Η προσπάθεια του ελληνικού εμπορίου για μείωση των τιμών σε πολλά καταναλωτικά αγαθά απεικονίζεται ξεκάθαρα στους πρόσφατους πίνακες των ετήσιων και μηνιαίων μεταβολών του δείκτη τιμών καταναλωτή της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.
Αρνητικά πρόσημα παρατηρούνται στην ένδυση και υπόδηση με μείωση των τιμών της τάξης του -7,5%, στα διαρκή αγαθά και είδη νοικοκυριού (-2,3%), στα είδη διατροφής – λαχανικά και φρούτα (-2%), ενώ πολλά άλλα βασικά αγαθά έχουν σχεδόν μηδενική μεταβολή.
Οι μεγάλες επιβαρύνσεις στον μέσο πληθωρισμό προέρχονται από τα καύσιμα (39%), από τα αλκοολούχα ποτά και τον καπνό (16%-19%), από τα τέλη κυκλοφορίας (29%), από τις μεταφορές (18%), από τα ασφάλιστρα (11%), από την κινητή τηλεφωνία (10%), από λογαριασμούς ΔΕΚΟ (7%), από περίθαλψη (7%), από εστίαση (3,5%), από δίδακτρα (3%) και από άλλα αγαθά και υπηρεσίες (4%).
(πηγή εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ)
Οι καταναλωτές και οι εμπόροι γνωρίζουν πλέον ΕΠΙΣΗΜΑ για το ποιος ευθύνεται για το τερατώδες άλμα του πληθωρισμού. Ξέρουν τι πρέπει να πράξουν στις εκλογές του Νοεμβρίου, όπου σημειωτέον θα έχει επιβληθεί εκ νέου αυξήση της έμμεσης φορολογίας! Παπακωνσταντίνου παραιτήσου!!