08 Δεκεμβρίου 2009

Σσσσσσ ησυχία ! Έχει τσόντα !

Από korinthix:

Κάντε ησυχία ! Έχει τσόντα !

Τσόντα πασοκική με απ' όλα και γρανίτα από τζατζίκι μπιρμπιλοχαλβαδιασμένη !

Σκηνή 1 - Τσόντα θεσμική :


Πάρ' τα ρε άρρωστε Παπούλια που θα σε χαιρετήσω κιόλας.
Κάτσε όρθιος παππούλη που ήθελες να μου δώσεις και καραμέλες ...
Τράβα κάνε τον Αη-Βασίλη στο Σύνταγμα ...

Σκηνή 2 - Τσόντα πανευρωπαϊκή :


- Επίτροπε ... κάνε μου λιγάκι μμμμμ. Δεν ξέρω αν σας το έχω ξαναπεί, αλλά κάτι σε Γκουσγκούνη μου το φέρνετε τώρα που σας βλέπω από κοντά.

Σκηνή 3 - Τσόντα ιστορική :


Το πρόγραμμα "Μπαλτατζής" να το βάλουν εκεί που ξέρουν. Τέλος ! Κομμένο !
Θα το ονομάσω πρόγραμμα Tina Bi και μετά θα δούμε.
Άκους εκεί μου βάλανε σε πρόγραμμα το όνομα του αντιδραστικού.

(Υποσημείωση : Ο Αλέξανδρος Μπαλτατζής παρότι υπέρμαχος του Γεωργίου Παπανδρέου
στον ανένδοτο, είχε πει το 1982 την ιστορική φράση :

Με το επιχείρημα του δήθεν εκδημοκρατισμού τοποθετήθηκε μια βόμβα στα θεμέλια των συνεταιρισμών... Η κυβέρνηση εκτός του νόμου 1257, που αποκεφάλισε 7.000 διοικήσεις γεωργικών συνεταιριστικών οργανώσεων, και με το νόμο 1361 "περί αγροτικών συλλόγων", καθιερώνει κομματικούς συλλόγους, που δημιουργούνται σ' όλη τη χώρα με κομματικές παροτρύνσεις, οι οποίοι σε λίγα χρόνια θα μεταβληθούν σε απλές σφραγίδες.)


Σκηνή 4 - Τσόντα με λειρί :


Α ρε Μανιάτη ψάρακα, ήθελες και Ανάβαλο ;
Στον καβάλο σου θα σου τον βάλω.