* Ετάχθην υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΣΕ με ταυτόχρονη μετεξέλιξή του σ’ ένα «σύγχρονο και υγιή οργανισμό, που να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες σε προσιτές τιμές στους ταξιδιώτες στην Ελλάδα και ειδικότερα στη Θεσσαλία».
* Εξέφρασα την αντίθεσή μου «στο σχέδιο της κυβέρνησης στο πλαίσιο του μνημονίου να αλλάξει βίαια τις σταθερές στη ζωή των εργαζομένων στον ΟΣΕ, να καταργήσει τα μειωμένα εισιτήρια προς άτομα με αναπηρίες, πολύτεκνους και φοιτητές, να καταργήσει δρομολόγια, να απαξιώσει και να πουλήσει αντί πινακίου φακής την περιουσία του οργανισμού. "Είμαι μαζί σας στους αγώνες σας όχι γιατί συμφωνούμε σ’ όλα αλλά επειδή ο σύγχρονος, δημόσιος και «υγιής» ΟΣΕ είναι αναγκαιότητα κι όχι πολυτέλεια για ολόκληρη τη χώρα και πολύ περισσότερο την Θεσσαλία, περιφέρεια με μακρά σιδηροδρομική παράδοση", διαβεβαίωσα.
* Ξεκαθάρισα ότι «δεν είμαι ούτε εμφανίζομαι ως παντογνώστης» και ζήτησα από τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ «να έχουν μαζί μου ανοιχτούς και ειλικρινείς διαύλους επικοινωνίας ώστε να αντιμετωπίζουμε μαζί τα προβλήματα και να δίνουμε από κοινού τις μάχες για την Θεσσαλία και τον δημόσιο σιδηρόδρομο. Οι πολίτες είναι για μένα η πλέον αξιόπιστη, γρήγορη και έγκυρη πηγή ενημέρωσης. Οι πολίτες πρέπει να αποφασίζουν για την ζωή τους, για την Θεσσαλία μας, όχι το μνημόνιο και ο τοποτηρητής του».
* Απέδωσα για ακόμη μια φορά στον υποψήφιο του κυβερνώντος κόμματος κ. Απ. Παπατόλια τον τίτλο του «τοποτηρητή του μνημονίου. "Δεν είναι τυχαίο που δεν είναι σήμερα εδώ μαζί σας. Δεν είναι τυχαίο που αποφεύγει την επαφή με τον απλό πολίτη, τον εργαζόμενο, το συνταξιούχο, τον άνεργο. Δεν είναι τυχαίο ότι δείχνει χαλαρά αντανακλαστικά στα σοβαρά προβλήματα που απασχολούν την Θεσσαλία και τους Θεσσαλούς. Ως τοποτηρητής του μνημονίου ο κ. Παπατόλιας έχει αποστολή να συμβάλλει στην υλοποίηση των σχεδίων της τρόικας και της κυβέρνησης, εν προκειμένω δηλαδή στην απαξίωση και ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία".
* Κατέστησα σαφές ότι «είμαι υπέρ της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Λάρισας – Βόλου και Παλαιοφαρσάλων – Καλαμπάκας, τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με το αεροδρόμιο Αγχιάλου και τις Βιομηχανικές Περιοχές Λάρισας και Αλμυρού, τη νέα χάραξη δρομολογίων με βάση τις ανάγκες της κοινωνίας, τον εκσυγχρονισμό του τροχαίου υλικού του οργανισμού»
* Ξεκαθάρισα ότι «δεν είμαι ούτε εμφανίζομαι ως παντογνώστης» και ζήτησα από τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ «να έχουν μαζί μου ανοιχτούς και ειλικρινείς διαύλους επικοινωνίας ώστε να αντιμετωπίζουμε μαζί τα προβλήματα και να δίνουμε από κοινού τις μάχες για την Θεσσαλία και τον δημόσιο σιδηρόδρομο. Οι πολίτες είναι για μένα η πλέον αξιόπιστη, γρήγορη και έγκυρη πηγή ενημέρωσης. Οι πολίτες πρέπει να αποφασίζουν για την ζωή τους, για την Θεσσαλία μας, όχι το μνημόνιο και ο τοποτηρητής του».
* Απέδωσα για ακόμη μια φορά στον υποψήφιο του κυβερνώντος κόμματος κ. Απ. Παπατόλια τον τίτλο του «τοποτηρητή του μνημονίου. "Δεν είναι τυχαίο που δεν είναι σήμερα εδώ μαζί σας. Δεν είναι τυχαίο που αποφεύγει την επαφή με τον απλό πολίτη, τον εργαζόμενο, το συνταξιούχο, τον άνεργο. Δεν είναι τυχαίο ότι δείχνει χαλαρά αντανακλαστικά στα σοβαρά προβλήματα που απασχολούν την Θεσσαλία και τους Θεσσαλούς. Ως τοποτηρητής του μνημονίου ο κ. Παπατόλιας έχει αποστολή να συμβάλλει στην υλοποίηση των σχεδίων της τρόικας και της κυβέρνησης, εν προκειμένω δηλαδή στην απαξίωση και ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία".
* Κατέστησα σαφές ότι «είμαι υπέρ της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Λάρισας – Βόλου και Παλαιοφαρσάλων – Καλαμπάκας, τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με το αεροδρόμιο Αγχιάλου και τις Βιομηχανικές Περιοχές Λάρισας και Αλμυρού, τη νέα χάραξη δρομολογίων με βάση τις ανάγκες της κοινωνίας, τον εκσυγχρονισμό του τροχαίου υλικού του οργανισμού»