Έκδηλη είναι η ανησυχία των πολιτών για το μέλλον και την οικονομική κατάσταση της χώρας μετά και την ανακοίνωση των νέων οικονομικών μέτρων της κυβέρνησης.
Σύμφωνα με τα ευρήματα των ερευνών που δημοσιοποιήθηκαν την Κυριακή 14/3, η ανασφάλεια, ο θυμός, η απογοήτευση και η ανησυχία για το μέλλον, είναι οι λέξεις που αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία των αισθημάτων της κοινής γνώμης για τη σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με την έρευνα της P. Issue (Καθημερινή) το 80% απαντά ότι αισθάνεται ανασφάλεια για το μέλλον, με χαρακτηριστικό, ότι πριν από πέντε μήνες (αμέσως μετά τις εκλογές του Οκτωβρίου 2009) στην ίδια ερώτηση οι αντίστοιχες απαντήσεις είχαν περιοριστεί στο 66%. Παράλληλα, σύμφωνα με την έρευνα της Marc (Έθνος) το 67,1% επιλέγει αρνητικές λέξεις για να περιγράψει τα σημερινά του αισθήματα μετά την εξαγγελία των νέων μέτρων.
Σύμφωνα άλλωστε και με την έρευνα της RASS (Το Παρόν) το 67,8% θεωρεί ότι είναι πλέον πιθανό το ενδεχόμενο να υπάρξει μία ανεξέλεγκτη κοινωνική έκρηξη, δεδομένου ότι το 73,5% απαντά ότι θίγεται από τα μέτρα, ενώ το 57,4% δηλώνει ότι τα μέτρα δεν μπορούν να οδηγήσουν τη χώρα στην έξοδο από την κρίση.
Δημιουργείται έτσι ένα εκρηκτικό μίγμα που οδηγεί σχεδόν 1 στους 4 ψηφοφόρους (23%) σύμφωνα με την P. Issue, να απαντά στο ερώτημα της πρόθεσης ψήφου ότι επιλέγει την αποστασιοποίηση και την αποχή. Σημειώνεται, ότι το συγκεκριμένο ποσοστό είναι περίπου τριπλάσιο από το αντίστοιχο ποσοστό (8,5%) που είχε εμφανιστεί στη έρευνα της ίδιας εταιρείας τον Οκτώβριο 2009.
Η Νέα Δημοκρατία αντιλαμβάνεται και συμμερίζεται τον έντονο προβληματισμό των πολιτών. Στοχεύει όμως, με τη θετική συμβολή της και τις προτάσεις της, να υπερβεί μαζί τους, την απογοήτευση.
ΠΗΓΗ: ΝΔ
Δημιουργείται έτσι ένα εκρηκτικό μίγμα που οδηγεί σχεδόν 1 στους 4 ψηφοφόρους (23%) σύμφωνα με την P. Issue, να απαντά στο ερώτημα της πρόθεσης ψήφου ότι επιλέγει την αποστασιοποίηση και την αποχή. Σημειώνεται, ότι το συγκεκριμένο ποσοστό είναι περίπου τριπλάσιο από το αντίστοιχο ποσοστό (8,5%) που είχε εμφανιστεί στη έρευνα της ίδιας εταιρείας τον Οκτώβριο 2009.
Η Νέα Δημοκρατία αντιλαμβάνεται και συμμερίζεται τον έντονο προβληματισμό των πολιτών. Στοχεύει όμως, με τη θετική συμβολή της και τις προτάσεις της, να υπερβεί μαζί τους, την απογοήτευση.
ΠΗΓΗ: ΝΔ