Η αεροπορική βιομηχανία Airbus γνωστοποίησε στις αεροπορικές εταιρείες ότι η μερική εξέταση των μαύρων κουτιών που ανακτήθηκαν από ένα αεροπλάνο που συνετρίβη στον Ατλαντικό δεν οδήγησε σε οποιεσδήποτε άμεσες νέες συστάσεις ασφαλείας, έκαναν γνωστό πηγές που σχετίζονται με το θέμα.
Η ενημέρωση δεν βασίζεται στην πλήρη κατανόηση των δεδομένων που ανακτήθηκαν από τα συντρίμμια ενός αεροπλάνου A330 της Air France, το οποίο συνετρίβη στον ωκεανό το 2009 με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 228 άνθρωποι, όμως καθιστά σαφές ότι δεν υπάρχουν άμεσες ανησυχίες για τα μηχανικά συστήματα.
"Σ' αυτό το στάδιο της προκαταρκτικής ανάλυσης του DFDR (ψηφιακός καταγραφέας δεδομένων πτήσης), η Airbus δεν έχει να κάνει κάποια άμεση σύσταση" στις εταιρείες που χρησιμοποιούν τα αεροπλάνα της, αναφέρει η ευρωπαϊκή βιομηχανία σε δελτίο Τύπου που έφτασε στην κατοχή του Ρόιτερς.
Η Airbus αρνήθηκε να σχολιάσει.
Το γαλλικό Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων (BEA), που ερευνά τη συντριβή, είχε προειδοποιήσει νωρίτερα ότι είναι υπερβολικά νωρίς για εξαγωγή συμπερασμάτων για το τι προκάλεσε τη συντριβή, υπογραμμίζοντας πάντως παράλληλα την πεποίθησή της ότι στο τέλος θα βρεθούν τα αίτια μιας από τις χειρότερες αεροπορικές καταστροφές στον κόσμο.
Οι ερευνητές της BEA επέκριναν επίσης ένα δημοσίευμα της εφημερίδας "Λε Φιγκαρό" που αποδίδει τη συντριβή σε ανθρώπινο σφάλμα.
Επικαλούμενη γαλλικές κυβερνητικές πηγές και πρόσωπα προσκείμενα στην έρευνα, η "Λε Φιγκαρό" αναφέρει πως οι ειδικοί έχουν καταλήξει στο ανθρώπινο σφάλμα, όμως δεν έχουν αποφασίσει αν το σφάλμα προκλήθηκε από ενέργειες του πληρώματος ή από τις ίδιες τις διαδικασίες της Air France.
Στο δημοσίευμα προστίθεται ότι η Airbus έχει ήδη "αθωωθεί", μερικές ημέρες αφότου τα μαύρα κουτιά ανασύρθηκαν από το βυθό του Ατλαντικού.
Σε δήλωσή της, η BEA επικρίνει τις εντυπωσιοθηρικές και πρόωρες, όπως τις χαρακτηρίζει, αναφορές των μέσων ενημέρωσης και υπογραμμίζει ότι είναι πολύ νωρίς για να αντληθούν οποιαδήποτε συμπεράσματα για τα αίτια της συντριβής του αεροπλάνου που εκτελούσε την πτήση 447 της Air France την 1η Ιουνίου 2009.
"Σ' αυτό το στάδιο της προκαταρκτικής ανάλυσης του DFDR (ψηφιακός καταγραφέας δεδομένων πτήσης), η Airbus δεν έχει να κάνει κάποια άμεση σύσταση" στις εταιρείες που χρησιμοποιούν τα αεροπλάνα της, αναφέρει η ευρωπαϊκή βιομηχανία σε δελτίο Τύπου που έφτασε στην κατοχή του Ρόιτερς.
Η Airbus αρνήθηκε να σχολιάσει.
Το γαλλικό Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων (BEA), που ερευνά τη συντριβή, είχε προειδοποιήσει νωρίτερα ότι είναι υπερβολικά νωρίς για εξαγωγή συμπερασμάτων για το τι προκάλεσε τη συντριβή, υπογραμμίζοντας πάντως παράλληλα την πεποίθησή της ότι στο τέλος θα βρεθούν τα αίτια μιας από τις χειρότερες αεροπορικές καταστροφές στον κόσμο.
Οι ερευνητές της BEA επέκριναν επίσης ένα δημοσίευμα της εφημερίδας "Λε Φιγκαρό" που αποδίδει τη συντριβή σε ανθρώπινο σφάλμα.
Επικαλούμενη γαλλικές κυβερνητικές πηγές και πρόσωπα προσκείμενα στην έρευνα, η "Λε Φιγκαρό" αναφέρει πως οι ειδικοί έχουν καταλήξει στο ανθρώπινο σφάλμα, όμως δεν έχουν αποφασίσει αν το σφάλμα προκλήθηκε από ενέργειες του πληρώματος ή από τις ίδιες τις διαδικασίες της Air France.
Στο δημοσίευμα προστίθεται ότι η Airbus έχει ήδη "αθωωθεί", μερικές ημέρες αφότου τα μαύρα κουτιά ανασύρθηκαν από το βυθό του Ατλαντικού.
Σε δήλωσή της, η BEA επικρίνει τις εντυπωσιοθηρικές και πρόωρες, όπως τις χαρακτηρίζει, αναφορές των μέσων ενημέρωσης και υπογραμμίζει ότι είναι πολύ νωρίς για να αντληθούν οποιαδήποτε συμπεράσματα για τα αίτια της συντριβής του αεροπλάνου που εκτελούσε την πτήση 447 της Air France την 1η Ιουνίου 2009.