Το έχουμε ξαναγράψει: Ο Σαμαράς θα έχει αποκτήσει στους μήνες που πέρασαν από το Συνέδριο της ΝΔ τόσους «κολλητούς», όσους δεν είχε αποκτήσει ποτέ στην ζωή του. Ο ίδιος βέβαια μπορεί να μην το …ξέρει, το ξέρουν όμως οι «κολλητοί» - οπότε το ίδιο κάνει γι αυτούς. Το ίδιο όμως κάνει και για τον κόσμο που είδε να αναπαράγεται μέχρι σήμερα, μέσω των «κολλητών», η ίδια νοοτροπία που επικρατούσε επί Καραμανλή. Πόρτες κλειστές, τηλέφωνα που δεν απαντούν, γραμματείς που έχουν κολλήσει στο «είναι απασχολημένος», περισπούδαστο ύφος, καμιά επαφή με την πραγματική κοινωνία.
Αυτή η νοοτροπία είχε καταστροφικές μέχρι σήμερα συνέπειες στην λεγόμενη και πολύπαθη «επικοινωνία» του κόμματος. Η ίδια αντίληψη όπως και επί εποχής Καραμανλή. Τα ίδια γερασμένα πολιτικά πρόσωπα να περνούν το «νέο μήνυμα» της ΝΔ στον κόσμο. Δεν πάει να λέει ο,τι θέλει ο Σαμαράς; Αυτή που θα εξηγήσει στον κόσμο τι λέει είναι η κ. Σπυράκη από το Mega και ο κ. Πρετεντέρης με το κ. Ψυχάρης και όλοι εκείνοι οι «επαγγελματίες της πληροφόρησης» που το «επικοινωνιακό επιτελείο» της Ρηγίλλης θεωρεί ότι πρέπει να αποτελούν τους προνομιακούς συνομιλητές του. Σε αυτούς δίνουν τις ειδήσεις, σε αυτούς τα «αποκλειστικά», στους ίδιους και τις συνεντεύξεις !!!
Τα μπλογκς, το κίνημα των αδέσμευτων και δεκάδων άλλων μπλόγκερς που πρωταγωνίστησαν στην εκλογή Σαμαρά (αν δεν την επέβαλαν) αγνοήθηκαν μέχρι σήμερα από τους συνεργάτες και συμβούλους του Σαμαρά. Εκτός δυο – τριών φωτεινών περιπτώσεων που τις αναφέρουμε ως εξαίρεση του κανόνα και δεν χρειάζεται να τις κατονομάσουμε. Ξέρουν ποιοι είναι και το ξέρουμε.
Το ίδιο ισχύει και για την μεγάλη πλειοψηφία των βουλευτών. Πρώτα θα πάνε στα ραδιόφωνα και στα κανάλια (ιδίως σε εκείνους που βρίζουν τον Σαμαρά) και μετά θα θυμηθούν και τα μπλογκς για να μην χάνουν ψηφαλάκια. Λένε πρώτα την είδηση στα κανάλια και αναφέρουν και τα μπλογκς για να δείξουν ότι συμβαδίζουν με το πνεύμα των καιρών. Και φυσικά τα αποκλειστικά που χαρίζουν σε ελάχιστα (ευτυχώς) μπλογκς δεν αφορούν ειδήσεις, αλλά βρώμικο πόλεμο και κουτσομπολιά, επειδή δεν θα τους περνούσαν οι εφημερίδες.
Τι σημαίνει με λίγα λόγια αυτό; Ότι σε μια εποχή που τα μπλογκς κερδίζουν κατά κράτος τα παραδοσιακά ΜΜΕ, η επικοινωνία της ΝΔ, σειρά στελεχών της και όλοι ανεξαιρέτως οι βουλευτές της επιλέγουν να στηρίζουν ακόμα τα διαπλεκόμενα μέσα.
Και όποιος διαφωνεί ας έρθει να κάνουμε διάλογο.
Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε μεταξύ άλλων και στις δημοσκοπήσεις. Δεν φταίει το μήνυμα, αλλά αυτοί που έχουν αναλάβει να το περνάνε.
Τελευταίο παράδειγμα; Ήταν τηλεοπτικό σποτ αυτό για το Συνέδριο; Στους «Αδέσμευτους Μπλόγκερς» να έλεγαν να το κάνουν θα το έκαναν καλύτερα και ΔΩΡΕΑΝ. Επειδή φτιάχνονται με αυτό που κάνουν και δεν αποσκοπούν πουθενά Τι έκανε ο Γιώργος Παπανδρέου, όταν στη ΝΔ του Καραμανλή και του Ρουσόπουλου τον θεωρούσαν ακόμα «Γιωργάκη»; Στηρίχτηκε στα μπλογκς. Όλοι το ξέρουμε, μόνο στη ΝΔ συνεχίζουν να το αγνοούν. Σήμερα λοιπόν που τελειώνει ένας κύκλος και αρχίζει ένας άλλος θα μιλήσουμε ξεκάθαρα: Το μεγαλύτερο και σοβαρότερο πρόβλημα του Σαμαρά είναι η ηγετική ομάδα που θα τον πλαισιώσει. Μια δεξαμενή ιδεών που θα κινείται γύρω του και θα του μεταφέρει τον παλμό της κοινωνίας. Άνθρωποι νέοι, χωρίς προσωπικά συμφέροντα, με γνώσεις και σύγχρονη σκέψη. Και κυρίως σε επαφή με τον λαό και δοκιμασμένους όλα αυτά τα χρόνια της συμφοράς για την παράταξη.
http://www.antinews.gr/?p=51423
Τα μπλογκς, το κίνημα των αδέσμευτων και δεκάδων άλλων μπλόγκερς που πρωταγωνίστησαν στην εκλογή Σαμαρά (αν δεν την επέβαλαν) αγνοήθηκαν μέχρι σήμερα από τους συνεργάτες και συμβούλους του Σαμαρά. Εκτός δυο – τριών φωτεινών περιπτώσεων που τις αναφέρουμε ως εξαίρεση του κανόνα και δεν χρειάζεται να τις κατονομάσουμε. Ξέρουν ποιοι είναι και το ξέρουμε.
Το ίδιο ισχύει και για την μεγάλη πλειοψηφία των βουλευτών. Πρώτα θα πάνε στα ραδιόφωνα και στα κανάλια (ιδίως σε εκείνους που βρίζουν τον Σαμαρά) και μετά θα θυμηθούν και τα μπλογκς για να μην χάνουν ψηφαλάκια. Λένε πρώτα την είδηση στα κανάλια και αναφέρουν και τα μπλογκς για να δείξουν ότι συμβαδίζουν με το πνεύμα των καιρών. Και φυσικά τα αποκλειστικά που χαρίζουν σε ελάχιστα (ευτυχώς) μπλογκς δεν αφορούν ειδήσεις, αλλά βρώμικο πόλεμο και κουτσομπολιά, επειδή δεν θα τους περνούσαν οι εφημερίδες.
Τι σημαίνει με λίγα λόγια αυτό; Ότι σε μια εποχή που τα μπλογκς κερδίζουν κατά κράτος τα παραδοσιακά ΜΜΕ, η επικοινωνία της ΝΔ, σειρά στελεχών της και όλοι ανεξαιρέτως οι βουλευτές της επιλέγουν να στηρίζουν ακόμα τα διαπλεκόμενα μέσα.
Και όποιος διαφωνεί ας έρθει να κάνουμε διάλογο.
Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε μεταξύ άλλων και στις δημοσκοπήσεις. Δεν φταίει το μήνυμα, αλλά αυτοί που έχουν αναλάβει να το περνάνε.
Τελευταίο παράδειγμα; Ήταν τηλεοπτικό σποτ αυτό για το Συνέδριο; Στους «Αδέσμευτους Μπλόγκερς» να έλεγαν να το κάνουν θα το έκαναν καλύτερα και ΔΩΡΕΑΝ. Επειδή φτιάχνονται με αυτό που κάνουν και δεν αποσκοπούν πουθενά Τι έκανε ο Γιώργος Παπανδρέου, όταν στη ΝΔ του Καραμανλή και του Ρουσόπουλου τον θεωρούσαν ακόμα «Γιωργάκη»; Στηρίχτηκε στα μπλογκς. Όλοι το ξέρουμε, μόνο στη ΝΔ συνεχίζουν να το αγνοούν. Σήμερα λοιπόν που τελειώνει ένας κύκλος και αρχίζει ένας άλλος θα μιλήσουμε ξεκάθαρα: Το μεγαλύτερο και σοβαρότερο πρόβλημα του Σαμαρά είναι η ηγετική ομάδα που θα τον πλαισιώσει. Μια δεξαμενή ιδεών που θα κινείται γύρω του και θα του μεταφέρει τον παλμό της κοινωνίας. Άνθρωποι νέοι, χωρίς προσωπικά συμφέροντα, με γνώσεις και σύγχρονη σκέψη. Και κυρίως σε επαφή με τον λαό και δοκιμασμένους όλα αυτά τα χρόνια της συμφοράς για την παράταξη.