08 Σεπτεμβρίου 2011

Έλληνες υπομονή!!! Σε λίγο θα λυθούν όλα μας τα προβλήματα!! Ο Τράγκας μπορεί να ασχοληθεί με την πολιτική...

Και τι δεν είπε ο γνωστός Φράγκας της ελληνικής δημοσιογραφίας: Ότι δεν παίρνει γραμμή από το Νικολάκη (κατά τ' άλλα λέει ακριβώς το ίδιο πράγμα με τον Νικολάκη όταν τον ρωτάνε γιατί σταμάτησε στο ΑΛΤΕΡ: "Δεν είμαστε χομπίστες"), ότι κάποτε είχε 540 υπαλλήλους δημοσιογράφους και τεχνικούς τους οποίους έστειλε αδιάβαστους και φεσωμένους ή ότι έχει πηδήξει τη μισή Αθήνα... όπως ταιριάζει σ' έναν παραμυθά...

Διαβάστε και τη συνέντευξή του να γελάσετε:

«Εκρηκτικός», χειμαρρώδης, αλλά και ειλικρινής, ο Γιώργος Τράγκας μίλησε για την πορεία του στο χώρο της δημοσιογραφίας, την προσωπική του ζωή, αλλά και τα σχόλιά του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alter.

Όπως λέει, ποτέ δεν έγινε κάποια ιδιαίτερη συζήτηση πριν το δελτίο, ούτε υπήρχε αυτό που ονομάζεται επίσημη γραμμή: «Όχι. Πολλές φορές υπήρχαν κόντρες ανάμεσα στον Νίκο Χατζηνικολάου και σε μένα μιας και εκείνος έπρεπε να ζυγιάσει σωστά το δελτίο, να μη «γέρνει» και εγώ ήμουν κριτικός, οξύς. Και με την Μακρή και με άλλους. Και ομολογώ ότι δεν άφησε απροστάτευτο και κανέναν συνάδελφο. Δεν τον εγκωμιάζω τυχαία. Αντιλαμβάνομαι πως σιγά σιγά φεύγω από την πασαρέλα. Είναι κάτι που το σκέφτομαι καιρό τώρα. Να φύγω όσο ακόμη βάζω γκολ. Να μη φύγω όταν θα είμαι στον πάγκο. Βέβαια, δεν με αφήνει η τοξίνωση. Είμαι πρεζάκιας. Έκανα ένα μεγάλο κύκλο με επιχειρήσεις. Δεν πήγαν καλά. Είχα 540 δημοσιογράφους και τεχνικούς. Πρόλαβα όμως και έφυγε γρήγορα χωρίς πανό και πλακάτ. Είχα μια διαίσθηση λίγο πριν σκάσουν οι Lehman Brothers, έβλεπα που οδηγούνται η πολιτική ζωή και η οικονομία, μάθαινα διάφορα. Ξύπνησα ένα πρωί κι έφυγα».

Ο δημοσιογράφος απαντά και στο ερώτημα εάν κοιμάται ήσυχος τα βράδια. «Όχι πάντα. Με απασχολεί το γεγονός πως η χώρα έχει ατμόσφαιρα αποικίας, προτεκτοράτου και Κολομβίας. Με απασχολεί και για τους δύο γιους μου, με απασχολεί για την νεαρή σύζυγό μου και γενικότερα για την ζωή των συμπολιτών μου. Δεν αποκλείεται να πολιτευθώ. Έκανα μία καριέρα 45 χρόνων. Το σάκχαρό μου δεν θα μου επιτρέψει για πολύ ακόμη να σηκώνομαι από τις 06:30 το πρωί και να δουλεύω εως τις 12:00 την νύχτα. Το διαισθάνομαι. Πηγαίνω στον real fm γιατί αυτή η επικοινωνία που έχω το πρωί με τους ακροατές είναι μεθυστική. Μου δίνει το δικαίωμα να λέω πως κάτι κάνω. Υπάρχουν βέβαια και φθορές. Όταν φεύγω από το ραδιόφωνο το κόβω το τσιγάρο, όταν πηγαίνω το ξαναρχίζω. Η τηλεόραση δεν μ’ απασχολεί στον βαθμό που μ’ απασχολούσε. Αν ο Νίκος Χατζηνικολάου γυρίσει σε κάποιο δελτίο και θελήσει να με έχει μαζί του, θα πάω. Σε διαφορετική περίπτωση, επειδή μπορώ να είμαι φιλοξενούμενος σε διάφορες εκπομπές όπου μάλιστα έχω και το δικαίωμα της επιλογής δεν μ’ απασχολεί».

Τι συνέβη τελικά με το Alter; «Δεν είμαστε χομπίστες. Βάζεις κάπου πλάτη όσο μπορείς. Από ένα σημείο και μετά όμως…»

Κεφάλαιο γυναίκες: «Εδώ και 12 χρόνια ζω με την Μαρία Καρρά. Την παντρεύτηκα δύο φορές, μπορεί να την παντρευτώ και άλλη μία. Ξέρεις, in spirit. Ζούμε πολύ καλά, αισθάνομαι ότι μπορεί και να τα έχει βρει μαζί μου. Εχω φύγει λοιπόν από το σπορ. Παλιά υπήρξα sportsman, μπορώ να σου πώ πως ήμουν το δεκάθλου! Παλιά αυτό. Αλλά έτσι όπως τα λέμε, δεν είναι ένα από τα ωραιότερα πράγματα του κόσμου να είσαι ερωτευμένος ή να κάνεις παρέα με μια ωραία γυναίκα;»

Πηγή: Down Town και star.gr