ανατροπή στο θρίλερ του Αιγίου: Το άγνωστο DNA και τα αναπάντητα ερωτήματα για τον θάνατο μητέρας και γιου


Ως μία υπόθεση που χρήζει λεπτών και ιδιαίτερων χειρισμών χαρακτηρίζουν κύκλοι της αστυνομίας την υπόθεση θανάτου της 50χρονης μητέρας και του 26χρονου γιου της στο Αίγιο.

Ο 65χρονος Ιταλός σύντροφος της μητέρας σε βάρος του οποίου ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή παραμένει ως ο βασικός ύποπτος για το διπλό φονικό. Η υπόθεση, ωστόσο, φαίνεται να μην είναι τόσο απλή όσον αφορά στην επίλυσή της αλλά και την πλήρη εξιχνίασή της.

«Ο Ιταλός δεν βρίσκεται σε κανένα πειστήριο»

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του protothema.gr, η έκθεση πραγματογνωμοσύνης από τα εγκληματολογικά εργαστήρια της Ελληνικής Αστυνομίας έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και όπως σημειώνουν έγκυρες πηγές δεν υπάρχει ίχνος DNA ή δακτυλικά αποτυπώματα του Ιταλού σε κάποιο από τα πειστήρια που συλλέχθηκαν και μεταφέρθηκαν προς εξέταση.

Αντίθετα, στα νύχια της μητέρας εντοπίστηκε μόνο DNA του γιου της ενώ στο όπλο με το οποίο πυροβολήθηκε ο 26χρονος βρέθηκε γενετικό υλικό της 50χρονης, του γιου της και ενός τρίτου αγνώστου προσώπου που σε καμία περίπτωση δεν είναι του Ιταλού κατηγορούμενου. Άξιο απορίας είναι και το γεγονός πως δεν ανιχνεύτηκε αίμα σε κανένα άλλο μέρος του σπιτιού πλην του δωματίου όπου έλαβε χώρα το συμβάν.

Τι συνέβη στο σπίτι της οικογένειας;

Με δεδομένο πως ο Ιταλός δεν «πιάστηκε» σε κάποιο από δεκάδες πειστήρια, φαίνεται πως στο μικροσκόπιο των Αρχών εξακολουθεί να βρίσκεται ο τρόπος με τον οποίο μητέρα και γιος βρέθηκαν μαχαιρωμένοι και νεκροί μέσα στο δωμάτιο όπου κοιμόταν ο 26χρονος.

Την ίδια στιγμή, βαρύτητα αναμένεται να δοθεί στον λόγο για τον οποίο ο 26χρονος γιος είχε επιστρέψει στο σπίτι του στον Λόγγο Αιγίου σε συνδυασμό με τον ισχυρισμό του κατηγορουμένου περί ψυχικών ζητημάτων μέσα στο σπίτι. Ήταν μια καθιερωμένη επίσκεψη του 26χρονου στο σπίτι της μητέρας του στο χωριό ή πήγε με σκοπό να διεκπεραιώσει μία δύσκολη απόφαση αναφορικά με τη μητέρα του; Οι καταθέσεις προσώπων που ήταν κοντά στον 26χρονο γιο αλλά και το σύνολο των πειστηρίων που ελέχθησαν ίσως οδηγήσουν σε μία ανατροπή που κανείς δεν περίμενε εξαρχής.

Από την πλευρά του, ο συνήγορος του κατηγορούμενου Νίκος Λιμπάντσης, σημείωσε ότι «στην ποινική διαδικασία δεν χωρούν εικασίες, ούτε δημόσιες καταδίκες πριν μιλήσουν τα πραγματικά ευρήματα. Και τα ευρήματα, μέχρι σήμερα, είναι απολύτως κρίσιμα». Ο ίδιος πρόσθεσε: «Από τα μέχρι στιγμής εργαστηριακά αποτελέσματα προκύπτει ότι επάνω στο όπλο έχουν ανιχνευθεί τρία διαφορετικά γενετικά αποτυπώματα. Με βεβαιότητα προκύπτει η παρουσία DNA της Μαρίας και του Ολύμπιου, ενώ, εξίσου κρίσιμο, δεν έχει ανιχνευθεί DNA του εντολέα μου, του Ιταλού κατηγορουμένου.

»Παράλληλα, από τις εργαστηριακές μελέτες που έχουμε μέχρι σήμερα στη διάθεσή μας, προκύπτει ότι δεν επιβεβαιώνεται χρήση καθαριστικών ουσιών με σκοπό την απόκρυψη ή εξαφάνιση αίματος στον χώρο πέραν του δωματίου του Ολύμπιου, όπου και επικεντρώθηκαν οι σχετικές έρευνες.

»Αυτά δεν είναι λεπτομέρειες. Είναι αποδεικτικά δεδομένα που πρέπει να αξιολογηθούν με τη σοβαρότητα που απαιτεί μια τόσο βαριά υπόθεση. Η υπεράσπιση δεν δικάζει στα τηλεοπτικά παράθυρα· αναμένει, με θεσμική ψυχραιμία, την πλήρη αξιολόγηση του αποδεικτικού υλικού και το συνολικό πόρισμα των αρμόδιων τεχνικών και εργαστηριακών αρχών».

Αμερικανικοί κινητήρες για το τουρκικό μαχητικό Kaan παρά τις αντιρρήσεις του Κογκρέσου


Η διακυβέρνηση Τραμπ σχεδιάζει να προχωρήσει στην πώληση δεκάδων κινητήρων αεροσκαφών στην Τουρκία, με συνολική αξία εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, παρά τις αντιρρήσεις του Κογκρέσου των ΗΠΑ.

Μία από τις πηγές ανέφερε ότι η αξία του πακέτου θα υπερβαίνει τα 700 εκατομμύρια δολάρια.

Την είδηση μεταδίδει το Reuters επικαλούμενο τέσσερις πηγές που είναι ενήμερες για το θέμα.

Τους κινητήρες της General Electric θα «φορά» το Kaan, το πρώτο εγχώριας κατασκευής μαχητικό αεροσκάφος της Τουρκίας. Πρόκειται για έργο που ξεκίνησε το 2016 στο πλαίσιο των προσπαθειών της Άγκυρας να καταστεί περισσότερο αυτάρκης στον τομέα της άμυνας.

Πρόκειται, όπως σχολιάζει το πρακτορείο ειδήσεων, μια σημαντική χειρονομία προς την Άγκυρα εν όψει της συνόδου κορυφής του ΝΑΤΟ που θα πραγματοποιηθεί στις 7 και 8 Ιουλίου.

Αν και η Τουρκία και οι ΗΠΑ διατηρούν γενικά θερμές σχέσεις υπό την προεδρία του Τραμπ (που τακτικά επαινεί τον Τούρκο πρόεδρο Ταγίπ Ερντογάν), τις σκιάζει η μακροχρόνια διαφωνία σχετικά με την απόφαση της Ουάσιγκτον να αποκλείσει την Τουρκία από το πρόγραμμα των F-35 και να επιβάλει κυρώσεις, μετά την απόκτηση από την Άγκυρα των ρωσικής κατασκευής αντιαεροπορικών συστημάτων S-400.

Η Ουάσινγκτον τονίζει ότι το ρωσικό σύστημα αποτελεί απειλή για την ασφάλεια.

Σημειώνεται ότι η απόφαση να προχωρήσει η πώληση έρχεται σχεδόν ένα χρόνο αφότου ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Χακάν Φιντάν διαμαρτυρήθηκε δημοσίως, λέγοντας ότι καθυστερεί η διαδικασία.

Αντιρρήσεις από το Κογκρέσο

Εν τω μεταξύ, ο βουλευτής Γκρέγκορι Μικς από τη Νέα Υόρκη, επικεφαλής των Δημοκρατικών στην Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής των Αντιπροσώπων, είχε διατυπώσει αντιρρήσεις κατά τη διάρκεια της άτυπης διαδικασίας εξέτασης και δεν έχει δώσει το πράσινο φως για το πακέτο, σύμφωνα με δύο πηγές.

Παρά τις αντιρρήσεις, η πώληση αναμένεται να οριστικοποιηθεί τις επόμενες ημέρες, και θα ακολουθήσει επίσημη κοινοποίηση από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ προς το Κογκρέσο, ανέφεραν ακόμη οι πηγές.

Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ αρνήθηκε να σχολιάσει, επισημαίνει το Reuters.

ΞΥΔΑΚΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ😆😆Ο Γιάννης Στουρνάρας ορκίστηκε για τρίτη φορά Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, δείτε φωτογραφίες


Η ορκωμοσία έγινε ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Τασούλα, του Υπουργού Οικονομικών και Εθνικής Οικονομίας, Κυριάκου Πιερρακάκη, και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου

Ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Αν. Τασούλα, και παρουσία του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκου Πιερρακάκη, ορκίστηκε σήμερα από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, ως Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, ο Ιωάννης Στουρνάρας.

Η ανανέωση της θητείας του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ) Γιάννη Στουρνάρα για έξι χρόνια ακόμη ανακοινώθηκε στα τέλη του προηγούμενου μήνα. Αυτή είναι η τρίτη φορά που ο κ. Στουρνάρας ορκίζεται ως Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος.


Ο Γιάννης Στουρνάρας με τον υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκο Πιερρακάκη


Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης, με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Τασούλα



ΦΥΤΕΥΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ Ο ΚΟΚΟΤΣΑΚΗΣ😜😝ΧΑΡΟΚΑΜΜΕΝΗ μετά τις αποχωρήσεις: Προσπαθούν να μας (δια)σπάσουν, επιστρατεύουν όλα τα μέσα και όλους τους πρόθυμους


Η πρόεδρος της Ελπίδας για τη Δημοκρατία κάνει λόγο για «σκοτεινή δράση» εναντίον του κόμματος και πως ακολουθείται η συνταγή «διαίρει και βασίλευε» από τους «πρόθυμους»

Μόλις ένα μήνα από την ίδρυσή του, και το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» μετρά ήδη τις πρώτες αποχωρήσεις. Ο πραγματογνώμονας στην υπόθεση των Τεμπών, Βασίλης Κοκοτσάκης και ο πτέραρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Παπανικολάου ανακοίνωσαν τις αποχωρήσεις τους ενώ ο TikToker Δημήτρης Σαββίδης πήρε επίσης ξεκάθαρες αποστάσεις.

Η Μαρία Καρυστιανού, στην πρώτη της αντίδραση μετά τις αποχωρήσεις από το κόμμα της, προχώρησε σε ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook με την οποία έκανε λόγω για «πρόθυμους» που επιχειρούν να διασπάσουν την ενότητά τους.

«Τα δόλια κίνητρα αν και ενίοτε καμουφλαρισμένα ευτυχώς γίνονται αντιληπτά, κάποτε νωρίς, κάποτε με καθυστέρηση» σημειώνεται στο κείμενο που δημοσίευσε η κ. Καρυστιανού προσθέτοντας πως: «Σημασία έχει ότι έστω και αργά όλα και όλοι αποκαλύπτονται. Κόντρα στον πόλεμο λοιπόν, συνεχίζουμε».

Η αντίδραση της Μαρίας Καρυστιανού

Το Κίνημά μας ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έκλεισε ήδη ένα μήνα ζωής! Ακόμη και μέσα σε αυτόν τον σύντομο χρόνο, ο πόλεμος κλιμακώνεται πανταχόθεν και βέβαια η λάσπη και η συκοφαντία συνεχίζονται ακατάπαυστα και εντατικά. Αυτό μας χαροποιεί!

Διότι σημαίνει ότι τα πάμε πολύ καλά! Οι πολίτες καταλαβαίνουν! Η αλήθεια δεν κρύβεται, ούτε και αλλοιώνεται! Είναι πάνω από ξεκάθαρο ότι το βολεμένο, διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα μάχεται ένα κίνημα ζωντανό και ενεργό, που το διεμβολίζει και βάζει ως προτεραιότητά του τους πολίτες, προτάσσοντας τη λύση των προβλημάτων που πλήττουν την καθημερινότητά τους!

Στη σκοτεινή αυτή δράση εναντίον μας οι απειλούμενοι από την ύπαρξή μας επιστρατεύουν όλα τα μέσα και όλους τους πρόθυμους.

Προσπαθούν να μας (δια)σπάσουν. α σπείρουν την διχόνοια. Ακολουθώντας τη γνωστή συνταγή: διαίρει και βασίλευε. Τα δόλια κίνητρα αν και ενίοτε καμουφλαρισμένα ευτυχώς γίνονται αντιληπτά, κάποτε νωρίς, κάποτε με καθυστέρηση.

Σημασία έχει ότι έστω και αργά όλα και όλοι αποκαλύπτονται. Κόντρα στον πόλεμο λοιπόν, συνεχίζουμε.

Δεν πτοούμαστε, δεν παραιτούμαστε, δεν καμπτόμαστε! Πολεμάμε και αγωνιζόμαστε μέχρι τέλους.

Γιατί τα κίνητρά μας είναι αγνά, και όχι δόλια και υποχθόνια.

Μαζί σας. Μαζί με τα παιδιά μας, για τα παιδιά μας. Για μια Ελλάδα πραγματικά ελεύθερη από διαπλοκή, σήψη, φτωχοποίηση και εκμετάλλευση. Eπιτέλους!



Οι αποχωρήσεις από το κόμμα Καρυστιανού

Την αποχώρησή του από το κόμμα Ελπίδα για τη Δημοκρατία της Μαρίας Καρυστιανού ανακοίνωσε ο πραγματογνώμονας στην υπόθεση των Τεμπών, Βασίλης Κοκοτσάκης ενώ το ίδιο έκανε και ο πτέραρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Παπανικολάου με τον TikToker Δημήτρη Σαββίδη να παίρνει , επίσης, ξεκάθαρες αποστάσεις

Σε ανοιχτή επιστολή του ο κ. Κοκοτσάκης κάνει λόγο για «σοβαρές οργανωτικές ελλείψεις» τονίζοντας ότι «κανένα Κίνημα Πολιτών δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κανόνες, χωρίς θεσμούς, χωρίς διαφάνεια, χωρίς λογοδοσία και χωρίς σαφές οργανωτικό πλαίσιο».

Καταλογίζοντας ότι «παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις, δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση», ο κ. Κοκοτσάκης καταγγέλλει ότι «δεν υπήρξε ποτέ ουσιαστική συζήτηση για κανένα οργανωτικό , θεσμικό, πολιτικό ή άλλο θέμα. Ποτέ δεν έγινε προσπάθεια να αφουγκραστεί η ιδιότυπη ηγεσία, τις επιθυμίες του κινήματος των πολιτών, αλλά ξεφύτρωναν θέσεις και απόψεις που εξέφραζαν μόνο τους ομιλούντες και ουδέποτε την όποια λαϊκή βάση ή κάποιο συλλογικό όργανο».

Όπως υποστηρίζει «διαμορφώθηκε σταδιακά ένα μοντέλο συγκέντρωσης αποφάσεων σε ελάχιστα πρόσωπα, έξω από κάθε έννοια συλλογικής λειτουργίας», γράφοντας για τη Μαρία Καρυστιανού ότι «ως επικεφαλής του εγχειρήματος, φέρει την κύρια πολιτική ευθύνη για τον τρόπο με τον οποίο αυτό οργανώθηκε και λειτούργησε» καθώς «οι κρίσιμες επιλογές που καθόρισαν τη φυσιογνωμία, τη δομή και τη λειτουργία του φορέα έγιναν με τη γνώση, την ανοχή ή την αποδοχή της».

Ο Βασίλης Κοκοτσάκης γράφει, επίσης, ότι «η Ιδρυτική Διακήρυξη συντάχθηκε χωρίς συλλογικές διαδικασίες. Το Καταστατικό προαναγγέλλεται ότι θα συνταχθεί με τον ίδιο τρόπο. Το ολοκληρωμένο εθνικό οργανωτικό σχέδιο που κατατέθηκε από το αρμόδιο οργανωτικό τμήμα, αγνοήθηκε για χάρη ενός συγκεντρωτικού μοντέλου "αποφάσεων από ελάχιστα πρόσωπα". Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια όταν λειτουργείς με "αυλές"», προσθέτοντας ότι «αντί να συζητούμε για θεσμούς, διαδικασίες και συμμετοχή, άρχισαν να εμφανίζονται λογικές μηχανισμών, εσωτερικών ισορροπιών, προσωπικών επιρροών και παρασκηνιακών ανταγωνισμών».

Σύμφωνα με τον ίδιο, το Κίνημα Πολιτών της Καρυστιανού έγινε «μια δομή που αρνείται στην πράξη τις βασικές αρχές της συμμετοχικότητας και της συλλογικής λειτουργίας, που δεν έχει απολύτως καμία σχέση από τις απαιτήσεις και προσδοκίες του κόσμου που το διεκδίκησε» υπογραμμίζοντας πως «όσοι προερχόμαστε από τον αγώνα των Τεμπών δεν μάθαμε να λειτουργούμε με όρους αυλής. Μάθαμε να λειτουργούμε με όρους ευθύνης γιατί δεν μας κινητοποίησε η εξουσία, αλλά μας κινητοποίησε η ανάγκη για αλήθεια. Δεν μας ένωσε η φιλοδοξία ,αλλά μας ένωσε η απαίτηση για Δικαιοσύνη».

«Και γι’ αυτό δεν μπορώ να αποδεχθώ και να ανεχθώ ότι ένα Κίνημα που γεννήθηκε από την απαίτηση των πολιτών για Δημοκρατία , αρνείται να εφαρμόσει τη Δημοκρατία στο εσωτερικό του. Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι ένα Κίνημα που επικαλείται τη Διαφάνεια θα λειτουργεί χωρίς θεσμικές διαδικασίες. Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι ένα Κίνημα που γεννήθηκε ως έκφραση της κοινωνίας θα μετατρέπεται σταδιακά σε προσωπικό πολιτικό εγχείρημα».



Όλη η επιστολή του Βασίλη Κοκοτσάκη

«Στις 21 Μαΐου 2026, κατά την παρουσίαση της Ιδρυτικής Διακήρυξης του υπό ίδρυση τότε Κινήματος, δήλωσα δημόσια:

"Εύχομαι αυτή η νέα αρχή να μείνει πάντα πιστή σε αυτό που τη γέννησε: Την απαίτηση των πολιτών για Αλήθεια, Δικαιοσύνη και Ευθύνη".

Σήμερα αισθάνομαι την ανάγκη να επιστρέψω σε εκείνα τα λόγια, όχι για να τα αναθεωρήσω, αλλά γιατί δυστυχώς θεωρώ ότι επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι που έκρυβαν μέσα τους.

Στην υπόθεση των Τεμπών στήριξα(μεταξύ άλλων) ως τεχνικός σύμβουλος & την τότε πρόεδρο του Συλλόγου θυμάτων , στον αγώνα όλων των συγγενών για την αλήθεια στην υπόθεση αυτή.

Την στηρίξαμε ως τεχνική ομάδα, επιστημονικά, ηθικά , όχι γιατί αναζητούσαμε ρόλο, θέση ή επιρροή, αλλά γιατί πιστεύαμε ότι εκφράζει ένα αυθεντικό κοινωνικό αίτημα για Δικαιοσύνη και αλήθεια, όπως αυτό εκφράστηκε από τα εκατομμύρια των Πολιτών που διαδήλωναν στους δρόμους.

Και όταν ανακοινώθηκε η δημιουργία πολιτικού φορέα, πιστεύοντας και εγώ ότι επιχειρούσαμε να μεταφέρουμε στη δημόσια ζωή το μήνυμα που έστειλαν εκατομμύρια πολίτες στους δρόμους της Ελλάδας, δήλωσα παρόν χωρίς καμία φιλοδοξία ή προσωπική επιδίωξη.

Όχι για να δημιουργηθεί άλλο ένα ακόμη κόμμα, αλλά να δημιουργηθεί ένα αυθεντικό-πραγματικό Κίνημα Πολιτών, όπως ήταν η απαίτηση του κόσμου, ενάντια στην σήψη και την διαφθορά του υφιστάμενου πολιτικού συστήματος

Ένα κίνημα που θα αποτελούσε συνέχεια εκείνου του μεγάλου λαϊκού ξεσηκωμού που γεννήθηκε μέσα από την τραγωδία των Τεμπών και κορυφώθηκε τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2025.

Ένα κίνημα όμως που δεν θα ανήκε σε πρόσωπα, δεν θα διοικούνταν από αυλές και αυλικούς, δεν θα λειτουργούσε με όρους μηχανισμών, αποκλείοντας τις φράξιες και τους κολλητούς…

Δεν θα αναπαρήγαγε τις παθογένειες που για δεκαετίες οδήγησαν τους πολίτες στην αποστροφή απέναντι στην πολιτική.

Δυστυχώς, όσο περνούσε ο χρόνος, διαπίστωνα ολοένα και περισσότερο ότι η πορεία που ακολουθείται απέχει ουσιωδώς από εκείνη που εξαγγέλθηκε.

Από την πρώτη στιγμή επισημάνθηκαν σοβαρές οργανωτικές ελλείψεις. Υποβλήθηκαν προτάσεις, κατατέθηκαν σχέδια, διατυπώθηκαν προβληματισμοί. Ζητήθηκαν συναντήσεις και διευκρινίσεις. Όχι από διάθεση αντιπαράθεσης. Αλλά από αίσθημα ευθύνης.

Γιατί κανένα Κίνημα Πολιτών δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κανόνες, χωρίς θεσμούς, χωρίς διαφάνεια, χωρίς λογοδοσία και χωρίς σαφές οργανωτικό πλαίσιο.

Και όμως, παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις, δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση.

Δεν υπήρξε ποτέ ουσιαστική συζήτηση για κανένα οργανωτικό , θεσμικό, πολιτικό ή άλλο θέμα. Ποτέ δεν έγινε προσπάθεια να αφουγκραστεί η ιδιότυπη ηγεσία, τις επιθυμίες του κινήματος των πολιτών, αλλά ξεφύτρωναν θέσεις και απόψεις που εξέφραζαν μόνο τους ομιλούντες και ουδέποτε την όποια λαϊκή βάση ή κάποιο συλλογικό όργανο.

Δεν υπήρξε συλλογική ποτέ επεξεργασία για κανένα θέμα , όπως δεν υπήρξε και καμία διάθεση θεσμικής συγκρότησης.

Αντίθετα, διαμορφώθηκε σταδιακά ένα μοντέλο συγκέντρωσης αποφάσεων σε ελάχιστα πρόσωπα, έξω από κάθε έννοια συλλογικής λειτουργίας.

Η Μαρία Καρυστιανού, ως επικεφαλής του εγχειρήματος, φέρει την κύρια πολιτική ευθύνη για τον τρόπο με τον οποίο αυτό οργανώθηκε και λειτούργησε.

Δεν αποδίδω τις παραπάνω διαπιστώσεις σε συνεργάτες, συμβούλους ή πρόσωπα του περιβάλλοντός της.

Οι κρίσιμες επιλογές που καθόρισαν τη φυσιογνωμία, τη δομή και τη λειτουργία του φορέα έγιναν με τη γνώση, την ανοχή ή την αποδοχή της.

Για τον λόγο αυτό, η κριτική μου αφορά πρωτίστως την πολιτική κατεύθυνση που επιλέχθηκε και την ευθύνη της ηγεσίας για αυτήν.

Η Ιδρυτική Διακήρυξη συντάχθηκε χωρίς συλλογικές διαδικασίες. Το Καταστατικό προαναγγέλλεται ότι θα συνταχθεί με τον ίδιο τρόπο.

Το ολοκληρωμένο εθνικό οργανωτικό σχέδιο που κατατέθηκε από το αρμόδιο οργανωτικό τμήμα, αγνοήθηκε για χάρη ενός συγκεντρωτικού μοντέλου «αποφάσεων από ελάχιστα πρόσωπα». Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια όταν λειτουργείς με «αυλές».

Οι οργανώσεις πολιτών που αυτοβούλως συγκροτήθηκαν ανά την χώρα , αφέθηκαν να λειτουργούν χωρίς σαφείς κανόνες, χωρίς δικαιώματα, χωρίς αρμοδιότητες και χωρίς θεσμικές εγγυήσεις συμμετοχής και χωρίς ποτέ να ζητηθεί η γνώμη τους για οποιοδήποτε θέμα.

Και το χειρότερο: Αντί να συζητούμε για θεσμούς, διαδικασίες και συμμετοχή, άρχισαν να εμφανίζονται λογικές μηχανισμών, εσωτερικών ισορροπιών, προσωπικών επιρροών και παρασκηνιακών ανταγωνισμών.

Μια κατάσταση που όχι μόνο δεν θυμίζει Κίνημα Πολιτών, αλλά θυμίζει ακριβώς εκείνο το πολιτικό μοντέλο που υποτίθεται ότι επιχειρούσαμε να υπερβούμε. Υπάρχει όμως και μία ακόμη διάσταση που δεν μπορώ να αγνοήσω.

Από την πρώτη στιγμή της συγκρότησης του εγχειρήματος, δεκάδες άνθρωποι και στη συνέχεια εκατοντάδες πολίτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας.( όπως έγινε υποδειγματικά στην Κρήτη). Δημιουργήθηκαν Ομάδες Πολιτών σε πολλά μέρη της Ελλάδας , αποτελούμενες από ανθρώπους που δεν ζητούσαν ανταλλάγματα, αξιώματα ή πολιτική σταδιοδρομία.

Άνθρωποι της εργασίας, της καθημερινότητας και της προσφοράς. Άνθρωποι που πίστεψαν ότι οικοδομούμε κάτι διαφορετικό. Ότι επιχειρούμε να δημιουργήσουμε ένα αληθινό Κίνημα Πολιτών, βασισμένο στη συμμετοχή, στη συλλογικότητα, στη διαφάνεια και στον σεβασμό της δημοκρατικής λειτουργίας.

Οι άνθρωποι αυτοί μας εμπιστεύθηκαν και μας ακολούθησαν. Επένδυσαν χρόνο, κόπο, αξιοπρέπεια και Ελπίδα. Και ακριβώς γι’ αυτό αισθάνομαι ότι έχω απέναντί τους μια ιδιαίτερη ηθική υποχρέωση.

Δεν μπορώ να τους ζητήσω να συνεχίσουν να πιστεύουν σε κάτι διαφορετικό από αυτό που βλέπουν να διαμορφώνεται.

Δεν μπορώ να τους ζητήσω να αποδεχθούν ως Κίνημα Πολιτών μια δομή που αρνείται στην πράξη τις βασικές αρχές της συμμετοχικότητας και της συλλογικής λειτουργίας, που δεν έχει απολύτως καμία σχέση από τις απαιτήσεις και προσδοκίες του κόσμου που το διεκδίκησε.

Και κυρίως δεν μπορώ να σιωπήσω όταν βλέπω ανθρώπους που εργάστηκαν ανιδιοτελώς να αισθάνονται σήμερα απογοήτευση & πικρία απέναντι στις προσδοκίες που οι ίδιοι επένδυσαν.

Τους οφείλω την αλήθεια, όπως τους όφειλα την αλήθεια από την πρώτη ημέρα.Με τα παραπάνω δεν καταγράφω προσωπική πικρία, αλλά τα καταγράφω με θλίψη.

Γιατί όσοι προερχόμαστε από τον αγώνα των Τεμπών δεν μάθαμε να λειτουργούμε με όρους αυλής.

Μάθαμε να λειτουργούμε με όρους ευθύνης γιατί δεν μας κινητοποίησε η εξουσία, αλλά μας κινητοποίησε η ανάγκη για αλήθεια. Δεν μας ένωσε η φιλοδοξία ,αλλά μας ένωσε η απαίτηση για Δικαιοσύνη.

Και γι’ αυτό δεν μπορώ να αποδεχθώ και να ανεχθώ ότι ένα Κίνημα που γεννήθηκε από την απαίτηση των πολιτών για Δημοκρατία , αρνείται να εφαρμόσει τη Δημοκρατία στο εσωτερικό του.

Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι ένα Κίνημα που επικαλείται τη Διαφάνεια θα λειτουργεί χωρίς θεσμικές διαδικασίες.

Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι ένα Κίνημα που γεννήθηκε ως έκφραση της κοινωνίας θα μετατρέπεται σταδιακά σε προσωπικό πολιτικό εγχείρημα.

Προσωπικά, αισθάνομαι ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν μπορώ να συμπράξω. Μίλησα όταν έπρεπε να μιλήσω και πρότεινα όταν έπρεπε να προτείνω.

Προειδοποίησα όταν έπρεπε να προειδοποιήσω και παρέμεινα παρών όσο υπήρχε η ελπίδα ότι η πορεία μπορούσε να διορθωθεί, αλλά μάταια.

Για να μπορώ αύριο να κοιτάζω στα μάτια τους ανθρώπους που με εμπιστεύθηκαν και πορευτήκαμε για λίγο μαζί…

Για τον λόγο αυτό δηλώνω ότι αποσύρω την όποια στήριξή μου από τον συγκεκριμένο πολιτικό φορέα.

Δεν αναγνωρίζω σε αυτόν τον φορέα ,τα χαρακτηριστικά ενός Κινήματος Πολιτών όπως εκείνου που οραματιστήκαμε και παρουσιάσαμε στους πολίτες.

Η απόφασή μου αυτή δεν στρέφεται εναντίον κανενός προσώπου, αλλά αφορά αποκλειστικά τη διαπίστωσή μου για τον τρόπο συγκρότησης, λειτουργίας και πολιτικής εξέλιξης του εγχειρήματος

Ταυτόχρονα, δηλώνω ξεκάθαρα ότι παραμένω δίπλα στους ανθρώπους που πορεύτηκαν μαζί μας όλο αυτό το διάστημα και που τίμησαν με την παρουσία, τη δουλειά, το ήθος και την ανιδιοτέλειά τους αυτή την προσπάθεια.

Πάνω απ’ όλα όμως, παραμένω ανυποχώρητα εκεί όπου βρισκόμουν από την πρώτη ημέρα: Στον καθαρό αγώνα για την αλήθεια στην υπόθεση των Τεμπών, μαζί με την τεχνική μας ομάδα. Συνεχίζουμε απρόσκοπτα το επιστημονικό μας έργο για τη μνήμη των θυμάτων και την αξιοπρέπεια των οικογενειών τους.

Οι αρχές που μας έφεραν εδώ εξακολουθούν να είναι ζωντανές, και όσο παραμένουν ζωντανές, ο δικός μας δρόμος θα παραμένει ανοιχτός.

Αποχωρώ μόνο από μια πολιτική κίνηση που δεν με εκφράζει, όπως πλέον δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων πιστέψαμε σε αυτήν…


«Ανθρωποδιώκτης» για το κόμμα το στενό περιβάλλον ΚαρυστιανούΤην ίδια ώρα σε άρθρο του στην εφημερίδα Απογευματινή στην οποία αρθρογραφεί, ο πτέραρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Παπανικολάου, ο οποίος ξεκαθάρισε πως «δεν έχω πλέον καμία σχέση με το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού, ούτε συμμετέχω σε αυτό, ούτε με εκφράζει».

Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, ο κ. Παπανικολάου, ο οποίος είχε εκφράσει τη στήριξή του στη Μαρία Καρυστιανού με μαγνητοσκοπημένο μήνυμά του, εμφανίζεται να επικαλείται ότι στην πορεία διαπίστωσε ότι ο συγκεκριμένος φορέας αντί να έχει τα χαρακτηριστικά ενός ανοιχτού κοινωνικού κινήματος με συλλογική δράση και δημοκρατική αντιμετώπιση, άρχισε να εξελίσσεται σε μια περίκλειστη παρέα με καθοδηγητές πρώην στελέχη της Νίκης τα οποία δίνουν έναν τόνο «ιδεολογικής και πνευματικής περιχαράκωσης»

Αποστάσεις από τον Δημήτρη Σαββίδη

Σήμερα το πρωί, επίσης, ο TikToker Δημήτρης Σαββίδης σε ανάρτησή του καυτηριάζει το κίνημα που έκανε «μαρκίζα» την ελπίδα «αλλά δεν την κάνει πραξη» κάνοντας λόγο για ένα «κίνημα που υπόσχεται πολλά και δεν πραγματοποιεί μέχρι τώρα τίποτα {...}που τα κορυφαία του στελέχη έχουν χρόνο για να κάνουν βίντεο σε τσιπουράδικα, σε καφενεία, σε δρόμους της Ρωσίας αλλά δεν έχουν χρόνο να μιλήσουν για τα απίστευτα σκάνδαλα μόλις των τελευταίων 5 ημερών».

Δημοσκόπηση ReallPolls: Στο 28,3% των ευρωεκλογών η ΝΔ, στο 21,4% η ΕΛΑΣ του Τσίπρα


Καταγράφει άνοδο 5,3 μονάδων για το κόμμα Τσίπρα σε σχέση με τον Μάιο - Οκτακομματική Βουλή, οριακά εντός με 3,1% η Πλεύση Ελευθερίας

Στις 6,9 μονάδες κατέγραψε η ReallPolls το προβάδισμα της ΝΔ στην πρόβλεψη εκλογικού αποτελέσματος, στην δημοσκόπηση που δημοσιεύθηκε στο protagon.gr, καθώς το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα κερδίζει 4,1 μονάδες στην πρόθεση ψήφου σε σχέση με τον Μάιο. Στην πρόβλεψη αποτελέσματος, η Νέα Δημοκρατία είναι στο 28,3% όσο ήταν και η τελευταία εκλογική της επίδοση, στις ευρωεκλογές του 2024, ενώ η ΕΛ.Α.Σ. βάζει το «2» μπροστά στα ποσοστά της, με 21,4%, καθώς φαίνεται να απορροφά μεγάλο μέρος της λεγόμενης αντισυστημικής ψήφου, ανεξάρτητα από ιδεολογικό πρόσημο, όπως σημειώνουν οι αναλυτές της εταιρείας.

Το κόμμα Καρυστιανού υποχωρεί στο 11,9% και το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ προσεγγίζει το διψήφιο με 9,9%. Ακολουθούν το ΚΚΕ με 6,4%, η Ελληνική Λύση που υποχωρεί στο 5,1%, η Φωνή Λογικής (3,6%) και η Πλεύση Ελευθερίας που είναι στο όριο (3,1%). Εκτός Βουλής δείχνουν να είναι το ΜέΡΑ25 με 2,5% και φυσικά ο ΣΥΡΙΖΑ με 1,2%.

Στην πρόθεση ψήφου, η ΝΔ μετρήθηκε στο 25,8%, υποχωρώντας από το 27,5% της έρευνας του Μαΐου, αλλά σημαντικά πάνω από την αντίστοιχη μέτρηση του Απριλίου (24,6%), όπως σημειώνουν τα στελέχη της ReallPolls. Στη δεύτερη θέση με αύξηση των ποσοστών στο 18,2% (από 14,1% τον Μάιο) η ΕΛ.Α.Σ, ενώ τρίτη είναι η Ελπίδα για τη Δημοκρατία με 9,4% έχοντας όμως απωλέσει δύο μονάδες από την προηγούμενη έρευνα. Το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής είναι στο 8,9%, με μια οριακή αύξηση των ποσοστών του από τον περασμένο μήνα, όμως και πάλι τέταρτο. ΚΚΕ (5,4%), Ελληνική Λύση (4,5%) και Φωνή Λογικής (3,3%) είναι εντός του ορίου κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης, ενώ εκτός είναι η Πλεύση Ελευθερίας (2,8%), το ΜέΡΑ25 (2%), ο ΣΥΡΙΖΑ (1%) και η Νίκη (0,9%).

Η Νέα Δημοκρατία παραμένει αδιαμφισβήτητα πρώτη, επειδή το κεντρικό της μήνυμα —η σταθερότητα— αγγίζει ένα συνεκτικό κομμάτι της κοινωνίας που ξεπερνά το 30%, αναφέρουν οι αναλυτές της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, το 31,8% βλέπει ως διακύβευμα των εκλογών τη «σταθερότητα και συνέχεια», ενώ υπάρχει ένα 46,8% που ζητάει πολιτική αλλαγή. Παράλληλα, ένα σχεδόν ισοδύναμο 31% πείθεται ότι μόνο μια ισχυρή κυβέρνηση εγγυάται τη σταθερότητα —ποσοστό που συμπίπτει σχεδόν απόλυτα με την εκλογική δύναμη του κυβερνώντος κόμματος (28,3%).

Η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη μπορεί να πει κανείς ότι αναδεικνύεται ως δεύτερη δύναμη και ανοίγει σταθερά τη διαφορά της από τον τρίτο και τον τέταρτο, διαμορφώνοντας ένα δίπολο που συμπιέζει τους υπόλοιπους. Η πλειοψηφία τού 46,8% που ζητάει πολιτική αλλαγή τροφοδοτεί το κόμμα Τσίπρα. η ΕΛ.Α.Σ. συγκεντρώνει την πλειονότητα όσων είχαν ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ το 2023, ενώ τραβά και τμήματα από την Πλεύση Ελευθερίας, το ΜέΡΑ25 και τον χώρο της αποχής, σημειώνουν οι αναλυτές της ReallPolls.

Στον αντίποδα, το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ μένει καθηλωμένο στην τέταρτη θέση, πίσω από κόμμα Καρυστιανού. Παρότι δεν χάνει ψηφοφόρους σε μεγάλη κλίμακα, δεν καταφέρνει να κερδίσει από την αναταραχή, τουναντίον δείχνει να έχει το μεγαλύτερο ποσοστό απόλυτης απόρριψης (70,5%). Η Ελπίδα για τη Δημοκρατία, που είχε κάνει εντυπωσιακό ξεκίνημα, υποχωρεί ελαφρά, καθώς μέρος του αρχικού ενθουσιασμού φαίνεται να αποκλιμακώνεται, λένε οι αναλυτές της ReallPolls.

Οι απαντήσεις ως προς την πιθανότητα ψήφου (πολύ πιθανό και αρκετά πιθανό να ψηφίσει ένα κόμμα ο ψηφοφόρος) εξηγούν την κατάταξη τόσο της πρόθεσης ψήφου, όσο και της πρόβλεψης εκλογικού αποτελέσματος, λένε οι αναλυτές της εταιρείας και επισημαίνουν: μετά τη Νέα Δημοκρατία, η ΕΛ.Α.Σ. έχει τη δεύτερη μεγαλύτερη «δεξαμενή» και το υψηλότερο «πολύ πιθανό» μετά το κυβερνών κόμμα, ενώ το ΠΑΣΟΚ-KINAΛ έχει τη χαμηλότερη οροφή και το υψηλότερο ποσοστό απόλυτης απόρριψης. Είναι χαρακτηριστικό πως η ΝΔ, παρά τη φθορά επτά χρόνων εξουσίας, έχει το «καθόλου πιθανό» στο 60,4%, το κόμμα Τσίπρα στο 65,6% και το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ εκτοξεύεται στο 70,5%. Παράλληλα, σε σχετική ερώτηση η ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα έχει «παράσταση νίκης» για τη 2η θέση στις εκλογές, με 31,9% έναντι 18,8% του ΠΑΣΟΚ. Είναι δε ενδιαφέρον ότι το 69,8% δηλώνει ότι «θα ψηφίσει αυτό που πιστεύει, ανεξάρτητα από προγνώσεις».

Δείτε εδώ την δημοσκόπηση:









Πιερρακάκης σε Φάμελλο για δάνεια ν. Κατσέλη: Μετακίνησες τα γκολπόστ για να χωρέσει η κριτική σου😆😆Επιβάλλουμε και την αναδρομικότητα, που δεν αναφέρεται από τον ΆΠ


«Μετακίνηση των γκολπόστ» για να χωρέσει η κριτική του, καταλόγισε στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτη Φάμελλο ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης, για τα όσα ανέφερε σήμερα στην ομιλία του στην ολομέλεια της Βουλής, σχετικά με την τροπολογία για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη.

Ο κ. Πιερρακάκης είπε πως «είμαι πολύ μπερδεμένος, υπό την έννοια ότι επειδή συχνά σας μελετώ και άκουσα τι είπατε στον ΔΣΑ σχετικά με την καθολική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη. Εγώ και ο κ. Στουρνάρας, αυτό που λέγαμε, ήταν να δούμε την απόφαση του Αρείου Πάγου και να δούμε πώς θα την εντάξουμε στο ευρύτερο χρηματοπιστωτικό σύστημα και στις ευρύτερες αποφάσεις του δημοσίου χρέους. Παρακαλώ, λοιπόν, βγάλτε την απόφαση του Αρείου Πάγου και πείτε μου που γράφει την λέξη αναδρομικότητα και σε ποια σημεία, αυτή την επιβάλλει στην κυβέρνηση. Γιατί και εσείς κ. Φάμελλε, στην ομιλία σας στον ΔΣΑ, την αναδρομικότητα δεν την είχατε αναφέρει. Αντιλαμβάνομαι ότι είστε σε δύσκολη θέση που σήμερα έρχεται η κυβέρνηση και επιβάλει κάτι παραπάνω από την απόφαση του Αρείου Πάγου, καθώς πέραν της καθολικότητας κάνουμε και την αναδρομικότητα».

Ο υπουργός είπε στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ότι αυτό που κάνετε σήμερα, μια και είμαστε και σε περίοδο Μουντιάλ «θα το περιγράφαμε ότι 'εάν και είστε οφσάιντ κουνάτε και το γκολπόστ'». Σχετικά με όσους έχουν αποπληρώσει τα δάνειά τους, είπε πως «στην συντριπτική τους πλειοψηφία το έκαναν με εφάπαξ καταβολή, συνεπώς δεν είχαν τόκους στην πορεία». Για τις αναφορές του κ. Φάμελλου σχετικά με όσους έχασαν την ρύθμισή τους, ο κ. Πιερρακάκης είπε πως «αποκρύπτετε ότι πέραν του ότι έχουν παραχθεί τελεσίδικα δικαστικά αποτελέσματα, το 70% που έχασαν την ρύθμιση δεν είχαν πληρώσει ούτε μια δόση ή μέρος αυτής της ρύθμισης».

Ο υπουργός είπε ότι «εγώ θα περιμένω να ψηφίσετε την τροπολογία στο πνεύμα της τοποθέτησης Φάμελλου στον ΔΣΑ που μίλαγε για την καθολικότητα της εφαρμογής της απόφασης του Αρείου Πάγου».

Τέλος, σχετικά με τα στοιχεία που παρουσίασέ ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ για την πραγματική σύγκλιση με την ΕΕ, ο κ. Πιερρακάκης είπε ότι «το πραγματικό αποπληθωρισμένο κατά κεφαλή ΑΕΠ της χώρας αυξήθηκε από το 2019 μέχρι σήμερα κατά 13% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος ήταν 5,7%. Το πραγματικό κατά κεφαλή διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών, αυξήθηκε περισσότερο, κατά 14,3% έναντι 6,6% στην ΕΕ. Και αν δούμε και την κατά κεφαλή κατανάλωση και το κατά κεφαλή ΑΕΠ, έχουμε σύγκλιση αυτό το διάστημα». Χρειάζεται να γίνουν ακόμα πολλά, αλλά «έτσι οικοδομείς, όπως το κάνουμε με αυτό το νομοσχέδιο, και όχι με 'ένα νόμο και ένα άρθρο'» παρατήρησε υπαινικτικά ο υπουργός.

📺Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια – Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα


Την απέλαση αλλοδαπού, με νόμιμη άδεια διανομής, που καλεί στα social media μετανάστες να έρθουν στο Ναύπλιο παράτυπα, ανακοίνωσε ο Θάνος Πλεύρης.

Η ανάρτηση του Θάνου Πλεύρη

Ένας αλλοδαπός, με νόμιμη άδεια διαμονής, με ανάρτηση του καλεί μετανάστες να έλθουν παράνομα στο Ναύπλιο γιατί κανείς δεν τους ελέγχει. Τα συγκεκριμένα βίντεο που διακινούν ψευδείς ειδήσεις και χρησιμοποιούνται από κυκλώματα λαθροδιακινητών για να πείσουν παράνομους μετανάστες να έλθουν στην ΕΕ. Ο συγκεκριμένος αλλοδαπός ταυτοποιήθηκε από την αστυνομία,
σχηματίστηκε σε βάρος του δικογραφία και έδωσα εντολή στις υπηρεσίες να ανακαλέσουν την άδεια διαμονής του και να εκκινήσει η διαδικασία της απέλασης του βάσει των νέων διατάξεων του Κώδικα Μετανάστευσης.


📺Άγρια συμπλοκή επιβατών στο τελωνείο του Μαϊάμι μετά από κρουαζιέρα στις Μπαχάμες, δείτε βίντεο


Ένα απρόσμενο περιστατικό σημειώθηκε στο Λιμάνι του Μαϊάμι, όταν περισσότεροι από μία ντουζίνα επιβάτες κρουαζιέρας ενεπλάκησαν σε άγρια συμπλοκή ενώ περίμεναν στην ουρά του τελωνείου, λίγο μετά την επιστροφή τους από ταξίδι στις Μπαχάμες.

Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας, περίπου στις 8:00 το πρωί, μετά την αποβίβαση των επιβατών από το κρουαζιερόπλοιο «Carnival Conquest». Σύμφωνα με τις πληροφορίες, όλα ξεκίνησαν από μια διαμάχη ανάμεσα σε δύο γυναίκες.

Όπως μετέδωσε η «Daily Mail», μια γυναίκα φορώντας μαύρο στράπλες φόρεμα φέρεται να πέρασε κάτω από το διαχωριστικό της ουράς και να επιτέθηκε σε άλλη γυναίκα που φορούσε πιτζάμες. Στη συνέχεια, μια τρίτη γυναίκα παρενέβη και η ένταση κλιμακώθηκε και να υπάρξει γενικευμένη συμπλοκή.


Οι εικόνες που καταγράφηκαν από παρευρισκόμενους έδειξαν σκηνές χάους στον χώρο αποβίβασης, μέχρι να επέμβουν αξιωματικοί της Υπηρεσίας Τελωνείων και Προστασίας των Συνόρων των ΗΠΑ (CBP) και να σταματήσουν τον καβγά.


Το Γραφείο του Σερίφη του Μαϊάμι-Ντέιντ επιβεβαίωσε ότι δεν έγιναν συλλήψεις, καθώς κανένας από τους εμπλεκόμενους δεν θέλησε να υποβάλει μήνυση. Οι αρχές ανέφεραν πως ο λόγος της διαμάχης, η οποία φέρεται να αφορούσε δύο οικογένειες, παραμένει άγνωστος.

Μπορεί όσοι συμμετείχαν στον καβγά να απέφυγαν τις νομικές συνέπειες, όμως δεν έμειναν χωρίς κυρώσεις. Εκπρόσωπος της Carnival Cruise Lines δήλωσε ότι τα 16 άτομα ( που συμμετείχαν στον καβγά) προστέθηκαν στη λίστα απαγόρευσης επιβίβασης της εταιρείας, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ταξιδέψουν ξανά με την εταιρεία.


«Το περιστατικό συνέβη στον χώρο αποβίβασης, ο οποίος υπάγεται στην αρμοδιότητα της Αμερικανικής Τελωνειακής και Συνοριακής Φρουράς», ανέφερε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι εκτιμά την άμεση επέμβαση των αρχών.

Η Carnival από την μεριά της ξεκαθάρισε πως δεν ανέχεται τέτοιου είδους συμπεριφορές και πως συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές για την αντιμετώπιση αντίστοιχων περιστατικών.

Το επεισόδιο έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά περιστατικών έντασης που κατά καιρούς καταγράφονται σε χώρους μεγάλων κρουαζιέρων, όπου χιλιάδες επιβάτες συνυπάρχουν σε περιορισμένους χώρους για αρκετές ημέρες.