25 Νοεμβρίου 2010

Βορίδης: Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις της Μπακογιάννη

Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ, κ. Μάκης Βορίδης σχολίασε τη Δημοκρατική Συμμαχία στο Βήμα fm 99.5. Eίπε για τις ιδέες και τις θέσεις της Ντόρας Μπακογιάννη: «Όσες έχω ακούσει είναι σε μια κατεύθυνση που εγώ βρίσκω, καταρχήν, ενδιαφέρουσα, δηλαδή είναι κυρίως προτάσεις περιορισμού του μεγάλου δημοσίου και εκσυγχρονισμού ή εξορθολογισμού της δημόσιας διοίκησης».

Αν και δήλωσε ότι η κ. Μπακογιάννη, προέρχόμενη από πολιτική οικογένεια κι έχοντας υπάρξει κεντρικό πολιτικό πρόσωπο τόσα χρόνια, έχει φίλους στην ευρύτερη κεντροδεξιά που δεν αποκλείεται να την ακολουθήσουν, έσπευσε να διαχωρίσει τη θέση του:

«Εγώ δεν είμαι φίλος της κας Μπακογιάννη, δεν προερχόμαστε από την ίδια, αν θέλετε, πολιτική μήτρα, ούτε έχουμε γεννηθεί από την ίδια πολιτική διαδικασία, ούτε έχουμε κάποια ιδιαίτερη σχέση. Το γεγονός ότι έχουμε κάποιες συμφωνίες σε κάποια επιμέρους ζητήματα είναι, σαν να μου λέτε ότι είμαι ΠΑΣΟΚ γιατί ψήφισα κανένα - δυο νομοσχέδια. Υπάρχουν άνθρωποι όμως, κακά τα ψέματα, οι οποίοι είχαν κοινή πορεία σε όλα αυτά τα χρόνια με την κα Μπακογιάννη. Υποθέτω λοιπόν, γιατί σε αυτούς αναφέρομαι, οι οποίοι σήμερα, εφόσον μιλήσατε για πολιτικά πρόσωπα, προφανώς είναι βουλευτές της Ν.Δ. ή είναι στελέχη της Ν.Δ., σε ένα ορισμένο επίπεδο λοιπόν θεωρώ ότι ναι κάποιοι άνθρωποι προφανώς θα ενδιαφερθούν».