Ο Χάρης Καστανίδης συμπαθέστατος κατά τα άλλα, αρέσκεται στην αμπελοφιλοφιλοσοφία και στην δική του στοχαστική σκέψη, την οποία την συνιστά ως μέτρον και οδηγό αποδοχής για την γενικότερη λαϊκή αντίληψη των πραγμάτων.
Θεωρεί προφανώς ότι κατέχει εκτός από την δεινότητα και το εργαλείο της ευρύτερης "διαλεκτικής μεθόδου" και ως προσωπικό του πλεονέκτημα το προβάλει στις δημόσιες εμφανίσεις του.
Ας πάρουμε για παράδειγμα την περίφημη νομική διαμάχη στην περίπτωση Ζαγοριανού.
Ήταν η υπόθεση που με την γνωστή κατάληξη, για την οποία η σκέψη του δεν ταυτίστηκε απόλυτα με αυτή την σκέψη του "Συμβουλίου Εφετών", παρά τον εντυπωσιασμό, την δημοσιογραφική επιμέλεια στην "παρακολούθηση" της σκέψης του από τον Νίκο Χατζηνικολάου.
Ήταν η υπόθεση που με την γνωστή κατάληξη, για την οποία η σκέψη του δεν ταυτίστηκε απόλυτα με αυτή την σκέψη του "Συμβουλίου Εφετών", παρά τον εντυπωσιασμό, την δημοσιογραφική επιμέλεια στην "παρακολούθηση" της σκέψης του από τον Νίκο Χατζηνικολάου.
Σχετικό video:
Αυτό ως προλόγισμα. Διότι εάν και εγώ ζητήσω να παρακολουθήσετε τη σκέψη μου ή αν αρχίσω να παραθέτω video για τα άλλα που έλεγε για την δήθεν τιμωρία των επίορκων πολιτικών (ότι τα αδικήματα δεν παραγράφονται κλπ) και του νόμου "περί ξεπλύματος μαύρου χρήματος" ότι τάχα θα λογοδοτήσουν στην δικαιοσύνη, τότε ίσως κινδυνεύσω και εγώ να βρεθώ σε κάποιον φυσικό δικαστή και δεν έχω αυτή τη διάθεση καλοκαιριάτικα.
Διαβάζουμε στην "Ελευθεροτυπία:
Μέσα στο 2011 εκτιμά ότι θα γίνει το πρώτο δημοψήφισμα, ο υπουργός Εσωτερικών Χάρ. Καστανίδης, όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο «Πρώτο Θέμα».
Επίσης, στην συνέντευξη, που θα δημοσιευθεί αύριο (σήμερα), ο κ. Καστανίδης τονίζει πως "μια συναίνεση που τεχνητά επιβάλλεται από εκλογές δεν θα οδηγήσει πουθενά, σε κανένα επωφελές αποτέλεσμα", επισημαίνοντας πως "η διάθεση συνεργασίας μεταξύ των πολιτικών δυνάμεων για την εξυπηρέτηση ενός εθνικού στόχου δεν είναι κάτι που εκβιάζεται, αν θέλεις να προσφέρεις στον τόπο σου το κάνεις χωρίς προϋποθέσεις". Τέλος, ο υπουργός Εσωτερικών ξεκαθαρίζει πως πρέπει να γίνουν ρήξεις με τις συντεχνίες, οι οποίες είναι δημιούργημα της πελατειακής λειτουργίας του κράτους, δηλώνοντας πως "η υποχρέωση μιας προοδευτικής κυβέρνησης είναι να υπολογίζει όχι το συντεχνιακό - κλαδικό συμφέρον, αλλά το ευρύτερο δημόσιο συμφέρον".
ΔΕΝ διαβάζω έντυπο τύπο, αλλά από αυτά που αλιεύω από το διαδίκτυο συμπεραίνω ότι η σκέψη του θα έχει ακόμη μία φορά ατυχήσει να αποδώσει την σκέψη του GAP.
Ωραιοποιημένα λόγια, σχεδόν αγγίζουν προεκλογικές εξαγγελίες!!!
Από δική του δημοσίευση τώρα, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ:
"ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ - ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 25 Ιουλίου 2011 - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
1. Σε κάθε αντιπροσωπευτική δημοκρατία ο λαός αναδεικνύει περιοδικά τους εκπροσώπους του στη Βουλή και, δι’ αυτής, την κυβέρνηση. Η βούλησή του της εξασφαλίζει την πολιτική νομιμοποίηση στις αποφάσεις που λαμβάνει. Εάν όμως απαιτηθεί κατά τη διάρκεια της θητείας της νωπή εντολή, αυτή εξασφαλίζεται με την προσφυγή σε δημοψήφισμα.
Τότε το εκλογικό σώμα καλείται να εκφράσει την προτίμησή του σε συγκεκριμένο ζήτημα που απασχολεί την κοινωνία, διαμορφώνοντας έτσι δεσμευτικά ή επηρεάζοντας αποφασιστικά τις επιλογές της κυβέρνησης. Το δημοψήφισμα είναι θεσμός άμεσης και, εν πολλοίς, συμμετοχικής δημοκρατίας και με την ενεργοποίησή του ενισχύεται η πολιτική συμμετοχή, τονώνεται η αντιπροσώπευση, διευρύνεται η δημοκρατία και εμβαθύνεται η λαϊκή κυριαρχία.
2. Στο Σύνταγμά μας, όπως διαμορφώθηκε μετά την αναθεώρηση του 1985/1986, προβλέπονται δύο τύποι δημοψηφίσματος. Το πρώτο αφορά κρίσιμο εθνικό θέμα, προεχόντως σχετικό με την εξωτερική πολιτική και την εθνική άμυνα. Για τη διεξαγωγή του απαιτείται πρόταση της κυβέρνησης και απόφαση της απόλυτης πλειοψηφίας των βουλευτών.
Ο άλλος τύπος δημοψηφίσματος κατοχυρώθηκε στην αναθεώρηση του 1985/1986. Αφορά ψηφισμένο νομοσχέδιο που ρυθμίζει σοβαρό κοινωνικό ζήτημα, με εξαίρεση τα δημοσιονομικά. Για την προκήρυξή του απαιτείται πρόταση των 2/5 και αποδοχή της από τα 3/5 του συνόλου του βουλευτών.
3. Αν και ο συντακτικός δεν παρέχει ρητά σχετική εξουσιοδότηση στον κοινό νομοθέτη, η ψήφιση εκτελεστικού νόμου είναι απαραίτητη, προκειμένου να εξειδικευτούν οι συνταγματικοί ορισμοί. Όταν ακόμη προβλέπονταν δημοψήφισμα μόνο για κρίσιμα εθνικά θέματα, θεσπίστηκε ο ν. 350/1976. Έκτοτε και παρά τη συνταγματική κατοχύρωση ενός ακόμη τύπου του, δεν προωθήθηκε η αναγκαία νομοθετική ρύθμιση.
Έτσι, η προσφυγή σε δημοψήφισμα συναντά σοβαρά εμπόδια. Με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου θεσπίζονται οι αναγκαίες ρυθμίσεις για την ενεργοποίηση του θεσμού. Οι επιμέρους διατάξεις του νομοσχεδίου καταστρώνονται σε οκτώ κεφάλαια και οι κυριότερες επιλογές του είναι οι εξής:
α) οροθετούνται οι βασικές έννοιες, δηλαδή το κρίσιμο εθνικό θέμα, στο οποίο δεν περιλαμβάνονται μόνο ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και εθνικής άμυνα, αλλά και ζητήματα γενικότερου ενδιαφέροντος σχετικά με την πολιτική, την κοινωνική και την οικονομική ζωή της χώρας, το ψηφισμένο νομοσχέδιο, το σοβαρό κοινωνικό ζήτημα και το δημοσιονομικό ζήτημα,
β) ψηφίζουν όσοι είναι γραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους και την ημέρα της ψηφοφορίας βρίσκονται εντός των ορίων της χώρας,
γ) η ψηφοφορία διεξάγεται σε εκλογικές περιφέρειες και ταυτόχρονα σε όλη την επικράτεια,
δ) οι ψηφοφόροι καλούνται να εκφράσουν την προτίμησή τους σε έντυπο ψηφοδέλτιο, το οποίο περιέχει το ερώτημα και τις δυνατές απαντήσεις, όπως καθορίζονται από τη Βουλή,
ε) επικρατεί η απάντηση που συγκεντρώνει την απόλυτη πλειοψηφία των εγκύρων ψηφοδελτίων, στα οποία δεν προσμετρώνται τα λευκά,
στ) η ετυμηγορία του εκλογικού σώματος είναι συμβουλευτική για την κυβέρνηση, με εξαίρεση την περίπτωση δημοψηφίσματος για ψηφισμένο νομοσχέδιο, οπότε έχει δεσμευτικό περιεχόμενο, αρκεί να πάρει μέρος στην ψηφοφορία τουλάχιστον το πενήντα τοις εκατό (50%) όσων είναι γραμμένοι στους εκλογικούς,
ζ) η οικονομική διαχείριση και η δημόσια προβολή υπόκεινται στις ρυθμίσεις που διέπουν τις γενικές βουλευτικές εκλογές, και
η) το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας και, εν γένει, το κύρος του δημοψηφίσματος ελέγχεται από το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο."
... και για να ΜΗΝ σε κουράσω άλλο αγαπητέ αναγνώστη με περισσότερα στοιχεία, διότι γνωρίζω πολύ καλά ότι οι υπουργοί δεν μας διαβάζουν, απλά έχουν "αναθέσει" (έχουμε στοιχεία για έναν) σε συγκεκριμένες υπηρεσίες να "προειδοποιούν" για μηνύσεις (όταν ενοχλούνται) και επί της ουσίας αποφεύγουν να απαντούν (παρότι έχουν διαθέσιμο προσωπικό) και πολύ δε περισσότερο τον δημόσιο διάλογο, όπως ο "εξαφανισμένος" τελευταία Β' (Β' ή Α΄) Αντιπρόεδρος
[Βλέπε σχετικό video]
Στο δια ταύτα τώρα, για να ΜΗΝ πλατιάζουμε με ατέρμονες συζητήσεις και άκαρπες κριτικές σκέψεις που δεν λαμβάνονται υπόψη από κανέναν πια:
Τρία πράγματα, εάν μπορούσαν να υιοθετηθούν για ένα δημοψήφισμα:
1. Καθαρή και ανόθευτη απλή αναλογική ως εκλογικό σύστημα. [αφού ζητάνε συναίνεση και έχουν την διάθεση να πάμε ως χώρα μπροστά. Η μεταπολίτευση απέτυχε γιατί στηρίχθηκε σε καλπονοθευτικά συστήματα ενισχυμένης αναλογικής και μάλιστα με επιδοτήσεις 50 εδρών]
2. Ανεξαρτησία των τριών εξουσιών. [Επαγγελματικό ασυμβίβαστο βουλευτών - Ασυμβίβαστο βουλευτή/υπουργού/κομματικού στελέχους - Ανεξαρτησία της δικαστικής εξουσίας και πραγματικό "πόθεν" έσχες για όλους, με κληρωτούς πολίτες ελεγκτές και με μυστική ψηφοφορία ανά περιφέρεια]
3. Ανακλητότητα από το λαό, σε περίπτωση ασυμφωνίας με την λαϊκή εντολή. [Οι περιφέρειες μπορούν να δώσουν τις αναγκαίες λύσεις - ΕΔΩ χρειάζεται διαβούλευση για τα ποσοστά ή του τρόπου δημοψηφίσματος]
Τώρα όσο για :
"Το δημοψήφισμα είναι θεσμός άμεσης και, εν πολλοίς, συμμετοχικής δημοκρατίας και με την ενεργοποίησή του ενισχύεται η πολιτική συμμετοχή, τονώνεται η αντιπροσώπευση, διευρύνεται η δημοκρατία και εμβαθύνεται η λαϊκή κυριαρχία"...
...και για τις αρχές που το ίδιο το νεοφιλελεύθερο ΠΑΣΟΚ κατάργησε όπως ήταν αυτές που πίστεψαν χιλιάδες πολίτες όπως της "διακήρυξης της 3ης του Σεπτέμβρη":
"Εθνική Ανεξαρτησία, Λαϊκή Κυριαρχία, Κοινωνική Απελευθέρωση"
Αυτή την "λαϊκή κυριαρχία" την είδαμε πρόσφατα με τους ΜΑΤατζήδες σε όλη τη χώρα.
Εάν πράγματι θέλεις κύριε Καστανίδη η σκέψη σου να είναι χρηστική (Αρχή άνδρα δείκνυσι) και να μείνει στην ιστορία τρία είναι τα πράγματα που πρέπει να στοχαστείς, όπως είναι και οι τρεις αρχές του Γνωμικού της αρχαιότητας
Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι:
Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει.
Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει.
Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει.
(Αγάθων, 450-400 π.Χ., Αρχαίος τραγικός)
Νάσος
http://stoxasmos-politikh.blogspot.com/2011/07/2011.html
Διαβάζουμε στην "Ελευθεροτυπία:
Μέσα στο 2011 εκτιμά ότι θα γίνει το πρώτο δημοψήφισμα, ο υπουργός Εσωτερικών Χάρ. Καστανίδης, όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο «Πρώτο Θέμα».
Επίσης, στην συνέντευξη, που θα δημοσιευθεί αύριο (σήμερα), ο κ. Καστανίδης τονίζει πως "μια συναίνεση που τεχνητά επιβάλλεται από εκλογές δεν θα οδηγήσει πουθενά, σε κανένα επωφελές αποτέλεσμα", επισημαίνοντας πως "η διάθεση συνεργασίας μεταξύ των πολιτικών δυνάμεων για την εξυπηρέτηση ενός εθνικού στόχου δεν είναι κάτι που εκβιάζεται, αν θέλεις να προσφέρεις στον τόπο σου το κάνεις χωρίς προϋποθέσεις". Τέλος, ο υπουργός Εσωτερικών ξεκαθαρίζει πως πρέπει να γίνουν ρήξεις με τις συντεχνίες, οι οποίες είναι δημιούργημα της πελατειακής λειτουργίας του κράτους, δηλώνοντας πως "η υποχρέωση μιας προοδευτικής κυβέρνησης είναι να υπολογίζει όχι το συντεχνιακό - κλαδικό συμφέρον, αλλά το ευρύτερο δημόσιο συμφέρον".
ΔΕΝ διαβάζω έντυπο τύπο, αλλά από αυτά που αλιεύω από το διαδίκτυο συμπεραίνω ότι η σκέψη του θα έχει ακόμη μία φορά ατυχήσει να αποδώσει την σκέψη του GAP.
Ωραιοποιημένα λόγια, σχεδόν αγγίζουν προεκλογικές εξαγγελίες!!!
Από δική του δημοσίευση τώρα, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ:
"ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ - ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 25 Ιουλίου 2011 - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
1. Σε κάθε αντιπροσωπευτική δημοκρατία ο λαός αναδεικνύει περιοδικά τους εκπροσώπους του στη Βουλή και, δι’ αυτής, την κυβέρνηση. Η βούλησή του της εξασφαλίζει την πολιτική νομιμοποίηση στις αποφάσεις που λαμβάνει. Εάν όμως απαιτηθεί κατά τη διάρκεια της θητείας της νωπή εντολή, αυτή εξασφαλίζεται με την προσφυγή σε δημοψήφισμα.
Τότε το εκλογικό σώμα καλείται να εκφράσει την προτίμησή του σε συγκεκριμένο ζήτημα που απασχολεί την κοινωνία, διαμορφώνοντας έτσι δεσμευτικά ή επηρεάζοντας αποφασιστικά τις επιλογές της κυβέρνησης. Το δημοψήφισμα είναι θεσμός άμεσης και, εν πολλοίς, συμμετοχικής δημοκρατίας και με την ενεργοποίησή του ενισχύεται η πολιτική συμμετοχή, τονώνεται η αντιπροσώπευση, διευρύνεται η δημοκρατία και εμβαθύνεται η λαϊκή κυριαρχία.
2. Στο Σύνταγμά μας, όπως διαμορφώθηκε μετά την αναθεώρηση του 1985/1986, προβλέπονται δύο τύποι δημοψηφίσματος. Το πρώτο αφορά κρίσιμο εθνικό θέμα, προεχόντως σχετικό με την εξωτερική πολιτική και την εθνική άμυνα. Για τη διεξαγωγή του απαιτείται πρόταση της κυβέρνησης και απόφαση της απόλυτης πλειοψηφίας των βουλευτών.
Ο άλλος τύπος δημοψηφίσματος κατοχυρώθηκε στην αναθεώρηση του 1985/1986. Αφορά ψηφισμένο νομοσχέδιο που ρυθμίζει σοβαρό κοινωνικό ζήτημα, με εξαίρεση τα δημοσιονομικά. Για την προκήρυξή του απαιτείται πρόταση των 2/5 και αποδοχή της από τα 3/5 του συνόλου του βουλευτών.
3. Αν και ο συντακτικός δεν παρέχει ρητά σχετική εξουσιοδότηση στον κοινό νομοθέτη, η ψήφιση εκτελεστικού νόμου είναι απαραίτητη, προκειμένου να εξειδικευτούν οι συνταγματικοί ορισμοί. Όταν ακόμη προβλέπονταν δημοψήφισμα μόνο για κρίσιμα εθνικά θέματα, θεσπίστηκε ο ν. 350/1976. Έκτοτε και παρά τη συνταγματική κατοχύρωση ενός ακόμη τύπου του, δεν προωθήθηκε η αναγκαία νομοθετική ρύθμιση.
Έτσι, η προσφυγή σε δημοψήφισμα συναντά σοβαρά εμπόδια. Με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου θεσπίζονται οι αναγκαίες ρυθμίσεις για την ενεργοποίηση του θεσμού. Οι επιμέρους διατάξεις του νομοσχεδίου καταστρώνονται σε οκτώ κεφάλαια και οι κυριότερες επιλογές του είναι οι εξής:
α) οροθετούνται οι βασικές έννοιες, δηλαδή το κρίσιμο εθνικό θέμα, στο οποίο δεν περιλαμβάνονται μόνο ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και εθνικής άμυνα, αλλά και ζητήματα γενικότερου ενδιαφέροντος σχετικά με την πολιτική, την κοινωνική και την οικονομική ζωή της χώρας, το ψηφισμένο νομοσχέδιο, το σοβαρό κοινωνικό ζήτημα και το δημοσιονομικό ζήτημα,
β) ψηφίζουν όσοι είναι γραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους και την ημέρα της ψηφοφορίας βρίσκονται εντός των ορίων της χώρας,
γ) η ψηφοφορία διεξάγεται σε εκλογικές περιφέρειες και ταυτόχρονα σε όλη την επικράτεια,
δ) οι ψηφοφόροι καλούνται να εκφράσουν την προτίμησή τους σε έντυπο ψηφοδέλτιο, το οποίο περιέχει το ερώτημα και τις δυνατές απαντήσεις, όπως καθορίζονται από τη Βουλή,
ε) επικρατεί η απάντηση που συγκεντρώνει την απόλυτη πλειοψηφία των εγκύρων ψηφοδελτίων, στα οποία δεν προσμετρώνται τα λευκά,
στ) η ετυμηγορία του εκλογικού σώματος είναι συμβουλευτική για την κυβέρνηση, με εξαίρεση την περίπτωση δημοψηφίσματος για ψηφισμένο νομοσχέδιο, οπότε έχει δεσμευτικό περιεχόμενο, αρκεί να πάρει μέρος στην ψηφοφορία τουλάχιστον το πενήντα τοις εκατό (50%) όσων είναι γραμμένοι στους εκλογικούς,
ζ) η οικονομική διαχείριση και η δημόσια προβολή υπόκεινται στις ρυθμίσεις που διέπουν τις γενικές βουλευτικές εκλογές, και
η) το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας και, εν γένει, το κύρος του δημοψηφίσματος ελέγχεται από το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο."
... και για να ΜΗΝ σε κουράσω άλλο αγαπητέ αναγνώστη με περισσότερα στοιχεία, διότι γνωρίζω πολύ καλά ότι οι υπουργοί δεν μας διαβάζουν, απλά έχουν "αναθέσει" (έχουμε στοιχεία για έναν) σε συγκεκριμένες υπηρεσίες να "προειδοποιούν" για μηνύσεις (όταν ενοχλούνται) και επί της ουσίας αποφεύγουν να απαντούν (παρότι έχουν διαθέσιμο προσωπικό) και πολύ δε περισσότερο τον δημόσιο διάλογο, όπως ο "εξαφανισμένος" τελευταία Β' (Β' ή Α΄) Αντιπρόεδρος
[Βλέπε σχετικό video]
Στο δια ταύτα τώρα, για να ΜΗΝ πλατιάζουμε με ατέρμονες συζητήσεις και άκαρπες κριτικές σκέψεις που δεν λαμβάνονται υπόψη από κανέναν πια:
Τρία πράγματα, εάν μπορούσαν να υιοθετηθούν για ένα δημοψήφισμα:
1. Καθαρή και ανόθευτη απλή αναλογική ως εκλογικό σύστημα. [αφού ζητάνε συναίνεση και έχουν την διάθεση να πάμε ως χώρα μπροστά. Η μεταπολίτευση απέτυχε γιατί στηρίχθηκε σε καλπονοθευτικά συστήματα ενισχυμένης αναλογικής και μάλιστα με επιδοτήσεις 50 εδρών]
2. Ανεξαρτησία των τριών εξουσιών. [Επαγγελματικό ασυμβίβαστο βουλευτών - Ασυμβίβαστο βουλευτή/υπουργού/κομματικού στελέχους - Ανεξαρτησία της δικαστικής εξουσίας και πραγματικό "πόθεν" έσχες για όλους, με κληρωτούς πολίτες ελεγκτές και με μυστική ψηφοφορία ανά περιφέρεια]
3. Ανακλητότητα από το λαό, σε περίπτωση ασυμφωνίας με την λαϊκή εντολή. [Οι περιφέρειες μπορούν να δώσουν τις αναγκαίες λύσεις - ΕΔΩ χρειάζεται διαβούλευση για τα ποσοστά ή του τρόπου δημοψηφίσματος]
Τώρα όσο για :
"Το δημοψήφισμα είναι θεσμός άμεσης και, εν πολλοίς, συμμετοχικής δημοκρατίας και με την ενεργοποίησή του ενισχύεται η πολιτική συμμετοχή, τονώνεται η αντιπροσώπευση, διευρύνεται η δημοκρατία και εμβαθύνεται η λαϊκή κυριαρχία"...
...και για τις αρχές που το ίδιο το νεοφιλελεύθερο ΠΑΣΟΚ κατάργησε όπως ήταν αυτές που πίστεψαν χιλιάδες πολίτες όπως της "διακήρυξης της 3ης του Σεπτέμβρη":
"Εθνική Ανεξαρτησία, Λαϊκή Κυριαρχία, Κοινωνική Απελευθέρωση"
Αυτή την "λαϊκή κυριαρχία" την είδαμε πρόσφατα με τους ΜΑΤατζήδες σε όλη τη χώρα.
Εάν πράγματι θέλεις κύριε Καστανίδη η σκέψη σου να είναι χρηστική (Αρχή άνδρα δείκνυσι) και να μείνει στην ιστορία τρία είναι τα πράγματα που πρέπει να στοχαστείς, όπως είναι και οι τρεις αρχές του Γνωμικού της αρχαιότητας
Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι:
Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει.
Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει.
Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει.
(Αγάθων, 450-400 π.Χ., Αρχαίος τραγικός)
Νάσος
http://stoxasmos-politikh.blogspot.com/2011/07/2011.html