30 Μαρτίου 2011

Τι άλλο να περιμένω απ' τη ζωή μου μετά το ΟΣΚΑΡ των bloggers;

Μετά απ' αυτό έκλεισα σαν blogger (όπως είπε κάποτε και η Μιμή) αφού το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα :))

Με αναδημοσίευσε το fimotro

Τι να πω όμως;
Ή δεν διάβασε ολόκληρο την ανάρτησή μου που αναδημοσίευσε... και ξεφτίλα του
ή έχει φοβερή αίσθηση του χιούμορ... και μπράβο του



ΥΓ1. Πάντως την ανάρτηση στην κορυφή δεν την βγάζω μέχρι να μάθω ποιος μαλάκας "δεξιός" διόρισε τη γυναίκα του ;)

ΥΓ2. Και μιας και απ΄ότι φαίνεται με διαβάζει θα του πω και το εξής: Φίλε είδες ότι στο πρόβλημά σου σε υποστήριξαν πολλοί, αντίθετα με σένα που στο πρόβλημα άλλων έκανες τον συνεργάτη της ασφάλειας (naxios, hellenicrevange) ή εξέθεσες με αερολογίες και χωρίς στοιχεία ανθρώπους με το ονοματεπώνυμό τους. Ελπίζω μετά τη στήριξη που σου προσφέρουν όλοι να αναθεωρήσεις και να ζητήσεις ένα συγγνώμη έστω γενικά και αόριστα απ΄ όσους εξέθεσες
Εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε μένα και τις παπαριές που γράφεις κατά καιρούς ότι με λένε Χασάπη ή Γιακωβάκη κ.λπ. ή ότι εδώ και τρεις μήνες έχεις προαναγγείλει τη σύλληψή μου από τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος... εμένα δεν μπορείς και ούτε θα μπορέσεις να με πιάσεις ποτέ ;)

Φέρσου σαν άντρας και ζήτα ένα συγγνώμη απ' όσους αδίκησες να τελειώνουμε...