Αξίωμα 1: Οι λαοί έχουν το δικαίωμα της αυτοδιαχείρισης.
Τεκμηριώθηκε επαρκώς στην οικουμενική διακήρυξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
Αξίωμα 2: Ο κόσμος σήμερα είναι ένας κόσμος με κράτη και σύνορα.
Απλή παρατήρηση.Τεκμηριώθηκε επαρκώς στην οικουμενική διακήρυξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
Αξίωμα 2: Ο κόσμος σήμερα είναι ένας κόσμος με κράτη και σύνορα.
Αξίωμα 3: Η λέξη πατρίδα, προέρχεται από το "Πατρώα γή" και συμπεριλαμβάνει δικαίωμα ιδιοκτησίας επι της γής και μέχρι των εθνικών συνόρων, διεθνώς αναγνωρισμένων μεταξύ των λαών.
Είναι γνωστή η γνώμη των αντιεξουσιαστών και των "αριστερών" ότι η γή ανήκει στους ανθρώπους και το αιγαίο στα ψάρια του. Αυτά συνέβαιναν μέχρι να εμφανιστεί στη γη ο άνθρωπος. Μόλις εμφανίστηκε, έψαξε να βρει σπηλιά για να προστατευτεί από το κρύο και τα θηρία. Αν η σπηλιά είχε φυσική ζέστη και του άρεσε, και το ποταμάκι έρεε σε κοντινή απόσταση και τα μαμούθ περνούσανε σε μονοπάτι που εύκολα τα σκότωνες, η σπηλιά του άρεσε. Και αν τύχαινε να έρθει άλλος άνθρωπος να μπει στη σπηλιά, ο προκάτοχος θα του άνοιγε το κεφάλι με το ρόπαλο, ή τουλάχιστον θα προσπαθούσε. Ο άνθρωπος έκανε κάτι απολύτως φυσιολογικό που ήταν στη φύση του, το δικαίωμα της ιδιοκτησίας, που παρατηρείται σε όλα τα ζώα του ζωϊκού βασιλείου. Είναι γνωστό ότι όλα τα ζώα σημαδεύουν την περιοχή τους. Εκτός ίσως από τα πρόβατα. Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο όπως όλα τα άλλα. Μόλις βρεθεί ο πρώτος άνθρωπος που δε θα τρώει, δε θα αφοδεύει και δε θα κοιμάται, η παρούσα μαθηματική ανάλυση θα καταστεί άκυρη. Αυτό που τον κάνει διαφορετικό από τα υπόλοιπα ζώα είναι η λογική και η συνείδηση. Η λογική μπορεί να επέμβει και να διαμορφώσει τη συνείδηση, αλλά τα ζωώδη ένστικτα παραμένουν και θα πρέπει να αναγνωριστούν, αλλιώς εθελοτυφλούμε. Ενα τέτοιο ένστικτο είναι η αίσθηση του σπιτιού και ένα αυτό της ασφάλειας. Οι άνθρωποι, γρήγορα διαπίστωσαν ότι όταν εργάζονταν ομαδικά, πετυχαίνανε καλύτερα αποτελέσματα, ήταν ασφαλέστεροι και έτσι ένας ένας και άρχισαν να δημιουργούν κοινωνίες. Οι κοινωνίες συνήθως απαρτίζονταν από ανθρώπους που είχαν τα ίδια εξελικτικά χαρακτηριστικά, μιλούσαν την ίδια γλώσσα και είχαν τις ίδιες συνήθειες. Ολοι τους ένιωθαν την ανάγκη να έχουν ένα μέρος που να ονομάζουνε σπίτι, το οποίο θεωρούσαν ως το χώρο τους και ασκούσαν δικαιώματα επι αυτού. Οχι σπάνια, ο μπρατσωμένος αρχηγός καταπατούσε τα δικαιώματα των ενοίκων της σπηλιάς, αλλά οι ένοικοι παρέμεναν στη σπηλιά γιατί στις άλλες σπηλιές ήταν χειρότερα. Αυτήν είχαν, αυτήν θα διεκδικούσαν. Δεν έφταιγε η σπηλιά. Εφταιγε ο αρχηγός. Αυτόν έπρεπε να σκοτώσουνε, να βρούνε έναν τρόπο να συμφωνήσουνε πως να ζούνε, και τότε όλοι θα χαίρονταν που ζούσαν σε τόσο καταπληκτική σπηλιά όσο η δική τους και θα άνοιγαν τα κεφάλια πιθανών εισβολέων. Αργότερα οι άνθρωποι αποφάσισαν να κάνουν μεγαλύτερες κοινωνίες. Αυτό μπορεί να είναι σωστή επιλογή μπορεί και λάθος. Ομως έτσι έγινε. Και οι ομάδες των ανθρώπων που είχαν τα ίδια εξελικτικά χαρακτηριστικά, την ίδια γλώσσα και τις ίδιες συνήθειες, έφτιαξαν κράτη. Εθεσαν σύνορα δικαιώματος κάθε λαού τα εθνικά σύνορα και συμφώνησαν να τα αναγνωρίζουν διεθνώς. Εντός των συνόρων αυτών ο δικαιούχος λαός μπορεί να κάνει ότι αποφασίσει. Δεν είναι απαραίτητο να αποφασίσει ότι ηλίθιο πολιτικό σύστημα του επέβαλαν οι Αμερικάνοι, οι Εβραίοι και όλοι αυτοί. Μπορεί να επιλέξει κάτι άλλο όταν φτάσει η ώρα και δει. Αλλά για να διαλέξει τι, θα πρέπει να έχει πατρώα γή. Αλλιώς θα κάνει ότι επιλέγουν οι άλλοι. Είναι σαφές ότι και τώρα έχει αρχηγό η σπηλιά και ότι αυτός ο αρχηγός αν δεν τον σκοτώσουμε θα μας εξοντώσει και εμείς αντί να αντιδρούμε κατα του αρχηγού, μαλώνουμε αν θέλουμε τη σπηλιά ή όχι.
Αξίωμα 4: Κάθε άνθρωπος ανεξάρτητα με τη χώρα που γεννήθηκε, τη φυλή του, τη θρησκεία του, δικαιούται πολιτικό άσυλο.
Τεκμηριώθηκε επαρκώς στην οικουμενική διακήρυξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
Θεώρημα 1: Στους ανθρώπους που δικαιούνται πολιτικό άσυλο και που φιλοξενεί μια χώρα, πρέπει να παρέχεται αξιοπρεπής ζωή, κατ΄ελάχιστον στέγη, νερό, τροφή, αναγκαία είδη καθαριότητος κ.λ.π..
Απόδειξη: Η συμπεριφορά του θεωρήματος, αποτελεί ένδειξη πολιτισμού. Τα σύγχρονα κράτη και ειδικά τα Ευρωπαϊκά, διαφημίζουν σε κάθε ευκαιρία το υψηλό επίπεδο του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Αν λοιπόν επιθυμούν να είναι τέτοια, (δεχόμαστε τις δηλώσεις τους), θα πρέπει να δείχνουν αυτήν την συμπεριφορά. Ξένιος Δίας λέγαν όλοι οι αρχαίοι που τόσο πολύ θαυμάζουμε. Αν σκεφτούμε για μια στιγμή πως θα θέλαμε να μας συμπεριφερθούν οι άλλοι αν βρισκόμασταν στη θέση αυτού που ζητάει πολιτικό άσυλο (σε μια περίπτωση π.χ. στρατιωτικού πραξικοπήματος στην Ελλάδα) όλοι οι άνθρωποι θα παραδεχθούμε ότι θα θέλαμε να μας παρέχουν τα του θεωρήματος και όχι να μας βάζουν σε κοτέτσια, λαμαρίνες και ελενίτ.
Θεώρημα 2: Ο αριθμός των ανθρώπων που μπορεί να φιλοξενήσει η Ελλάδα είναι πεπερασμένος.
Απόδειξη: Θα χρησιμοποιηθεί η τεχνική της εις άτοπον απαγωγής: Εστω ότι ο αριθμός των μεταναστών (πολιτικού ασύλου και οικονομικών) που μπορεί να φιλοξενήσει η Ελλάδα είναι άπειρος. Αν αποδείξουμε ότι η υπόθεση αυτή είναι λανθασμένη και οδηγεί σε άτοπο, τότε θα δεχθούμε την αντίθετη υπόθεση, ότι δηλαδή ο αριθμός των ανθρώπων που μπορεί να φιλοξενήσει η Ελλάδα είναι πεπερασμένος.
Η επιφάνεια που δικαιούται να πατάει κάθε ένας άνθρωπος στην Ελλάδα, ισούται με το πηλίκο του εμβαδού της Ελλάδας δια τον αριθμό των ανθρώπων (που δεχόμαστε ότι είναι άπειρος). Αρα η επιφάνεια αυτή ισούται με το μηδέν. (Διαίρεση με άπειρο). Προφανώς, αφού προς το παρόν δεν υπερίπτανται οι άνθρωποι, η υπόθεσή μας είναι λανθασμένη. Αρα ο αριθμός των μεταναστών είναι πεπερασμένος.
Θεώρημα 3: Ο αριθμός των ανθρώπων στους οποίους μπορεί η Ελλάδα να παρέχει άσυλο πολιτικό και οικονομικό, μπορεί να προσδιοριστεί μαθηματικά.
Απόδειξη: Ολοι μαζί οι Ελληνες πολίτες, πραγματοποιούν έναν "τζίρο" που ονομάζουμε Α.Ε.Π. Αν απο το ΑΕΠ αφαιρεθούν τα λειτουργικά κόστη μιας χώρας, μένει ένα πλεόνασμα (όχι πάντα), το οποίο είναι ένας πραγματικός αριθμός, έστω R εκπεφρασμένος σε ευρώ. Αυτό είναι και το μέγιστο διαθέσιμο κεφάλαιο προς χρήση.
Το κόστος συντήρησης ενός ανθρώπου που δεν εργάζεται, αποτελείται από το αποσβεσμένο κόστος κατασκευής των κατοικιών διαμονής, του κόστους διατροφής (τρόφιμα, μάγειρες, διανομή κ.λ.π.), του κόστους των απαραίτητων ειδών (βασικά είδη ένδυσης εφόσον απαιτούνται, σαπούνι, σαμπουάν υλικά καθαρισμού κ.λ.π.), του κόστους του ρεύματος και μερικών άλλων παραμέτρων. Εστω ότι το κόστος αυτό είναι Κ.
Τότε, ο μέγιστος αριθμός ανθρώπων στους οποίους μπορεί να παρέχει πολιτικό άσυλο (με τις προαναφερθήσες προδιαγραφές) ισούται με R / K, δηλαδή πηλίκο ενός πραγματικού αριθμού με έναν πραγματικό αριθμό, δηλάδή πραγματικός αριθμός. Το ακέραιο μέρος της διαίρεσης είναι ο μέγιστος αριθμός ανθρώπων στους οποίους μπορεί η Ελλάδα να παρέχει πολιτικό άσυλο.
Θεώρημα 4: Οσο αυξάνει ο αριθμός των μεταναστών, τόσο πιέζονται τα κατώτερα λαϊκά στρώματα μιας χώρας.
Απόδειξη: Η απόδειξη περιλαμβάνεται σε όλα τα βιβλία οικονομικών και μακροοικονομίας, που αναγνωρίζουν τη σχέση μεταξύ προσφοράς και ζήτησης εργασίας σαν τον παράγοντα που καθορίζει την τιμή της εργασίας. Οταν η ζήτηση είναι μικρή σε σχέση με την προσφορά, τότε η τιμή της εργασίας πέφτει. Οταν σε μια χώρα εισέλθουν πάρα πολλοί οικονομικοί μετανάστες η προσφορά εργασίας αυξάνεται αναλογικά του αριθμού των μεταναστών, και οι τιμές των ημερομισθίων πέφτουν. Το τελευταίο, σε συνδυασμό με συνθήκες κρίσης (όταν δηλαδή η ζήτηση εργασίας είναι ελάχιστη) έχει σαν αποτέλεσμα η αμοιβή εργασίας να εξευτελίζεται.
Θεώρημα 5: Οι Ελληνες δικαιούνται, χρειάζονται και θέλουν την πατρίδα τους.
Απόδειξη: Κάθε ειλικρινής (με τον εαυτό του πρώτα από όλα) αντιεξουσιαστής και αριστερός, αν διερωτηθεί αν χαίρεται που γεννήθηκε στην Ελλάδα και όχι στην π.χ. Αιθιοπία, τη Λιβύη, ή την Κίνα, θα απαντήσει ότι χαίρεται. Και θα παραδεχθεί, ότι παρ΄όλο που η πατρίδα του του φέρθηκε με άσχημο τρόπο, του παρήχε άθλια παιδεία, του έκανε τη ζωή δύσκολη και πολλές φορές ανυπόφορη, αυτή η πατρίδα του είναι που του εξασφαλίζει ότι προς το παρόν έχει το δικαίωμα να εκφράζεται ανοικτά, διότι αν βγεις στην Κίνα και μιλήσεις κατα του καθεστώτος, οι μπάτσοι δε σε βαράνε, αλλά σε σκοτώνουνε και σε χώνουν σε έναν λάκο. Ετσι γίνεται στην Κίνα. Στη Λιβύη, γίνεται αλλιώς. Στην αιθιοπία, γίνεται αλλιώς. Στην Ελλάδα, δεν γίνεται έτσι. Δε γίνεται όπως θα θέλαμε, αλλά τουλάχιστον δεν γίνεται έτσι. Και αυτόν τον φάρο του παγκόσμιου πολιτισμού που η μοίρα μας έβαλε να φυλάμε και να υπερασπιζόμαστε, αυτόν για τον οποίο πέθαναν οι πρόγονοί μας, δεν τον θέλει ο αντιεξουσιαστικός και ο αριστερός χώρος. Προτιμούν κάτι άλλο. Μια παγκόσμια μαρμελάδα, όπου θα κατοικώ δίπλα σε κινέζους, πακιστανούς, αρμένιους και κάθε λογής ράτσα. Ονειρεύονται μια Ελλάδα που δε θα μιλάς με τους γείτονες σου, θα συννενοείσαι με νοήματα. Και οι δύο, αν ακούσουν ότι οι Κούρδοι, ένας λαός τόσο ταλαιπωρημένος από τον πόλεμο, τη φτώχεια και τους διωγμούς απέκτησαν πατρίδα, θα χαρούν όλοι. Αν αντίστοιχα οι Ελληνες χάσουν την πατρίδα τους, δε θα λυπηθούν... Είναι λυπηρό, που μια τέτοια ιδεολογία έχει παρεισφύσει και εντέλει αφοπλίσει το πιο γενναίο, το πιο δραστήριο και το πιο μαχητικό τμήμα της νεολαίας του Ελληνικού λαού, αυτό των αντιεξουσιαστών και των αριστερών.
Θεώρημα 6: Αν ο ακέραιος ν είναι ο αριθμός των μεταναστών που μπορεί να φιλοξενήσει η Ελλάδα με βάση το θεώρημα 3, τότε αν ο ν + 1 επιμένει να περάσει τα σύνορα και δεν καταλαβαίνει από λόγια, ή ασκήσει βία, θα πρέπει για να εμποδιστεί, να ασκηθεί βία.
Απόδειξη: Κοινή λογική.
Θεώρημα 7: Μόνο ο Ελληνικός λαός είναι αρμόδιος να αποφασίσει τι θα κάνει με τους μετανάστες που καταφτάνουν στη χώρα του.
Απόδειξη: Σύμφωνα με το αξίωμα 1 (το οποίο ισχύει για όλους τους λαούς, άρα και για τους Ελληνες, οι Ελληνες έχουν το δικαίωμα της αυτοδιαχείρισης επι όλων των θεμάτων που επηρεάζουν τη ζωή τους (1).Στην απόδειξη του θεωρήματος 2 δείξαμε, ότι η μεταναστευτική πολιτική επηρεάζει τη ζωή των Ελλήνων (οικονομικά, πολιτισμικά), άρα η μεταναστευτική πολιτική επηρεάζει τη ζωή των Ελλήνων (2). Από (1) και (2) προκύπτει ότι οι Ελληνες έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν την μεταναστευτική πολιτική της χώρας τους.
Θεώρημα 8: Το πρόβλημα της μετανάστευσης δεν λύνεται στη χώρα προορισμού. Λύνεται στη χώρα προέλευσης.
Απόδειξη: Εστω ότι στη χώρα Χ δημιουργείται ένα κύμα μετανάστευσης, προφανώς από κάποια σοβαρή αιτία που ανάγκασε τους ανθρώπους να φύγουν από τη χώρα Χ, τη χώρα στην οποία γεννήθηκαν και να πάνε στη χώρα Υ για να γλιτώσουν από φόνους διώξεις. Αν η γενεσιουργός αιτία (οι φόνοι και οι διώξεις) που δημιουργεί το κύμα μετανάστευσης δεν εμποδιστεί, το κύμα θα συνεχιστεί μέχρι θεωρητικά όλος ο πληθυσμός της χώρας Χ (εκτός αυτών που πραγματοποιούν τους φόνους και τους διωγμούς) να μεταναστεύσει στη χώρα Υ .
Θεώρημα 9: ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΙΩΝΟΣ, ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
Είναι γνωστή η γνώμη των αντιεξουσιαστών και των "αριστερών" ότι η γή ανήκει στους ανθρώπους και το αιγαίο στα ψάρια του. Αυτά συνέβαιναν μέχρι να εμφανιστεί στη γη ο άνθρωπος. Μόλις εμφανίστηκε, έψαξε να βρει σπηλιά για να προστατευτεί από το κρύο και τα θηρία. Αν η σπηλιά είχε φυσική ζέστη και του άρεσε, και το ποταμάκι έρεε σε κοντινή απόσταση και τα μαμούθ περνούσανε σε μονοπάτι που εύκολα τα σκότωνες, η σπηλιά του άρεσε. Και αν τύχαινε να έρθει άλλος άνθρωπος να μπει στη σπηλιά, ο προκάτοχος θα του άνοιγε το κεφάλι με το ρόπαλο, ή τουλάχιστον θα προσπαθούσε. Ο άνθρωπος έκανε κάτι απολύτως φυσιολογικό που ήταν στη φύση του, το δικαίωμα της ιδιοκτησίας, που παρατηρείται σε όλα τα ζώα του ζωϊκού βασιλείου. Είναι γνωστό ότι όλα τα ζώα σημαδεύουν την περιοχή τους. Εκτός ίσως από τα πρόβατα. Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο όπως όλα τα άλλα. Μόλις βρεθεί ο πρώτος άνθρωπος που δε θα τρώει, δε θα αφοδεύει και δε θα κοιμάται, η παρούσα μαθηματική ανάλυση θα καταστεί άκυρη. Αυτό που τον κάνει διαφορετικό από τα υπόλοιπα ζώα είναι η λογική και η συνείδηση. Η λογική μπορεί να επέμβει και να διαμορφώσει τη συνείδηση, αλλά τα ζωώδη ένστικτα παραμένουν και θα πρέπει να αναγνωριστούν, αλλιώς εθελοτυφλούμε. Ενα τέτοιο ένστικτο είναι η αίσθηση του σπιτιού και ένα αυτό της ασφάλειας. Οι άνθρωποι, γρήγορα διαπίστωσαν ότι όταν εργάζονταν ομαδικά, πετυχαίνανε καλύτερα αποτελέσματα, ήταν ασφαλέστεροι και έτσι ένας ένας και άρχισαν να δημιουργούν κοινωνίες. Οι κοινωνίες συνήθως απαρτίζονταν από ανθρώπους που είχαν τα ίδια εξελικτικά χαρακτηριστικά, μιλούσαν την ίδια γλώσσα και είχαν τις ίδιες συνήθειες. Ολοι τους ένιωθαν την ανάγκη να έχουν ένα μέρος που να ονομάζουνε σπίτι, το οποίο θεωρούσαν ως το χώρο τους και ασκούσαν δικαιώματα επι αυτού. Οχι σπάνια, ο μπρατσωμένος αρχηγός καταπατούσε τα δικαιώματα των ενοίκων της σπηλιάς, αλλά οι ένοικοι παρέμεναν στη σπηλιά γιατί στις άλλες σπηλιές ήταν χειρότερα. Αυτήν είχαν, αυτήν θα διεκδικούσαν. Δεν έφταιγε η σπηλιά. Εφταιγε ο αρχηγός. Αυτόν έπρεπε να σκοτώσουνε, να βρούνε έναν τρόπο να συμφωνήσουνε πως να ζούνε, και τότε όλοι θα χαίρονταν που ζούσαν σε τόσο καταπληκτική σπηλιά όσο η δική τους και θα άνοιγαν τα κεφάλια πιθανών εισβολέων. Αργότερα οι άνθρωποι αποφάσισαν να κάνουν μεγαλύτερες κοινωνίες. Αυτό μπορεί να είναι σωστή επιλογή μπορεί και λάθος. Ομως έτσι έγινε. Και οι ομάδες των ανθρώπων που είχαν τα ίδια εξελικτικά χαρακτηριστικά, την ίδια γλώσσα και τις ίδιες συνήθειες, έφτιαξαν κράτη. Εθεσαν σύνορα δικαιώματος κάθε λαού τα εθνικά σύνορα και συμφώνησαν να τα αναγνωρίζουν διεθνώς. Εντός των συνόρων αυτών ο δικαιούχος λαός μπορεί να κάνει ότι αποφασίσει. Δεν είναι απαραίτητο να αποφασίσει ότι ηλίθιο πολιτικό σύστημα του επέβαλαν οι Αμερικάνοι, οι Εβραίοι και όλοι αυτοί. Μπορεί να επιλέξει κάτι άλλο όταν φτάσει η ώρα και δει. Αλλά για να διαλέξει τι, θα πρέπει να έχει πατρώα γή. Αλλιώς θα κάνει ότι επιλέγουν οι άλλοι. Είναι σαφές ότι και τώρα έχει αρχηγό η σπηλιά και ότι αυτός ο αρχηγός αν δεν τον σκοτώσουμε θα μας εξοντώσει και εμείς αντί να αντιδρούμε κατα του αρχηγού, μαλώνουμε αν θέλουμε τη σπηλιά ή όχι.
Αξίωμα 4: Κάθε άνθρωπος ανεξάρτητα με τη χώρα που γεννήθηκε, τη φυλή του, τη θρησκεία του, δικαιούται πολιτικό άσυλο.
Τεκμηριώθηκε επαρκώς στην οικουμενική διακήρυξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
Θεώρημα 1: Στους ανθρώπους που δικαιούνται πολιτικό άσυλο και που φιλοξενεί μια χώρα, πρέπει να παρέχεται αξιοπρεπής ζωή, κατ΄ελάχιστον στέγη, νερό, τροφή, αναγκαία είδη καθαριότητος κ.λ.π..
Απόδειξη: Η συμπεριφορά του θεωρήματος, αποτελεί ένδειξη πολιτισμού. Τα σύγχρονα κράτη και ειδικά τα Ευρωπαϊκά, διαφημίζουν σε κάθε ευκαιρία το υψηλό επίπεδο του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Αν λοιπόν επιθυμούν να είναι τέτοια, (δεχόμαστε τις δηλώσεις τους), θα πρέπει να δείχνουν αυτήν την συμπεριφορά. Ξένιος Δίας λέγαν όλοι οι αρχαίοι που τόσο πολύ θαυμάζουμε. Αν σκεφτούμε για μια στιγμή πως θα θέλαμε να μας συμπεριφερθούν οι άλλοι αν βρισκόμασταν στη θέση αυτού που ζητάει πολιτικό άσυλο (σε μια περίπτωση π.χ. στρατιωτικού πραξικοπήματος στην Ελλάδα) όλοι οι άνθρωποι θα παραδεχθούμε ότι θα θέλαμε να μας παρέχουν τα του θεωρήματος και όχι να μας βάζουν σε κοτέτσια, λαμαρίνες και ελενίτ.
Θεώρημα 2: Ο αριθμός των ανθρώπων που μπορεί να φιλοξενήσει η Ελλάδα είναι πεπερασμένος.
Απόδειξη: Θα χρησιμοποιηθεί η τεχνική της εις άτοπον απαγωγής: Εστω ότι ο αριθμός των μεταναστών (πολιτικού ασύλου και οικονομικών) που μπορεί να φιλοξενήσει η Ελλάδα είναι άπειρος. Αν αποδείξουμε ότι η υπόθεση αυτή είναι λανθασμένη και οδηγεί σε άτοπο, τότε θα δεχθούμε την αντίθετη υπόθεση, ότι δηλαδή ο αριθμός των ανθρώπων που μπορεί να φιλοξενήσει η Ελλάδα είναι πεπερασμένος.
Η επιφάνεια που δικαιούται να πατάει κάθε ένας άνθρωπος στην Ελλάδα, ισούται με το πηλίκο του εμβαδού της Ελλάδας δια τον αριθμό των ανθρώπων (που δεχόμαστε ότι είναι άπειρος). Αρα η επιφάνεια αυτή ισούται με το μηδέν. (Διαίρεση με άπειρο). Προφανώς, αφού προς το παρόν δεν υπερίπτανται οι άνθρωποι, η υπόθεσή μας είναι λανθασμένη. Αρα ο αριθμός των μεταναστών είναι πεπερασμένος.
Θεώρημα 3: Ο αριθμός των ανθρώπων στους οποίους μπορεί η Ελλάδα να παρέχει άσυλο πολιτικό και οικονομικό, μπορεί να προσδιοριστεί μαθηματικά.
Απόδειξη: Ολοι μαζί οι Ελληνες πολίτες, πραγματοποιούν έναν "τζίρο" που ονομάζουμε Α.Ε.Π. Αν απο το ΑΕΠ αφαιρεθούν τα λειτουργικά κόστη μιας χώρας, μένει ένα πλεόνασμα (όχι πάντα), το οποίο είναι ένας πραγματικός αριθμός, έστω R εκπεφρασμένος σε ευρώ. Αυτό είναι και το μέγιστο διαθέσιμο κεφάλαιο προς χρήση.
Το κόστος συντήρησης ενός ανθρώπου που δεν εργάζεται, αποτελείται από το αποσβεσμένο κόστος κατασκευής των κατοικιών διαμονής, του κόστους διατροφής (τρόφιμα, μάγειρες, διανομή κ.λ.π.), του κόστους των απαραίτητων ειδών (βασικά είδη ένδυσης εφόσον απαιτούνται, σαπούνι, σαμπουάν υλικά καθαρισμού κ.λ.π.), του κόστους του ρεύματος και μερικών άλλων παραμέτρων. Εστω ότι το κόστος αυτό είναι Κ.
Τότε, ο μέγιστος αριθμός ανθρώπων στους οποίους μπορεί να παρέχει πολιτικό άσυλο (με τις προαναφερθήσες προδιαγραφές) ισούται με R / K, δηλαδή πηλίκο ενός πραγματικού αριθμού με έναν πραγματικό αριθμό, δηλάδή πραγματικός αριθμός. Το ακέραιο μέρος της διαίρεσης είναι ο μέγιστος αριθμός ανθρώπων στους οποίους μπορεί η Ελλάδα να παρέχει πολιτικό άσυλο.
Θεώρημα 4: Οσο αυξάνει ο αριθμός των μεταναστών, τόσο πιέζονται τα κατώτερα λαϊκά στρώματα μιας χώρας.
Απόδειξη: Η απόδειξη περιλαμβάνεται σε όλα τα βιβλία οικονομικών και μακροοικονομίας, που αναγνωρίζουν τη σχέση μεταξύ προσφοράς και ζήτησης εργασίας σαν τον παράγοντα που καθορίζει την τιμή της εργασίας. Οταν η ζήτηση είναι μικρή σε σχέση με την προσφορά, τότε η τιμή της εργασίας πέφτει. Οταν σε μια χώρα εισέλθουν πάρα πολλοί οικονομικοί μετανάστες η προσφορά εργασίας αυξάνεται αναλογικά του αριθμού των μεταναστών, και οι τιμές των ημερομισθίων πέφτουν. Το τελευταίο, σε συνδυασμό με συνθήκες κρίσης (όταν δηλαδή η ζήτηση εργασίας είναι ελάχιστη) έχει σαν αποτέλεσμα η αμοιβή εργασίας να εξευτελίζεται.
Θεώρημα 5: Οι Ελληνες δικαιούνται, χρειάζονται και θέλουν την πατρίδα τους.
Απόδειξη: Κάθε ειλικρινής (με τον εαυτό του πρώτα από όλα) αντιεξουσιαστής και αριστερός, αν διερωτηθεί αν χαίρεται που γεννήθηκε στην Ελλάδα και όχι στην π.χ. Αιθιοπία, τη Λιβύη, ή την Κίνα, θα απαντήσει ότι χαίρεται. Και θα παραδεχθεί, ότι παρ΄όλο που η πατρίδα του του φέρθηκε με άσχημο τρόπο, του παρήχε άθλια παιδεία, του έκανε τη ζωή δύσκολη και πολλές φορές ανυπόφορη, αυτή η πατρίδα του είναι που του εξασφαλίζει ότι προς το παρόν έχει το δικαίωμα να εκφράζεται ανοικτά, διότι αν βγεις στην Κίνα και μιλήσεις κατα του καθεστώτος, οι μπάτσοι δε σε βαράνε, αλλά σε σκοτώνουνε και σε χώνουν σε έναν λάκο. Ετσι γίνεται στην Κίνα. Στη Λιβύη, γίνεται αλλιώς. Στην αιθιοπία, γίνεται αλλιώς. Στην Ελλάδα, δεν γίνεται έτσι. Δε γίνεται όπως θα θέλαμε, αλλά τουλάχιστον δεν γίνεται έτσι. Και αυτόν τον φάρο του παγκόσμιου πολιτισμού που η μοίρα μας έβαλε να φυλάμε και να υπερασπιζόμαστε, αυτόν για τον οποίο πέθαναν οι πρόγονοί μας, δεν τον θέλει ο αντιεξουσιαστικός και ο αριστερός χώρος. Προτιμούν κάτι άλλο. Μια παγκόσμια μαρμελάδα, όπου θα κατοικώ δίπλα σε κινέζους, πακιστανούς, αρμένιους και κάθε λογής ράτσα. Ονειρεύονται μια Ελλάδα που δε θα μιλάς με τους γείτονες σου, θα συννενοείσαι με νοήματα. Και οι δύο, αν ακούσουν ότι οι Κούρδοι, ένας λαός τόσο ταλαιπωρημένος από τον πόλεμο, τη φτώχεια και τους διωγμούς απέκτησαν πατρίδα, θα χαρούν όλοι. Αν αντίστοιχα οι Ελληνες χάσουν την πατρίδα τους, δε θα λυπηθούν... Είναι λυπηρό, που μια τέτοια ιδεολογία έχει παρεισφύσει και εντέλει αφοπλίσει το πιο γενναίο, το πιο δραστήριο και το πιο μαχητικό τμήμα της νεολαίας του Ελληνικού λαού, αυτό των αντιεξουσιαστών και των αριστερών.
Θεώρημα 6: Αν ο ακέραιος ν είναι ο αριθμός των μεταναστών που μπορεί να φιλοξενήσει η Ελλάδα με βάση το θεώρημα 3, τότε αν ο ν + 1 επιμένει να περάσει τα σύνορα και δεν καταλαβαίνει από λόγια, ή ασκήσει βία, θα πρέπει για να εμποδιστεί, να ασκηθεί βία.
Απόδειξη: Κοινή λογική.
Θεώρημα 7: Μόνο ο Ελληνικός λαός είναι αρμόδιος να αποφασίσει τι θα κάνει με τους μετανάστες που καταφτάνουν στη χώρα του.
Απόδειξη: Σύμφωνα με το αξίωμα 1 (το οποίο ισχύει για όλους τους λαούς, άρα και για τους Ελληνες, οι Ελληνες έχουν το δικαίωμα της αυτοδιαχείρισης επι όλων των θεμάτων που επηρεάζουν τη ζωή τους (1).Στην απόδειξη του θεωρήματος 2 δείξαμε, ότι η μεταναστευτική πολιτική επηρεάζει τη ζωή των Ελλήνων (οικονομικά, πολιτισμικά), άρα η μεταναστευτική πολιτική επηρεάζει τη ζωή των Ελλήνων (2). Από (1) και (2) προκύπτει ότι οι Ελληνες έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν την μεταναστευτική πολιτική της χώρας τους.
Θεώρημα 8: Το πρόβλημα της μετανάστευσης δεν λύνεται στη χώρα προορισμού. Λύνεται στη χώρα προέλευσης.
Απόδειξη: Εστω ότι στη χώρα Χ δημιουργείται ένα κύμα μετανάστευσης, προφανώς από κάποια σοβαρή αιτία που ανάγκασε τους ανθρώπους να φύγουν από τη χώρα Χ, τη χώρα στην οποία γεννήθηκαν και να πάνε στη χώρα Υ για να γλιτώσουν από φόνους διώξεις. Αν η γενεσιουργός αιτία (οι φόνοι και οι διώξεις) που δημιουργεί το κύμα μετανάστευσης δεν εμποδιστεί, το κύμα θα συνεχιστεί μέχρι θεωρητικά όλος ο πληθυσμός της χώρας Χ (εκτός αυτών που πραγματοποιούν τους φόνους και τους διωγμούς) να μεταναστεύσει στη χώρα Υ .
Θεώρημα 9: ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΙΩΝΟΣ, ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
Απόδειξη: Το είπε ο Όμηρος .
ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ, ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑ.
http://thalamofilakas.