27 Ιουλίου 2010

Β.Παπαγεωργόπουλος: η διαδικασία της μετακόμισης των υπηρεσιών του Δήμου στο νέο Δημαρχιακό Μέγαρο (Βασ.Γεωργίου 1Α) εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς.

*** «Μεταφέρθηκε και λειτουργεί ήδη η διεύθυνση Δημοτικής Κατάστασης (Δημοτολόγιο, Μητρώο, Εκλογικά), η Νομική Υπηρεσία, το τμήμα Προμηθειών και Αποθηκών, η Οικονομική Υπηρεσία (Διπλογραφικό, Προϋπολογισμός...
, Εκκαθάριση μισθοδοσίας, εκκαθάριση δαπανών και δημοτική περιουσία) και τρία τμήματα Προσόδων και Ταμειακής Υπηρεσίας (Τμήμα Ελεγχόμενης Στάθμευσης, αδειών χρήσης κοινόχρηστων χώρων και αναγκαστικών μέτρων).
Αυτή τη στιγμή λειτουργούν στο Νέο Δημαρχείο πάνω από 150 θέσεις εργασίας με ΗΥ σε νέο δίκτυο και με νέα τηλέφωνα (έγιναν μέσα σε μία εβδομάδα)

***«Το Ληξιαρχείο ξεκινά την μετακόμισή του στο τέλος της εβδομάδας και θα ολοκληρωθεί εντός λίγων ημερών.

Η μετακίνηση και λειτουργία όλων των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης στο Νέο Δημαρχείο, σχεδιάζεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι 15 Αυγούστου 2010.

Ο σχεδιασμός μετακίνησης προβλέπει να μην υπάρξει κατά το δυνατόν διακοπή στην εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του Δήμου είτε στο Νέο Δημαρχείο είτε στο παλαιό».