19 Νοεμβρίου 2008

«Σε Τρέμη του ΠΑΣΟΚ εξελίσσεται ο Παπακωνσταντίνου... άντε να δούμε ποιοι θα κάνουν τον Καμπουράκη και τον Χίο»

Όλο και καλύτερη γίνεται η ιστορία με το Βατοπέδι. Σήμερα έσκασε και η μεγάλη βόμβα... ως την επόμενη. Η Τρέμη του ΠΑΣΟΚ αποδεικνύεται ότι κάνει παρεάκι με τον Πάπιστα!!! Μέσα απ' αυτό το αλισβερίσι με τον Πάπιστα ήξερε εδώ και ένα δίμηνο ότι υπάρχει βίντεο το οποίο όπως λέει «δεν έχει δει»;)

Σήμερα η Τρέμη του ΠΑΣΟΚ, για άλλη μια μέρα είχε σχεδιάσει να κάνει την πάπια... του την χάλασαν όμως κάποιοι δημοσιογράφοι:

ΑΓΓ.ΜΟΣΧΟΒΑΣ: Κύριε Εκπρόσωπε, θα σας ρωτήσω κάτι το οποίο μου μετεφέρθη, δεν έχω ιδία άποψη. Είναι αλήθεια ότι εσείς είχατε υπόψη σας το βίντεο, εσείς προσωπικά εννοώ, είχατε δει το βίντεο το επίμαχο εδώ και καιρό όπως υποστηρίζει συνάδελφος δημοσιογράφος;

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Κύριε Μόσχοβα, κι εγώ το έχω ακούσει, την αναφορά που μου λέτε. Δεν έκανα αναφορά πρωτογενώς σε αυτό, διότι είναι κάτι προσωπικό αν θέλετε, και όχι κάτι στο οποίο θα έπρεπε να αναφερθώ ως εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, αλλά αφού με ρωτάτε. Ο κ. Πάπιστας, όπως γνωρίζετε, είναι εκ Κοζάνης. Συνεπώς, τον γνωρίζω. Είναι επιχειρηματίας, είναι γνωστός (ΣΣ. Μάλλον για το ότι είναι επιχειρηματίας τον γνωρίζει και όχι επειδή είναι από την Κοζάνη... εξάλλου το παραδέχεται λίγο παρακάτω ότι τον είδε σαν επιχειρηματία).

Ο κ. Πάπιστας, προ περίπου δύο μηνών, ζήτησε να με δει. Τον δέχθηκα, όπως δέχομαι πολλούς πολίτες του Νομού Κοζάνης. Μου δήλωσε ότι έχει στοιχεία και οπτικοακουστικό υλικό, το οποίο αφορά έναν εκβιασμό που του γίνεται και ότι ο ίδιος δεν έχει κάνει τίποτα το παράνομο.

Του είπα ότι εάν δεν έχει κάνει κάτι το παράνομο, δεν έχει να φοβηθεί κάτι (ΣΣ. Αυτό στα γερμανικά το λένε Seelensorger... η Τρέμη του ΠΑΣΟΚ δέχεται στο γραφείο φίλους που αντιμετωπίζουν προβλήματα και τους τα λύνει...) και ότι, αν έχει παρόμοια στοιχεία, αυτά πρέπει να τα δώσει στους αρμοδίους και ότι εγώ δεν είμαι αρμόδιος. Αυτή είναι η ανάμιξή μου στην υπόθεση αυτή (ΣΣ. Αυτό μένει να αποδειχθεί...). Όλα τα υπόλοιπα είναι προσπάθεια ψαρέματος σε θολά νερά (ΣΣ. Ενώ ο Καχιμάκης ψαρεύει σε πεντακάθαρα νερά...).

ΑΓΓ.ΜΟΣΧΟΒΑΣ: Άρα, συγγνώμη, επειδή έχει σημασία, δεν είδατε το βίντεο.

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Όχι. Γνωρίζω την ύπαρξή του. Ήξερα ότι είχε κάποια στοιχεία.

ΑΓΓ.ΜΟΣΧΟΒΑΣ Το περιεχόμενο σας το είπε.

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Αλλά δεν είχα δει το βίντεο (ΣΣ. Διακρίνω μεγάλη πρεμούρα να μας πείσει ότι δεν είδε το βίντεο... την ρωτάνε αν της είπε το περιεχόμενο και απαντάει ότι δεν είδε το βίντεο!!). Το βίντεο, το είδα μαζί σας στην τηλεόραση (ΣΣ. Εντάξει σε πιστέψαμε...).

ΑΓΓ.ΜΟΣΧΟΒΑΣ: Ερώτημα. Γιατί δεν το είπατε αυτό νωρίτερα, ότι ξέρατε αυτή την υπόθεση εδώ και δυο μήνες, κάθε μέρα είστε στο briefing και δεν μας ενημερώσατε.

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Ειλικρινώς σας λέω ότι, όταν με επισκέφθηκε και μου εξήγησε την ιστορία αυτή, ούτε τα ονόματα που μου ανέφερε, ούτε η όλη υπόθεση, όπως μου την περιέγραψε, είχαν για μένα κάποια άμεση σχέση με αυτά που άκουγα και έβλεπα εκείνες τις ημέρες (ΣΣ. Απόψε ήταν καλεσμένη του Ευαγγελάτου η Πελέκη-Βουλγαράκη... είπε ακριβώς τα ίδια με την Τρέμη του ΠΑΣΟΚ... «τότε που έκανα τα συμβόλαια δεν πήγαινε το μυαλό μου ότι υπήρχε κάτι περίεργο... δεν ήταν δικιά μου δουλειά να ελέγξω την αξία των ανταλλαγών»... άρα, αθώα η Τρέμη του ΠΑΣΟΚ, αθώα και η Πελέκη). Και εν πάση περιπτώσει, δεν ήταν δική μου δουλειά να δημοσιοποιήσω κάτι το οποίο μου είπε σε μια ιδιωτική συζήτηση (ΣΣ. Γιατί εμένα μ' έμαθαν τα κανάλια στην υπόθεση Ζαχόπουλου ότι όποιος γίνεται γνώστης εκβιασμού (τότε ο Ανδριανός, σήμερα η Τρέμη του ΠΑΣΟΚ) που υφίσταται τρίτος (τότε ο Ζαχόπουλος, σήμερα ο Πάπιστας) έχει ποινική ευθύνη αν δεν το καταγγείλει...). Του είπα αυτά, να τα πει στους αρμοδίους κι ότι εγώ δεν είμαι αρμόδιος γι' αυτό.

ΑΓΓ.ΜΟΣΧΟΒΑΣ: Αν δεν απατώμαι, για κάτι αντίστοιχο κατηγορούσατε τότε και τον κ. Ανδριανό και στελέχη κυβερνητικά που είχαν υπόψη τους άλλες υποθέσεις και δεν τις δημοσιοποίησαν. Τώρα γιατί να μην ισχύει το ίδιο με σας;

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Νομίζω πως ο παραλληλισμός που κάνετε δεν είναι σωστός (ΣΣ. Μπα;). Εγώ ως βουλευτής του Νομού Κοζάνης, δέχθηκα έναν πολίτη του Νομού Κοζάνης ο οποίος μου είπε για κάποια στοιχεία, τα οποία αφορούν τον ίδιο και για κάποιον εκβιασμό που είχε ή που έλεγε ότι είχε μπροστά του (ΣΣ. Με τον Ανδριανό το ίδιο δεν έγινε;). Δεν είχα εγώ αρμοδιότητα να ασχοληθώ με αυτό και να κάνω οτιδήποτε που να έχει να κάνει με αυτό (ΣΣ. Ενώ ο Ανδριανός είναι εισαγγελέας και είχε αρμοδιότητα;). Δεν έχει καμία σχέση με εμένα (ΣΣ. Ενώ με τον Ανδριανό είχε;).

ΑΓΓ.ΜΟΣΧΟΒΑΣ: Τα στοιχεία ήταν για την υπόθεση Βατοπεδίου;

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Ναι, για την υπόθεση Βατοπεδίου (ΣΣ. Τι Τρέμη τι Ζαφείρη... λίγο πριν είχε πει ότι τα στοιχεία δεν είχαν άμεση σχέση μ' αυτά που άκουγε εκείνες τις μέρες...).

ΑΓΓ.ΜΟΣΧΟΒΑΣ: (Μιλάει εκτός μικροφώνου) Η οποία ήταν στην επικαιρότητα αυτούς τους δυο μήνες.

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Ναι, ήταν στην επικαιρότητα, αλλά υπάρχει Δικαιοσύνη, όπως υπάρχει και μία Εξεταστική Επιτροπή (ΣΣ. Λίγο ακόμα και θα μας πει: «Vatopedi? What's that?»). Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ δεν έχει να κάνει κάτι με αυτό, όταν αφορά ένα συγκεκριμένο άτομο.

Δ.ΜΠΟΤΩΝΗΣ: Σας είπε δηλαδή ότι είναι γι' αυτή την υπόθεση ή εσείς από αυτά που σας είπε καταλάβατε ότι αφορά μια υπόθεση η οποία δεν έχει κι ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον, είναι κάτι προσωπικό, έτσι κι εσείς ενεργήσατε δηλαδή κι αν μάθατε τι έκανε μετά απ' αυτό, αν σας ενημέρωσε.

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Δεν έχω μάθει τι έκανε μετά απ' αυτό. Μου είπε ότι αφορά αγοραπωλησίες οικοπέδων στη Θεσσαλονίκη. Υπέθεσα ότι πιθανόν να είχε κάτι να κάνει με το Βατοπέδιο (ΣΣ. Στην αρχή είπε ότι δεν του φάνηκαν να έχουν σχέση με το Βατοπέδι, μετά είπε ότι είχαν σχέση με το Βατοπέδι και τώρα λέει ότι ΥΠΕΘΕΣΕ οτι ΠΙΘΑΝΟΝ να είχε να κάνει με το Βατοπέδι... τρείς διαφορετικές απαντήσεις στην ίδια ερώτηση!!! Αυτό θα πει Μαρούδας... για να μαθαίνουν οι πιτσιρικάδες...), αλλά επαναλαμβάνω ότι δεν θεώρησα ότι έγινε κάτι (ΣΣ. Την Παρασκευή που έδειξε το βίντεο ο ΑΝΤ1 πάλι δεν θεώρησε ότι έγινε κάτι ή του πήρε 5 μέρες και μερικές ερωτήσεις δημοσιογράφων για να καταλάβει;), το οποίο εγώ θα έπρεπε να φέρω στη δημοσιότητα. Καταρχάς, δεν το είχα εγώ στα χέρια μου. Δεν ήταν κάτι που το είχα. Ήταν μια προφορική συζήτηση που έγινε και άρα δεν έβλεπα ποια περαιτέρω εμπλοκή θα έπρεπε να είχα εγώ.

ΣΠ.ΜΟΥΡΕΛΑΤΟΣ: Κύριε Παπακωνσταντίνου, με ποιο αιτιολογικό σας επισκέφθηκε ο κ. Πάπιστας; Τι σας ζήτησε δηλαδή;

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Ζήτησε να με δει ως επιχειρηματίας εκ Κοζάνης (ΣΣ. Συναντιέται συχνά με επιχειρηματίες, ειδικά του επιπέδου Πάπιστα;), τον οποίο γνωρίζω κοινωνικά (ΣΣ. Μήπως είναι και ΠΑΣΟΚος;), διότι δραστηριοποιείται στην Κοζάνη.

Α.ΜΑΡΑΘΙΑΣ: Ενημερώσατε μετά μήπως τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ ή άλλα στελέχη γι' αυτή τη συνάντηση και το περιεχόμενο;

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Όχι, κανέναν, γιατί δεν αξιολόγησα αυτή την επίσκεψη ως αναγκαία, για να ενημερώσω οποιονδήποτε για το ζήτημα αυτό.(ΣΣ Εδώ μπορείτε να λυθείτε στα γέλια... και εντάξει τον Γιωργάκη ας πούμε ότι δεν τον βρήκε να τον ενημερώσει, λόγω των συνεχών ταξιδιών στο εξωτερικό... τον Κρχιμάκη ή τον Ρόβλια; Ούτε αυτούς τους βρήκε;)

ΑΓΓ.ΜΟΣΧΟΒΑΣ: Θέλετε να πιστέψουμε ότι εσείς, εκπρόσωπος τύπου του ΠΑΣΟΚ, με αιχμή του δόρατος της αξιωματικής αντιπολίτευσης το θέμα του Βατοπεδίου εδώ και αρκετούς μήνες, είχατε έναν άνθρωπο στο γραφείο σας ο οποίος σας καταγγέλλει εκβιασμούς για το συγκεκριμένο θέμα και δεν το αξιολογήσατε.

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Θέλω να πιστέψετε (ΣΣ. Καλά... άμα θέλουμε σε πιστεύουμε) ότι υπήρξε μια συζήτηση στο γραφείο μου, ότι η συζήτηση αυτή αναφερόταν σ' αυτά ακριβώς που σας λέω και ότι εγώ, στη συνέχεια, δεν κοινοποίησα το ζήτημα αυτό. Να σας το πω και διαφορετικά, κ. Μόσχοβα; Εάν είχα αξιολογήσει ότι το ζήτημα αυτό έπρεπε να κοινοποιηθεί, ίσως και να υπήρχε ένας διαφορετικός χειρισμός διαφόρων μαρτύρων (ΣΣ. Προφανώς εννοεί ότι δεν θα είχαν καλέσει την Σωτηροπούλου για μάρτυρα... άλλη μια ΠΑΣΟΚική κολοτούμπα, μιας και σε άλλες στιγμές μας λένε ότι την Σωτηροπούλου την κάλεσε ο ΣΥΡΙΖΑ... εκτός αν υπήρξε συνεννόηση ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΟΣ για την κλήση μαρτύρων και αν έλεγαν αυτή να μην την καλέσουμε γιατί θα μας κάψει, δεν θα την καλούσαν...).

Το γεγονός ότι δεν το έκανα νομίζω ότι αποδεικνύει και το ότι εμείς, ούτε επιχειρήσαμε να βρούμε κάποιους μάρτυρες, ούτε τίποτα τέτοιο. Δηλαδή, εάν η υπόθεση αυτή πήγαινε παραπέρα, πιθανόν να βλέπαμε μια διαφορετική αντιμετώπιση μαρτύρων στην Εξεταστική (ΣΣ. Επειδή επιμένει στο ότι δεν το 'πε στον Γιωργάκη και αυτό το «αποδεικνύει» με το ότι κάλεσαν την Σωτηροπούλου στη Εξεταστική, θα κάνω και εγώ ένα σενάριο αλλά επειδή είναι πολύ συνωμοτικό θα το κάνω στην επόμενη ανάρτηση). Εγώ δεν το πήγα παραπέρα, δεν το αξιολόγησα, έμεινα εκεί. Ήταν μια συζήτηση που έγινε μεταξύ δύο ανθρώπων. Ο ίδιος, η δική του υπόθεση ήταν με τη Δικαιοσύνη άρα έπρεπε να πάει και να δώσει τα στοιχεία αυτά σε όποιον έχει οποιαδήποτε θεσμική αρμοδιότητα. Εγώ δεν την είχα.

ΑΓΓ.ΜΟΣΧΟΒΑΣ: Επειδή λέτε ότι τον γνωρίζετε από κοινωνικές επαφές. Είστε Βουλευτής. Σας επισκέφθηκε με την ιδιότητά σας ως Βουλευτού και ως εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ ενδεχομένως, ένα πρόσωπο με βαρύτητα στο πολιτικό σκηνικό. Δεν σας ζήτησε να τον βοηθήσετε; Σας ζήτησε μια νομική συμβουλή ας πούμε, τι να κάνει μ' αυτό το θέμα ή σας είπε: έχω αυτό το πρόβλημα, χειρίσου το, πάρε τα στοιχεία, πήγαινέ τα στο ΠΑΣΟΚ, δεν ξέρω /γω τι.

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Όχι...

ΑΓΓ.ΜΟΣΧΟΒΑΣ: Λέω.

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Κύριε Μόσχοβα, εγώ δεν είχα κάτι να χειριστώ. Αυτό που ήθελε να μου πει είναι ότι ο ίδιος δεν έχει κάποια εμπλοκή με το συγκεκριμένο σκάνδαλο και ότι δεν έχει κάνει κάτι παράνομο και, ως απόδειξη, ανέφερε ότι εκβιάζεται (ΣΣ. Σαν απολογία του Πάπιστα ακούγεται αυτό. Και γιατί ο Πάπιστας πήγε να απολογηθεί στην Τρέμη του ΠΑΣΟΚ και μάλιστα της πήγε και αποδείξεις;). Εγώ του είπα ότι αν συμβαίνουν αυτά τα πράγματα, τότε στο σκέλος του εκβιασμού, σας επαναλαμβάνω αυτό που είπα και πριν, θα πρέπει να απευθυνθεί στους αρμόδιους (ΣΣ. Η Τρέμη του ΠΑΣΟΚ θέλει να μας πείσει ότι ο Πάπιστας είναι τόσο βλάκας που νόμιζε ότι η Τρέμη του ΠΑΣΟΚ είναι εισαγγελέας...). Και στο σκέλος ότι δεν έχει κάνει κάτι παράνομο, είπα ότι εγώ δεν έχω να κρίνω αν έχει ή αν δεν έχει κάνει κάτι παράνομο. Αυτό θα το κρίνουν οι αρμόδιοι, που είναι η Δικαιοσύνη ή η Εξεταστική Επιτροπή (ΣΣ. Η Εξεταστική θα κρίνει αν ένας πολίτης έχει κάνει κάτι παράνομο!!!).

Δ.ΜΠΟΤΩΝΗΣ: Σας είπε κ. εκπρόσωπε αν είναι οπτικοακουστικό αυτό το υλικό ή κάτι άλλο;

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Ναι, μου είπε ότι έχει οπτικοακουστικό υλικό. Ακριβώς.

ΑΓΓ.ΜΟΣΧΟΒΑΣ: Το οποίο δεν σας έδωσε.

ΤΡΕΜΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: Το οποίο δεν μου έδωσε, όχι (ΣΣ. Εντάξει εδώ πέφτουμε κάτω και χτυπιόμαστε από τα γέλια..).

Στις «μουσαντένιες» δηλώσεις της Τρέμη του ΠΑΣΟΚ «δεν ήθελα να αναφερθώ σε προσωπικό μου θέμα... δεν με αφορούσε... δεν είναι δικιά μου δουλειά... δεν θεώρησα ότι έγινε κάτι... ήταν προσωπικό του θέμα... ήταν ιδιωτική συζήτηση... υπέθεσα... πιθανόν» ακολούθησαν τα ερωτήματα του Αντώναρου:

«Ενώ κεντρικό θέμα των ημερών στα ΜΜΕ είναι η γνωστή υπόθεση εκβιασμού ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, κ. Παπακωνσταντίνου, απέκρυψε επιμελώς όσα ήξερε εδώ και 2 μήνες και αναγκάστηκε μόλις σήμερα, μετά από πίεση των δημοσιογράφων, να παραδεχτεί ότι γνώριζε για τον εκβιασμό.

Ο εκπρόσωπος του κου Παπανδρέου οφείλει ΤΩΡΑ να δώσει απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:

· Γιατί απέκρυψε συστηματικά τη συνάντηση με τον κ. Πάπιστα;

· Είχε συνεννοηθεί με τον κ. Πάπιστα να μη γνωστοποιήσουν και οι δύο αυτή τη συνάντησή τους;

· Τι τον συνδέει με τον συντοπίτη του κ. Πάπιστα;

· Αφού παραδέχεται ότι ήξερε εδώ και 2 μήνες την ύπαρξη οπτικοακουστικού υλικού για εκβιασμό, γιατί δεν κατήγγειλε, όπως οφείλει ως βουλευτής, την παράνομη αυτή πράξη στον εισαγγελέα;

Και ενώ στο ΠΑΣΟΚ γνώριζαν το θέμα του εκβιασμού, δεν δίστασαν να χρησιμοποιήσουν την κατάθεση μιας παντελώς αναξιόπιστης μάρτυρας στην Εξεταστική Επιτροπή στην απέλπιδα προσπάθειά τους να πλήξουν την Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή».

Πολλές ομοιότητες με την υπόθεση Ζαχόπουλου βλέπουμε...
ειδικά η Τρέμη του MEGA και η Τρέμη του ΠΑΣΟΚ είναι ολόιδιες...
καμιά τους δεν είδε το βίντεο ;)


άντε να δούμε ποιοι θα κάνουν τον Καμπουράκη και τον Χίο...


ΥΓ. Εντυπωσιακό είναι πάντως ότι κανένα απο τα μεγάλα blogs δεν έγραψε κουβέντα για το παρεάκι Παπακωνσταντίνου-Πάπιστα...