Με κάθε πρόταση του κυρίου Παπατόλια για τον τουρισμό (πρόσφατα μάζεψε τους τουριστικούς φορείς της Θεσσαλίας και τους ανακοίνωσε ρητορικές προτάσεις έκθεσης ιδεών), μια αεροπορική εταιρία φεύγει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εταιρία Ryanair.
Οι περισσότεροι από 52000 άνθρωποι που έφτασαν στη Μαγνησία, το 8μηνο που διήρκεσε η σύμβαση της εταιρίας με τη ΝΑΜ, δεν αποτέλεσαν ισχυρό κίνητρο ώστε ο κ Παπατόλιας να κινηθεί άμεσα και ουσιαστικά ώστε να υπερασπιστεί και διασφαλίσει υγιείς και συμφέρουσες οικονομικές προοπτικές για τον τουρισμό στον Βόλο.
Εάν οι προγραμματικές δηλώσεις του κ Παπατόλια συνοδεύονται και από τέτοιου είδους πλήγματα στην τοπική οικονομία προεκλογικά, ας συλλογιστούμε πόσο αβέβαιο θα καταστεί το τουριστικό μέλλον της περιοχής μετεκλογικά.
Στην τοπική κοινωνία οφείλουμε να διασφαλίζουμε τις ωφέλιμες οικονομικές συναλλαγές, τις συμφέρουσες για την τουριστική ανάπτυξη και να μη στερούμαστε επιχειρημάτων και αγώνων, όταν η τοπική οικονομία δέχεται πλήγματα.
Οι μέρες είναι δύσκολες και ίσως ακολουθήσουν και δυσκολότερες, έχουμε ανάγκη από πολιτικούς που μπορούν να προφυλάξουν και να διασφαλίσουν το μέλλον μας και οι προβληματισμοί-αγώνες των οποίων να μην έπονται των εξελίξεων, όταν είναι δηλαδή αργά..
Εάν οι προγραμματικές δηλώσεις του κ Παπατόλια συνοδεύονται και από τέτοιου είδους πλήγματα στην τοπική οικονομία προεκλογικά, ας συλλογιστούμε πόσο αβέβαιο θα καταστεί το τουριστικό μέλλον της περιοχής μετεκλογικά.
Στην τοπική κοινωνία οφείλουμε να διασφαλίζουμε τις ωφέλιμες οικονομικές συναλλαγές, τις συμφέρουσες για την τουριστική ανάπτυξη και να μη στερούμαστε επιχειρημάτων και αγώνων, όταν η τοπική οικονομία δέχεται πλήγματα.
Οι μέρες είναι δύσκολες και ίσως ακολουθήσουν και δυσκολότερες, έχουμε ανάγκη από πολιτικούς που μπορούν να προφυλάξουν και να διασφαλίσουν το μέλλον μας και οι προβληματισμοί-αγώνες των οποίων να μην έπονται των εξελίξεων, όταν είναι δηλαδή αργά..