09 Οκτωβρίου 2010

Τώρα ανακάλυψαν και "μερική" υποβολή σχεδίων πτήσεων....

Χθές πραγματοποιήθηκε στο ΕΛΙΑΜΕΠ η εκδήλωση "Ελληνοτουρκικές σχέσεις: σημερινή κατάσταση, μελλοντικές προοπτικές".
Ομιλητές:
Δρ. Ιμπραΐμ Καλίν, Σύμβουλος του Πρωθυπουργού της Τουρκίας, Άγκυρα
κ. Πωλίνα Λάμψα, Γραμματέας Διεθνών Σχέσεων ΠΑ.ΣΟ.Κ
Δρ. Θάνος Ντόκος, Γενικός Διευθυντής του ΕΛΙΑΜΕΠ
κ. Ομέρ Τσελίκ, Αντιπρόεδρος του ΑΚΡ και επικεφαλής του τομέα Διεθνών Σχέσεων του κόμματος, Άγκυρα
:
Διαβάστε τι δήλωσε ο Γ.Δ του ΕΛΙΑΜΕΠ Θ. Ντόκος, σύμφωνα με το άρθρο του ΑΠΕ: "Ημερίδα ΕΛΙΑΜΕΠ για το μέλλον των ελληνοτουρκικών σχέσεων"
Ο Γ.Δ. του ΕΛΙΑΜΕΠ Θ. Ντόκος υπενθύμισε προτάσεις για “μερική” υποβολή σχεδίων πτήσεων, για την επίλυση του θέματος των παραβάσεων του FIR, για μια πτήση το χρόνο, ως προς τις παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου, για την τήρηση του πνεύματος και όχι μόνον του γράμματος στο θέμα της αβλαβούς διέλευσης και πρότεινε την απομάκρυνση του αποβατικού στόλου του Αιγαίου στη Μαύρη Θάλασσα....
Σχόλιο:
Τι άλλο θα ακούσουμε...
Έλεος, τι πάει να πει “μερική” υποβολή σχεδίων πτήσεων και μια πτήση τον χρόνο;
Στο σημείο αυτό και για να καταλάβουμε τι εννοεί ο "ποιητής", σας παραπέμπουμε σε άρθρου του κ. Ντόκου στην Καθημερινή (1 Σεπ.2010) με τίτλο: "Κινητικότητα στις ελληνοτουρκικές σχέσεις;"
"Θα πρέπει να είμαστε, όμως, έτοιμοι να δοκιμάσουμε τις πραγματικές προθέσεις του κ. Ερντογάν, καταθέτοντας ιδέες και πρωτοβουλίες που θα μείωναν τις πηγές έντασης ανάμεσα στις δύο χώρες.
Ένα ζήτημα που προκαλεί καθημερινές τριβές και εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους -ακόμη και πρόκλησης θερμού επεισοδίου- είναι η είσοδος τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών στο FIR Αθηνών, χωρίς την υποβολή σχεδίων πτήσης, που καταλήγει σε αναχαίτιση από ελληνικά αεροσκάφη και συχνές αερομαχίες. Το πρόβλημα θα μπορούσε να επιλυθεί με «λειτουργικό» τρόπο, χωρίς να επηρεαστούν στο ελάχιστο τα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα, μέσω της υποβολής μερικού σχεδίου πτήσης από τουρκικής πλευράς στο νατοϊκό αεροπορικό στρατηγείο στη Νάπολη (ιδέα που είχε συζητηθεί στη δεκαετία του 1990 και είχε απορριφθεί από ελληνικής πλευράς). Έτσι, η ελληνική Πολεμική Αεροπορία θα απαλλαγεί από ένα καθημερινό άχθος και θα μπορέσει να επιτελέσει πιο αποτελεσματικά μια αποστολή στην οποία, λόγω τεχνολογίας και πολιτικών και οικονομικών ιδιαιτεροτήτων της ελληνοτουρκικής αντιπαράθεσης, έχει βαρύνοντα ρόλο: την αποτροπή τυχόν «κακών σκέψεων» εκ μέρους της γείτονος."
Στα συγκεκριμένα θέματα κ . Ντόκο δεν υπάρχει "ολίγον έγκυος", δεν υπάρχει μερική υποβολή..
Δεν υπάρχει λειτουργικός τρόπος, υπάρχει ο ορθός, προβλεπόμενος και καθορισμένος τρόπος-διαδικασία υποβολής σχεδίων πτήσεως.
Το ΝΑΤΟ δεν είναι ούτε επιδιαιτητής, ούτε αρμόδιος οργανισμός να ασχολείται με σχέδια πτήσης.
Αυτή είναι δουλειά άλλων φορέων και οργανισμών.
Υπάρχουν θεσμοθετημένες διαδικασίες συμφωνίες και συμβάσεις, που προβλέπονται από τον αρμόδιο οργανισμό International Civil Aviation Organization (ICAO).
Να ξεκαθαρίσουμε και κάτι που θεωρούμε ιδιαίτερα σοβαρό το σχέδιο πτήσης, εξ ορισμού, είναι διεθνές εξ ου και ο τίτλος του: "Ιnternational Flight Plan". Δεν είναι διμερές μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας...
Οτιδήποτε άλλο είναι "αμπελοφιλοσοφίες" και δείχνουν προχειρότητα στον τρόπο αντιμετώπισης τόσο σοβαρών εθνικών θεμάτων....