14 Ιανουαρίου 2011

Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ

Όταν γράφω κάτι πάντοτε το διπλοτριπλοτσεκάρω.Πριν από 6 μήνες γνωστός μου είπε ότι τελικά στο δημόσιο και στα υπόλοιπα ταμεία ,οι μισθοί και οι συντάξεις θα φτάσουν στο επίπεδο των 800-1000 ΕΥΡΩ περίπου για όλους κατά μέσο όρο.
Δεν του έδωσα σημασία,λέγοντάς του ότι αυτά τα πράγματα δεν γίνονται.
Μετά 3 μήνες, συνάδελφος μου ΠΑΣΟΚΟΣ του κερατά,μου είπε το ίδιο σενάριο,αφού θα προηγηθεί ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ.
Σήμερα μιλώντας με υπάλληλο της Εθνικής τράπεζας,συνδικαλιστή της ΠΑΣΚΕ,μου επανέλαβε την ίδια ιστορία και μάλιστα με κοίταξε έκπληκτος,λέγοντας μου,ότι και οι πέτρες το ξέρουν.
Απ ότι φαίνεται η ιστορία εκεί θα καταλήξει,απλώς το πάνε λάου-λάου.
Τώρα η ιστορία με την ΝΕΟΓΑΛ,και την μείωση των μισθών,φαίνεται ότι θα γίνει ΤΣΟΥΝΑΜΙ που θα πάρει ΑΜΠΑΡΙΖΑ όλες τις ιδιωτικές επιχειρήσεις και εταιρείες. Μεγάλη Εταιρεία που ειδικεύεται στις ΤΗΛΕΠΩΛΗΣΕΙΣ και διαφημίζεται σε όλα τα Μ.Μ.Ε.,ανακοίνωσε στο προσωπικό της ότι για να μη απολύσει 25 υπαλλήλους,θα προβεί σε περικοπή 12,5% των μισθών των.
Σημειωτέον ότι αντί για 1.000.000 ,η εταιρεία θα έχει 800.000 κέρδη.
Αναμένεται θύελλα μειώσεων εκτός από τα λουκέτα.
ΑΝ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΣΤΗΝ ΤΥΝΗΣΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ.