Περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης της σύμβασης μεταξύ Δημοσίου και της εταιρίας «Αττική Οδός», ζητά η Εισαγγελία Εφετών από τον αρμόδιο Εισαγγελέα Πρωτοδικών, που διενήργησε πολύμηνη έρευνα για το θέμα (ΣΣ. Απορώ τι "ερευνούσε" επί 20 μήνες ο καραγκιόζης όταν όπως θα δείτε σε επόμενη ανάρτηση μέσα σε 5 λεπτά μπορείς να καταταλάβεις ότι ο Μπόμπολας έχει βγάλει ήδη και με το παραπάνω όσα έβαλε!!).
Η Εισαγγελία Εφετών φαίνεται να διαφωνεί με την άποψη του Εισαγγελέα Πρωτοδικών, που ζήτησε την έγκριση της, προκειμένου να θέσει τη δικογραφία για την εν λόγω σύμβαση στο αρχείο, κρίνοντας ότι δεν προκύπτουν ενδείξεις για διάπραξη αδικημάτων σε βάρος του Δημοσίου ή στοιχεία για βλαπτικούς όρους στα συμφέροντα του Δημοσίου.
Ο Εισαγγελέας Εφετών, Γ. Χαλιάσος, που παρέλαβε όλα τα στοιχεία της πολύμηνης έρευνας για την υπόθεση του πρωτοδίκη συναδέλφου του (ΣΣ. Πείτε μας ντε πως λέγεται ο καραγκιόζης που έκανε την έρευνα!), ώστε να επικυρώσει την αρχειοθέτηση της δικογραφίας, δεν σχημάτισε την ίδια άποψη με τον διενεργούντα την έρευνα και επέστρεψε στην οδό Ευελπίδων την υπόθεση, με την εντολή να διενεργηθεί περαιτέρω έρευνα, να εξεταστούν και άλλοι μάρτυρες και να συλλεχθούν επιπλέον στοιχεία. Με την κίνηση αυτή η Εισαγγελία Εφετών ουσιαστικά θεωρεί πως από την 20μηνη έρευνα δεν απαντήθηκαν τα ερωτήματα που είχαν τεθεί με την παραγγελία του τότε Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδά προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών, για τη διερεύνηση της επίμαχης σύμβασης και τα θέματα του κόστους της, αλλά και της επιστροφής της εκμετάλλευσης του έργου στο Δημόσιο.
Η παραγγελία του κ. Σανιδά, στις 2 Ιουνίου 2009, αφορούσε, μεταξύ άλλων, τη διερεύνηση της υπόθεσης προκειμένου να εντοπιστεί αν ήταν, ή όχι, βλαπτικοί οι όροι της για τα συμφέροντα του Δημοσίου και έθετε συγκεκριμένα ερωτήματα, όπως τον τρόπο με τον οποίο υπολογίστηκε ο χρόνος εκμετάλλευσης του έργου από την εταιρία και με βάση ποιους συσχετισμούς (π.χ. διελεύσεις αυτοκινήτων κλπ). Επιπλέον, τις προβλέψεις της σύμβασης στις περιπτώσεις που οι διελεύσεις είναι λιγότερες από τις υπολογισμένες και στις περιπτώσεις, που είναι πολύ περισσότερες. Επίσης, αν έχει καλυφθεί, με βάση τις διελεύσεις αυτοκινήτων, το προς είσπραξη ποσό που έχει προϋπολογιστεί για την εταιρία και επομένως αν θα πρέπει να παραδοθεί στο Δημόσιο η Αττική Οδός άμεσα ή σε ποιο χρόνο. (ΣΣ. Ο Σανιδάς δεν ζήτησε τυχαία να διερευνηθεί αυτό το τελευταίο, δηλ. αν η εταιρία έχει ήδη εισπράξει τα χρήματα που έβαλε και πρέπει να παραδώσει την εκμετάλλευση του έργου στο δημόσιο!!! Θα δείτε σε λίγο...)
Τέλος, ζητούσε να εντοπιστεί αν υφίσταται θέμα ζημίας του Δημοσίου από τη χρήση και συνέχιση της εκμετάλλευσης της Αττικής Οδού από την κατασκευάστρια εταιρία.
Ο Εισαγγελέας Εφετών, Γ. Χαλιάσος, που παρέλαβε όλα τα στοιχεία της πολύμηνης έρευνας για την υπόθεση του πρωτοδίκη συναδέλφου του (ΣΣ. Πείτε μας ντε πως λέγεται ο καραγκιόζης που έκανε την έρευνα!), ώστε να επικυρώσει την αρχειοθέτηση της δικογραφίας, δεν σχημάτισε την ίδια άποψη με τον διενεργούντα την έρευνα και επέστρεψε στην οδό Ευελπίδων την υπόθεση, με την εντολή να διενεργηθεί περαιτέρω έρευνα, να εξεταστούν και άλλοι μάρτυρες και να συλλεχθούν επιπλέον στοιχεία. Με την κίνηση αυτή η Εισαγγελία Εφετών ουσιαστικά θεωρεί πως από την 20μηνη έρευνα δεν απαντήθηκαν τα ερωτήματα που είχαν τεθεί με την παραγγελία του τότε Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδά προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών, για τη διερεύνηση της επίμαχης σύμβασης και τα θέματα του κόστους της, αλλά και της επιστροφής της εκμετάλλευσης του έργου στο Δημόσιο.
Η παραγγελία του κ. Σανιδά, στις 2 Ιουνίου 2009, αφορούσε, μεταξύ άλλων, τη διερεύνηση της υπόθεσης προκειμένου να εντοπιστεί αν ήταν, ή όχι, βλαπτικοί οι όροι της για τα συμφέροντα του Δημοσίου και έθετε συγκεκριμένα ερωτήματα, όπως τον τρόπο με τον οποίο υπολογίστηκε ο χρόνος εκμετάλλευσης του έργου από την εταιρία και με βάση ποιους συσχετισμούς (π.χ. διελεύσεις αυτοκινήτων κλπ). Επιπλέον, τις προβλέψεις της σύμβασης στις περιπτώσεις που οι διελεύσεις είναι λιγότερες από τις υπολογισμένες και στις περιπτώσεις, που είναι πολύ περισσότερες. Επίσης, αν έχει καλυφθεί, με βάση τις διελεύσεις αυτοκινήτων, το προς είσπραξη ποσό που έχει προϋπολογιστεί για την εταιρία και επομένως αν θα πρέπει να παραδοθεί στο Δημόσιο η Αττική Οδός άμεσα ή σε ποιο χρόνο. (ΣΣ. Ο Σανιδάς δεν ζήτησε τυχαία να διερευνηθεί αυτό το τελευταίο, δηλ. αν η εταιρία έχει ήδη εισπράξει τα χρήματα που έβαλε και πρέπει να παραδώσει την εκμετάλλευση του έργου στο δημόσιο!!! Θα δείτε σε λίγο...)
Τέλος, ζητούσε να εντοπιστεί αν υφίσταται θέμα ζημίας του Δημοσίου από τη χρήση και συνέχιση της εκμετάλλευσης της Αττικής Οδού από την κατασκευάστρια εταιρία.