01 Φεβρουαρίου 2011

Τελευταία ντρίπλα του σύντρόφου του ΓΑΠ, Mubarak: "Δεν θα είμαι υποψήφιος αλλά θα μείνω για να διασφαλίσω την ομαλή διεξαγωγή των εκλογών"

Σας μιλώ σε μία δύσκολη ώρα. Η χώρα μας κινδυνεύει να μας βυθίσει στο χάος. Οι διαδηλώσεις ελέγχονται από πολιτικές δυνάμεις που θέλουν να αποσταθεροποιήσουν τη χώρα και να προκαλέσουν λεηλασίες και καταστροφές.Η πλειοψηφία των Αιγύπτιων αγωνιά και ανησυχεί για το μέλλον των οικογενειών και της χώρας. Εχουμε να διαλέξουμε ανάμεσα στο χάος και την ειρήνη και τη σταθερότητα.

Συμπατριώτες μου, μόλις πριν λίγες μέρες όρισα μια νέα κυβέρνηση. Η οποία θα προωθήσει μεταρρυθμίσεις και αλλαγές. Κάποιες από τις δυνάμεις της αντιπολίτευσης όμως μας γύρισαν την πλάτη. Προτεραιότητα και υποχρέωσή μου αυτήν την ώρα είναι να επαναφέρω τη σταθερότητα.

Δηλώνω ότι δεν έχω πρόθεση να συμμετάσχω στις επόμενες εκλογές. Εδωσα όλη μου τη ζωή για την πατρίδα. Δεν θα συνεχίσω. Θα διασφαλίσω την ομαλή διεξαγωγή εκλογών σε λίγους μήνες. Θα προχωρήσουμε σε συνταγματικές αλλαγές που θα εξασφαλίζουν τη συμμετοχή όλων των κομμάτων στις προεδρικές εκλογές.

Ζητάω από τις δυνάμεις ασφαλείας να εντοπίσουν και να συλλάβουν όλους εκείνους που προκαλούν καταστροφές και λεηλασίες τις τελευταίες ημέρες.Θα ξεπεράσουμε μαζί την κρίση και θα προχωρήσουμε μαζί στο μέλλον.Αυτή είναι η πατρίδα μου, η κοινή μας πατρίδα. Αυτήν υπερασπίστηκα πάντοτε και σε αυτήν θα πεθάνω.Ο θεός να είναι μαζί σας.

PREZA TV