ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 14.02.2010
Τώρα (η Ελλάδα) μοιάζει, όχι απλώς να έχει χάσει αυτό το κεφάλαιο, αλλά να έχει αποκτήσει το χειρότερο brand name για μια ευρωπαϊκή χώρα. Όταν ο πρωθυπουργός της χώρας παραδέχεται εν μέσω συμβουλίου κορυφής της Ε.Ε. πως είναι «η πλέον διεφθαρμένη χώρα» και σωρεία εκπροσώπων άλλων χωρών αποδύονται σε εκστρατείες για να πείσουν ότι «δεν είναι σαν την Ελλάδα», αυτό σημαίνει ότι το brand της χώρας μας έχει φθαρεί απελπιστικά.
Ισως αυτή να αποδειχθεί μακροπρόθεσμα και η μεγαλύτερη ζημία που έχει πάθει η Ελλάδα από αυτή την κρίση, καθώς έχει γίνει αντικείμενο αρνητικών συζητήσεων ανάμεσα σε απλούς πολίτες σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Είπαμε, μπορεί να είναι άδικα ή κακόβουλα όσα έχουν ακουστεί ή γραφεί για την Ελλάδα, είναι όμως πια μέρος της διεθνούς της εικόνας. Και θα χρειασθεί πάρα πολλή δουλειά για να την αλλάξουμε.