Η κυβέρνηση, και συγκεκριμένα το υπουργείο Εσωτερικών, το πρώτο σχέδιο νόμου που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση (opengo... gr.) είναι αυτό της αλλαγής του κώδικα ελληνικής ιθαγένειας.
Αν ψηφιστεί ως έχει το νομοσχέδιο αυτό, ένας τεράστιος αριθμός οικονομικών μεταναστών κυρίως από την Ασία και την Αφρική, στο σύνολό τους μουσουλμάνοι, αμέσως ή εμμέσως αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια και το δικαίωμα ψήφου στις προσεχείς δημοτικές / νομαρχιακές εκλογές. Η κυβέρνηση υπολογίζει ότι ο αριθμός αυτός ανέρχεται σε 650.000 άτομα, αν όμως υπολογίσουμε και αυτούς που θα αποκτήσουν την ιθαγένεια εκμεταλλευόμενοι τις σκόπιμες διατάξεις του νομοσχεδίου, σε συνδυασμό με το Π.Δ. 131/06, τότε ο αριθμός αυτός είναι πολύ μεγαλύτερος.
Ωστόσο εκείνο που πρέπει πρωτίστως να επισημανθεί είναι το γεγονός ότι η κυβέρνηση αποφάσισε να πραγματοποιήσει μία θεμελιακή μεταβολή στον ΚΕΙ, χωρίς προηγουμένως να γνωρίζει πόσοι είναι οι λαθρομετανάστες στη χώρα μας, πόσοι από αυτούς θα λάβουν σύντομα ή σε μικρό χρονικό διάστημα την ελληνική ιθαγένεια και ποιες θα είναι οι συνέπειες. Η αλλαγή του κώδικα ελληνικής ιθαγένειας σχετίζεται άμεσα με το μεταναστευτικό, γιατί δεν είναι ένας νόμος που θα έχει προσωρινή εφαρμογή αλλά μόνιμη, και κάθε φορά που θα έχουμε νέους λαθρομετανάστες ο νέος νόμος θα έχει εφαρμογή, οπότε θα έχουμε διαρκώς και σε μικρό χρονικό διάστημα ελληνοποιήσεις παράνομων λαθρομεταναστών.
Η χώρα μας, παρά το γεγονός ότι έχει κοινά σύνορα με την Ασία και δεν είναι εύκολη η φύλαξή τους, με τον νέο νόμο, αν ψηφιστεί όπως έχει, θα χορηγεί την ιθαγένεια σε λαθρομετανάστες πολύ ευκολότερα από ό,τι την χορηγούν οι χώρες της ΕΕ, και τούτο γιατί, με τις πονηρές διατάξεις που προβλέπει, δίδει κίνητρα για την είσοδο και άλλων.
Για να γίνει κατανοητό αυτό, αναφέρω δύο χαρακτηριστικά σημεία του νομοσχεδίου.
(α) Το νομοσχέδιο αναφέρει ότι τέκνο αλλοδαπών που γεννιέται στην Ελλάδα και ένας από τους γονείς του κατοικεί μόνιμα και νόμιμα στην Ελλάδα επί πέντε έτη αποκτά την ελληνική ιθαγένεια αν παρακολουθήσει επί 6 έτη ελληνικό σχολείο.
Ωστόσο αποσιωπά το γεγονός η κυβέρνηση ότι όλοι αυτοί οι αλλοδαποί εισήλθαν παράνομα στη χώρα, απλά απογράφησαν σε κάποια χρονική στιγμή και έτσι τους θεωρεί νόμιμους. Δηλαδή, διαιωνίζουμε μια νοσηρή κατάσταση στη χώρα μας, όπου η παρανομία να προηγείται της νομιμότητας, κάτι ανάλογο που γίνεται με τα αυθαίρετα κτίσματα, και όχι μόνον. Δίδουμε έτσι το μήνυμα σε όλους τους δουλεμπόρους της Ανατολής και τους επίδοξους λαθρομετανάστες ότι η χώρα μας είναι ξέφραγο αμπέλι και ότι ο παράνομος, με νομικά τεχνάσματα, βαφτίζεται σύντομα νόμιμος, αρκεί σε λίγο να απογραφεί, οπότε θεωρείται νόμιμος.
β) Το νομοσχέδιο προβλέπει επίσης ότι όποιο παιδί γεννιέται στην Ελλάδα αποκτά από τη γέννησή του αυτόματα την ελληνική ιθαγένεια, χωρίς καμία άλλη προϋπόθεση, αρκεί να είναι άγνωστης ιθαγένειας. Θα πρέπει εδώ να τονισθεί ιδιαιτέρως ότι οι δουλέμποροι της Ανατολής και οι τουρκικές μυστικές υπηρεσίες πριν από την προώθηση των λαθρομεταναστών στη χώρα μας από τα μικρασιατικά παράλια τους αφαιρούν τα διαβατήρια και κάθε άλλο έγγραφο που προσδιορίζει τη χώρα προέλευσης, για να μην υπάρχει δυνατότητα επαναπροώθησης. Η Τουρκία, που συμμετέχει ενεργά και συστηματικά στο οργανωμένο σχέδιο αλλοιώσεως της κοινωνίας μας, με το πρόσχημα ότι δεν γνωρίζει τη χώρα αρχικής προέλευσης, αρκείται να τους δεχθεί.
Ωστόσο το νομοσχέδιο παρέχει ένα ακόμη κίνητρο για την προσέλκυση νέων λαθρομεταναστών. Συγκεκριμένα, εάν σήμερα εισέλθει παράνομα στη χώρα μας μια έγκυος από την Ασία και γεννήσει ένα παιδί, σʼ ένα μήνα το παιδί αυτό αποκτά αμέσως την ελληνική ιθαγένεια, αρκεί η μητέρα του να δηλώσει ότι είναι άγνωστης ιθαγένειας, ή ότι δεν μπορεί να αποκτήσει άλλη ιθαγένεια. Έτσι, νομιμοποιείται αυτόματα και η μητέρα του παιδιού, και δεν μπορεί πλέον το κράτος μας να απελάσει τη μητέρα ενός έλληνα πολίτη.
Εκτός αυτού, εάν η συγκεκριμένη γυναίκα έχει αφήσει την οικογένειά της σε κάποια χώρα της Ασίας ή της Αφρικής, τότε, σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα 131/2006, έχει το δικαίωμα να καλέσει νομίμως στην Ελλάδα ολόκληρη την οικογένειά της, και, εάν είναι ανήλικη, και την πατρική της οικογένεια, βάσει του δικαιώματος της οικογενειακής επανανένωσης που προβλέπει ο νόμος που προανέφερα. Έτσι, με τους τρόπους αυτούς, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πόσοι ασιάτες μουσουλμάνοι με νόμιμο πλέον τρόπο μπορούν να εισέλθουν στη χώρα μας, διότι κανείς δεν γνωρίζει πόσα τέτοια παιδιά γεννήθηκαν ή θα γεννηθούν στην Ελλάδα. Διευκρινίζω και πάλι ότι τα παιδιά αυτά δεν χρειάζονται άλλες προϋποθέσεις, δηλαδή νόμιμη παραμονή των γονέων στη χώρα ή φοίτηση στο ελληνικό σχολείο.
Με λίγα λόγια, άνοιξε ο ασκός του Αίολου, χωρίς κανένα κριτήριο, χωρίς καμία μελέτη και χωρίς καμία πρόβλεψη για τους κατοίκους αυτής της χώρας που έχουν διαρκή ιστορική παρουσία σʼ αυτόν τον τόπο χιλιάδες χρόνια. Υπάρχουν λόγοι να αλλοιώσουμε την ελληνική κοινωνία και την εθνική μας ταυτότητα;
Εάν πράγματι η κυβέρνηση ήθελε ουσιαστικά να ασχοληθεί με το πρόβλημα αυτό, έπρεπε πρώτα να θωρακίσει τα ανατολικά σύνορα, να επαναπροωθήσει όλους τους παράνομους, να μελετήσει και να καταγράψει σε όλη του την έκταση το πρόβλημα που ήδη υπάρχει, όπως και να εκτιμήσει τις συνέπειες της τροποποίησης τα ΚΕΙ.
Ωστόσο θα διερωτηθεί κάθε καλόπιστος αναγνώστης, αυτά που εγώ επισημαίνω, δεν τα επεσήμανε κάποιος κυβερνητικός ή μη κυβερνητικός παράγοντας; Καθένας μας ας προβληματιστεί και ας δώσει τη δική του απάντηση.
Ωστόσο πρέπει να γνωρίζουμε ότι υπάρχει ένα ιδεολόγημα που επί χρόνια καλλιεργείται παγκοσμίως, που προβλέπει, στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης, τη δημιουργία πολυπολιτισμικών-πολυεθνικών κρατών. Αυτό το ιδεολόγημα στη χώρα μας έχει γίνει δεκτό και συστηματικά προωθείται από τους αυτοαποκαλούμενους “προοδευτικούς”, στους οποίους βεβαίως δεν υπάγεται το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ ούτε το ΚΚΕ. Με απλά λόγια, σύμφωνα με το ιδεολόγημα αυτό, πρέπει όλες οι εθνότητες και οι πολιτισμοί να ενωθούν μέσω της μετακινήσεως πληθυσμών (βαβελοποίηση), ώστε να αποκτήσουμε, σύμφωνα πάντα με τις ανούσιες και επικίνδυνες θεωρίες τους, έναν ισχυρότερο και πλουσιότερο πολιτισμό.
Οι “προοδευτικοί” αυτοί “διανοούμενοι” διακατέχονται από ένα εθνομηδενιστικό πάθος και δεν διστάζουν να χαρακτηρίζουν ακραίο, καθυστερημένο, εθνικιστή όποιον τυχόν έχει αντίθετη άποψη.
Βεβαίως, οι αντιλήψεις αυτές δεν είναι προϊόν εγχώριας διανόησης, αλλά δυστυχώς είναι εισαγόμενες και κατευθυνόμενες, γιατί οφείλουν να γνωρίζουν ότι η ελληνική σκέψη έχει οικουμενικό χαρακτήρα και είναι αντιδογματική. Δεν χρειάζεται, κατά συνέπεια, το ανακάτεμα των εθνοτήτων, γιατί το πείραμα αυτό όπου δοκιμάστηκε απέτυχε.
Η πειστικότερη απάντηση σε όλα αυτά τα επικίνδυνα ιδεολογήματα έχει δοθεί με το πείραγμα της Γιουγκοσλαβίας. Οι λαοί αυτοί πλήρωσαν με πολλή αίμα το ανακάτεμα των εθνοτήτων και των θρησκειών που επί σειρά ετών επιχείρησε να επιβάλλει ο Τίτο. Πρόσφατα, ανάλογα αιματηρά γεγονότα συνέβησαν και στην Κίνα με τους εκεί μουσουλμάνους. Αυτά ας τα αναλογισθούν οι ένθερμοι, πλην άφρονες, οπαδοί της πολυπολιτισμικής-πολυεθνικής κοινωνίας. Αλήθεια, τι πολιτισμό μπορούν να κουβαλήσουν όλοι αυτοί οι ρακένδυτοι και δυστυχισμένοι αναλφάβητοι Ασιάτες, ώστε να ενισχύσουν τον ελλιπή ελληνικό πολιτισμό;
Το πρόβλημα, βεβαίως, εντοπίζεται στους ασιάτες μουσουλμάνους, οι οποίοι κουβαλάνε, εξαιτίας της θρησκείας τους, έναν ανελαστικό μουσουλμανικό δογματισμό, με αποτέλεσμα να μην εντάσσονται σε καμία κοινωνία, διότι όπου εγκαθίστανται προσπαθούν να επιβάλλουν τον δικό τους τρόπο ζωής, χωρίς να έχουν διάθεση να ενταχθούν στη νέα κοινωνική πραγματικότητα.
Η Γαλλία, η οποία μάλιστα έχει ιδρύσει και υπουργείο Εθνικής Ταυτότητας και Μετανάστευσης, επεχείρησε να αφομοιώσει τους αλλοδαπούς, αλλά απέτυχε. Η Αγγλία επιχείρησε να καθιερώσει το πολυπολιτισμικό κράτος αλλά επίσης απέτυχε. Η Γερμανία, αντιθέτως, γκετοποίησε τα 5.000.000 των τούρκων μουσουλμάνων και επί 60 χρόνια παρουσίας τους εκεί χορήγησε τη γερμανική υπηκοότητα μόνο σε 600.000, πλην όμως και το πείραμα αυτό απέτυχε.
Με λίγα λόγια, η Ευρώπη μας διδάσκει πως ό,τι απέτυχε δεν το ξαναδοκιμάζουμε, εμείς όμως δυστυχώς εξακολουθούμε να πορευόμαστε προς βαβελοποίηση.
Μετά τις γνωστές τρομοκρατικές επιθέσεις από μουσουλμάνους στις ΗΠΑ, την Αγγλία, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ολλανδία και τη Δανία, η Ευρώπη πλέον αρχίζει να απορρίπτει όλα αυτά τα επικίνδυνα και χαοτικά ιδεολογήματα και επιστρέφει στις πολιτισμικές της ρίζες. Θα ισχυριστούν ωστόσο κάποιοι ότι όλοι οι μουσουλμάνοι δεν είναι ίδιοι. Συμφωνώ, πώς εμείς όμως μπορούμε να γνωρίζουμε αυτό, αφού δεν έχουμε τέτοια στοιχεία; Το πρόβλημα δεν λύνεται με το νομοσχέδιο, απλά θα γιγαντωθεί με τα κίνητρα που δίδει.
Αυτήν τη στιγμή δεν χρειάζεται να δοκιμάζεται η εσωτερική ενότητα και η κοινωνική ηρεμία, ούτε να φαλκιδεύεται το μέλλον μας.
Χρίστος Κάτσιος*
ΠΗΓΗ: makthes.gr
Ωστόσο εκείνο που πρέπει πρωτίστως να επισημανθεί είναι το γεγονός ότι η κυβέρνηση αποφάσισε να πραγματοποιήσει μία θεμελιακή μεταβολή στον ΚΕΙ, χωρίς προηγουμένως να γνωρίζει πόσοι είναι οι λαθρομετανάστες στη χώρα μας, πόσοι από αυτούς θα λάβουν σύντομα ή σε μικρό χρονικό διάστημα την ελληνική ιθαγένεια και ποιες θα είναι οι συνέπειες. Η αλλαγή του κώδικα ελληνικής ιθαγένειας σχετίζεται άμεσα με το μεταναστευτικό, γιατί δεν είναι ένας νόμος που θα έχει προσωρινή εφαρμογή αλλά μόνιμη, και κάθε φορά που θα έχουμε νέους λαθρομετανάστες ο νέος νόμος θα έχει εφαρμογή, οπότε θα έχουμε διαρκώς και σε μικρό χρονικό διάστημα ελληνοποιήσεις παράνομων λαθρομεταναστών.
Η χώρα μας, παρά το γεγονός ότι έχει κοινά σύνορα με την Ασία και δεν είναι εύκολη η φύλαξή τους, με τον νέο νόμο, αν ψηφιστεί όπως έχει, θα χορηγεί την ιθαγένεια σε λαθρομετανάστες πολύ ευκολότερα από ό,τι την χορηγούν οι χώρες της ΕΕ, και τούτο γιατί, με τις πονηρές διατάξεις που προβλέπει, δίδει κίνητρα για την είσοδο και άλλων.
Για να γίνει κατανοητό αυτό, αναφέρω δύο χαρακτηριστικά σημεία του νομοσχεδίου.
(α) Το νομοσχέδιο αναφέρει ότι τέκνο αλλοδαπών που γεννιέται στην Ελλάδα και ένας από τους γονείς του κατοικεί μόνιμα και νόμιμα στην Ελλάδα επί πέντε έτη αποκτά την ελληνική ιθαγένεια αν παρακολουθήσει επί 6 έτη ελληνικό σχολείο.
Ωστόσο αποσιωπά το γεγονός η κυβέρνηση ότι όλοι αυτοί οι αλλοδαποί εισήλθαν παράνομα στη χώρα, απλά απογράφησαν σε κάποια χρονική στιγμή και έτσι τους θεωρεί νόμιμους. Δηλαδή, διαιωνίζουμε μια νοσηρή κατάσταση στη χώρα μας, όπου η παρανομία να προηγείται της νομιμότητας, κάτι ανάλογο που γίνεται με τα αυθαίρετα κτίσματα, και όχι μόνον. Δίδουμε έτσι το μήνυμα σε όλους τους δουλεμπόρους της Ανατολής και τους επίδοξους λαθρομετανάστες ότι η χώρα μας είναι ξέφραγο αμπέλι και ότι ο παράνομος, με νομικά τεχνάσματα, βαφτίζεται σύντομα νόμιμος, αρκεί σε λίγο να απογραφεί, οπότε θεωρείται νόμιμος.
β) Το νομοσχέδιο προβλέπει επίσης ότι όποιο παιδί γεννιέται στην Ελλάδα αποκτά από τη γέννησή του αυτόματα την ελληνική ιθαγένεια, χωρίς καμία άλλη προϋπόθεση, αρκεί να είναι άγνωστης ιθαγένειας. Θα πρέπει εδώ να τονισθεί ιδιαιτέρως ότι οι δουλέμποροι της Ανατολής και οι τουρκικές μυστικές υπηρεσίες πριν από την προώθηση των λαθρομεταναστών στη χώρα μας από τα μικρασιατικά παράλια τους αφαιρούν τα διαβατήρια και κάθε άλλο έγγραφο που προσδιορίζει τη χώρα προέλευσης, για να μην υπάρχει δυνατότητα επαναπροώθησης. Η Τουρκία, που συμμετέχει ενεργά και συστηματικά στο οργανωμένο σχέδιο αλλοιώσεως της κοινωνίας μας, με το πρόσχημα ότι δεν γνωρίζει τη χώρα αρχικής προέλευσης, αρκείται να τους δεχθεί.
Ωστόσο το νομοσχέδιο παρέχει ένα ακόμη κίνητρο για την προσέλκυση νέων λαθρομεταναστών. Συγκεκριμένα, εάν σήμερα εισέλθει παράνομα στη χώρα μας μια έγκυος από την Ασία και γεννήσει ένα παιδί, σʼ ένα μήνα το παιδί αυτό αποκτά αμέσως την ελληνική ιθαγένεια, αρκεί η μητέρα του να δηλώσει ότι είναι άγνωστης ιθαγένειας, ή ότι δεν μπορεί να αποκτήσει άλλη ιθαγένεια. Έτσι, νομιμοποιείται αυτόματα και η μητέρα του παιδιού, και δεν μπορεί πλέον το κράτος μας να απελάσει τη μητέρα ενός έλληνα πολίτη.
Εκτός αυτού, εάν η συγκεκριμένη γυναίκα έχει αφήσει την οικογένειά της σε κάποια χώρα της Ασίας ή της Αφρικής, τότε, σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα 131/2006, έχει το δικαίωμα να καλέσει νομίμως στην Ελλάδα ολόκληρη την οικογένειά της, και, εάν είναι ανήλικη, και την πατρική της οικογένεια, βάσει του δικαιώματος της οικογενειακής επανανένωσης που προβλέπει ο νόμος που προανέφερα. Έτσι, με τους τρόπους αυτούς, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πόσοι ασιάτες μουσουλμάνοι με νόμιμο πλέον τρόπο μπορούν να εισέλθουν στη χώρα μας, διότι κανείς δεν γνωρίζει πόσα τέτοια παιδιά γεννήθηκαν ή θα γεννηθούν στην Ελλάδα. Διευκρινίζω και πάλι ότι τα παιδιά αυτά δεν χρειάζονται άλλες προϋποθέσεις, δηλαδή νόμιμη παραμονή των γονέων στη χώρα ή φοίτηση στο ελληνικό σχολείο.
Με λίγα λόγια, άνοιξε ο ασκός του Αίολου, χωρίς κανένα κριτήριο, χωρίς καμία μελέτη και χωρίς καμία πρόβλεψη για τους κατοίκους αυτής της χώρας που έχουν διαρκή ιστορική παρουσία σʼ αυτόν τον τόπο χιλιάδες χρόνια. Υπάρχουν λόγοι να αλλοιώσουμε την ελληνική κοινωνία και την εθνική μας ταυτότητα;
Εάν πράγματι η κυβέρνηση ήθελε ουσιαστικά να ασχοληθεί με το πρόβλημα αυτό, έπρεπε πρώτα να θωρακίσει τα ανατολικά σύνορα, να επαναπροωθήσει όλους τους παράνομους, να μελετήσει και να καταγράψει σε όλη του την έκταση το πρόβλημα που ήδη υπάρχει, όπως και να εκτιμήσει τις συνέπειες της τροποποίησης τα ΚΕΙ.
Ωστόσο θα διερωτηθεί κάθε καλόπιστος αναγνώστης, αυτά που εγώ επισημαίνω, δεν τα επεσήμανε κάποιος κυβερνητικός ή μη κυβερνητικός παράγοντας; Καθένας μας ας προβληματιστεί και ας δώσει τη δική του απάντηση.
Ωστόσο πρέπει να γνωρίζουμε ότι υπάρχει ένα ιδεολόγημα που επί χρόνια καλλιεργείται παγκοσμίως, που προβλέπει, στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης, τη δημιουργία πολυπολιτισμικών-πολυεθνικών κρατών. Αυτό το ιδεολόγημα στη χώρα μας έχει γίνει δεκτό και συστηματικά προωθείται από τους αυτοαποκαλούμενους “προοδευτικούς”, στους οποίους βεβαίως δεν υπάγεται το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ ούτε το ΚΚΕ. Με απλά λόγια, σύμφωνα με το ιδεολόγημα αυτό, πρέπει όλες οι εθνότητες και οι πολιτισμοί να ενωθούν μέσω της μετακινήσεως πληθυσμών (βαβελοποίηση), ώστε να αποκτήσουμε, σύμφωνα πάντα με τις ανούσιες και επικίνδυνες θεωρίες τους, έναν ισχυρότερο και πλουσιότερο πολιτισμό.
Οι “προοδευτικοί” αυτοί “διανοούμενοι” διακατέχονται από ένα εθνομηδενιστικό πάθος και δεν διστάζουν να χαρακτηρίζουν ακραίο, καθυστερημένο, εθνικιστή όποιον τυχόν έχει αντίθετη άποψη.
Βεβαίως, οι αντιλήψεις αυτές δεν είναι προϊόν εγχώριας διανόησης, αλλά δυστυχώς είναι εισαγόμενες και κατευθυνόμενες, γιατί οφείλουν να γνωρίζουν ότι η ελληνική σκέψη έχει οικουμενικό χαρακτήρα και είναι αντιδογματική. Δεν χρειάζεται, κατά συνέπεια, το ανακάτεμα των εθνοτήτων, γιατί το πείραμα αυτό όπου δοκιμάστηκε απέτυχε.
Η πειστικότερη απάντηση σε όλα αυτά τα επικίνδυνα ιδεολογήματα έχει δοθεί με το πείραγμα της Γιουγκοσλαβίας. Οι λαοί αυτοί πλήρωσαν με πολλή αίμα το ανακάτεμα των εθνοτήτων και των θρησκειών που επί σειρά ετών επιχείρησε να επιβάλλει ο Τίτο. Πρόσφατα, ανάλογα αιματηρά γεγονότα συνέβησαν και στην Κίνα με τους εκεί μουσουλμάνους. Αυτά ας τα αναλογισθούν οι ένθερμοι, πλην άφρονες, οπαδοί της πολυπολιτισμικής-πολυεθνικής κοινωνίας. Αλήθεια, τι πολιτισμό μπορούν να κουβαλήσουν όλοι αυτοί οι ρακένδυτοι και δυστυχισμένοι αναλφάβητοι Ασιάτες, ώστε να ενισχύσουν τον ελλιπή ελληνικό πολιτισμό;
Το πρόβλημα, βεβαίως, εντοπίζεται στους ασιάτες μουσουλμάνους, οι οποίοι κουβαλάνε, εξαιτίας της θρησκείας τους, έναν ανελαστικό μουσουλμανικό δογματισμό, με αποτέλεσμα να μην εντάσσονται σε καμία κοινωνία, διότι όπου εγκαθίστανται προσπαθούν να επιβάλλουν τον δικό τους τρόπο ζωής, χωρίς να έχουν διάθεση να ενταχθούν στη νέα κοινωνική πραγματικότητα.
Η Γαλλία, η οποία μάλιστα έχει ιδρύσει και υπουργείο Εθνικής Ταυτότητας και Μετανάστευσης, επεχείρησε να αφομοιώσει τους αλλοδαπούς, αλλά απέτυχε. Η Αγγλία επιχείρησε να καθιερώσει το πολυπολιτισμικό κράτος αλλά επίσης απέτυχε. Η Γερμανία, αντιθέτως, γκετοποίησε τα 5.000.000 των τούρκων μουσουλμάνων και επί 60 χρόνια παρουσίας τους εκεί χορήγησε τη γερμανική υπηκοότητα μόνο σε 600.000, πλην όμως και το πείραμα αυτό απέτυχε.
Με λίγα λόγια, η Ευρώπη μας διδάσκει πως ό,τι απέτυχε δεν το ξαναδοκιμάζουμε, εμείς όμως δυστυχώς εξακολουθούμε να πορευόμαστε προς βαβελοποίηση.
Μετά τις γνωστές τρομοκρατικές επιθέσεις από μουσουλμάνους στις ΗΠΑ, την Αγγλία, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ολλανδία και τη Δανία, η Ευρώπη πλέον αρχίζει να απορρίπτει όλα αυτά τα επικίνδυνα και χαοτικά ιδεολογήματα και επιστρέφει στις πολιτισμικές της ρίζες. Θα ισχυριστούν ωστόσο κάποιοι ότι όλοι οι μουσουλμάνοι δεν είναι ίδιοι. Συμφωνώ, πώς εμείς όμως μπορούμε να γνωρίζουμε αυτό, αφού δεν έχουμε τέτοια στοιχεία; Το πρόβλημα δεν λύνεται με το νομοσχέδιο, απλά θα γιγαντωθεί με τα κίνητρα που δίδει.
Αυτήν τη στιγμή δεν χρειάζεται να δοκιμάζεται η εσωτερική ενότητα και η κοινωνική ηρεμία, ούτε να φαλκιδεύεται το μέλλον μας.
Χρίστος Κάτσιος*
ΠΗΓΗ: makthes.gr