Το ποσό των 500.000 ευρώ για επιδότηση των διακοπών των υπαλλήλων των ΕΛΤΑ έπαιρνε το συνδικαλιστικό τους σωματείο, από το 2006 δηλ. απ' τους μαλάκες που είχε βάλει ο Καραμανλής!. Μέρος του ποσού, μιας και χρήση του προνομίου έκαναν μόνο οι "μυημένοι" που δεν ξεπερνούσαν το 10% των υπαλλήλων, διοχετεύονταν στα ξενοδοχεία της συζύγου του Σηφουνάκη [φώτο-μην την βλέπετε έτσι τη Μαρί, ο Νίκος την παντρεύτηκε από έρωτα και όχι για τα λεφτά της... κακόβουλοι...] όπου επιδοτούνταν η διαμονή των εργαζομένων στα ΕΛΤΑ και το υπόλοιπο μέρος διοοχετεύονταν στις κοιλιές των συνδικαλιστών...
Διαβάστε την είδηση:
Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα ολοκληρωθεί το πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή για τις οικονομικές ενισχύσεις που έχει καταβάλει τα τελευταία χρόνια η διοίκηση των ΕΛΤΑ στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ), το επίσημο συνδικαλιστικό όργανο της ΔΕΚΟ.
Ως είχε αποκαλύψει το δημοσίευμα της εφημερίδας «Κεφάλαιο», -που οδήγησε στην αυτεπάγγελτη έναρξη έρευνας από τον κ. Ρακιντζή- η συλλογική σύμβαση 2006-2007 θεσμοθέτησε την καταβολή από τα ΕΛΤΑ ετήσιας επιχορήγησης της τάξης των 500 χιλιάδων ευρώ προς την ΠΟΣΤ. Και αυτό προκειμένου η τελευταία να «κλείνει» πακέτα καλοκαιρινών διακοπών για τους ταχυδρομικούς υπαλλήλους στο πλαίσιο κοινωνικών προγραμμάτων.
Το πόρισμα
Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, το κλιμάκιο του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης επεξεργάζεται αυτές τις ημέρες τα στοιχεία που ζήτησε από τη διοίκηση των ΕΛΤΑ, με σκοπό να προσδιορίσει το ύψος των επιχορηγήσεων και να αποφανθεί εάν αυτές είναι νόμιμες.
Όπως και στην περίπτωση του συνδικάτου της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, το πόρισμα Ρακιντζή θα κρίνει παράνομες τις επιχορηγήσεις που ελάμβανε η ΠΟΣΤ από τα ΕΛΤΑ, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το Capital.gr. Το συμπέρασμα αυτό των επιθεωρητών στηρίζεται στο άρθρο 5 παρ. 4 του Ν.1264/1982, βάσει του οποίου απαγορεύεται η ενίσχυση συνδικαλιστικών οργανώσεων από εργοδότες, ενώ επιτρέπονται κατʼ εξαίρεση παροχές μόνο σε πρωτοβάθμια σωματεία (επιχειρησιακά ή κλαδικά που ιδρύονται από 20 τουλάχιστον εργαζόμενους) για κοινοφελείς σκοπούς.
Στο πλαίσιο του πορίσματος θα περιγράφεται το ιστορικό των καταβολών προς την ΠΟΣΤ, οι οποίες, σύμφωνα με πληροφορίες, αγγίζουν τουλάχιστον το ένα εκατομμύριο ευρώ το χρόνο.
Από την άλλη πλευρά, η διοίκηση των ΕΛΤΑ θα στηρίξει τη νομιμοποιητική βάση των επιχορηγήσεων στις εισηγήσεις του νομικού συμβούλου της εταιρείας.
Ωστόσο, το κλιμάκιο του Λέανδρου Ρακιντζή θα επικαλεστεί τα άρθρα 5 και 6 του Ν. 1264/1982 για την οικονομική αυτοτέλεια των συνδικαλιστικών οργανώσεων, θεωρώντας άκυρες και μη εφαρμοστέες τις σχετικές προβλέψεις στις συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
Την ίδια στιγμή, η ΠΟΣΤ ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει ελεγχθεί για το πώς έχει διαχειριστεί τα ποσά που εισέπραττε από τα ΕΛΤΑ. Και αυτό τη στιγμή που οι πόροι που κατέληγαν στα ταμεία της -τα ΕΛΤΑ δεν έχουν καταβάλει ακόμη τις επιδοτήσεις του 2010 και 2011- προέρχονταν από τους περίπου 10 χιλιάδες ταχυδρομικούς -το σύνολο των εργαζομένων- όμως όσοι καταλήγουν να χρησιμοποιούν κάθε καλοκαίρι το οκταήμερο εκδρομικό πρόγραμμα δεν αντιπροσωπεύουν ούτε το 1/10 αυτών.
Στο πλαίσιο αυτό, πληροφορίες του Capital.gr αναφέρουν ότι ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης έχει ζητήσει από το ΣΔΟΕ να ελέγξει τα οικονομικά της ΠΟΣΤ, καθώς δεν έχει δικαιοδοσία ελέγχου στα συνδικαλιστικά σωματεία.
«Τριγωνική» σχέση
Ως είναι γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, οι συνδικαλιστές στην πλειονότητα των ΔΕΚΟ έχουν αναπτύξει μία τριγωνική σχέση με τις διοικήσεις και τους πολιτικούς.
Εν προκειμένω, η ΠΟΣΤ με τις επιδοτήσεις που ελάμβανε από τα ΕΛΤΑ, τα οποία -στο όνομα της εργασιακής ειρήνης, όπως σημειώνουν χαρακτηριστικά πηγές- ποτέ δεν έλεγξαν πώς η συνδικαλιστική ομοσπονδία διαχειρίζεται τα χρήματα, έκλεινε τις θερινές διακοπές των ταχυδρομικών στα ξενοδοχεία Grecotel του ομίλου Δασκαλαντωνάκη.
Ωστόσο, η διευθύνουσα του ομίλου Μαρί Δασκαλαντωνάκη, είναι η σύζυγος του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος Νίκου Σηφουνάκη, ο οποίος μέχρι τον ανασχηματισμό του 2010 ήταν υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, υπήρξε δηλαδή ο πολιτικός προϊστάμενος των ΕΛΤΑ.
Είναι αξιοσημείωτο ότι ο κ. Σηφουνάκης σε ημερίδα των ΕΛΤΑ τον Απρίλιο του 2010 είχε σημειώσει χαρακτηριστικά ότι ο «εκσυχρονισμός των ταχυδρομείων είναι αναγκαίος», την στιγμή που η ΠΟΣΤ επιδοτούνταν για να κλείνει εκδρομικά πακέτα στα ξενοδοχεία της συζύγου του...
Άξιον απορίας είναι και το γεγονός ότι όταν είδε το φως της δημοσιότητας η είδηση της έναρξης αυτεπάγγελτης έρευνας στα ΕΛΤΑ από τον κ. Ρακιντζή, η προηγούμενη ηγεσία του Υποδομών -υπό το Δημήτρη Ρέππα- τήρησε σιγήν ιχθύος για τη σχετική εξέλιξη.
Και ας σημειωθεί ότι ο κ.Ρέππας ξεκίνησε «δυναμικά» τη θητεία του ως υπουργός Υποδομών, ζητώντας από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης να ερευνήσει τη νομιμότητα των προσλήψεων -είχαν πραγματοποιηθεί πριν από τις τελευταίες εθνικές εκλογές- στο ΤΡΑΜ και το Μετρό...
Πηγή:www.capital.gr
Το πόρισμα
Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, το κλιμάκιο του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης επεξεργάζεται αυτές τις ημέρες τα στοιχεία που ζήτησε από τη διοίκηση των ΕΛΤΑ, με σκοπό να προσδιορίσει το ύψος των επιχορηγήσεων και να αποφανθεί εάν αυτές είναι νόμιμες.
Όπως και στην περίπτωση του συνδικάτου της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, το πόρισμα Ρακιντζή θα κρίνει παράνομες τις επιχορηγήσεις που ελάμβανε η ΠΟΣΤ από τα ΕΛΤΑ, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το Capital.gr. Το συμπέρασμα αυτό των επιθεωρητών στηρίζεται στο άρθρο 5 παρ. 4 του Ν.1264/1982, βάσει του οποίου απαγορεύεται η ενίσχυση συνδικαλιστικών οργανώσεων από εργοδότες, ενώ επιτρέπονται κατʼ εξαίρεση παροχές μόνο σε πρωτοβάθμια σωματεία (επιχειρησιακά ή κλαδικά που ιδρύονται από 20 τουλάχιστον εργαζόμενους) για κοινοφελείς σκοπούς.
Στο πλαίσιο του πορίσματος θα περιγράφεται το ιστορικό των καταβολών προς την ΠΟΣΤ, οι οποίες, σύμφωνα με πληροφορίες, αγγίζουν τουλάχιστον το ένα εκατομμύριο ευρώ το χρόνο.
Από την άλλη πλευρά, η διοίκηση των ΕΛΤΑ θα στηρίξει τη νομιμοποιητική βάση των επιχορηγήσεων στις εισηγήσεις του νομικού συμβούλου της εταιρείας.
Ωστόσο, το κλιμάκιο του Λέανδρου Ρακιντζή θα επικαλεστεί τα άρθρα 5 και 6 του Ν. 1264/1982 για την οικονομική αυτοτέλεια των συνδικαλιστικών οργανώσεων, θεωρώντας άκυρες και μη εφαρμοστέες τις σχετικές προβλέψεις στις συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
Την ίδια στιγμή, η ΠΟΣΤ ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει ελεγχθεί για το πώς έχει διαχειριστεί τα ποσά που εισέπραττε από τα ΕΛΤΑ. Και αυτό τη στιγμή που οι πόροι που κατέληγαν στα ταμεία της -τα ΕΛΤΑ δεν έχουν καταβάλει ακόμη τις επιδοτήσεις του 2010 και 2011- προέρχονταν από τους περίπου 10 χιλιάδες ταχυδρομικούς -το σύνολο των εργαζομένων- όμως όσοι καταλήγουν να χρησιμοποιούν κάθε καλοκαίρι το οκταήμερο εκδρομικό πρόγραμμα δεν αντιπροσωπεύουν ούτε το 1/10 αυτών.
Στο πλαίσιο αυτό, πληροφορίες του Capital.gr αναφέρουν ότι ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης έχει ζητήσει από το ΣΔΟΕ να ελέγξει τα οικονομικά της ΠΟΣΤ, καθώς δεν έχει δικαιοδοσία ελέγχου στα συνδικαλιστικά σωματεία.
«Τριγωνική» σχέση
Ως είναι γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, οι συνδικαλιστές στην πλειονότητα των ΔΕΚΟ έχουν αναπτύξει μία τριγωνική σχέση με τις διοικήσεις και τους πολιτικούς.
Εν προκειμένω, η ΠΟΣΤ με τις επιδοτήσεις που ελάμβανε από τα ΕΛΤΑ, τα οποία -στο όνομα της εργασιακής ειρήνης, όπως σημειώνουν χαρακτηριστικά πηγές- ποτέ δεν έλεγξαν πώς η συνδικαλιστική ομοσπονδία διαχειρίζεται τα χρήματα, έκλεινε τις θερινές διακοπές των ταχυδρομικών στα ξενοδοχεία Grecotel του ομίλου Δασκαλαντωνάκη.
Ωστόσο, η διευθύνουσα του ομίλου Μαρί Δασκαλαντωνάκη, είναι η σύζυγος του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος Νίκου Σηφουνάκη, ο οποίος μέχρι τον ανασχηματισμό του 2010 ήταν υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, υπήρξε δηλαδή ο πολιτικός προϊστάμενος των ΕΛΤΑ.
Είναι αξιοσημείωτο ότι ο κ. Σηφουνάκης σε ημερίδα των ΕΛΤΑ τον Απρίλιο του 2010 είχε σημειώσει χαρακτηριστικά ότι ο «εκσυχρονισμός των ταχυδρομείων είναι αναγκαίος», την στιγμή που η ΠΟΣΤ επιδοτούνταν για να κλείνει εκδρομικά πακέτα στα ξενοδοχεία της συζύγου του...
Άξιον απορίας είναι και το γεγονός ότι όταν είδε το φως της δημοσιότητας η είδηση της έναρξης αυτεπάγγελτης έρευνας στα ΕΛΤΑ από τον κ. Ρακιντζή, η προηγούμενη ηγεσία του Υποδομών -υπό το Δημήτρη Ρέππα- τήρησε σιγήν ιχθύος για τη σχετική εξέλιξη.
Και ας σημειωθεί ότι ο κ.Ρέππας ξεκίνησε «δυναμικά» τη θητεία του ως υπουργός Υποδομών, ζητώντας από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης να ερευνήσει τη νομιμότητα των προσλήψεων -είχαν πραγματοποιηθεί πριν από τις τελευταίες εθνικές εκλογές- στο ΤΡΑΜ και το Μετρό...
Πηγή:www.capital.gr