Ο ΟΠΑΠ λοιπόν, που εποπτεύεται από τον υπουργό Πολιτισμού, Παύλο Γερουλάνο, στηρίζει αφειδώς το Μουσείο Μπενάκη, όπου είναι πρόεδρος η Αιμιλία Γερουλάνου... Η χορηγία δόθηκε για να διοργανώσει το Μουσείο, μαζί με το ΥΠΠΟΤ (συνεργασία μάνα και γιου δηλαδή) βυζαντινή έκθεση στην Αμερική, όταν αυτές οι εκθέσεις είναι περιζήτητες και αντί να πληρώσουμε, μας πληρώνουν!!!!
Εκπληκτικές συμπτώσεις, πρωτοφανείς γαλαντομίες, προνομιακές σχέσεις και μία πολιτιστική πολιτική που δεν πατάει πουθενά, αναδύονται στο βασίλειο της Δανιμαρκίας, ήτοι στο χώρο του πολιτισμού, που εποπτεύει ο εκλεκτός του πρωθυπουργού Παύλος Γερουλάνος.
Η ιστορία, που έφερε για πρώτη φορά στο φως της δημοσιότητας η Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία και για την οποία υπήρξαν απαντήσεις από την πλευρά της κυβέρνησης, είναι ενδεικτική του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουν κάποια κυβερνητικά στελέχη και την εξουσία και το χρήμα, που διαχειρίζονται.
Η ιστορία είναι απλή, όσο και προκλητική: Στο Μουσείο Μπενάκη πρόεδρος είναι η μητέρα του υπουργού Πολιτισμού Αιμιλία Γερουλάνου. Το Μουσείο ανέλαβε να διοργανώσει μαζί με το υπουργείο Πολιτισμού βυζαντινή έκθεση στην Αμερική το 2013. Στην οργανωτική επιτροπή της έκθεσης έχει διοριστεί – από τον κ. Γερουλάνο – η μητέρα του υπουργού, ως πρόεδρος του Μουσείου.
Έτσι λοιπόν, από δω και πέρα αρχίζουν τα παράδοξα:
Πρώτο παράδοξο είναι ότι αντί την έκθεση να την αναλάβει το Βυζαντινό μουσείο – τι πιο φυσιολογικό; – την ανέλαβε το Μουσείο Μπενάκη – άσχετο!
Δεύτερο παράδοξο ότι ενώ αυτές οι εκθέσεις είναι περιζήτητες και πληρώνονται από αυτούς που τις φιλοξενούν, εμείς θα πληρώσουμε κιόλας!!!
Πώς θα πληρώσουμε; Ιδού το τρίτο παράδοξο: Σε καιρούς χαλεπούς, όπου κόβονται συντάξεις και διαλύονται τα πάντα λόγω έλλειψης χρημάτων, ο ΟΠΑΠ, τον οποίο εποπτεύει ο κ. Γερουλάνος, εγκρίνει χορηγία ύψους 3,6 εκατομμυρίων ευρώ!!!
Τέταρτο παράδοξο, το θέμα κρατείτο περίπου μυστικό από το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, αντί να έχει διαφημιστεί ήδη, αφού προφανώς το υπουργείο εκτιμά ως μεγάλη ιδέα και φοβερή τη σχετική πρωτοβουλία, εξ ου και έδωσε ατύπως το πράσινο φως να διατεθεί μία τόσο μεγάλη χορηγία.
Αξίζει να αναφερθεί ένα παράδειγμα για το τουλάχιστον περιττό της χορηγίας σε τέτοιες εκθέσεις, οι οποίες είναι περιζήτητες και το οποίο παράδειγμα αναφέρει η εφημερίδα. Πρόσφατα διοργανώθηκε δύο εκθέσεις για τον Μεγαλέξανδρο, στην Οξφόρδη και τον Λούβρο. Η ελληνική πολιτεία δεν πλήρωσε ούτε ευρώ, αφού όλα τα έξοδα – τα πάντα – πληρώθηκαν από τα μουσεία υποδοχής.
Την ίδια μάλιστα στιγμή, που ο ΟΠΑΠ χρηματοδοτεί βυζαντινή έκθεση στην Αμερική, οι επισκέπτες των δύο βυζαντινών μουσείων της χώρας μας, δεν μπορούν να δουν όλα τα εκθέματα. Αιτία; Η υπολειτουργία των μουσείων, λόγω έλλειψης χρημάτων!!! Αντί δηλαδή να δώσει ο ΟΠΑΠ χρήματα στα εδώ μουσεία για να λειτουργήσουν σωστά και να δεχθούν επισκέπτες – και τουρίστες, αν αυτό λέει κάτι στον αρμόδιο υπουργό Τουρισμού – τα δίδει για μία έκθεση στην Αμερική, χωρίς να είναι αναγκαία η συγκεκριμένη χρηματοδότηση. Δεν είναι για αυτή καθαυτή την έκθεση, αλλά ο κ. Γερουλάνος ίσως ξέρει καλύτερα και περισσότερα από τους κοινούς θνητούς…
http://www.adalis.gr/article.asp?id=5936&type=36
Η ιστορία, που έφερε για πρώτη φορά στο φως της δημοσιότητας η Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία και για την οποία υπήρξαν απαντήσεις από την πλευρά της κυβέρνησης, είναι ενδεικτική του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουν κάποια κυβερνητικά στελέχη και την εξουσία και το χρήμα, που διαχειρίζονται.
Η ιστορία είναι απλή, όσο και προκλητική: Στο Μουσείο Μπενάκη πρόεδρος είναι η μητέρα του υπουργού Πολιτισμού Αιμιλία Γερουλάνου. Το Μουσείο ανέλαβε να διοργανώσει μαζί με το υπουργείο Πολιτισμού βυζαντινή έκθεση στην Αμερική το 2013. Στην οργανωτική επιτροπή της έκθεσης έχει διοριστεί – από τον κ. Γερουλάνο – η μητέρα του υπουργού, ως πρόεδρος του Μουσείου.
Έτσι λοιπόν, από δω και πέρα αρχίζουν τα παράδοξα:
Πρώτο παράδοξο είναι ότι αντί την έκθεση να την αναλάβει το Βυζαντινό μουσείο – τι πιο φυσιολογικό; – την ανέλαβε το Μουσείο Μπενάκη – άσχετο!
Δεύτερο παράδοξο ότι ενώ αυτές οι εκθέσεις είναι περιζήτητες και πληρώνονται από αυτούς που τις φιλοξενούν, εμείς θα πληρώσουμε κιόλας!!!
Πώς θα πληρώσουμε; Ιδού το τρίτο παράδοξο: Σε καιρούς χαλεπούς, όπου κόβονται συντάξεις και διαλύονται τα πάντα λόγω έλλειψης χρημάτων, ο ΟΠΑΠ, τον οποίο εποπτεύει ο κ. Γερουλάνος, εγκρίνει χορηγία ύψους 3,6 εκατομμυρίων ευρώ!!!
Τέταρτο παράδοξο, το θέμα κρατείτο περίπου μυστικό από το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, αντί να έχει διαφημιστεί ήδη, αφού προφανώς το υπουργείο εκτιμά ως μεγάλη ιδέα και φοβερή τη σχετική πρωτοβουλία, εξ ου και έδωσε ατύπως το πράσινο φως να διατεθεί μία τόσο μεγάλη χορηγία.
Αξίζει να αναφερθεί ένα παράδειγμα για το τουλάχιστον περιττό της χορηγίας σε τέτοιες εκθέσεις, οι οποίες είναι περιζήτητες και το οποίο παράδειγμα αναφέρει η εφημερίδα. Πρόσφατα διοργανώθηκε δύο εκθέσεις για τον Μεγαλέξανδρο, στην Οξφόρδη και τον Λούβρο. Η ελληνική πολιτεία δεν πλήρωσε ούτε ευρώ, αφού όλα τα έξοδα – τα πάντα – πληρώθηκαν από τα μουσεία υποδοχής.
Την ίδια μάλιστα στιγμή, που ο ΟΠΑΠ χρηματοδοτεί βυζαντινή έκθεση στην Αμερική, οι επισκέπτες των δύο βυζαντινών μουσείων της χώρας μας, δεν μπορούν να δουν όλα τα εκθέματα. Αιτία; Η υπολειτουργία των μουσείων, λόγω έλλειψης χρημάτων!!! Αντί δηλαδή να δώσει ο ΟΠΑΠ χρήματα στα εδώ μουσεία για να λειτουργήσουν σωστά και να δεχθούν επισκέπτες – και τουρίστες, αν αυτό λέει κάτι στον αρμόδιο υπουργό Τουρισμού – τα δίδει για μία έκθεση στην Αμερική, χωρίς να είναι αναγκαία η συγκεκριμένη χρηματοδότηση. Δεν είναι για αυτή καθαυτή την έκθεση, αλλά ο κ. Γερουλάνος ίσως ξέρει καλύτερα και περισσότερα από τους κοινούς θνητούς…
http://www.adalis.gr/article.asp?id=5936&type=36