«Ως βουλευτής –εξ επιλογής– δεν αντιμετωπίζω ανάλογες καταστάσεις, όμως κατανοώ το «δράμα» συναδέλφων από την επαρχία, οι οποίοι στην ουσία δεν κρίνονται από την ενεργή παρουσία τους στη Βουλή ή από την προσπάθεια για έργο στον νομό, αλλά από την απόδοσή τους στον ρόλο που απαιτεί η τοπική κοινωνία.
Παρουσία: σε κηδείες μετά στεφάνου – γάμους με δώρο αντάξιο της θέσεως, λιτανείες, εκκλησιασμούς με όχι και τόσο διακριτικό οβολό στο παγκάρι, ώστε να θεωρηθεί τσιγκούνης, χοροεσπερίδες μετά λαχνών, πανηγύρια, βαφτίσεις, προσωπικές –κατά χιλιάδες– ευχετήριες κάρτες, τηλεγραφήματα, τηλεφωνήματα. Χριστούγεννα, Πάσχα, ονομαστικές εορτές.
Η νοοτροπία Μαυρογυαλούρου διαθέτει ως Ιανός δύο όψεις: η μία απαιτεί κέρασμα όπου χωριό και καφενείο, η άλλη την κατάθεση των τριάντα βουλευτικών αργυρίων στην πυρά του λαϊκισμού. Ας σπάσουμε λοιπόν, το εκμαγείο του μικροπολιτικού συστήματος δεχόμενοι και τις περικοπές και τις αλήθειες!»
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_08/01/2010_385911ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ κ. (ο Θεός να την κάνει) ΠΙΠΙΛΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΠΑΡΧΙΑ", ΤΟΥΣ "ΕΠΑΡΧΙΩΤΕΣ" ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ
ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΟΙ "ΕΠΑΡΧΙΩΤΕΣ"
ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΟΙ "ΕΠΑΡΧΙΩΤΕΣ"
Σύμφωνα με την κ. (ο Θεός να την κάνει) το κριτήριο θα ΄πρεπε να είναι
το πόσο καλά χορεύουν και γίνονται ρεντίκολο στον κόσμο:
το πόσο καλά χορεύουν και γίνονται ρεντίκολο στον κόσμο:
ΥΓ. Για τους τους "επαρχιώτες" όπως λέει η κ. θα επανέλθουμε...