24 Αυγούστου 2011

Πυρά ΝΔ για τις δηλώσεις Παμπούκη για αυτόνομο υπουργείο Ναυτιλίας

http://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=380709&w=400&h=300&q=80Την αντίδραση της ΝΔ προκάλεσε η δήλωση του υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Χάρη Παμπούκη ότι η σύσταση αυτόνομου υπουργείου Ναυτιλίας είναι προσωπική του άποψη.

Ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Γιάννης Μιχελάκης έκανε λόγο για «κυβερνητικό αλαλούμ», καθώς, όπως δήλωσε, «ο κ. Παμπούκης ομολογεί ότι ήταν λάθος η κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας».

«Μάλιστα ο ίδιος «νίπτει τας χείρας του», λέγοντας ότι «εγώ έχω θέσει τον προβληματισμό μου στον πρωθυπουργό. Έχω κάνει το καθήκον μου. Από εκεί και πέρα το πρόβλημα δεν είναι δικό μου», ανέφερε ο κ. Μιχελάκης.

Καταλήγοντας ο κ. Μιχελάκης έκανε λόγο για «τρικυμία εν κρανίω» και υπενθύμισε ότι αποτελεί πάγια θέση της ΝΔ η σύσταση αυτόνομων υπουργείων Εμπορικής Ναυτιλίας και Τουρισμού.