05 Νοεμβρίου 2010

Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑ


Της ΠΑΣΧΑΛΙΝΑΣ ΚΑΛΑΓΙΑ ΚΑΡΑΜΑΛΑΚΟΥ
τ. Αντιδημάρχου
Υπ. Δημοτικής Συμβούλου
MΑΣ ΕΝΩΝΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Ο Πειραιάς την Κυριακή ψηφίζει για το μέλλον του. Ο κυβερνητικός υποψήφιος Γιάννης Μίχας αποτελεί συνέχεια της δημοτικής αρχής που οδήγησε σε αδιέξοδο την πόλη.Επιμελώς το αποκρύπτει, όπως αποκρύπτει και την κρυφή του ατζέντα που περιλαμβάνει ακόμα και την ιδιωτικοποίηση της καθαριότητας.

Ο Πειραιάς όμως έχει τη δυνατότητα να κάνει μία άλλη επιλογή, να στείλει ένα μήνυμα ανατροπής στηρίζοντας το συνδυασμό ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ και τον Βασίλη Μιχαλολιάκο.

Είναι μία επιλογή ελπίδας και προοπτικής.

Δίνει ελπίδα για μία ανθρώπινη πόλη, μία πόλη κοινωνικής αλληλεγγύης, μία πόλη για να ζεις.

Δίνει προοπτική για τον Πειραιά της ανάπτυξης και των έργων, τον Πειραιά που θα διεκδικεί, θα βάζει στόχους και θα τους υλοποιεί.

Σε αυτή την προσπάθεια συμμετέχω και εγώ με τη δύναμη που μου δίνει η αγάπη των πολιτών του Πειραιά. Με τις ιδέες και τις προτάσεις μου.

Με πολύτιμα εφόδια τη γνώση των προβλημάτων της πόλης μου, τα έργα και τις πράξεις μου αλλά και τη συνέπειά μου.

Την Κυριακή οι πολίτες του Πειραιά στέλνουν το δικό τους μήνυμα.

Για όλα όσα τους πληγώνουν, σε όλους αυτούς που αδίκησαν και υποβάθμισαν τον Πειραιά.

Στέλνουν όμως μήνυμα στήριξης και εμπιστοσύνης στην ελπίδα που εκφράζει ο συνδυασμό μας ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ.

Το μήνυμα αυτό θα είναι πιο δυνατό από ποτέ.

Πρέπει να είναι το πιο δυνατό.

Με πίστη, χαμόγελο και αισιοδοξία δίνουμε μαζί αυτή τη μάχη και την κερδίζουμε.Ζητώ τον έναν σταυρό από όλους τους Δημότες του Πειραιά.