Στη χθεσινή «Ανατροπή» του Πρετεντέρη όλοι συμφώνησαν ότι η απεργία των ιδιοκτητών βυτιοφόρων Δ.Χ. είναι «παράνομη», απαράδεκτη, ότι πρόκειται για «καρτέλ», συντεχνία κλπ. Κατάλαβα όμως για άλλη μια φορά πως γίνετε η προπαγάνδα και η παραπληροφόρηση...
Σε κάποιο σημείο της συζήτησης ο Πρετεντέρης, φορώντας το «αν είναι δυνατόν» ύφος του, είπε ότι η Κυβέρνηση δεν συζητάει αύξηση των κομίστρων κατά 13% όπως ζητούν οι απεργοί ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ, αλλά βλέπει θετικά κάποια άλλα αιτήματα που έχουν όπως το να μην ελέγχονται τόσο πολύ και να μην τιμωρούνται όταν τα βυτιοφόρα πιάνονται με νοθευμένα καύσιμα...
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης απάντησε πως το ότι η Κυβέρνηση δεν αποδέχεται το αίτημα για αύξηση των κομίστρων κατά 13% δεν σημαίνει ότι αποδέχεται ή συζητάει τα υπόλοιπα, εννοώντας την ατιμωρησία της νοθείας.
Σε κάποιο σημείο της συζήτησης ο Πρετεντέρης, φορώντας το «αν είναι δυνατόν» ύφος του, είπε ότι η Κυβέρνηση δεν συζητάει αύξηση των κομίστρων κατά 13% όπως ζητούν οι απεργοί ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ, αλλά βλέπει θετικά κάποια άλλα αιτήματα που έχουν όπως το να μην ελέγχονται τόσο πολύ και να μην τιμωρούνται όταν τα βυτιοφόρα πιάνονται με νοθευμένα καύσιμα...
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης απάντησε πως το ότι η Κυβέρνηση δεν αποδέχεται το αίτημα για αύξηση των κομίστρων κατά 13% δεν σημαίνει ότι αποδέχεται ή συζητάει τα υπόλοιπα, εννοώντας την ατιμωρησία της νοθείας.
Ανοίγω μια παρένθεση για πω ότι στο σημείο εκείνο πετάχτηκε ο Καμπουράκης ...ξέρετε αυτός που δεν είδε το DVD με το Ζαχόπουλο αλλά μπορούσε να το περιγράψει...και με ύφος 1000 καρδιναλίων και στυλ «εγώ εκφράζω το λαό» αναρωτήθηκε γιατί οι απεργοί ζητάνε μείωση των ελέγχων αφού δεν γίνονται έλεγχοι και δεν υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί.
Μα ρε βλάκα είναι δυνατόν κάποιοι να κάνουν απεργία και να ζητάνε μείωση των ελέγχων όταν δεν γίνονται έλεγχοι;
Τρία τινά μπορεί να συμβαίνουν: ή είναι τόσο ηλίθιος όσο δείχνει ή κάνει τον ηλίθιο ή νομίζει ότι όσοι τον ακούνε είναι ηλίθοι. Γιατί η αλήθεια είναι ότι έλεγχοι γίνονται και μάλιστα πολλοί και γι΄αυτό έχουν στραβώσει οι φορτηγατζήδες και ζητάνε να μειωθούν. Διαβάστε εδώ για να δείτε πχ. ότι «το δίμηνο Δεκεμβρίου 2006 – Ιανουαρίου 2007, ύστερα από τον έλεγχο 784 βυτιοφόρων σε διάφορες περιοχές της Αττικής, που διενήργησαν συνεργεία του Υπουργείου Ανάπτυξης, στο πλαίσιο καθημερινών ελέγχων στα βυτιοφόρα μεταφοράς πετρελαίου θέρμανσης, διαπιστώθηκαν συνολικά 235 παραβάσεις από 187 ιδιοκτήτες βυτιοφόρων...Συγκεκριμένα, οι 185 παραβάτες παραπέμφθηκαν στον αρμόδιο εισαγγελέα για την επιβολή ποινικών κυρώσεων. Επιπλέον, ορισμένοι παραβάτες παραπέμπονται και στη Δ.Ο.Υ ή και στις αντίστοιχες νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις για την επιβολή διοικητικών κυρώσεων.»
Αυτό ρε πανηλίθιε Κάγκουρα τι είναι;
Δεν είναι έλεγχοι;
Δεν είναι πολλοί αν σκεφτεί κανείς ότι τα βυτιοφόρα για μεταφορά καυσίμων είναι περίπου 1500 σ' όλη την Ελλάδα;
Άντε να ξύσεις τη μύτη σου και τα αρχιδ... σου βρε μαλάκ... όπως κάνεις κάθε πρωί αντί να κάνεις και το δημοσιογράφο
...εμετικέ τύπε...
Δεν είναι έλεγχοι;
Δεν είναι πολλοί αν σκεφτεί κανείς ότι τα βυτιοφόρα για μεταφορά καυσίμων είναι περίπου 1500 σ' όλη την Ελλάδα;
Άντε να ξύσεις τη μύτη σου και τα αρχιδ... σου βρε μαλάκ... όπως κάνεις κάθε πρωί αντί να κάνεις και το δημοσιογράφο
...εμετικέ τύπε...
Για να επανέλθω στην παραπληροφόρηση να σας μεταφέρω και την πραγματική είδηση σε σχέση με την παραποιημένη που μετέφερε ο Πρετεντέρης:
«Στον τερματισμό της απεργίας των οδηγών βυτιοφόρων αποσκοπεί η πρωτοβουλία του υπουργείου Οικονομικών για κατάθεση νομοθετικής ρύθμισης στη βουλή, με την οποία γίνονται αποδεκτά δύο βασικά αιτήματα του κλάδου και έτσι υπάρχουν προσδοκίες για επίτευξη του στόχου αυτού...η ρύθμιση θα προβλέπει:
...
Πρώτον, την αναγνώριση της μεταβολής όγκου των καυσίμων στα βυτία έως και σε ποσοστό 1%-1,5% λόγω των μεταβολών στη θερμοκρασία και
Δεύτερον, να μην διώκονται οι βυτιοφορείς για λαθρεμπορία καυσίμων εφόσον διαπιστώνονται προσμίξεις καυσίμου στα ρεζερβουάρ των βυτιοφόρων. Το σχετικό αίτημα θα ικανοποιηθεί στο πλαίσιο της αρχής της ίσης μεταχείρισης, καθώς ισχύει ήδη ανάλογη διάταξη για λεωφορεία, ταξί και φορτηγά.»
Η Κυβέρνηση δέχεται λοιπόν στα πλαίσια της ίσης μεταχείρισης βυτιοφόρων, λεωφορείων, ταξί κ.λπ. να μην διώκονται οι βυτιοφορείς για λαθρεμπορία καυσίμων εφόσον διαπιστώνονται νοθευμένα καύσιμα στα ρεζερβουάρ των φορτηγών τους και ο Πρετεντέρης μιλάει γενικά όταν τα βυτιοφόρα πιάνονται με νοθευμένα καύσιμα αφήνοντας να εννοηθεί πιάνονται να μεταφέρουν νοθευμένα καύσιμα προς εμπορία...διότι όλοι όταν ακούσουμε πως πιάστηκε λεωφορείο με νοθευμένα καύσιμα θα καταλάβουμε ότι είχε «νοθευμένα καύσιμα στο ρεζερβουάρ», ενώ όταν ακούσουμε ότι πιάστηκε βυτιοφόρο μεταφοράς καυσίμων με νοθευμένα καύσιμα θα καταλάβουμε ότι είχε «νοθευμένα καύσιμα στη δεξαμενή» που θα πωλούνταν σε βενζινάδικο και όχι στο ρεζερβουάρ...
Έτσι γίνεται η παραπληροφόρηση και έτυχε εγώ να έχω ίντερνετ, χρόνο και γνώση, να ψάξω και να βρω την άλλη είδηση αλλά ο πατέρας μου που μπορεί να άκουσε τον Πρετεντέρη να μιλάει μάλλον θα σκέφτηκε «ρε τον μαλάκ... τον Καραμανλή για να μην τους δώσει μεγαλύτερες αυξήσεις θα τους αφήσει να παρανομούν» αντί να του ρίξει δυο μούντζες και να πει:
«πάρτα ρε μαλάκ... Pretender να μη στα χρωστάω μια και θεωρείς ότι τρώω κουτόχορτο»
ΥΓ1. Στην εκπομπή εκτός από τον Κάγκουρα ήταν και άλλα φρούτα...ο Κουν(ε)λάκης επιβεβαίωνε ότι έλεγε η Διαμαντοπούλου ενώ ο Αϊβαλιώτης, που το είχε σκάσει από το Στρατόπεδο για να μπορέσει να παραβρεθεί, έγλειψε λίγο ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ Καρατζαφέρη λέγοντας ότι έχει κάνει ερώτηση για τη συγκεκριμένη συντεχνία στην Ευρωβουλή και πλακωνότανε με την Κουνέλα για το αν ΤΟ ΚΟΜΜΑ λέγεται Λαός ή Λάος ή Βιρμανία ή Μιαν Μαρ...
ΥΓ2. Απόψε μην κοιμηθεί κανείς...όλοι στις 12 τα μεσάνυχτα βλέπουμε MEGA και Πρωταγωνιστές...δυο αδερφές σε τετ-α-τετ...