Γράψαμε το μεσημέρι ότι όπως λέει ο Β. Παπαγεωργόπουλος η Hutchison επί ΝΔ-Καραμανλή-Βουλγαράκη έδινε 130 εκ ευρώ ενοίκιο το χρόνο (σε 8 χρόνια δηλ. θα παίρναμε 1 δις) και έφτιαχνε και μια προβλήτα που σήμερα την φτιάχνει ο ΟΛΘ και κοστίζει 480 εκ... τότε το ΠΑΣΟΚ φρόντισε με την φυσική του παρουσία στο λιμάνι του Πειραιά και με την ηθική στήριξη των παιδιών της πρεσβείας να διώξει τους ξένους που ενδιαφερόντουσαν... για να δούμε τώρα αν ο Διαμαντίδης θα βγάλει 1 δις για να πούμε ότι θα ρεφάρουν για εκείνη την επιλογή τους:
"Η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε πώληση μεριδίων του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον", δήλωσε το μεσημέρι ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας, Γιάννης Διαμαντίδης, αναφερόμενος στη χθεσινή απόφαση του υπουργικού συμβουλίου, να προχωρήσουν οι αποκρατικοποιήσεις για την ανάπτυξη της χώρας.
Ο κ. Διαμαντίδης δήλωσε, επίσης, ότι θα καταθέσει αύριο στη βουλή το νομοσχέδιο για το Αττικό Λιμενικό Σύστημα, το οποίο προβλέπει στην ενοποίηση των λιμανιών Ελευσίνας, Ραφήνας και Λαυρίου υπό τον ΟΛΠ, με στόχο να υπάρξει ένα μεγάλο λιμάνι και μία ισχυρότατη χρηματιστηριακή εταιρεία.
Σημειώνεται, ότι η κατάθεση του νομοσχεδίου αυτού, στο οποίο θα ενταχθούν όλα τα λιμάνια της Αττικής, θα αποτελέσει τον πιλότο και για τα υπόλοιπα της επικράτειας (Λιμενικός Καλλικράτης). Σύντομα αναμένεται να υπάρξει ενοποίηση των λιμανιών της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης υπό τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με ναυτιλιακές πηγές, άγνωστο παραμένει, μέχρι στιγμής, αν στο σχήμα αυτό θα ενταχθεί και το λιμάνι του Βόλου, καθώς οι συζητήσεις για το θέμα αυτό είναι ακόμα σε εξέλιξη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ποσοστό της κουνούργιας εταιρείας, που θα δημιουργηθεί υπό τον ΟΛΠ με την ενοποίηση των λιμανιών της Αττικής, θα αυξηθεί από το 74% στο 96%, και από αυτό το 51% θα παραμείνει στο κράτος, ενώ το υπόλοιπο θα διατεθεί μέσω παραχώρησης μετοχών στο Χρηματιστήριο.
Άλλες πηγές αναφέρουν, ωστόσο, ότι το θέμα του ποσοστού που θα διατηρήσει το κράτος θα εξετασθεί εκ νέου από το υπουργείο Οικονομικών.
Ο κ. Διαμαντίδης δήλωσε, επίσης, ότι θα καταθέσει αύριο στη βουλή το νομοσχέδιο για το Αττικό Λιμενικό Σύστημα, το οποίο προβλέπει στην ενοποίηση των λιμανιών Ελευσίνας, Ραφήνας και Λαυρίου υπό τον ΟΛΠ, με στόχο να υπάρξει ένα μεγάλο λιμάνι και μία ισχυρότατη χρηματιστηριακή εταιρεία.
Σημειώνεται, ότι η κατάθεση του νομοσχεδίου αυτού, στο οποίο θα ενταχθούν όλα τα λιμάνια της Αττικής, θα αποτελέσει τον πιλότο και για τα υπόλοιπα της επικράτειας (Λιμενικός Καλλικράτης). Σύντομα αναμένεται να υπάρξει ενοποίηση των λιμανιών της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης υπό τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με ναυτιλιακές πηγές, άγνωστο παραμένει, μέχρι στιγμής, αν στο σχήμα αυτό θα ενταχθεί και το λιμάνι του Βόλου, καθώς οι συζητήσεις για το θέμα αυτό είναι ακόμα σε εξέλιξη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ποσοστό της κουνούργιας εταιρείας, που θα δημιουργηθεί υπό τον ΟΛΠ με την ενοποίηση των λιμανιών της Αττικής, θα αυξηθεί από το 74% στο 96%, και από αυτό το 51% θα παραμείνει στο κράτος, ενώ το υπόλοιπο θα διατεθεί μέσω παραχώρησης μετοχών στο Χρηματιστήριο.
Άλλες πηγές αναφέρουν, ωστόσο, ότι το θέμα του ποσοστού που θα διατηρήσει το κράτος θα εξετασθεί εκ νέου από το υπουργείο Οικονομικών.