20 Σεπτεμβρίου 2007

Σχέσεις Βενιζέλου και Δρακουμέλ!!

Ο Βενιζέλος ως γνωστό έχει παντρευτεί την κόρη του Μπακατσέλου ο οποίος είναι γνωστός χρηματοδότης της δεξιάς στη Β. Ελλάδα, συναίτερος του Θεοχαράκη (ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ και ALTEC) ο οποίος με τη σειρά του ο αθεόφοβος είναι κολλητός και κουμπάρος του Μητσοτάκη!!!

Να' τη η διαπλοκή ;)

Αν σας δημιουργηθεί η απορία τι συζήταγε ο Μπένυ κάθε Κυριακή που πήγαινε για φαγητό στον πεθερό του και χρηματοδότη της δεξιάς...εγώ βρήκα την απάντηση...συζήταγαν ότι και εγώ με τον πεθερό μου, δηλ. γελάγανε με τον GAP και τις μαλακίες του...

ΥΓ. Χθες ένας φίλος μου μου θύμισε και την ιστορία που μας έλεγε φίλη μας στη Θεσσαλονίκη φοιτήτρια της Νομικής που χρώσταγε το μάθημά του το 1988 και πήγε να τον ρωτήσει κάτι και την κυνήγαγε γύρω από το γραφείο του :)) ... εγώ βέβαια δεν τα πιστεύω αυτά γι' αυτό και δεν σας περιγράφω όλη την ιστορία ;)