06 Ιανουαρίου 2011

Απάτη τα "μαγικά" βραχιολάκια του Γεωργίου Ανδρέα Παπανδρέου... για τέτοιο βλάκα μιλάμε!!! Τα αποσύρουν-αποζημιώνουν όσους τ αγόρασαν στην Αυστραλία!

Μια εντυπωσιακή εξέλιξη έχουμε στο θέμα που έχουμε αναδείξει από εδώ και δείχνει την ανισορροπία του ανθρώπου που κυβερνάει μια ολόκληρη χώρα σε μια από τις σημαντικότερε στιγμές της ιστορίας της: του Γιωργάκη Παπανδρέου που νομίζει ότι ένα λουράκι μπορεί να τον βοηθήσει να πάρει τις σωστές αποφάσεις κ.λπ παπαριές όπως έχουμε αναφέρει εδώ και εδώ:

«Στην έκδοση ανακοίνωσης, μέσω της οποίας παραδέχεται πως τα “μαγικά” βραχιολάκια, που φέρουν αυτοκόλλητα ολογράμματος και “ενισχύουν” τον οργανισμό με δύναμη, μεγαλύτερη ισορροπία και ευλυγισία, δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα, αναγκάστηκε να προχωρήσει η εταιρεία παραγωγής τους, PowerBalance, στην Αυστραλία, προς έκπληξη... κανενός!

Δεν υπάρχει κανένα επίσημο και αξιόπιστο επιστημονικό στοιχείο, που να αποδεικνύει τους ισχυρισμούς μας, ότι τα βραχιολάκια παραγωγής μας, κάνουν όσους τα φορούν, πιο δυνατούς, ευκίνητους και με μεγαλύτερη ισορροπία. Κατά συνέπεια, αποφασίσαμε να αποσύρουμε τα παραπλανητικά προϊόντα από την αγορά, παρέχοντας σε όποιον θεωρεί ότι εξαπατήθηκε, αποζημίωση.

Προϋπόθεση για την αποζημίωση, είναι αφενός να καταθέσετε το αίτημά σας μέχρι τις 30 Ιουνίου και αφετέρου να παραδώσετε πίσω το αυθεντικό προϊόν, μαζί με την απόδειξη αγοράς και το πιστοποιητικό γνησιότητας, που το συνόδευε”, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Σημειώνεται, πως τα περί ου ο λόγος βραχιολάκια έγιναν ανάρπαστα το τελευταίο διάστημα, μεταξύ άλλων, και λόγω της προώθησής τους από σημαντικούς παράγοντες του αθλητισμού, που εμφανίζονταν στους εκάστοτε αγωνιστικούς χώρους κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, φορώντας τα.

Ακόμη, δεν ήταν λίγες οι εταιρείες, που προχώρησαν στην κατασκευή παρόμοιων “κοσμημάτων”, με τις ίδιες περίπου “μαγικές” ιδιότητες.

Η PowerBalance βρέθηκε στο κέντρο ενός “κυκλώνα” κατηγοριών, από ευρωπαϊκές οργανώσεις καταναλωτών, που αμφισβητούσαν τους ισχυρισμούς της εταιρείας – και όπως αποδείχθηκε, όχι αβάσιμα- με αποτέλεσμα, να υποχρεωθεί να εκδώσει την απολογητική ανακοίνωση, μέσω της οποίας παραδέχτηκε την εξαπάτηση των καταναλωτών.






http://www.cosmo.gr/News/Australia/303880.html