31 Δεκεμβρίου 2010

Πραίτωρ Αικατερίνη

21 Δεκεμβρίου 2010

Τόπος : Βουλή

Τον λόγο παίρνει ο βουλευτής του πασόκ
από την Α' Θεσσαλονίκης, Θωμάς Ρομπόπουλος.
Μεταξύ άλλων λέει :

Θέλω να είμαι μέλος μιας Κοινοβουλευτικής Ομάδας
που έχει λόγο και φωνή.
Διαφορετικά, είναι σαν να παίζω ποδόσφαιρο
σε μια ομάδα και δεν μου επιτρέπεται
να ακουμπήσω την μπάλα.
Λέω στον προπονητή μου:
«Να σουτάρω γνωρίζω, να κάνω παιχνίδι γνωρίζω,
να δίνω πάσες ξέρω».
Μου λέει: «Όχι, εσύ πρέπει να τρέχεις μέσα στο γήπεδο μόνο.
Δεν χρειάζεται να ακουμπάς την μπάλα».
Του λέω: «Μα, ο κόσμος με έστειλε εδώ να παίξω μπάλα.
Είναι στην κερκίδα και με παρακολουθεί
και θα τον απογοητεύσω».
Μου απαντά: «Δεν πειράζει, τρέχα».

Προσπαθώ να επικοινωνήσω με τον Πρόεδρο.
Έχω ζητήσει ραντεβού μαζί του από
την προηγούμενη εβδομάδα.
Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν επικοινώνησε μαζί μου.

Συνειδησιακά, αλλά και τεχνοκρατικά,
δεν μπορώ να δεχθώ τη μείωση
των μισθών των χαμηλόμισθων
και την περικοπή των συντάξεων
των χαμηλοσυνταξιούχων.

Δεν μπορώ να δεχθώ την αναίτια ασφυξία
στην αγορά που την επιβάλλουν οι τράπεζες,
μια κρίση η οποία έχει οδηγήσει στο κλείσιμο
πάρα πολλών επιχειρήσεων,
στη δημιουργία πάρα πολλών ανέργων.

Είμαι στην πραγματική οικονομία και
βλέπω καθημερινά ανθρώπους που έχασαν
την εργασία τους να επιστρέφουν σπίτι τους
και να μην μπορούν να δικαιολογήσουν
στην οικογένεια τους γιατί έχασαν τη δουλειά τους.
Ήταν σωστοί. Τους λένε οι επιχειρηματίες «δεν έχει δουλειά».
Είναι σαν χαμένοι. Είναι πάρα πολύ σκληρό.

Ξέρετε τι είναι να έχει προγραμματίσει κανείς
τη ζωή του, να έχει βάλει υποχρεώσεις δανείων
και τώρα να μη μπορεί να τις πληρώσει,
όχι γιατί έπαιξε τα χρήματα του στο καζίνο,
αλλά γιατί του μείωσαν το μισθό του
ή απέλυσαν αυτόν ή τη γυναίκα του ή το παιδί του;

Ψηφίσαμε πρόσφατα ένα νομοσχέδιο
για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά
και έχω πολλές καταγγελίες από πολίτες
ότι οι τράπεζες δεν ανταποκρίνονται
στις υποχρεώσεις τους.

Ακριβώς πίσω του κάθεται η Kathrin !!!


Νομίζει ότι δεν ακούει καλά, δεν είναι ο συνηθισμένος
χείμαρρος πολιτικού λόγου του Παναή
που ακόμα ηχεί στα αυτιά της.

Ποιος είναι αυτός που τολμάει να λέει τέτοια πράγματα ;

Πως βρέθηκα εγώ να κάθομαι πίσω του ;

Φτου
σκουληκομυρμηγκότρυπα !

Είμαι και μέσα στο κάδρο !

Δεν της έχουν μείνει πολλές επιλογές,
κάτι πρέπει να κάνει για να μην στιγματιστεί
και θεωρηθεί ότι ενστερνίζεται αυτά τα κακά λόγια.

Και το παίρνει απόφαση ...

Θα ρίξει το θανατηφόρο βλέμμα,
το βλέμμα της κόμπρας,
το πραιτοριανό !

Παίρνει μια βαθιά ανάσα και το εξαπολύει ...


Δεν πρέπει να κοιμήθηκε
ο Ρομπόπουλος εκείνο το βράδυ ...

Καλή χρονιά να έχουμε, καλά να περάσετε
και προσοχή στους πραίτορες !

Εμείς θα τα πούμε από Τρίτη γιατί τη Δευτέρα
θα είναι εορταστική η ανάρτηση !

Να είστε καλά !

korinthix.blogspot.com